VAR heeft de beslissing genomen om niet in te grijpen.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De var heeft die beslissing niet genomen.
Klopt, misschien vonden zij het een interpretatiekwestie voor de scheids. Dan heeft die beslotenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VAR heeft de beslissing genomen om niet in te grijpen.
Precies. Klinkt zo op het eerste gezicht goed, maar ik durf nog niet echt blij te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn zou dus niets gebroken hebben, ben benieuwd wat het dan wel is want dat been zag er in de herhaling echt niet goed uit...
Wat logisch is, want dat mag alleen als het duidelijk een foute beslissing was.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VAR heeft de beslissing genomen om niet in te grijpen.
Iedereen die vaak naar PSV kijkt vindt Bergwijn toch wel beter dan Lozano?quote:Op maandag 4 februari 2019 13:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik hoop toch wel dat de blessure van BergGOD niet langer dan 2 weken duurt. Onze gevaarlijkste, beste en toch ook leukste speler. Toch grappig dat Chucky zo'n grotere hype is terwijl onze Steevie naar mijn mening toch echt een veel betere voetballer is, dat terwijl hij 2 jaar jonger is.
Gewoon rustig afwachten. Ook zonder Steven is PSV is staat om de wedstrijdjes te winnen. Tegen Ajax moet hij weer topfit zijn, daarvoor moet je het ook echt wel zonder hem af kunnen.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik hoop toch wel dat de blessure van BergGOD niet langer dan 2 weken duurt. Onze gevaarlijkste, beste en toch ook leukste speler. Toch grappig dat Chucky zo'n grotere hype is terwijl onze Steevie naar mijn mening toch echt een veel betere voetballer is. En 2 jaar jonger ook nog eens.
en in bepaalde walmartsquote:Op maandag 4 februari 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die vaak naar PSV kijkt vindt Bergwijn toch wel beter dan Lozano?
Die Lozano is vooral een hype in Mexico omdat die mensjes hopen ook eindelijk weer een wereldtopper in de gelederen te hebben.
Daarover valt te discussiëren. Ik vind het duidelijk een foute beslissing. Overduidelijk rood.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat logisch is, want dat mag alleen als het duidelijk een foute beslissing was.
Ik vond het ook rood overigens.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarover valt te discussiëren. Ik vind het duidelijk een foute beslissing. Overduidelijk rood.
hij had hem kunnen geven maar dat is nu eenmaal het voordeel van een topclub, zeker thuisquote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vond het ook rood overigens.
Hier op het forum misschien, maar in talkshows gaat ( of wellicht is ging het betere woord ) het ook vooral over Lozano.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die vaak naar PSV kijkt vindt Bergwijn toch wel beter dan Lozano?
Die Lozano is vooral een hype in Mexico omdat die mensjes hopen ook eindelijk weer een wereldtopper in de gelederen te hebben.
Klopt ook wel, die moeten we ook zo wel winnen. En als je dan zo'n Gakpo en een Ihattaren ziet kan het zelfs nog leuke verrassingen opleveren ook. Toch is het altijd jammer om Bergwijn te moeten missen.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon rustig afwachten. Ook zonder Steven is PSV is staat om de wedstrijdjes te winnen. Tegen Ajax moet hij weer topfit zijn, daarvoor moet je het ook echt wel zonder hem af kunnen.
Waarschijnlijk morgen pas duidelijkheid.
Lozano was vooral in zijn eerste maanden een hype door zijn vele goals en ook omdat hij nieuw was. Maar Bergwijn is vooral vanaf begin 2018 echt goed gaan spelen en toen kwamen er over hem genoeg lovende berichten, bij VI heeft een Gijp ook vaak genoeg gezegd dat hij Bergwijn verfijnder vindt dan Lozano en die laatste maar een wildebras is (nu roept Gijp vaak zat onzin, maar op dit punt ben ik het wel met hem eens).quote:Op maandag 4 februari 2019 13:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hier op het forum misschien, maar in talkshows gaat ( of wellicht is ging het betere woord ) het ook vooral over Lozano.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is toch ook het idee van de VAR? Meer objectiviteit.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had hem kunnen geven maar dat is nu eenmaal het voordeel van een topclub, zeker thuis
Je kan hem gewoon geven ja. Blijft natuurlijk wel een domme overtredingquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is toch ook het idee van de VAR? Meer objectiviteit.
[ afbeelding ]
Been niet gestrektquote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is toch ook het idee van de VAR? Meer objectiviteit.
[ afbeelding ]
Gijp roept haast nooit onzin, makker.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano was vooral in zijn eerste maanden een hype door zijn vele goals en ook omdat hij nieuw was. Maar Bergwijn is vooral vanaf begin 2018 echt goed gaan spelen en toen kwamen er over hem genoeg lovende berichten, bij VI heeft een Gijp ook vaak genoeg gezegd dat hij Bergwijn verfijnder vindt dan Lozano en die laatste maar een wildebras is (nu roept Gijp vaak zat onzin, maar op dit punt ben ik het wel met hem eens).
Hij is te laat en glijdt lang door op het veld. Maar trekt wel zijn benen in. Het is geel.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarover valt te discussiëren. Ik vind het duidelijk een foute beslissing. Overduidelijk rood.
daar moet je wel naar toe met de var, ze zouden ook speciale video scheidsen op moeten leiden, nu zijn het toch dezelfde veldscheidsrechters die het er bij doen en die hebben diezelfde vooringenomenheid.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het geen rood. Het is gewoon erg ongelukkig en hij is te laat, maar nergens heeft hij de intentie iemand te blesseren. Je ziet ook dat hij op het moment dat hij beseft dat hij te laat is, inhoudt. Nee, geel is hier prima op zijn plek.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gejank over Lozano altijd. Is met afstand de beste speler van PSV en dat het zonder hem allemaal een stuk minder is bleek wel in de drie helften die we het zonder hem moesten doen de afgelopen weken.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano was vooral in zijn eerste maanden een hype door zijn vele goals en ook omdat hij nieuw was. Maar Bergwijn is vooral vanaf begin 2018 echt goed gaan spelen en toen kwamen er over hem genoeg lovende berichten, bij VI heeft een Gijp ook vaak genoeg gezegd dat hij Bergwijn verfijnder vindt dan Lozano en die laatste maar een wildebras is (nu roept Gijp vaak zat onzin, maar op dit punt ben ik het wel met hem eens).
Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Gijp roept haast nooit onzin, makker.
Misschien heb je gelijk, toch heb ik het idee dat Lozano nog steeds hoger aangeschreven staat bij de meesten, zeker bij de Juan's en Pedro's in de wallmart, maar toch ook uberhaubt (inter)nationaal gezien. Ik merk wel dat het langzaam inderdaad opschuift, en terecht.
Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).quote:Op maandag 4 februari 2019 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gejank over Lozano altijd. Is met afstand de beste speler van PSV en dat het zonder hem allemaal een stuk minder is bleek wel in de drie helften die we het zonder hem moesten doen de afgelopen weken.
Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.
[..]
Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Impopulair take, maar momenteel is Luuk de Jong de beste speler van PSV. Hij is niet gepolijst of sierlijk, maar verzet bergen werk en is zelden niet onderscheidend.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp roept vaak zat onzin, maar dat geeft niet want dat doen we allemaal wel eens.
[..]
Ik vind Bergwijn de beste speler van PSV, ook met Lozano heeft PSV vaak zat mager gevoetbald (maar dat komt sowieso meer door de andere linies dan de aanval natuurlijk).
Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lozano heeft een explosiviteit die je maar zelden ziet in de ED. Bergwijn heeft zich heel goed ontwikkeld (ver boven mijn verwachtingen) het afgelopen jaar maar ik zie in hem nog steeds niet een potentiële topspeler. Lozano heeft die potentie mi wel, als die wat slimmer gaat spelen denk ik dat hij mee moet kunnen in de top.
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komtquote:Op maandag 4 februari 2019 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat Bergwijn heel veel potentie heeft. Maar daar heb ik hier pas ook al iets inhoudelijks over geroepen. Helaas sneeuwde dat onder door de constante stroom/bagger aan Ajax gerelateerde berichten. Overigens geldt dat voor vrijwel alle inhoudelijke reacties, meningen of stellingen.
Bergwijn is elk jaar beter en constanter geworden, ik denk wel dat er zeker nog groei in die jongen zit, zeker als hij op hoger niveau gaat trainen. De absolute top zie ik er voorlopig niet in maar daaronder zijn er genoeg mooie clubs voor hem.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt
blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uitquote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergwijn al heel veel potentie heeft waargemaakt en dat er geen spectaculaire verbeteringen meer in het vat zitten. Wat dat betreft hoop ik vooral dat hij belangrijk blijft voor PSV en dat we hem op tijd voor goed geld verpatsen voordat de rest van de wereld daar achter komt
Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
absoluutquote:Op maandag 4 februari 2019 16:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Idem. Maar ik denk wel dat Lozano de (sub)top aankan. Heeft het wel gewoon in zich.
Kwestie van hoeveel talent je van nature mee hebt gekregen is dat vooral. En dat is bij Bergwijn denk ik niet voldoende voor een rol als aanvaller in de top. Ik zag tot na de winterstop vorig seizoen niet meer in hem dan een leuke dribbelaar met een aardig schot die waarschijnlijk nooit echt zou doorbreken bij PSV.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is lastig te voorspellen natuurlijk. Maar ik vraag mij af wat jou doet denken dat Bergwijn zijn ontwikkeling vanaf nu zal staken?
Hij heeft in de afgelopen 1.5 jaar een enorme ontwikkeling laten zien. Wordt constanter, dreigender, bepalender. Ontwikkelt zich op alle gebieden. Waarom zal daar niet nog meer inzitten?
Wat als die alleen op links zou spelen i.p.v. telkens rechts...quote:Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft altijd moeilijk te bepalen die groeicurve van spelers, wat jij over Bergwijn stelt heb ik meer met Lozano, daar lijkt de groei een beetje uit
Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?
Vond jij het rood?
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Was geen rood. Wel donkergeel. Blom zag het goed.
Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.
Ook die kaart bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was geel met een randje. Geel is te licht maar rood is te zwaar.
Ach, welnee.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Donkergeel bestaat niet. Na geel komt rood en dit was rood.
Ik had met beide beslissingen kunnen leven dat bedoelde ik. Maar ik denk dat Blom een goede beslissing heeft genomen. Vergelijkbare situaties heeft ie te snel de rode kaart getrokken.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook die kaart bestaat helemaal niet.
Hahaquote:
Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel of geen Bergwijn scheelt slok op een borrel. Gelukkig hebben we nu wel Gakpogod.
Op zich wel. Al was zijn assist gewoon prima op maat na een goede actie en zijn goal pure klasse. Toen was Fortuna nog niet geknakt, daarna wel.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen viel leuk in ja, maar tegen een geknakt Fortuna is het lekker freewheelen natuurlijk
ze mogen er ook niet zomaar veel over bekend makenquote:Op maandag 4 februari 2019 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Blessure Bergwijn wordt per dag bekeken, er worden verder geen mededelingen gedaan. Daar kun je dus alle kanten mee uit
Nee leve de AVGquote:Op maandag 4 februari 2019 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze mogen er ook niet zomaar veel over bekend maken
Bro denk ikquote:Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
Geen idee wat een "bruvv" is trouwens. ¯\_(ツ)_/¯
Ik denk dat het een afkorting is voor BRUsselse Voetbalvereniging en dat hij met dit bericht Fred Rutten gerust wil stellen.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
Geen idee wat een "bruvv" is trouwens. ¯\_(ツ)_/¯
quote:Op maandag 4 februari 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij dan niet gewoon privé een berichtje naar zijn broer?
Het is een gebaar uit de wijk waar hij is opgegroeid. Niets spannends dus.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:44 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom heeft hij trouwens een ketting om met een hand voor de mond gebaar wat ie ook bij elke goal doet? Zie het nu pas. En wat is de betekenis er achter?
Almere gettoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een gebaar uit de wijk waar hij is opgegroeid. Niets spannends dus.
de schrik denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 07:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bergwijn schijnt gister al weer op het veld te hebben gestaan. Dan vraag ik me toch af waar hij dan last van had/heeftGoed nieuws in ieder geval!
quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bergwijn schijnt gister al weer op het veld te hebben gestaan.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:40:00De ziekenboeg bij #PSV loopt snel weer leeg, Bergwijn hervat de training alweer (individueel) en met Lozano gaat het goed. PSV werkt met beiden geduldig toe naar een rentree. Zie: https://t.co/bqsgeAJhxA reageer retweet
Zondag met 5-0 onderuit dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 06-02-2019 om 09:40:00De ziekenboeg bij #PSV loopt snel weer leeg, Bergwijn hervat de training alweer (individueel) en met Lozano gaat het goed. PSV werkt met beiden geduldig toe naar een rentree. Zie: https://t.co/bqsgeAJhxA reageer retweet
Zonder Gakgod en Ihattarengod gaan we sowieso geen enkele wedstrijd meer winnen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zondag met 5-0 onderuit dus
Wanbeleidquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zonder Gakgod en Ihattarengod gaan we sowieso geen enkele wedstrijd meer winnen.
Das goed nieuws bruvv.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:18 schreef PSVCL het volgende:
Bergwijn en Lozano trainen gewoon weer mee
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef Scarface88 het volgende:
Toon Gerbrands: "PSV wil een club zijn van hard met een 'd' en hart met een 't'"
Zozo... Wat een teksten weer.
Advocaat weet PSV meestal wel goed te bespelen. Ik verwacht een billenknijp wedstrijd dus. Echt zon wedstrijd waarvan je na afloop even bij moet komen en blij bent met de punten die je met kunst en vliegwerk hebt behaald.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Bruvvjes, wat verwachten jullie tegen FC Utrecht qua wedstrijdbeeld; billenknijpen tot de laatste seconde, afgestraft worden of volledig heersen? Ik ga voor A..
utrecht kan er geen klote vanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Bruvvjes, wat verwachten jullie tegen FC Utrecht qua wedstrijdbeeld; billenknijpen tot de laatste seconde, afgestraft worden of volledig heersen? Ik ga voor A..
0-3 ofzo. Ik denk dat je goed moet zoeken als je een statistiek wil vinden die erop wijst dat het een lastige pot gaat wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Hoe vaak hebben we tegen Dickie moeten spelenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Advocaat weet PSV meestal wel goed te bespelen. Ik verwacht een billenknijp wedstrijd dus. Echt zon wedstrijd waarvan je na afloop even bij moet komen en blij bent met de punten die je met kunst en vliegwerk hebt behaald.
Reverse jinx.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we winnen dus verliezen we.
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aanquote:Geschokte omwonenden: 'Tientallen PSV'ers vielen aan'
50 tot 60 PSV-aanhangers voerden vrijdagavond een aanval uit op Fortuna-fans bij een kroeg in Sittard. De aanleiding voor de massale vechtpartij zou het verbranden van een PSV-vlag zijn, een week geleden.
PSV heeft geen hooligans.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aan
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft geen hooligans.
Trots!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef Scarface88 het volgende:
Toon Gerbrands: "PSV wil een club zijn van hard met een 'd' en hart met een 't'"
Zozo... Wat een teksten weer.
ook geen vlag meer als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft geen hooligans.
Ik hoop dat onze jongens deze scherpte morgen ook kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geen vlag meer als ik het goed begrijp
Gaat lekker de laatste tijd,ken een paar jongens uit Veldhoven.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aan
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geen vlag meer als ik het goed begrijp
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 17:15:08Bergwijn en Lozano hebben vandaag meegetraind bij #PSV. Morgen wordt beslissing genomen over inzetbaarheid. Kans groot dat ze allebei spelen tegen FC Utrecht. reageer retweet
Jeugd krijgt weer geen kansquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 17:15:08Bergwijn en Lozano hebben vandaag meegetraind bij #PSV. Morgen wordt beslissing genomen over inzetbaarheid. Kans groot dat ze allebei spelen tegen FC Utrecht. reageer retweet
Walgelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jeugd krijgt weer geen kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |