Omdat ik het zeg.quote:
Whut? Je postbode spoort niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:30 schreef sacha het volgende:
de Postbode geeft de Aap een oude jas met een familiepak condooms op zijn verjaardag
DIe gast is niet goed wijs, maar dat wisten we eigenlijk ook alquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:30 schreef sacha het volgende:
de Postbode geeft de Aap een oude jas met een familiepak condooms op zijn verjaardag
Inderdaad, rare postbodes op de eilanden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe gast is niet goed wijs, maar dat wisten we eigenlijk ook al
Ander nummer graag.... ben het nu wel zatquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:44 schreef mario390 het volgende:
ze moeten nu vordansen met bestimmter kleding
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ander nummer graag.... ben het nu wel zat
Hoi,ik zag je kippenhok,mooi geworden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Postbodes![]()
![]()
https://www.dailymotion.com/video/x3uluz7
Dankquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,ik zag je kippenhok,mooi geworden.
Mooi hokje geworden.quote:
Even creatief zij met de dingen die je hebt.quote:
Gezellig....quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:30 schreef sacha het volgende:
nur is maar hektik in spanie om dat ze kleding wisselen moeten en paso mobilequote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom... hoeft ie zelf niet naar de DA
hoe oud is ie dan? 12 ofzo toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom... hoeft ie zelf niet naar de DA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |