ik kreeg ooit een sexboekje op mn verjaardag...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud is ie dan? 12 ofzo toch?
maar anyway. als verjaardagskadootje?
Oh...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kreeg ooit een sexboekje op mn verjaardag...
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kreeg ooit een sexboekje op mn verjaardag...
Ik kreeg het van mn zus die al in de stad woondequote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...mijn ouders waren nog al ouderwets
![]()
daar zouden ze nooit opgekomen zijn denk ik..... en zéker niet met 6 dochters,
maar misschien waren ze wel anders bij mijn broers.... weet ik niet.......
Hoe oud wordt meneertje?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:34 schreef sacha het volgende:
sorry jongens en meisjes, ben er ziek van
Wat een zeur die ex schoonma...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:33 schreef sacha het volgende:
schoonmoeder vroeg: wat gaat er maandag gebeuren? ik zeg: Aap gaat maandag gewoon naar school, ik ga maandag gewoon werken![]()
oké maar gaat er nog wat gebeuren?
Aap is rond 4 uur thuis, dus als je hem wilt feliciteren moet je rond die tijd langskomen![]()
ja maar gaat er nog iets gebeuren?
op maandag gaat Aap om 18.00 uur naar zijn vader om te eten, dus van 4 tot 6 is ie hier, daarna weet ik het niet![]()
ow, dus je organiseert niets?
ehm...
Lekker laten gaan.En vooral je humeur niet laten bederven.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:34 schreef sacha het volgende:
Dan ben je jarig, Sas?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:34 schreef sacha het volgende:
Wat een draak zeg man manquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:33 schreef sacha het volgende:
schoonmoeder vroeg: wat gaat er maandag gebeuren? ik zeg: Aap gaat maandag gewoon naar school, ik ga maandag gewoon werken![]()
oké maar gaat er nog wat gebeuren?
Aap is rond 4 uur thuis, dus als je hem wilt feliciteren moet je rond die tijd langskomen![]()
ja maar gaat er nog iets gebeuren?
op maandag gaat Aap om 18.00 uur naar zijn vader om te eten, dus van 4 tot 6 is ie hier, daarna weet ik het niet![]()
ow, dus je organiseert niets?
ehm...
Gaf ik Baardaap ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:30 schreef sacha het volgende:
de Postbode geeft de Aap een oude jas met een familiepak condooms op zijn verjaardag
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:34 schreef sacha het volgende:
quote:
Wil je dat we koffie nemen of een borrel?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:57 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
We organiseren alleen wat voor jou begrafenis
Oh the ironyquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier snapt niemand wat van merel
Andere Merel een knappequote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Meer dan je denktquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |