lul toch niet manquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pas op 39ste kerstdagIS GEWOON TRADITIE !!!
(Was gewoon te lui om hem op te bergen
)
Ik zie gewoon vogels vliegen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is
Leg een knikker op de vloer. Als hij niet wegrolt, is de aarde plat.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is hij nu dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
heb mijn hoofd erop gelegd. Rolde weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leg een knikker op de vloer. Als hij niet wegrolt, is de aarde plat.
Echt zoquote:
wat kutquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt zoIk heb zo'n kunstmatige waarbij je alle takken weer eruit moet vissen, alle lichtjes opbergen etc
Bol, niet rond.quote:
Dan zou de aarde nog steeds een piramide kunnen zijn en staan jullie op het bovenste puntje.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb mijn hoofd erop gelegd. Rolde weg.
puntjequote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan zou de aarde nog steeds een piramide kunnen zijn en staan jullie op het bovenste puntje.
Lekker lang "kerstsfeer" in huis danquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pas op 39ste kerstdagIS GEWOON TRADITIE !!!
(Was gewoon te lui om hem op te bergen
)
Ik heb er gewoon over heen gekeken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, alle berichten na mij had je inmiddels beantwoord..
Daarom begon ik er over op een speelse manier, en vervolgens werd ik aangevallen![]()
Maar ben er klaar mee, zoek het allemaal maar weer uit hier
over iets anders niet hequote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon over heen gekeken.
ja niet. Za(a)nd erover en gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:21 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wacht, ik begrijp de ruzie![]()
Hoezo is dit het waard om zo uit je slof te gaan?
Zaanse mayoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja niet. Za(a)nd erover en gaan.
Meer als primaquote:
Waar heb ik iemand uit gescholden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Moeder van 2 kinderen die op een forum mensen loopt uit te schelden
Waar heeft ze gescholden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Moeder van 2 kinderen die op een forum mensen loopt uit te schelden
!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:25 schreef Mikeytt het volgende:
Ok ok, i can't met deze negatieve energie
Je gaat dts vergeten door dat spelletjequote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
Nee Moen spel nog niet zat. Gisteravond hele avond Magic gespeeld want dat stond op de planning al twee weken. Dus na donderdag niet meer gespeeld. Vanavond weer.
dan na mijn post aubquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we het topic anders ff op slot doen? Even afkoelen iedereen..
doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb zo geen behoefte aan labiele typetjes. Is mijn tijd niet waard.
Doei
Beter je best doen hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:26 schreef wadslak het volgende:
Zo ik ben weer goed uit de top gespammed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |