abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184812147
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De var heeft die beslissing niet genomen.
VAR heeft de beslissing genomen om niet in te grijpen.
  Redactie Sport maandag 4 februari 2019 @ 11:54:30 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184812329
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klopt, misschien vonden zij het een interpretatiekwestie voor de scheids. Dan heeft die besloten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184812779
Bergwijn zou dus niets gebroken hebben, ben benieuwd wat het dan wel is want dat been zag er in de herhaling echt niet goed uit...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184812882
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn zou dus niets gebroken hebben, ben benieuwd wat het dan wel is want dat been zag er in de herhaling echt niet goed uit...
Precies. Klinkt zo op het eerste gezicht goed, maar ik durf nog niet echt blij te zijn.
pi_184813586
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat logisch is, want dat mag alleen als het duidelijk een foute beslissing was.
  Forum Admin maandag 4 februari 2019 @ 13:01:56 #106
35723 crew  GGMM
pi_184813641
Gezeik over Ajax verwijderd.

Het gaat hier over PSV.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184814218
Ik hoop toch wel dat de blessure van BergGOD niet langer dan 2 weken duurt. Onze gevaarlijkste, beste en toch ook leukste speler. Toch grappig dat Chucky zo'n grotere hype is terwijl onze Steevie naar mijn mening toch echt een veel betere voetballer is. En 2 jaar jonger ook nog eens.
  maandag 4 februari 2019 @ 13:29:18 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184814270
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik hoop toch wel dat de blessure van BergGOD niet langer dan 2 weken duurt. Onze gevaarlijkste, beste en toch ook leukste speler. Toch grappig dat Chucky zo'n grotere hype is terwijl onze Steevie naar mijn mening toch echt een veel betere voetballer is, dat terwijl hij 2 jaar jonger is.
Iedereen die vaak naar PSV kijkt vindt Bergwijn toch wel beter dan Lozano?

Die Lozano is vooral een hype in Mexico omdat die mensjes hopen ook eindelijk weer een wereldtopper in de gelederen te hebben.
Oh.
pi_184814332
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik hoop toch wel dat de blessure van BergGOD niet langer dan 2 weken duurt. Onze gevaarlijkste, beste en toch ook leukste speler. Toch grappig dat Chucky zo'n grotere hype is terwijl onze Steevie naar mijn mening toch echt een veel betere voetballer is. En 2 jaar jonger ook nog eens.
Gewoon rustig afwachten. Ook zonder Steven is PSV is staat om de wedstrijdjes te winnen. Tegen Ajax moet hij weer topfit zijn, daarvoor moet je het ook echt wel zonder hem af kunnen.

Waarschijnlijk morgen pas duidelijkheid.
  maandag 4 februari 2019 @ 13:31:37 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184814341
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Lozano is vooral een hype in Mexico omdat die mensjes hopen ook eindelijk weer een wereldtopper in de gelederen te hebben.
en in bepaalde walmarts
pi_184814371
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat logisch is, want dat mag alleen als het duidelijk een foute beslissing was.
Daarover valt te discussiëren. Ik vind het duidelijk een foute beslissing. Overduidelijk rood.
  maandag 4 februari 2019 @ 13:33:16 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184814379
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

en in bepaalde walmarts
Daar vinden ze Gutiérrez ook beter dan ons aller Frenkie.
Oh.
pi_184814386
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Daarover valt te discussiëren. Ik vind het duidelijk een foute beslissing. Overduidelijk rood.
Ik vond het ook rood overigens.
  maandag 4 februari 2019 @ 13:35:18 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184814438
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ik vond het ook rood overigens.
hij had hem kunnen geven maar dat is nu eenmaal het voordeel van een topclub, zeker thuis
pi_184814479
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hier op het forum misschien, maar in talkshows gaat ( of wellicht is ging het betere woord ) het ook vooral over Lozano.

quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gewoon rustig afwachten. Ook zonder Steven is PSV is staat om de wedstrijdjes te winnen. Tegen Ajax moet hij weer topfit zijn, daarvoor moet je het ook echt wel zonder hem af kunnen.

Waarschijnlijk morgen pas duidelijkheid.
Klopt ook wel, die moeten we ook zo wel winnen. En als je dan zo'n Gakpo en een Ihattaren ziet kan het zelfs nog leuke verrassingen opleveren ook. Toch is het altijd jammer om Bergwijn te moeten missen.
  maandag 4 februari 2019 @ 13:39:03 #116
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184814534
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Hier op het forum misschien, maar in talkshows gaat ( of wellicht is ging het betere woord ) het ook vooral over Lozano.

Lozano was vooral in zijn eerste maanden een hype door zijn vele goals en ook omdat hij nieuw was. Maar Bergwijn is vooral vanaf begin 2018 echt goed gaan spelen en toen kwamen er over hem genoeg lovende berichten, bij VI heeft een Gijp ook vaak genoeg gezegd dat hij Bergwijn verfijnder vindt dan Lozano en die laatste maar een wildebras is (nu roept Gijp vaak zat onzin, maar op dit punt ben ik het wel met hem eens).
Oh.
pi_184814731
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij had hem kunnen geven maar dat is nu eenmaal het voordeel van een topclub, zeker thuis
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is toch ook het idee van de VAR? Meer objectiviteit.

pi_184814837
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is toch ook het idee van de VAR? Meer objectiviteit.

[ afbeelding ]
Je kan hem gewoon geven ja. Blijft natuurlijk wel een domme overtreding
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184814875
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Been niet gestrekt
pi_184814994
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lozano was vooral in zijn eerste maanden een hype door zijn vele goals en ook omdat hij nieuw was. Maar Bergwijn is vooral vanaf begin 2018 echt goed gaan spelen en toen kwamen er over hem genoeg lovende berichten, bij VI heeft een Gijp ook vaak genoeg gezegd dat hij Bergwijn verfijnder vindt dan Lozano en die laatste maar een wildebras is (nu roept Gijp vaak zat onzin, maar op dit punt ben ik het wel met hem eens).
Gijp roept haast nooit onzin, makker.
Misschien heb je gelijk, toch heb ik het idee dat Lozano nog steeds hoger aangeschreven staat bij de meesten, zeker bij de Juan's en Pedro's in de wallmart, maar toch ook uberhaubt (inter)nationaal gezien. Ik merk wel dat het langzaam inderdaad opschuift, en terecht.
pi_184815062
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hij is te laat en glijdt lang door op het veld. Maar trekt wel zijn benen in. Het is geel.

Doet een beetje denken aan eerder dit jaar Van Persie. Ook zo’n ongelukkige actie.
  maandag 4 februari 2019 @ 14:12:25 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184815154
quote:

[..]

[ afbeelding ]
daar moet je wel naar toe met de var, ze zouden ook speciale video scheidsen op moeten leiden, nu zijn het toch dezelfde veldscheidsrechters die het er bij doen en die hebben diezelfde vooringenomenheid.
pi_184815474
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind het geen rood. Het is gewoon erg ongelukkig en hij is te laat, maar nergens heeft hij de intentie iemand te blesseren. Je ziet ook dat hij op het moment dat hij beseft dat hij te laat is, inhoudt. Nee, geel is hier prima op zijn plek.
pi_184815561
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gejank over Lozano altijd. Is met afstand de beste speler van PSV en dat het zonder hem allemaal een stuk minder is bleek wel in de drie helften die we het zonder hem moesten doen de afgelopen weken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 4 februari 2019 @ 14:41:36 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184815642
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Gijp roept haast nooit onzin, makker.
Misschien heb je gelijk, toch heb ik het idee dat Lozano nog steeds hoger aangeschreven staat bij de meesten, zeker bij de Juan's en Pedro's in de wallmart, maar toch ook uberhaubt (inter)nationaal gezien. Ik merk wel dat het langzaam inderdaad opschuift, en terecht.
Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.

quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gejank over Lozano altijd. Is met afstand de beste speler van PSV en dat het zonder hem allemaal een stuk minder is bleek wel in de drie helften die we het zonder hem moesten doen de afgelopen weken.
Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Oh.
pi_184815810
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.

[..]

Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184817210
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Impopulair take, maar momenteel is Luuk de Jong de beste speler van PSV. Hij is niet gepolijst of sierlijk, maar verzet bergen werk en is zelden niet onderscheidend.

Natuurlijk hebben Bergwijn, Pereiri en Lozano meer potentie en ben ik erg gecharmeerd van onze backs en Rosario, maar niemand doet zijn werk op dit moment zo goed als De Jong.

Sterker nog, als die wegvalt kun je het kampioenschap definitief opgeven. Dat is de enige speler die onvervgbaar is.

( Dat dit serieus uit mijn toetsenbord is gekomen. :{ )
pi_184817262
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.
Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.
pi_184817320
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 februari 2019 @ 16:10:10 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184817387
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt :P
Bergwijn is elk jaar beter en constanter geworden, ik denk wel dat er zeker nog groei in die jongen zit, zeker als hij op hoger niveau gaat trainen. De absolute top zie ik er voorlopig niet in maar daaronder zijn er genoeg mooie clubs voor hem.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 februari 2019 @ 16:10:42 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184817392
quote:

[..]

blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
pi_184817482
quote:

[..]

Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?

Hij heeft in de afgelopen 1.5 jaar een enorme ontwikkeling laten zien. Wordt constanter, dreigender, bepalender. Ontwikkelt zich op alle gebieden. Waarom zal daar niet nog meer inzitten?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184817527
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 4 februari 2019 @ 16:18:37 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184817578
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.
absoluut
pi_184817884
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?

Hij heeft in de afgelopen 1.5 jaar een enorme ontwikkeling laten zien. Wordt constanter, dreigender, bepalender. Ontwikkelt zich op alle gebieden. Waarom zal daar niet nog meer inzitten?
Kwestie van hoeveel talent je van nature mee hebt gekregen is dat vooral. En dat is bij Bergwijn denk ik niet voldoende voor een rol als aanvaller in de top. Ik zag tot na de winterstop vorig seizoen niet meer in hem dan een leuke dribbelaar met een aardig schot die waarschijnlijk nooit echt zou doorbreken bij PSV.

Daarna is hij effectiever geworden, wat vooral te maken heeft met hoe en wat het tussen de oren zit. Daar kan je soms snel heel grote stappen in zetten maar als je eenmaal de juiste keuzes hebt leren maken is de rek er wat dat betreft snel uit.
pi_184817934
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat als die alleen op links zou spelen i.p.v. telkens rechts...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_184819152
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?
Vond jij het rood?
Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:47:01 #138
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_184819211
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.
Dit, dus.
pi_184819458
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:58:34 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184819465
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.
Ook die kaart bestaat helemaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184819493
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ach, welnee.
pi_184819503
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook die kaart bestaat helemaal niet.
Ik had met beide beslissingen kunnen leven dat bedoelde ik. Maar ik denk dat Blom een goede beslissing heeft genomen. Vergelijkbare situaties heeft ie te snel de rode kaart getrokken.
pi_184820713
10 vs 10 had PSV idd verloren van Fortuna..wat een gejank om niks.
pi_184820890
quote:
Haha :D Lekker selectief weer. Maar janken op PSV maar je hoort m niet over de onterechte vrije trap waardoor Ajax de 1-0 maakte. Daarvoor kwamen ze er niet doorheen.
pi_184821774
Ian Maatsen vanavond in de basis bij Jong Chelsea tegen Jong Derby County

Is nog maar 16 jaar, veruit de jongste ook in dat team.
pi_184822060
Blessure Bergwijn wordt per dag bekeken, er worden verder geen mededelingen gedaan. Daar kun je dus alle kanten mee uit :')
pi_184822091
Wel of geen Bergwijn scheelt slok op een borrel. Gelukkig hebben we nu wel Gakpogod.
pi_184822154
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel of geen Bergwijn scheelt slok op een borrel. Gelukkig hebben we nu wel Gakpogod.
Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijk
  maandag 4 februari 2019 @ 20:17:00 #150
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_184822531
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijk
Op zich wel. Al was zijn assist gewoon prima op maat na een goede actie en zijn goal pure klasse. Toen was Fortuna nog niet geknakt, daarna wel.
pi_184823028
De blessure van Steven Bergwijn is bij PSV inmiddels goed onderzocht. Zijn inzetbaarheid wordt vanaf nu door de club van dag tot dag bekeken, zoals dat heet. Op geleide van de pijn hervat hij de training. Hij ligt er zeker geen maanden uit, zoals hier en daar gevreesd

*O* *O* *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 februari 2019 @ 20:48:29 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184823299
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Blessure Bergwijn wordt per dag bekeken, er worden verder geen mededelingen gedaan. Daar kun je dus alle kanten mee uit :')
ze mogen er ook niet zomaar veel over bekend maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184823339
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze mogen er ook niet zomaar veel over bekend maken
Nee leve de AVG :P
pi_184823795
Volgens Bergwijn zelf is er niks aan de hand.

pi_184823834
Geen idee wat een "bruvv" is trouwens. ¯\_(ツ)_/¯
pi_184826340
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
Bro denk ik
pi_184826358
https://twitter.com/foxsportsnl/status/1092509395878117378?s=21

Lonwijk ook weer terug..verwacht ik veel van _O_
  maandag 4 februari 2019 @ 23:15:20 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184826362
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Bro denk ik
Waarom stuurt hij dan niet gewoon privé een berichtje naar zijn broer?
Oh.
pi_184826447
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat het een afkorting is voor BRUsselse Voetbalvereniging en dat hij met dit bericht Fred Rutten gerust wil stellen.
pi_184826723
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom stuurt hij dan niet gewoon privé een berichtje naar zijn broer?
:)
Kan ook meervoud zijn.,zijn PSV broeders.
pi_184826897
Waarom heeft hij trouwens een ketting om met een hand voor de mond gebaar wat ie ook bij elke goal doet? Zie het nu pas. En wat is de betekenis er achter?
pi_184829907
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:44 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom heeft hij trouwens een ketting om met een hand voor de mond gebaar wat ie ook bij elke goal doet? Zie het nu pas. En wat is de betekenis er achter?
Het is een gebaar uit de wijk waar hij is opgegroeid. Niets spannends dus.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:08:08 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184830016
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is een gebaar uit de wijk waar hij is opgegroeid. Niets spannends dus.
Almere getto
  woensdag 6 februari 2019 @ 07:46:00 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184849277
Bergwijn schijnt gister al weer op het veld te hebben gestaan. Dan vraag ik me toch af waar hij dan last van had/heeft :D Goed nieuws in ieder geval!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184854997
quote:
19s.gif Op woensdag 6 februari 2019 07:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bergwijn schijnt gister al weer op het veld te hebben gestaan. Dan vraag ik me toch af waar hij dan last van had/heeft :D Goed nieuws in ieder geval!
de schrik denk ik
pi_184856950
quote:
19s.gif Op woensdag 6 februari 2019 07:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bergwijn schijnt gister al weer op het veld te hebben gestaan.
RikElfrink twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:40:00 De ziekenboeg bij #PSV loopt snel weer leeg, Bergwijn hervat de training alweer (individueel) en met Lozano gaat het goed. PSV werkt met beiden geduldig toe naar een rentree. Zie: https://t.co/bqsgeAJhxA reageer retweet
_O_
pi_184857134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:40:00 De ziekenboeg bij #PSV loopt snel weer leeg, Bergwijn hervat de training alweer (individueel) en met Lozano gaat het goed. PSV werkt met beiden geduldig toe naar een rentree. Zie: https://t.co/bqsgeAJhxA reageer retweet
_O_
Zondag met 5-0 onderuit dus
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:01:38 #168
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_184857498
Dat had ik echt niet verwacht, dit goeie nieuws kan ik wel gebruiken op deze verzopen dag :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_184860186
Fijn want onze selectie is toch al zo dun. Alleen met een volle selectie kunnen we kampioen worden. Vorig jaar ook veel geluk gehad met blessures.
pi_184860285
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zondag met 5-0 onderuit dus
Zonder Gakgod en Ihattarengod gaan we sowieso geen enkele wedstrijd meer winnen.
pi_184872667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Zonder Gakgod en Ihattarengod gaan we sowieso geen enkele wedstrijd meer winnen.
Wanbeleid
pi_184895548
Bergwijn en Lozano trainen gewoon weer mee _O_
pi_184899680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:18 schreef PSVCL het volgende:
Bergwijn en Lozano trainen gewoon weer mee _O_
Das goed nieuws bruvv.
  Moderator vrijdag 8 februari 2019 @ 18:18:09 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_184900149
genot
What can change the nature of a man?
pi_184906982
Toon Gerbrands: "PSV wil een club zijn van hard met een 'd' en hart met een 't'"

Zozo... Wat een teksten weer.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:40:06 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184907035
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef Scarface88 het volgende:
Toon Gerbrands: "PSV wil een club zijn van hard met een 'd' en hart met een 't'"

( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oh.
pi_184907075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

( ͡° ͜ʖ ͡°)
¯\_(ツ)_/¯
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:44:52 #178
12172 Rabieluh
pi_184907131
8===D
pi_184907146
Bruvvjes, wat verwachten jullie tegen FC Utrecht qua wedstrijdbeeld; billenknijpen tot de laatste seconde, afgestraft worden of volledig heersen? Ik ga voor A..
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:47:15 #180
12172 Rabieluh
pi_184907182
Ik ga voor optie 5.

Utrecht doet wat leuke dingen, je denkt wat is deze, uiteindelijk 3 goals verschil in het voordeel van de grootheden uit Eindhoven.
pi_184907212
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Bruvvjes, wat verwachten jullie tegen FC Utrecht qua wedstrijdbeeld; billenknijpen tot de laatste seconde, afgestraft worden of volledig heersen? Ik ga voor A..
Advocaat weet PSV meestal wel goed te bespelen. Ik verwacht een billenknijp wedstrijd dus. Echt zon wedstrijd waarvan je na afloop even bij moet komen en blij bent met de punten die je met kunst en vliegwerk hebt behaald.
pi_184907434
Tot de 0-2 denken waar de fuck zit ik naar te kijken en dan rollen ze er uiteindelijk nog met 0-4 overheen.
pi_184907791
quote:
utrecht kan er geen klote van
pi_184911324
quote:
0-3 ofzo. Ik denk dat je goed moet zoeken als je een statistiek wil vinden die erop wijst dat het een lastige pot gaat worden :') Zowel in onderlinge duels als in de laatste serie van Utrecht.
pi_184911489
Ik denk dat we winnen dus verliezen we.
pi_184911878
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Advocaat weet PSV meestal wel goed te bespelen. Ik verwacht een billenknijp wedstrijd dus. Echt zon wedstrijd waarvan je na afloop even bij moet komen en blij bent met de punten die je met kunst en vliegwerk hebt behaald.
Hoe vaak hebben we tegen Dickie moeten spelen :?

Waarschijnlijk wisselt 'ie gewoon in de rust z'n beste speler dus moet wel goedkomen.
pi_184912132
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we winnen dus verliezen we.
Reverse jinx.
pi_184916247
quote:
Geschokte omwonenden: 'Tientallen PSV'ers vielen aan'

50 tot 60 PSV-aanhangers voerden vrijdagavond een aanval uit op Fortuna-fans bij een kroeg in Sittard. De aanleiding voor de massale vechtpartij zou het verbranden van een PSV-vlag zijn, een week geleden.
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aan
pi_184916404
quote:
PSV heeft geen hooligans.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 14:55:29 #190
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184916447
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oh.
pi_184916480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Trots!
pi_184917138
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef Scarface88 het volgende:

:')
  zaterdag 9 februari 2019 @ 15:38:26 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184917172
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

ook geen vlag meer als ik het goed begrijp
pi_184917510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik hoop dat onze jongens deze scherpte morgen ook kunnen opbrengen.
Dit, dus.
pi_184918201
quote:
Gaat lekker de laatste tijd,ken een paar jongens uit Veldhoven.
pi_184919792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

:+
pi_184919951
ErikvHaren twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 17:15:08 Bergwijn en Lozano hebben vandaag meegetraind bij #PSV. Morgen wordt beslissing genomen over inzetbaarheid. Kans groot dat ze allebei spelen tegen FC Utrecht. reageer retweet
pi_184919982
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ErikvHaren twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 17:15:08 Bergwijn en Lozano hebben vandaag meegetraind bij #PSV. Morgen wordt beslissing genomen over inzetbaarheid. Kans groot dat ze allebei spelen tegen FC Utrecht. reageer retweet
Jeugd krijgt weer geen kans :r
pi_184920734
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Jeugd krijgt weer geen kans :r
Walgelijk.
pi_184920826
Heracles mist penalty tegen Ajax. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')