abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2019 @ 23:41:57 #181
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184984788
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:43 schreef Ringo het volgende:
Homeland, de enige blockbuster-serie waar ik na zoveel seizoenen nog steeds naar uitkijk.
Heb het seizoen jammer genoeg al gezien op NPO :+
  dinsdag 12 februari 2019 @ 23:43:32 #182
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_184984819
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Sex Education is top! Weet iemand overigens nog een echt goede oorlogsfilm die op Netflix te vinden is?
Mocht je hem nog niet gezien hebben is Hacksaw Ridge een echte aanrader, heel indrukwekkend ^O^
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
  woensdag 13 februari 2019 @ 06:39:42 #183
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184986135
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 23:41 schreef Wicky15 het volgende:
Heb het seizoen jammer genoeg al gezien op NPO :+
Dat kan natuurlijk ook, maar dan kun je niet bingen. ;)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184988733
Opnames eerste Nederlandse Netflixserie gestart
https://www.ad.nl/show/op(...)ie-gestart~a9d373f0/

Netflix is in Amsterdam begonnen met de opnames van Ares, de eerste Nederlandse Netflix Original-serie. De cast bestaat uit Jade Olieberg, Tobias Kersloot, Lisa Smit, Robin Boissevain, Frieda Barnhard en Gouden Kalf winnares Rifka Lodeizen.

Ares is volgens Netflix een psychologische horrorserie over beste vrienden Rosa en Jacob die worden uitgenodigd door een geheim studentengenootschap in het hart van Amsterdam. Ze geven zich over aan een wereld vol rijkdom en macht. Maar dan blijkt de plek gebouwd op demonische geheimen uit het Nederlandse verleden. Een plek waar zij een verschrikkelijke prijs betalen om bij de elite te horen.

De achtdelige serie wordt geregisseerd door Giancarlo Sanchez en Michiel ten Horn en is geschreven onder leiding van Michael Leendertse. Ares verschijnt later dit jaar op Netflix.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184988756
quote:
2s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:30 schreef Aether het volgende:

Netflix is in Amsterdam begonnen met de opnames van Ares, de eerste Nederlandse Netflix Original-serie. De cast bestaat uit Jade Olieberg, Tobias Kersloot, Lisa Smit, Robin Boissevain, Frieda Barnhard en Gouden Kalf winnares Rifka Lodeizen.

Ares is volgens Netflix een psychologische horrorserie over beste vrienden Rosa en Jacob die worden uitgenodigd door een geheim studentengenootschap in het hart van Amsterdam. Ze geven zich over aan een wereld vol rijkdom en macht. Maar dan blijkt de plek gebouwd op demonische geheimen uit het Nederlandse verleden. Een plek waar zij een verschrikkelijke prijs betalen om bij de elite te horen.

De achtdelige serie wordt geregisseerd door Giancarlo Sanchez en Michiel ten Horn en is geschreven onder leiding van Michael Leendertse. Ares verschijnt later dit jaar op Netflix.
een tijdje geleden zou er toch een serie over een brabantse boer/drugsdealer gemaakt worden met Frank Lammers in de hoofdrol. Is dat inmiddels afgeblazen ofzo, Nooit meer iets over gehoord
pi_184989803
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Sex Education is top! Weet iemand overigens nog een echt goede oorlogsfilm die op Netflix te vinden is?
Waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt maar voor de zoveelste keer deze tip:
Bijna 60.000 Amerikanen en 2.000.000 Vietnamezen, gedood in een zinloos conflict.

Gruwelijk indrukwekkend, The Vietnam War.
pi_184989833
quote:

Lijkt me leuk, hoopte dat het al eerder zou komen.
pi_184989851
quote:

Dat klinkt heel erg goed
pi_184990514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

een tijdje geleden zou er toch een serie over een brabantse boer/drugsdealer gemaakt worden met Frank Lammers in de hoofdrol. Is dat inmiddels afgeblazen ofzo, Nooit meer iets over gehoord
Undercover
https://www.metronieuws.n(...)landse-netflix-serie
SOONY
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:29:32 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184990614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:32 schreef planethugo het volgende:

Is al opgenomen. Met onder ander ook Tom Waes. Komt ook nog een tweede seizoen van.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:47:54 #191
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184990880
Ik ben een paar afleveringen verder in Trigger Warning with Killer Mike

https://www.netflix.com/de-en/title/80144442

Ik begon er aan met een dosis cynisme,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door EdvandeBerg op 13-02-2019 13:09:14 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184991026
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ben een paar afleveringen verder in Trigger Warning with Killer Mike

https://www.netflix.com/de-en/title/80144442

Ik begon er aan met een dosis cynisme, ....
Spoiler tags, use them.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:09:44 #193
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184991272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Spoiler tags, use them.
Je hebt gelijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184991884
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:23 schreef Ringo het volgende:
Russian Doll uitgezien.
Topserie. Ik neem aan dat er geen vervolgseizoen komt (hooguit een spin-off).
Makers Russian Doll pitchen drie seizoenen bij Netflix
https://www.netflix-neder(...)izoenen-bij-netflix/
pi_184992228
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:09 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Dank ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184992314
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Is al opgenomen. Met onder ander ook Tom Waes. Komt ook nog een tweede seizoen van.
ok dus dat is dan de eerste Nederlandse Netflixserie :)
(weliswaar co productie met de belgen maar toch)

hopelijk wordt dat iets met de sfeer van Rundskop, ook met Frank Lammers
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:29:42 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184992715
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Shit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin woensdag 13 februari 2019 @ 14:34:07 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184992773
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Oh, wow. Het leek echt volledig afgerond. En als ze het anthology-style gaan doen, wat gaan ze dan toevoegen aan wat we al gezien hebben? Steeds een andere soort van Groundhog Day-verhaallijn?

Ik vond het een superleuke serie; goede humor en net gek genoeg om niet saai te zijn, maar ik vond het wel fijn dat het gewoon afgesloten was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:41:29 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184992889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh, wow. Het leek echt volledig afgerond. En als ze het anthology-style gaan doen, wat gaan ze dan toevoegen aan wat we al gezien hebben? Steeds een andere soort van Groundhog Day-verhaallijn?

Ik vond het een superleuke serie; goede humor en net gek genoeg om niet saai te zijn, maar ik vond het wel fijn dat het gewoon afgesloten was.
Ik dus ook. En dat heb ik wel met meer series. Mooi afgerond. Niets meer aan toe te voegen..... behalve dat t geslaagd was, dus geld oplevert, dus er toch weer een S2 komt. Wat dan vaak afbreuk doet aan t geheel (want je wil hem dan toch wel weer kijken, als hij er is).

Gister toevallig ook Russian Doll afgekeken.
L'Amour menaçant:
pi_184992919
quote:

[..]

Superleuke serie, maar ik vond het juist niet afgesloten. Ik dacht juist: wat is dit nou? :P
  Admin woensdag 13 februari 2019 @ 14:56:08 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184993109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik dus ook. En dat heb ik wel met meer series. Mooi afgerond. Niets meer aan toe te voegen..... behalve dat t geslaagd was, dus geld oplevert, dus er toch weer een S2 komt. Wat dan vaak afbreuk doet aan t geheel (want je wil hem dan toch wel weer kijken, als hij er is).

Gister toevallig ook Russian Doll afgekeken.
Ja, ik zal idd een tweede seizoen ook gewoon gaan kijken. :P
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Superleuke serie, maar ik vond het juist niet afgesloten. Ik dacht juist: wat is dit nou? :P
Nou,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens weet ik niet zeker of ik de titel van de serie wel begrijp. Het zou naar mijn idee verwijzen naar een gelaagdheid in de personages, maar die was nou niet per sé significant, dacht ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:29:54 #202
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184993606
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dat vond ik nou juist zo aardig, net als in veel romans, niet per se toewerken naar een duidelijke pointe met een laatste snik op een zacht wiegende viool, maar dwalend de nacht in, terwijl jij kijker achterblijft om je knopen te tellen.

Altijd weer die vervolgseizoenen, je wordt er verdrietig van.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Redactie Frontpage woensdag 13 februari 2019 @ 17:55:18 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184995936
quote:

[..]

Denk dat voortborduren op het verhaal en de karakters weinig goeds zal doen. Misschien dat ze een beetje a la Fargo iets kunnen doen dat er wel een verbinding is maar het verder een totaal ander verhaal is.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 14 februari 2019 @ 10:23:56 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185009270
https://www.serietotaal.n(...)t-straks-van-netflix

Jezus tering, NOG een streamingfienst erbij?
Netlfix, Disney, Warner, Videoland.....
L'Amour menaçant:
pi_185010765
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:

* Amazon Prime
* NLziet
* Pathé
* HBO
* MUBI
* iTunes
* Film 1
* MeJane
* MyPrime
* CineTree
* NPO Start Plus
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 februari 2019 @ 12:01:29 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185010885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:

Kan me voor Friends weinig schelen, maar dat ze het ook over Arrowverse hebben vind ik wel zorgwekkend -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185011061
Ik word gek van al die verschillende streamingdiensten. Er komen er steeds meer en het aanbod per dienst wordt steeds minder :(
Oftewel je moet steeds meer gaan betalen om wat te kunnen zien.

Kan er niet één dienst komen die al die diensten bevat en slechts één bedrag per maand vraagt?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185011101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:13 schreef sasquatsch het volgende:
Ik word gek van al die verschillende streamingdiensten. Er komen er steeds meer en het aanbod per dienst wordt steeds minder :(

Kan er niet één dienst komen die al die diensten bevat en slechts één bedrag per maand vraagt?
nee want geld..
pi_185011404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:13 schreef sasquatsch het volgende:

En dan betaal je ¤50 per maand. Ik verwacht eerder dat er één dienst komt waarbij je al die series per stuk kunt huren voor een bepaald bedrag, maar dan ben je waarschijnlijk alsnog duurder uit dan nu. Dan kun je beter af en toe wisselen van dienst. Nu een paar maanden Neflix, daarna Amazon en een paar maanden later Videoland etc. Zodra ik qua series op netflix heb gezien wat ik wil stappen wij ook tijdelijk over op een andere aanbieder. Ik heb alleen geen idee wanneer dat zal zijn aangezien mijn lijst nog erg lang is.

Ik gok dat het aantal abonnees voor HBO go ook omhoog schiet als Game of Thrones weer start, en na afloop weer flink daalt.
  Admin donderdag 14 februari 2019 @ 13:10:09 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185011931
Apple schijnt bezig te zijn met een combinatiedienst. Maar dat is zonder Netflix.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')