Echt jaquote:
Ik vond persoonlijk Wiktoria de beste, maar was ook wel een beetje bij gebrek aan beter. Niet dat ze slecht was, prima nummer en staging, maar gok dat er nog wel wat beters gaat komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:12 schreef aarontje112 het volgende:
Kon even niet kijken, wat was het beste van de avond? En clips komen nooit online toch?
Je kan de show terug kijken via https://www.svtplay.se/vi(...)avling-1-2-feb-20-00 (volgens mij wordt ie er na 24u weer afgehaald).quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:12 schreef aarontje112 het volgende:
Kon even niet kijken, wat was het beste van de avond? En clips komen nooit online toch?
Thanks!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Je kan de show terug kijken via https://www.svtplay.se/vi(...)avling-1-2-feb-20-00 (volgens mij wordt ie er na 24u weer afgehaald).
Nice!! Dat wordt lekker terugkijken vandaagquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Je kan de show terug kijken via https://www.svtplay.se/vi(...)avling-1-2-feb-20-00 (volgens mij wordt ie er na 24u weer afgehaald).
Géweldigquote:Op zondag 3 februari 2019 10:06 schreef Greys het volgende:
Medley terugkijken kan hierrrr
https://www.svtplay.se/kl(...)VqSn3ifj_3zDJMkmUPi4
Zeker.quote:Op zondag 3 februari 2019 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Die medley van Toy, Diva, Abanibi en Hallelujah
Eric Saade droogt lekker op trouwens
Zo wat veel stemmentwitter:SVTmelfest twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 21:39:32The total number of votes cast tonight was 7,158,333, a new all-time high! Thanks to this, 573,040 kronor was given to the Radiohjälpen charity. ❤️ #Melfest reageer retweet
Ik heb ook helemaal niks met Wictoria, ik vind haar stem en manier van zingen irritantquote:Op zondag 3 februari 2019 10:11 schreef Fred_B het volgende:
Geen onaardige uitslag, maar ik mag hopen dat de Zweedse inzending hier nog niet bijzat.
Ik ook; er is iets aan haar stem wat ik niet helemaal lekker vind klinken. Het nummer vind ik wel beter dan As I Lay Me Down (had helemaal níks met dat lied), maar minder dan Save Me.quote:Op zondag 3 februari 2019 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks met Wictoria, ik vind haar stem en manier van zingen irritant
Het is wel zo dat hun aandeel in de andere semi's veel minder is. Het lijkt er op dat ze juist alle inzendingen bij elkaar hebben ingedeeld om geen finale te creëren met alleen maar liedjes van dezelfde schrijvers.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik ook wel erg zorgwekkend vind voor Zweden is dat naast de al onvermijdelijke Thomas G:Son dat er zoveel schrijvers met een aantal liedjes mee doen:
Joy en Linnae Deb schreven mee aan 3 inzendingen (allemaal uit de 1e semi)
Jimmy Jansson ook aan 3 liedjes
G:Son dus aan 5 liedjes
Daar krijg je toch wel een enorme eenheidsworst van
Ja dat idee had ik ook toen ik de indeling zagquote:Op maandag 4 februari 2019 17:09 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het is wel zo dat hun aandeel in de andere semi's veel minder is. Het lijkt er op dat ze juist alle inzendingen bij elkaar hebben ingedeeld om geen finale te creëren met alleen maar liedjes van dezelfde schrijvers.
Ach, “maar” 200.000 minder dan vorig jaar. En de svtplay kijkers zitten hier nog niet bij.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:44 schreef Fred_B het volgende:
De kijkcijfers vielen wat tegen. Met 3 miljoen kijkers en een marktaandeel van 74% was het de slechtst bekeken voorronde sinds 2010.
Het was ook met een knipoog. De cijfers zijn natuurlijk nog steeds ongelofelijkquote:Op maandag 4 februari 2019 20:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach, “maar” 200.000 minder dan vorig jaar. En de svtplay kijkers zitten hier nog niet bij.
Moet je het begin van dat nummer nogmaals luisteren en dan daarna deze aanklikkenquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Van de snippets klinken Margaret, Malou Prytz en Andreas Johnson het beste... die laatste klinkt sowieso als een ontzettend bekend lied van Aviici trouwens
Van dezelfde schrijvers zeker? Wat een armoedequote:Op donderdag 7 februari 2019 13:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je het begin van dat nummer nogmaals luisteren en dan daarna deze aanklikken![]()
Niet eens, maar had zo gekund jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van dezelfde schrijvers zeker? Wat een armoede
Ik vind het begin heel veel op een ander nummer lijken waar ik de titel niet van weet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het begin van het nummer van Andreas Johnson lijkt wel vheel veel op City Lights van Blanche, vind ik dan.
Ik ook, vind het begin lijken op Avicii - Without You.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het begin heel veel op een ander nummer lijken waar ik de titel niet van weet.
Wat een matige snippets zeg! Wilde dit eigenlijk zaterdag live gaan kijken maar nu twijfel ik wel.
Ja, die!quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:35 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik ook, vind het begin lijken op Avicii - Without You.
Zonde? Je mag op het ESF toch niet playbackenquote:Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef aarontje112 het volgende:
Wat ik echt een raadsel vind, is de keuze van Margaret voor Zweden. Met dit nummer had ze toch ook intern voor Polen kunnen gaan? Zonde wel.
Hmm ik denk dat ik morgen toch WIDM ga kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Zonde? Je mag op het ESF toch niet playbacken![]()
Hier staan repetitiebeelden:
https://www.svtplay.se/vi(...)s-johnson-army-of-us
Ik vind haar stem nog steeds zo onprettigquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:55 schreef Cee het volgende:
Ondertussen nog eens drie keer naar Ashes to Ashes geluisterd en met terugwerkende kracht schrik ik er van dat dit niet linea recta naar de finale gaat.
Het heeft wat Amy MacDonalds x Shakira achtigs, ik kan me voorstellen dat het op den duur op de zenuwen werkt maar voor dit nummer is het wat mij betreft perfect en mag de rest worden gecancelled en dit door naar het ESF.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar stem nog steeds zo onprettig
Ook de reden dat t niet direct doorging denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Zonde? Je mag op het ESF toch niet playbacken![]()
Hier staan repetitiebeelden:
https://www.svtplay.se/vi(...)s-johnson-army-of-us
Ja dat heb ik ook, vond ik ook al toen zij voor Zweden in 2010 ging. Ik heb helemaal niets met deze zangeres.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ashes to Ashes is wel een lied dat moet groeien, tenminste wel bij mij.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:10 schreef Cee het volgende:
Vanavond wordt minder denk ik, weinig hoogvliegers. Gebaseerd op de clipjes is Andreas Johnson mijn favoriet. Ondertussen speel ik voor de zoveelste keer Ashes to Ashes.
Ja, die Jan Malmsjö heeft volgens mij al een behoorlijke leeftijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:29 schreef ato het volgende:
Doet er weer een ouder iemand mee vanavond?
Ja, Jan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:29 schreef ato het volgende:
Doet er weer een ouder iemand mee vanavond?
Niet goed?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nee Andreas, dit gaat ‘em niet worden.
Ja dat denk ik ook wel, maar winnen zal toch niet, denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet goed?
Vind Army of us goed klinken, wel binnen de bekende lijntjes, maar goed genoeg voor DTF of AC in ieder geval.
Gloriousquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, maar winnen zal toch niet, denk ik.
Kwam ie maar eens met een nieuwe “Glorious”
Zanger lijkt wel op een Wit-Rusquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:26 schreef Cee het volgende:
Het is verdorie of ik naar een witrussische voorronde zit te kijken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:26 schreef Cee het volgende:
Het is verdorie of ik naar een witrussische voorronde zit te kijken.
Playback gaat haar dit keer reddenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:29 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of Margaret het weer verpest met gruwelijk slechte live zang zoals vorige keer.
Bepaalde dingen wel. Ik volg MF sinds 2003, dus dan steek je wel wat opquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Begrijpen jullie Zweeds eigenlijk?
Soms als ik het lees en heel hard nadenk als bij een cryptogram snap ik het, dit heeft iets met leef je leven te maken denk ik? Zodra ze beginnen te praten klinkt het als koeterwaals. Vind het wel een hele toffe taal.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Begrijpen jullie Zweeds eigenlijk?
In dat fragmentje kwam dat wel zo over hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag dat?![]()
Nee toch hoop ik?
Zit niet met me te fuckahhh grazz
Ik vind het ook heel leuk klinken, Deens ookquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms als ik het lees en heel hard nadenk als bij een cryptogram snap ik het, dit heeft iets met leef je leven te maken denk ik? Zodra ze beginnen te praten klinkt het als koeterwaals. Vind het wel een hele toffe taal.
Zou toch wel serieus gruwelijk zijn. Maar dat hebben de mensen dan wel door toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:34 schreef grazz het volgende:
[..]
In dat fragmentje kwam dat wel zo over hoor![]()
En het lievelingetje van Bjorkman komt overal mee weg
Das pas in maart, hoop dat ie dat haaltquote:
Gewoon een schaap achter de coulissen zettenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou toch wel serieus gruwelijk zijn. Maar dat hebben de mensen dan wel door toch?
Op het ESF komt ze er dan niet mee weg want er is geen backing te vinden met haar stemgeluid denk ik. Of ze moeten Rihanna strikken als hidden backing.
Nou! Kan ook aardig zingen, maar wat een matig nummer weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:44 schreef ato het volgende:
Die Hanna is wel knap zeg. Maar wat een matige liedje weer.
De 'eckte' zwarte is al gesignaleerd in Australiëquote:
Het lijkt er inderdaad op.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:43 schreef Cee het volgende:
I’m running out scared toniiiiight I’m bored like hell toniiiight.
Sowieso niet genoeg om een interview vooraf in het Zweeds te doenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:42 schreef Em31 het volgende:
Spreekt Margaret eigenlijk Zweeds? Lijkt me zo raar in zo'n voorronde als je niets kan verstaan, maar wel dat land wil vertegenwoordigen. Net zoals Victor Crone in Estland.
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sowieso niet genoeg om een interview vooraf in het Zweeds te doen
Snap echt niet waaromquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel dat ze Margaret hierin hebben gezet in deze ronde. Zekerheidje om door te gaan. Bjorkman heeft aandelen in haar denk ik.
Het is geen super diva en artiest, nee. Maar liedje is wel aanstekelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:50 schreef grazz het volgende:
Vind het beter dan In my Cabana, maar Margaret is zo zwak als artiest.
Lied zit nu wel in m'n kop de rest van de avond.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:55 schreef ato het volgende:
[..]
Het is geen super diva en artiest, nee. Maar liedje is wel aanstekelijk.
Echt?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
Wacht ff.. dus het lied van Margaret is geschreven door de Fuego schrijver. Maar Jan z'n lied is daar ook door geschreven.
Met een witte trui toch? Ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:01 schreef Em31 het volgende:
Want heeft die ene schrijver van het nummer van Margaret een klein gezicht ten opzichte van zijn hoofd zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Wel eens geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nakna i regnet vind ik echt 3x niks
Hehequote:
Het is toch vreselijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:13 schreef grazz het volgende:
Malou DTF. Verrassend, maar leuk voor haar.
Niet eens. Ook Andreas naar AC samen met Oskar dacht ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:21 schreef grazz het volgende:
Ik vrees dat Andreas er dan toch uit ligt
Zou zomaar kunnen iddquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:21 schreef grazz het volgende:
Ik vrees dat Andreas er dan toch uit ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
UitslagOskar is VladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Nee als het met deze nummers al niet lukt om door te gaan..quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:35 schreef Greys het volgende:
OMG![]()
Zweden vinden haar dus gewoon niet leuk genoeg.
Dáárom hebben ze het uitgesteld!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
Gaat Margaret dan alsnog maar dan voor Polen?
Wat erg allemaal zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:36 schreef Em31 het volgende:
Snippets
https://www.svtplay.se/me(...)myglyssna-pa-latarna
Valt nog erg tegen jaquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:51 schreef Nexum het volgende:
Melfest peaked met semi 1, daarna was het gewoon niks.
Het is vooral dezelfde meuk als waar hij eerder meedeed, al lijkt dit iets minder traditioneelquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:39 schreef Em31 het volgende:
Dat nummer van Jon Henrik klinkt vooral in het begin als een kerstnummer
1 Pagan Fury "Stormbringer"quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Wie zitten er nog in semi 4 eigenlijk? Ik mag hopen dat daar nog een echte klapper tussen zit, anders gaat Zweden het nog moeilijk krijgen om de finale te halen
Dan maar hopen dat Torn wint. Dat levert op het ESF nog wat televotes op van IJsbeer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
1 Pagan Fury "Stormbringer"
2 Anton Hagman "Känner dig"
3 Lisa Ajax "Torn"
4 Arvingarna "I Do"
5 Bishara "On My Own"
6 Ann-Louise Hanson "Kärleken finns kvar"
7 John Lundvik "Too Late for Love"
Vreselijk liedje, Cee merkte al op dat het een kopie van Azerbeidzjan 2011 was.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik was even vergeten hoe die Hanna en Liamoo klonken, maar dat was wel een degelijk popliedje ja
Ajax.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Torn wint. Dat levert op het ESF nog wat televotes op van IJsbeer.
De bookmakers geloven overigens niet in de liedjes van volgende week, en geven Hanna Ferm & Liamoo de meeste kans.
Hier kunnen we die esf-seizoen wel een act van maken hoor. Lisa moet winnen.quote:
Deze twee klonken in ieder geval alsof ze kunnen zingenquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:29 schreef ato het volgende:
[..]
Vreselijk liedje, Cee merkte al op dat het een kopie van Azerbeidzjan 2011 was.
Wel dat wel, maar liedje lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze twee klonken in ieder geval alsof ze kunnen zingen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Stenmarck mag van mij DTF, de rest zoekt het maar uit.
Ik had verwacht dat Zweden zo snel mogelijk de 8e zege wilde binnen tikken en Ierland af te lossen als succesvolste Eurovisieland, maar dat lijkt dit jaar niet te gaan gebeuren... of er moet nog een Euphoria/Heroes om de hoek komen in heat 4quote:
Leuk dit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef TinyTim het volgende:
Is deze hier al langsgekomen? Zo ja, sorry...
Nanne Grönvall met heul veul zelfspot
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we volgend jaar nog naar Zweden gaan
Nah, naar Nederland, toch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we volgend jaar nog naar Zweden gaan
Dank jequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef Em31 het volgende:
https://www.svtplay.se/vi(...)-for-love?start=auto
Oh ja Avirngarna is in de jaren 90, blijven steken. Maar klinkt zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:58 schreef TheVulture het volgende:
In de breedte is dit wel de beste halve finale
Het zou volgens mij voor het eerst zijn dat een deelnemer ook meteen de schrijver van een andere inzending in hetzelfde jaar is, maar John Lundvik heeft hele goede papieren
Lisa Ajax klinkt ook goed
Pagan Fury is een soort mixed versie van Timoteij... klinkt ook best leuk en maakt kans op AC
Arvingarna lijken me de Zweedse Toppers maar dit is echt lekker traditioneel Zweeds uit de jaren 70/80Misschien nog naar AC
Anna Louisa Hansson is de Zweedse Willeke Alberti, klinkt ook niet slecht maar niet kansrijk voor de zege net als de andere oudjes
Hoe oud is die Bishara? Die lijkt wel 12, 13 op die foto... soort van Justin Bieber, ook niet kansloos voor AC
Anton Hagman klinkt als een typische 5e plek ofzo
Yesquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Greys het volgende:
Die John, dat is degene die ook de Engelse inzending heeft geschreven toch? Ben het ff kwijt.
John Lundvik's lied is helemaal mijn ding. Heerlijk uplifting + (gospel)koortje. Ik hoop dat Zweden hier voor kiest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
En ook nog beelden
https://www.svtplay.se/vi(...)?start=auto&tab=2019
Juist wel, beter dan zo'n doorsnee Justin Bieber nummer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Arth_NL het volgende:
Waarom geven ze dat kind geen leuk popliedje? Dit past toch helemaal niet?
Yes, denk ik ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:49 schreef ato het volgende:
John, Bishara, Pecan Fury en de Zweedse toppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |