vanwaar dit lijstje en specifiek die datum.quote:
specifiek die datum omdat Ajax er anders tussenstaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanwaar dit lijstje en specifiek die datum.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit lijstje is verschenen adhv artikel van VI. Dáár was de aanleiding in elk geval dat Ajax al 1000 dagen geen koploper meer is geweest sinds die bewuste datum.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
specifiek die datum omdat Ajax er anders tussenstaat.
laatste 1000 dagen,mooie mijlpaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Berggodquote:Steven Bergwijn zorgde in zijn laatste acht duels in de Eredivisie voor een goal of assist en kan de eerste speler worden die dat in negen Eredivisie-optredens op rij doet sinds Wilfried Bony in mei 2013 (elf op rij in totaal).
#roadto100miljoenquote:
Op die dag verloor Ajax het kampioenschap en koppositie in Doetinchem.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
specifiek die datum omdat Ajax er anders tussenstaat.
Wat een mooie dag was dat zeg. Ik had alle pushberichten uitgezet zoals NOS app, RTL nieuws app enz. Ik was mad dat Ajax via de scheids een paar weken ervoor onterecht de koppositie cadeau had gekregen. Ik wilde die dag niks horen over Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Op die dag verloor Ajax het kampioenschap en koppositie in Doetinchem.
dat was een gedenkwaardige dagquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Op die dag verloor Ajax het kampioenschap en koppositie in Doetinchem.
Lulverhaalquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar is het nou daadwerkelijk zo dat KABOUTER MARK de ballenjongens het had opgedragen of is het gewoon een lulverhaal?
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar is het nou daadwerkelijk zo dat KABOUTER MARK de ballenjongens het had opgedragen of is het gewoon een lulverhaal?
Maar irritant (voor de tegenstander) zijn die ballenjongens sowieso wel. Ballen lang vasthouden en net over de boarding laten vallen in plaats van gewoon geven, als ze niet "kwijt zijn" op dat moment.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dat werd mij vroegâh toen ik nog wel eens ballenjongen moest zijn al geïnstrueerd. Nu weet ik eindelijk het meesterbrein hierachter!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar irritant (voor de tegenstander) zijn die ballenjongens sowieso wel. Ballen lang vasthouden en net over de boarding laten vallen in plaats van gewoon geven, als ze niet "kwijt zijn" op dat moment.
Genieten dus
Lig niet zo te janken man 🤣 Deze wedstrijd winnen ze zo ook wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax krijgt net als in de uitwedstrijd tegen VVV weer hulp van de scheids. Onterechte vrije trap waar de goal uit komt. Waar is VAR?
VAR doet tegen ons wel goed zn best zoals tegen Emmen om goals af te keuren.
Dat zagen we bij Heerenveen ook ja. Oh en Feyenoord natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lig niet zo te janken man 🤣 Deze wedstrijd winnen ze zo ook wel.
Snap je de VAR nu nog steeds niet? Of hoort dit bij je act?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 20:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax krijgt net als in de uitwedstrijd tegen VVV weer hulp van de scheids. Onterechte vrije trap waar de goal uit komt. Waar is VAR?
VAR doet tegen ons wel goed zn best zoals tegen Emmen om goals af te keuren.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-02-2019 om 15:14:56Cody Gakpo gaat zich warmlopen bij PSV. reageer retweet
Kleine terugval. Kan gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Malen weer gewisseld, die komt er niet op deze manier.
Nog nooit van gehoord maar lekker voor m!quote:
Waar staat in de spelregels dan dat rood alleen geldt als de tackle van achter én met gestrekt been is? Verder wel eens hoor, geel is prima wat mij betreft. Maar tegen rood had ik ook niks in kunnen brengen.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Die overtreding van Malen hè, die is daar gewoon te laat en krijgt daarvoor een gele kaart. Heel normaal volgens mij. Maar ik zie nu overal reacties dat dat rood had moeten zijn, want van achteren. Geen gestrekt been en een beetje onhandig, maar rood?
Wat een enorme mietjes competitie hebben we hier toch. Man man man.
Ouch, dat gun je niemand. Klote voor hem.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Breekt volgens mij kuit- en scheenbeen
quote:Op zondag 3 februari 2019 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het was zijn onderbeen en het was rechts. Echt...quote:PSV vreest voor zware blessure Bergwijn
PSV moet vrezen dat het Steven Bergwijn voorlopig kwijt is. De buitenspeler liep zondag in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard een op het oog zware blessure aan zijn enkel op. Bergwijn kwam na een duel met zijn linkerbeen ongelukkig op de grond terecht.
De beste keeper van Nederlandquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/psv/status/1092047145832722433?s=21
Wat is dit
Dit noemen ze nou de warming-upquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
Wat is dit
Een bijzonder kansloze tweet.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
Wat is dit
Correct. René is een grootsheid op twitter.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het niveau van jouw tweets haalt het niet, nee
Bedankt Tomquote:Op zondag 3 februari 2019 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het niveau van jouw tweets haalt het niet, nee
Kun jij gewoon weer gaan modden? Gaat hier veels te veel over PSV.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kan het hier gewoon weer over Ajax gaan? Bedankt
Lozano had toch een lichte hersenschudding? Die zal er volgende week gewoon weer bij zijn.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Blessure Bergwijn en Lozano is toch te veel van het goede nu de drieluik met Heerenveen, Utrecht en Feyenoord er aan komt.
nu ook al mad op het twitteraccount van psv. Gaat het wel lekker met je?quote:
Gaat prima jaquote:Op zondag 3 februari 2019 19:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nu ook al mad op het twitteraccount van psv. Gaat het wel lekker met je?
Utrecht kan er helemaal niets van. Winnen jullie met twee vingers in de neus.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Blessure Bergwijn en Lozano is toch te veel van het goede nu de drieluik met Heerenveen, Utrecht en Feyenoord er aan komt.
Feyenoord kan er ook helemaal niks van. Toch verloren PSV en ajax daar.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Utrecht kan er helemaal niets van. Winnen jullie met twee vingers in de neus.
Indekkengenotquote:Op zondag 3 februari 2019 20:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feyenoord kan er ook helemaal niks van. Toch verloren PSV en ajax daar.
Lozano is er toch weer bij volgende week?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Nou volgens Fox stond Ajax 2 weken geleden nog bovenaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:13 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
[..]
Denk eerder dat dit lijstje is verschenen adhv artikel van VI. Dáár was de aanleiding in elk geval dat Ajax al 1000 dagen geen koploper meer is geweest sinds die bewuste datum.
Lijkt mij wel het verstandigste jaquote:Op zondag 3 februari 2019 18:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kun jij gewoon weer gaan modden? Gaat hier veels te veel over PSV.
Marokko?quote:
Wat een gare TTquote:Op zondag 3 februari 2019 21:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou volgens Fox stond Ajax 2 weken geleden nog bovenaan.
[ afbeelding ]
Hendrix,zoet,bergwijn?quote:Op zondag 3 februari 2019 21:21 schreef leolinedance het volgende:
Lekkere pot van Gakpo! Mooi dat de jeugd aan het doorbreken is.
Bergwijn komt toch van Ajax?quote:
Eigen jeugd PSVquote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bergwijn komt toch van Ajax?
(lol)quote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij op zn 12e de stap omhoog gemaakt..quote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Deed eigenlijk alles goed en was erg ijverig. Mooi steekpassje en wat ook mooi was : Eiste meteen heel brutaal alles corners op en die waren goed ook. Erg aanstekelijk.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Tweede helft niet gezien. Hoe was Ihattaren?
Sterk,niks fout gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Tweede helft niet gezien. Hoe was Ihattaren?
Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?quote:Op maandag 4 februari 2019 08:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien ongepast maar Nouri werd bijvoorbeeld door iedereen de nieuwe Cruijff genoemd enz. Dat was het talent. Zullen nooit weten hoe dat af had gelopen natuurlijk maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van Ajax spelers die gehyped worden. Nu hebben ze Brobbey ofzo wat het volgend aanstormend talent is.
Ik denk dat ik rood had gegevenquote:Op maandag 4 februari 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?
Vond jij het rood?
Misschien in het vervolg niet meer gokken als je daar zo slecht in bent.quote:Op zondag 3 februari 2019 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
De var heeft die beslissing niet genomen.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface, hoe kijk jij er tegenaan dat PSV gisteren weer goed wegkwam door de VAR?
Vond jij het rood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |