smerige dikke trolquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb net 40 gram gemixte nootjes van de Lidl op.
Nu verorber ik 500 gram magere kwark.
Aardige users die regelmatig iets positiefs toevoegen aan het forum worden soms eerder vrijgelaten.quote:
bijzonderquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aardige users die regelmatig iets positiefs toevoegen aan het forum worden soms eerder vrijgelaten.
Lekker hoor ouwe pik. Jij bent de enige die hallo zegt. Wij zijn beste vrienden.quote:
Leverkusen - Bayern om half 4.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
nog een beetje aardige wedstrijden vandaag?
kijk dat haast nooit meer Bundesliga, terwijl het in m'n jeugd vaste prik was, tenminste de samenvattingen op Sportschau zaterdagmiddagquote:
Was dat niet het enige buitenlandse voetbal dat je toen kon ontvangen in Nederland?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijk dat haast nooit meer Bundesliga, terwijl het in m'n jeugd vaste prik was, tenminste de samenvattingen op Sportschau zaterdagmiddag
????quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
We waren een minuut offline.
HEB IK IETS GEMIST?
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
We waren een minuut offline.
HEB IK IETS GEMIST?
Ik zei 'hallo vrienden', je mocht je best aangesproken voelenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker hoor ouwe pik. Jij bent de enige die hallo zegt. Wij zijn beste vrienden.
denk het wel ja, was sowieso nauwelijks een wedstrijd live te zienquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:18 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was dat niet het enige buitenlandse voetbal dat je toen kon ontvangen in Nederland?
Heb contact gehad met Danny.quote:
triest lol mailen voor je banquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb contact gehad met Danny.
Hij zag ook in dat ik een vriendelijke man ben en ik een voorbeelduser ben.
heb je het tegen mij ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, vaak wordt voorgesteld om bans in te korten. Maar in jouw geval stellen we bijna altijd voor deze gewoon volledig uit te zitten.
Hallo vriendquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei 'hallo vrienden', je mocht je best aangesproken voelen
Lang geleden dat ik zo hard heb gelachen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@ JC
Danny letterlijk in de mail:
"Je bent ook een voorbeelduser."
Als een ongelooflijke autist een voorbeelduser is. Dan ben jij een voorbeelduser ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@ JC
Danny letterlijk in de mail:
"Je bent ook een voorbeelduser."
Onlo en GGMM kunnen dit beamen. Hij heeft de mail geloof ik in mijn notes gezet.
Ik heb ook een stevige kater. Niets mis mee verder.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als een ongelooflijke autist een voorbeelduser is. Dan ben jij een voorbeelduser ja.
Autocorrectie.quote:
Weet niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Keeping up appearances, oude britse comedyserie.
Is Mrs Bucket eigenlijk al dood?
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als een ongelooflijke autist een voorbeelduser is. Dan ben jij een voorbeelduser ja.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Mannen, mr. Bouquet/Bucket is overleden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Mannen, mr. Bouquet/Bucket is overleden.
quote:
Nouja, dan geloof je het nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, jij werkt het in de hand door totale onzin te roepen. Dan krijg je reacties.
Maatquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo mijn grootste internetvrienden
Ik hou niet van buitenstaanders die tof doenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Maat
Wie zijn je minste internetvrienden?
Ik las buitenlanders en schrok evenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou niet van buitenstaanders die tof doen
m'n muis is kapotquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
KOMT U ALLEN
https://skribbl.io/?afY6ZMTIcc
Ik wil hem er bij jou wel in doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:57 schreef Saind het volgende:
Denk vanavond noedelsoep maken
wat zal ik er eens in doen
peinigenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil hem er bij jou wel in doen.
Ik mag weer naar de arena om mijzelf te peinigen. #rip
Same old shit. Van die zeikerige huisvrouwen die je een uur lang aan moet horen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe ging zwemles Onlo? Niemand verzopen
valt dit seizoen toch wel meequote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil hem er bij jou wel in doen.
Ik mag weer naar de arena om mijzelf te peinigen. #rip
Geen mannen aanwezig waarmee je over voetbal kan lullen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Same old shit. Van die zeikerige huisvrouwen die je een uur lang aan moet horen.
Ik heb goede hoop dat Onlo jr. voor de zomer zijn diploma heeft
dat ze niet begrijpen dat die mond andere doeleinden heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Same old shit. Van die zeikerige huisvrouwen die je een uur lang aan moet horen.
Ik heb goede hoop dat Onlo jr. voor de zomer zijn diploma heeft
Ja één vent, toevallig het beste vriendje van Onlo jr. Maar hij houdt niet van voetbalquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen mannen aanwezig waarmee je over voetbal kan lullen?
Het is dus echt afzien dat uurtjequote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja één vent, toevallig het beste vriendje van Onlo jr. Maar hij houdt niet van voetbal
Yep. Normaliter oordopjes mee en netflixen. Maar die was ik vandaag vergetenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is dus echt afzien dat uurtje
Vanavond moet het toch wel lukken, anders breekt echt de pleuris uit.quote:
Jazeker. Nog even bloedprikken en als dat ook goed is dan ga ik reizen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
Hoe was het trouwens bij de dokter Rens? Alles in orde?
Dan is het exit VD Sar en Ten Hagquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond moet het toch wel lukken, anders breekt echt de pleuris uit.
Goed om te horen ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Nog even bloedprikken en als dat ook goed is dan ga ik reizen.
Bedankt voor het vragen.
Dat overweeg ik zeer zeker nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen ouwe reus.
Overweeg je ook om een reistopic te maken als je naar Down Under gaat?
Van der Sar had eigenlijk al weg moeten zijn, hij had volgens mij toen zelf aangegeven dat hij zou vertrekken als er geen prijzen gehaald werden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan is het exit VD Sar en Ten Hag
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat overweeg ik zeer zeker niet
Van der Sar heeft Bosz en Keizer weggestuurd, bij ontslag Ten Hag moet hij ook zijn spullen pakken is mijn mening.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van der Sar had eigenlijk al weg moeten zijn, hij had volgens mij toen zelf aangegeven dat hij zou vertrekken als er geen prijzen gehaald werden.
Vooral Bosz vond ik kut, toen werd er af en toe echt leuk gespeeld. Die was met dit team ook ver gekomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van der Sar heeft Bosz en Keizer weggestuurd, bij ontslag Ten Hag moet hij ook zijn spullen pakken is mijn mening.
Voorkeur geven aan Bergkampquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral Bosz vond ik kut, toen werd er af en toe echt leuk gespeeld. Die was met dit team ook ver gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |