Nee klopt. Kutopdracht dus. Beetje interessante shots maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:57 schreef Redefine het volgende:
Hier kan de helft van de kandidaten toch helemaal niks doen?
Inderdaad, precies dit. Sarah doet hier geen reet behalve dyslectisch.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:59 schreef zoem het volgende:
Lekker efficient. Sarah herhaalt wat Merel zegt. Schrap de positie van Sarah dan gewoon.
Exactquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:59 schreef zoem het volgende:
Lekker efficient. Sarah herhaalt wat Merel zegt. Schrap de positie van Sarah dan gewoon.
ja maar ze kan wel dingen goed doorgevenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad, precies dit. Sarah doet hier geen reet behalve dyslectisch.
Not. Veel foutjesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja maar ze kan wel dingen goed doorgeven
Dat zag ik niet toen ze zei dat ze dingen goed kon doorgeven. Wat volgde was een driedubbele verspreking.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja maar ze kan wel dingen goed doorgeven
Lekker cynisch. Maar je hebt wrsch wel gelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:00 schreef Redefine het volgende:
De volgende opdracht of die van volgende week is zeker weer een geld uit de pot opdracht ofzo? Moet natuurlijk wel wat in zitten om er uit te gaan.
ze zei van welquote:
WHAHAHA. Ben geninja'd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:01 schreef Redefine het volgende:
Lekker handig Jamie om daar achteraf wat van te gaan zeggen in je biecht....
sssstquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zag ik niet toen ze zei dat ze dingen goed kon doorgeven. Wat volgde was een driedubbele verspreking.
Ik dacht al dat je sarcastisch wasquote:
ik hoop het niet, dan ben ik puntloos.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dacht al dat je sarcastisch was
Mwah ik vind het gewoon te opvallend dat er eerst heel weinig geld te behalen valt. Of iig heel lastig een opdracht te halen is. En dan nu opeens twee opdrachten waar je makkelijk veel geld pakt en er ook te weinig fout gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker cynisch. Maar je hebt wrsch wel gelijk
Dat zeg je te snel, dat moet je achteraf zeggen, na de aflevering ofzoquote:
Nee ik zei ook "waarom zei je dat achteraf Jamie" maar zag toen dat je dat ook zeiquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg je te snel, dat moet je achteraf zeggen, na de aflevering ofzo
Opdracht was al geweest.quote:
Ik doelde erop dat je het a la Jamie achteraf had moeten zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee ik zei ook "waarom zei je dat achteraf Jamie" maar zag toen dat je dat ook zei
Verdacht? Ik zou er als mol nooit mee wegkomen dat je je terugtrekt uit een opdrachtquote:
Die was zonder waterval. En abseilen is wel vaker gebeurd volgens mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
De abseilopdracht uit de Vlaamse Mol
WELKE BALLEN?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Sinan is gewoon bang dat z'n ballen bekneld raken in dat tuigje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |