Ben benieuwd......ik probeer m'n strategie vast te houden, maar het zou zomaar weer eens een verrassende exit kunnen wordenquote:
Ik heb dit jaar weer eens geen flauw ideequote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd......ik probeer m'n strategie vast te houden, maar het zou zomaar weer eens een verrassende exit kunnen worden
Lekker samen in de tunnelquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar weer eens geen flauw idee
Eigenlijk hetzelfde als vorig jaar (toen zat ik net zo lang op Emilio tot 'ie eruit vloog, gewoon puur omdat ik daar in het begin op gokte dan maar vast blijven houden). Ik blijf maar op Niels zitten omdat ik gewoon niet weet wie het is en ik bij hem dat gevoel ergens toch blijf houden ofzoMaar ben nergens echt van overtuigd
Misschien komende week de afleveringen weer eens terugkijken met een verse blik.
Dat had ik vorig jaar met Jan en dat pakte goed uit, die verdubbelingen van die punten tikten lekker aanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik blijf maar op Niels zitten omdat ik gewoon niet weet wie het is en ik bij hem dat gevoel ergens toch blijf houden ofzo
Jokers jatten/omwisselen is echt een molactie om zichzelf niet verdacht te maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik zit in de Nielstunnel met een raampje naar Rick Paul
Dus Peggy was de mol...............ik wist hetquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jokers jatten/omwisselen is echt een molactie om zichzelf niet verdacht te maken.
Kees Tol ging destijds ook een koker jatten.
Nielson is de Mol.
Ja....uit die broekzak inderdaad!!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jokers jatten/omwisselen is echt een molactie om zichzelf niet verdacht te maken.
Nielson is de Mol.
Maar een koker was geld...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nielson is de Mol.
Spreiden is wel safequote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik twijfel nog echt of ik m'n punten op één of twee mensen zet.....
Nee nee nee......quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
Nielson na vandaag weg, zou leuk zijn ook gezien de vorige week
Nielson kon ook de joker jatten en niet omwisselen. De Mol heeft vakkundig en met lef een kandidaat uit het spel gewerkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |