( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef Scarface88 het volgende:
Toon Gerbrands: "PSV wil een club zijn van hard met een 'd' en hart met een 't'"
Zozo... Wat een teksten weer.
Advocaat weet PSV meestal wel goed te bespelen. Ik verwacht een billenknijp wedstrijd dus. Echt zon wedstrijd waarvan je na afloop even bij moet komen en blij bent met de punten die je met kunst en vliegwerk hebt behaald.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Bruvvjes, wat verwachten jullie tegen FC Utrecht qua wedstrijdbeeld; billenknijpen tot de laatste seconde, afgestraft worden of volledig heersen? Ik ga voor A..
utrecht kan er geen klote vanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Bruvvjes, wat verwachten jullie tegen FC Utrecht qua wedstrijdbeeld; billenknijpen tot de laatste seconde, afgestraft worden of volledig heersen? Ik ga voor A..
0-3 ofzo. Ik denk dat je goed moet zoeken als je een statistiek wil vinden die erop wijst dat het een lastige pot gaat wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:45 schreef Ciscus het volgende:
Hoe vaak hebben we tegen Dickie moeten spelenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Advocaat weet PSV meestal wel goed te bespelen. Ik verwacht een billenknijp wedstrijd dus. Echt zon wedstrijd waarvan je na afloop even bij moet komen en blij bent met de punten die je met kunst en vliegwerk hebt behaald.
Reverse jinx.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we winnen dus verliezen we.
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aanquote:Geschokte omwonenden: 'Tientallen PSV'ers vielen aan'
50 tot 60 PSV-aanhangers voerden vrijdagavond een aanval uit op Fortuna-fans bij een kroeg in Sittard. De aanleiding voor de massale vechtpartij zou het verbranden van een PSV-vlag zijn, een week geleden.
PSV heeft geen hooligans.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aan
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft geen hooligans.
Trots!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:36 schreef Scarface88 het volgende:
Toon Gerbrands: "PSV wil een club zijn van hard met een 'd' en hart met een 't'"
Zozo... Wat een teksten weer.
ook geen vlag meer als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft geen hooligans.
Ik hoop dat onze jongens deze scherpte morgen ook kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geen vlag meer als ik het goed begrijp
Gaat lekker de laatste tijd,ken een paar jongens uit Veldhoven.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)en-psvers-vielen-aan
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook geen vlag meer als ik het goed begrijp
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 17:15:08Bergwijn en Lozano hebben vandaag meegetraind bij #PSV. Morgen wordt beslissing genomen over inzetbaarheid. Kans groot dat ze allebei spelen tegen FC Utrecht. reageer retweet
Jeugd krijgt weer geen kansquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 17:15:08Bergwijn en Lozano hebben vandaag meegetraind bij #PSV. Morgen wordt beslissing genomen over inzetbaarheid. Kans groot dat ze allebei spelen tegen FC Utrecht. reageer retweet
Walgelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jeugd krijgt weer geen kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |