Ik wilde het eerst binnen 14 tot 18 dagen vragenquote:
Nou moe.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hoppata, ineens een enorm grote verschuiving naar 3.853, dat is 850 omhoog in vergelijking met eerste meting
Benieuwd wat nachtbagger ons gaat op- of inleveren.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent ook aardig omhoog gegaan sinds de eerste meting
Is het wat ja? Nou, hoeraquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe je aardig voor gemiddeld 9 per dag
Voor nu is het een interessant mysterie hoe je nou precies aan punten komt, verder: ligt eraan wat je als toegevoegde waarde zietquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is het wat ja? Nou, hoera. Maar verder heeft het geen toegevoegde waarde of nut?
Nou, goed. Als ik leuk in de middenmoot mee doe zal het welquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor nu is het een interessant mysterie hoe je nou precies aan punten komt, verder: ligt eraan wat je als toegevoegde waarde ziet
er is wat met het algoritme gesleuteld, daar kwamen plotselinge verschuivingen vandaanquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:52 schreef koemleit het volgende:
Ik ben geloof ik 700 punten gestegen tegen eerder deze avond, maar ben niet abnormaal actief, eerder wat minder actief.
raar systeem wel.
ik ben heel bevattelijk voor dit soort dingen, als wakker liggen helpt om punten te krijgen zou ik wellicht wakker liggen...quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, goed. Als ik leuk in de middenmoot mee doe zal het welkan er niet wakker van liggen zeg maar.
2458quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben heel bevattelijk voor dit soort dingen, als wakker liggen helpt om punten te krijgen zou ik wellicht wakker liggen...
Ook het dodetopicspel, toen ik nog 1 kon worden daar, hele slaapritme naar de tyfusquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]zal het in de gaten houden vannacht.
Blijf je écht wakker voor een paar digitale cijfertjes?quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook het dodetopicspel, toen ik nog 1 kon worden daar, hele slaapritme naar de tyfus
een paar digitale cijfertjes? DTS is een bloedserieus spel met een ultiem verslavende werking... Net candy crush zegmaarquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijf je écht wakker voor een paar digitale cijfertjes?
Excuus voor het onderschattenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een paar digitale cijfertjes? DTS is een bloedserieus spel met een ultiem verslavende werking... Net candy crush zegmaar
niemand die het weetquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:04 schreef Karina het volgende:
6.637
geen idee wat het inhoudt trouwens:D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |