Man ik zit hier maar met je te grappen, vandaar die PI'squote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee pleur op man, ik krijg de schuld terwijl ik niets fout doe.
Laat de rest lekker normaal doen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Man ik zit hier maar met je te grappen, vandaar die PI's
Laat maar zitten als je zo meteen gaat reageren
Het is goed met je Driep. Als je wat beter had opgelet en nagedacht dan wist je dat ik met je aan grappen was over dat triest gedoe van gisteren. Daarom die knipogende PI!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat je niet iemand 20 mins laat wachten voor een goedemorgen, en als ik er dan wat van zeg speels heb ik gedaan, fuck dit man
Beter van niet. Klinkt nogal foutquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dit mijn nieuwe bijnaam?
Ik zit helemaal niet naar de PIs te kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is goed met je Driep. Als je wat beter had opgelet en nagedacht dan wist je dat ik met je aan grappen was over dat triest gedoe van gisteren. Daarom die knipogende PI!
Log uitquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat je niet iemand 20 mins laat wachten voor een goedemorgen, en als ik er dan wat van zeg speels heb ik gedaan, fuck dit man
whahahquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beter van niet. Klinkt nogal fout
Ook goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet naar de PIs te kijken.
Hey Kom op ik ben ondertussen ook nog een leven aan het leven hè.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
driep, doe ff chill gozert.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je muil houwen
Ja, alle berichten na mij had je inmiddels beantwoord..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hey Kom op ik ben ondertussen ook nog een leven aan het leven hè.
het is iemand die extreem knap is en keihard knalt op werk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier denk ik aan iemand die heel veel eet
hebbie geslapen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:06 schreef Quotidien het volgende:
Niks van die wijven aantrekken driepink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |