Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bentquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik modereer iedereen de moeder
Gijl weiffiequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ah maar Mapima is zo'n leuke vrouw
Mapima heeft permban toch. Dan zeker voor het onzekere nemen en kluun vanwege die uitspraak ook bannen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.
Ik dacht meer aan uto. Die 24/7 streamchat sluitenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bent
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb drie verzameltopics en sluit al zijn topics met verwijzing naar die drie topics, of murp merged ze
[..]
Komt goed
ieieieiieiequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bent
Wetenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan uto. Die 24/7 streamchat sluiten![]()
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaanquote:
Dat is best veel hoor als je dat in 1 dag gaat doen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaan
En alle oude gesloten topics van de VD-group weer openenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaan
Elke reactie van haar was weer een bukkake show van fappende usersquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Echt manmaakte altijd fapje op haar reacties
![]()
Flippselllllllllllllllllquote:
Ik ben sowieso een ninja. Ninja Ama.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent zo'n ninja-slotter
Ik verwacht een aardige ontgroeningquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best veel hoor als je dat in 1 dag gaat doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou eigenhandig alle men posts van haags wissen zodat tong weer #1 is zoals het hoort
Ninjamaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een ninja. Ninja Ama.
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Flippselllllllllllllllll
(Die l'en staan ook in willekeurige volgorde, maar dat zie je niet echt.)
Je mag ook gewoon verwijzen naar de KLB-topics hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
ik moet ook maar topics in mijn bookmarks gaan zetten om dat te doen
drink je nog enequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |