abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184976344
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die blijven er nog voldoende over hoor (Top1Toys bijvoorbeeld), maar ook die zullen het langzaam allemaal gaan afleggen tegen de grote webwinkels.
In Den Bosch zitten alleen een intertoys en een bart smit naast een kleine zelfstandige met wat aparte spullen. De Top1Toys die ik kan vinden zitten hier allemaal tig kilometer verderop en zit vooral in kleine dorpjes.
Voor de rest zou ik geen speelgoedretailer weten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184976433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Grootste problemen in retailwinkels en dat roep ik al jaren zijn;

Zeer matige salarissen waardoor je ONKUNDIG personeel krijgt (if you pay peanuts, you get monkeys)

Gratis parkeren nog steeds in veel gemeenten niet aanwezig

Belachelijk hoge huurprijzen
Vooral de idioot hoge huren en lage marges op veel producten doen het hem. Waar moet je dan nog je personeel van betalen? Dus zet je maar een paar goedkope studenten erin die de kassa kunnen bedienen en in kunnen pakken.

Gratis parkeren zou iets kunnen doen maar als ik de parkeergarages hier in Den Bosch bekijk staan er elke weekend vanaf winkelopening gewoon wachtrijen. Als je een dag goed gaat stadten maakt dat tientje aan parkeergeld ook niet uit, of je zet hem verderop in een transferium.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184976602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vooral de idioot hoge huren en lage marges op veel producten doen het hem. Waar moet je dan nog je personeel van betalen? Dus zet je maar een paar goedkope studenten erin die de kassa kunnen bedienen en in kunnen pakken.

Gratis parkeren zou iets kunnen doen maar als ik de parkeergarages hier in Den Bosch bekijk staan er elke weekend vanaf winkelopening gewoon wachtrijen. Als je een dag goed gaat stadten maakt dat tientje aan parkeergeld ook niet uit, of je zet hem verderop in een transferium.
Maar als er rijen staan dan is het blijkbaar heel druk .Dan moeten die winkels toch ook omzet kunnen draaien?
Gott strafe das treulose Italien!
pi_184976635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:33 schreef Ceased2Be het volgende:

In Den Bosch zitten alleen een intertoys en een bart smit naast een kleine zelfstandige met wat aparte spullen. De Top1Toys die ik kan vinden zitten hier allemaal tig kilometer verderop en zit vooral in kleine dorpjes.
Voor de rest zou ik geen speelgoedretailer weten.
Bart Smit? Dat is toch allemaal Intertoys geworden? Zelfs als je naar de website van Bart Smit gaat word je geredirect naar Intertoys.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184976650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar als er rijen staan dan is het blijkbaar heel druk .Dan moeten die winkels toch ook omzet kunnen draaien?
Als ik bij de Intertoys ben die in het centrum zit is het daar ook altijd wel druk, sta er altijd wel achter een man of 4 / 5 bij de kassa.Maar ja die zit wel in prime real estate daar, wil niet weten dat pand aan huur kost. Wel het idee dat het nog liep, vooral omdat het ook echt de enige grote speelgoedwinkel in het centrum is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bart Smit? Dat is toch allemaal Intertoys geworden? Zelfs als je naar de website van Bart Smit gaat word je geredirect naar Intertoys.
Klopt ja, Google list het nog als Bart Smit :')
Dus er zitten 2 intertoys en die Otten.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:47:28 #81
62913 Blik
The one and Only!
pi_184976701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:53 schreef KingRadler het volgende:
dan komen er nog meer pakketjes bij in November/December als er geen Speelgoed winkel meer is.
Ik kocht sowieso al alles online qua speelgoed. Iedere actie die de Intertoys deed ging bol.com in mee, dus je had altijd minimaal dezelfde prijs
pi_184976909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Als ik bij de Intertoys ben die in het centrum zit is het daar ook altijd wel druk, sta er altijd wel achter een man of 4 / 5 bij de kassa.Maar ja die zit wel in prime real estate daar, wil niet weten dat pand aan huur kost. Wel het idee dat het nog liep, vooral omdat het ook echt de enige grote speelgoedwinkel in het centrum is.

Klopt ja, Google list het nog als Bart Smit :')
Dus er zitten 2 intertoys en die Otten.
Hier zitten ook 2 Intertoys op een steenworp afstand van elkaar. Moet je 2 winkelpanden huren, beide panden met medewerkers en je hebt ongeveer hetzelfde assortiment. Zo bizar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184976982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier zitten ook 2 Intertoys op een steenworp afstand van elkaar. Moet je 2 winkelpanden huren, beide panden met medewerkers en je hebt ongeveer hetzelfde assortiment. Zo bizar.
Voorheen zaten ze 400m van elkaar af (Bart Smit en Intertoys) in het centrum en als je van de BS naar de Intertoys liep liep je nog langs 2 filialen van de blokker.
pi_184977053
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik kocht sowieso al alles online qua speelgoed. Iedere actie die de Intertoys deed ging bol.com in mee, dus je had altijd minimaal dezelfde prijs
Ik heb een hele andere ervaring. Voor de kadotjes die ik koop voor de kinderen in mijn omgeving betaal ik bij Intertoys minder dan bij bol.com.
Toevallig van het weekend nog naar iets van duplo gezocht bij beide winkels.
Intertoys kwam goedkoper uit.

Daarnaast vind ik het toch ook wel fijn om een product te zien voordat ik het koop. Ik vind het jammer als deze winkel verdwijnt.
pi_184977277
In tilburg waren er al flink wat bart smits gesloten, nu wel benieuwd of de overige intertoys wel gaan blijven, zal wel niet bij een totaal faillissement. :P
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:16:57 #86
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_184977348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Was een tijdje geleden bij deze winkel, rond half 6 's-middags. Ik was de enige klant en kwam een kerstkadootje voor mijn nichtje kopen. Die vind puzzels leuk (ze is drie). Kon ook eigenlijk maar uit twee puzzels kiezen de rest was te simpel of te moeilijk.

Ik hou van echt shoppen, wil het graag zien voor ik het koop en ik hou niet van dat aflever gedoe bij online winkelen.
pi_184977393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:16 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Was een tijdje geleden bij deze winkel, rond half 6 's-middags. Ik was de enige klant en kwam een kerstkadootje voor mijn nichtje kopen. Die vind puzzels leuk (ze is drie). Kon ook eigenlijk maar uit twee puzzels kiezen de rest was te simpel of te moeilijk.

Ik hou van echt shoppen, wil het graag zien voor ik het koop en ik hou niet van dat aflever gedoe bij online winkelen.
Was dat doordeweeks? Ik kom eigenlijk alleen nog maar op zaterdag/zondag in de stad sinds ik niet meer in het centrum woon.
De laatste keren dat ik kado's nodig had heb ik het ook bij bol besteld simpelweg omdat het teveel tijd kost om een fysieke winkel op te zoeken waar het product uberhaupt verkocht wordt.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:19:53 #88
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_184977411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Was dat doordeweeks? Ik kom eigenlijk alleen nog maar op zaterdag/zondag in de stad sinds ik niet meer in het centrum woon.
De laatste keren dat ik kado's nodig had heb ik het ook bij bol besteld simpelweg omdat het teveel tijd kost om een fysieke winkel op te zoeken waar het product uberhaupt verkocht wordt.
ja inderdaad doordeweeks, maar in de week voor kerst.
pi_184977416
Exit bakstenen speelgoedwinkelketens :'(
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:20:21 #90
429573 KingRadler
Zionists Made Me a Freak
pi_184977421
Storing bij Intertoys Kadobonnen worden niet geaccepteerd

https://twitter.com/intertoys/status/1095370810892652544?s=21
pi_184977554
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, van de overname en naamswijziging kreeg je her en der dit soort situaties: https://www.unity.nu/Arti(...)verdwijnen-bart-smit
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:28:10 #92
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184977579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:20 schreef KingRadler het volgende:

Ja ja, "storing"... Dat hebben ze de webcare medewerkers maar medegedeeld om niet te boze reacties te krijgen. Mijn neefje had nog voor 100 euro aan bonnen :{
Don't let my username fool you...
pi_184977591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:20 schreef KingRadler het volgende:

Wel handig, en was het bij V&D ook niet eerst een storing bij de kado bonnen? totdat ze bekend maken dat ze alleen nog de waarde van een stukje plastic hadden?
pi_184977643
Als dit zo blijft gaan dan heb je risico dat mensen alles bestellen via internet. er zijn dan geen fysieke winkels meer. Maar mensen gaan dan meerdere producten bestellen , want dan kunnen ze goed in hand houden en vergelijken en de rest sturen ze terug.

op tv nog geweest, alles wat terug gestuurd wordt, wordt veelal vernietigd. en ook dat mensen die veel te veel terugsturen niet meer kunnen bestellen, staan dan op een zgn zwarte lijst.

ik denk dan ja, hallo.... jullie de grote concerns die alles online doen, jullie maken de fysieke winkels kapot ( hier even de hoge huren etc buiten gelaten ). als je even aan doemdenken doe, misschein dat er rechtszaken komen dat mensen klagen dat er geen fysieke winkels meer zijn en dat ze niet op zwarte lijst mogen gezet worden.

en dan al die milieuorganisaties die klagen om de productie - afval hoop.

dit wordt nog een leuk verhaaltje voor de toekomst.
pi_184977648
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Ja, van de overname en naamswijziging kreeg je her en der dit soort situaties: https://www.unity.nu/Arti(...)verdwijnen-bart-smit
Die van ons zitten nog dichter bij elkaar :D Zo zat de Blokker ook naast de Marskramer. Zelfde moederbedrijf 8)7 Marskramer is inmiddels dicht.
pi_184977679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:31 schreef Attitude het volgende:
Als dit zo blijft gaan dan heb je risico dat mensen alles bestellen via internet. er zijn dan geen fysieke winkels meer. Maar mensen gaan dan meerdere producten bestellen , want dan kunnen ze goed in hand houden en vergelijken en de rest sturen ze terug.

op tv nog geweest, alles wat terug gestuurd wordt, wordt veelal vernietigd. en ook dat mensen die veel te veel terugsturen niet meer kunnen bestellen, staan dan op een zgn zwarte lijst.

ik denk dan ja, hallo.... jullie de grote concerns die alles online doen, jullie maken de fysieke winkels kapot ( hier even de hoge huren etc buiten gelaten ). als je even aan doemdenken doe, misschein dat er rechtszaken komen dat mensen klagen dat er geen fysieke winkels meer zijn en dat ze niet op zwarte lijst mogen gezet worden.

en dan al die milieuorganisaties die klagen om de productie - afval hoop.

dit wordt nog een leuk verhaaltje voor de toekomst.
Ik heb ooit online sportschoenen proberen te bestellen. Reviews gelezen en schoenen besteld. Na 5 dozen terug gestuurd te hebben maar naar een echte winkel gegaan :') Doe ik dus ook nooit weer, online schoenen willen kopen.
pi_184977850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit online sportschoenen proberen te bestellen. Reviews gelezen en schoenen besteld. Na 5 dozen terug gestuurd te hebben maar naar een echte winkel gegaan :') Doe ik dus ook nooit weer, online schoenen willen kopen.
Dat is idd zoiets. En hoe moet dat als er geen fysieke winkels meer zijn... het lijkt erop dat we die kant op gaan. Ik moet vaker online iets bestellen. broeken uit spanje . want in NL niet te krijgen. En schoenen, vooral 46 / 47 , steeds moeilijker en dus moet ik idd veel bestellen. ( en terugsturen )
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:50:21 #98
429573 KingRadler
Zionists Made Me a Freak
pi_184977996
Intertoys verkoopt geen kado kaarten meer. Dan geef ik maar een BOL kadobon
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:05:12 #99
3926 Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_184978390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voorheen zaten ze 400m van elkaar af (Bart Smit en Intertoys) in het centrum en als je van de BS naar de Intertoys liep liep je nog langs 2 filialen van de blokker.
Vroeger was de ene aan het Haagje de Bob, Spel en Hobby. Wat een bazenwinkel was dat _O_
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_184978409
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:05 schreef Djeez het volgende:

Vroeger was de ene aan het Haagje de Bob, Spel en Hobby. Wat een bazenwinkel was dat _O_
Ja O+ Die was leuk! Heb ik mijn eerste donkey kong spelletje gekocht haha.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')