en wie gaat dat opeten?quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar zometeen boodschappen doen en shit voor brownies en brookies halen.
Wat zijn brookies?quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar zometeen boodschappen doen en shit voor brownies en brookies halen.
Wat een tyfuslijer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
Half uur bezig geweest om vlees te sorteren. Leverancier had alles bij elkaar gegooid ipv vis en rund apart te houden
.
Niet goed gelezen, maar ach. t Is gelukt.quote:
Chocoladekoekjes?quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van brownies en cookies.
Tinder?quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
Half uur bezig geweest om vlees te sorteren.
Je hebt volgens mij twee soorten: eentje die op brownies lijkt maar dan met koekbodemquote:
ben je in te huren?quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:00 schreef Lotusss het volgende:
OMG vóór 13u gewoon mijn huis schoon en opgeruimd
Het komt nog wel een keer goed met mij
Euh... ik denk dat het beter is dat je een echte poetsvrouw inhuurt. Zo goed ben ik er nog niet inquote:
Log Ladyquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:34 schreef MissMSX het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC van R&P.
![]()
[ afbeelding ]
hmm, oke.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh... ik denk dat het beter is dat je een echte poetsvrouw inhuurt. Zo goed ben ik er nog niet in
Nope. Ben beter in andere dingen dan schoonmaken iigquote:Op donderdag 31 januari 2019 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
qua reiskosten zou het waarschijnlijk ook niet echt interessant zijn
zoals?quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope. Ben beter in andere dingen dan schoonmaken iig
IT-zaken, spelling (NL en EN), met katten knuffelen, slapen, koken...quote:
wat.gifquote:Make sure you use an IND-CCA2-secure public-key encryption scheme and a UF-CMA-secure public-key signature scheme (i.e., one that is secure against existential forgery attack).]
hmm, we zullen uw gegevens opslaan in onze database en contact met u opnemen als een geschikte vacature zich aandient.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
IT-zaken, spelling (NL en EN), met katten knuffelen, slapen, koken...
quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, we zullen uw gegevens opslaan in onze database en contact met u opnemen als een geschikte vacature zich aandient.
huismoeders gonna lose their shit?quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
De Hema heeft een vegetarische saucijs. Ik heb de meldingen voor berichten al ingeschakeld op Facebook, hopelijk stellen ze niet teleur.
Via WeTransfer versturen gewoon.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
wat.gif
Ik wil gewoon wat encrypten en versturen.
Huismoeders die reminders voor die berichten instellen wel.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huismoeders gonna lose their shit?
Ik hoop op linksdraaiende geitenwollensokkenkutten die alleen genoegen nemen met vegan en glutenvrij.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huismoeders gonna lose their shit?
maar gluten zijn lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop op linksdraaiende geitenwollensokkenkutten die alleen genoegen nemen met vegan en glutenvrij.
Dus die is net even in de 5 minuten dat het bericht online stond meteen gaan kijken.quote:Ja maar hema Veghel heeft 'm niet!
misschien post ze dit van vanuit de hema in veghel..quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus die is net even in de 5 minuten dat het bericht online stond meteen gaan kijken.
ik denk dat ik het toch bij de traditionele boerenkool houdquote:Op donderdag 31 januari 2019 13:48 schreef Debsterr het volgende:
http://readysteadycook.nl(...)-boerenkool-en-worst nu al zin in
Eerder gegeten, superlekker.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik het toch bij de traditionele boerenkool houd
als ik boerenkool maak is dat ook superlekkerquote:
Maak dan voor mequote:Op donderdag 31 januari 2019 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik boerenkool maak is dat ook superlekker
is goed, wanneer?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Via WeTransfer versturen gewoon.
ben jij wel Nederlander?quote:
je ouders vonden het niet lekker?quote:
Ik heb geen idee. Mijn vader vond het wel lekker blijkbaar, maar gok mn moeder niet. Mijn moeder was niet zo'n held in koken. Ik kan een hele lijst maken van dingen die ik nooit gehad hebquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ouders vonden het niet lekker?
mijn moeder vond andijvie niet lekker dus het heeft ook jaren geduurd voordat ik dat ooit voor het eerst heb gegeten.
Probeer het eens te eten, in plaats van te begrijpen... En met verse worst, in plaats van zo’n smerige unoxworst.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind dat ook echt niet te hachelen.
Ja of niet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Probeer het eens te eten, in plaats van te begrijpen... En met verse worst, in plaats van zo’n smerige unoxworst.
Lang geleden eigenlijk, boerenkool.
doe eensquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mijn vader vond het wel lekker blijkbaar, maar gok mn moeder niet. Mijn moeder was niet zo'n held in koken. Ik kan een hele lijst maken van dingen die ik nooit gehad heb
rookworst is wel 1 van de dingen die ik niet meer heb aangeraakt sinds ik op mezelf woon.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Probeer het eens te eten, in plaats van te begrijpen... En met verse worst, in plaats van zo’n smerige unoxworst.
Lang geleden eigenlijk, boerenkool.
Wat. Pindasaus?quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel lekker. Net als elke andere koolsoort. Vooral met veel pindasaus erover dus.
boerenkool is godenvoer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja of niet.Niet te doen man. Ranzige meuk.
apart..quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel lekker. Net als elke andere koolsoort. Vooral met veel pindasaus erover dus.
Pindasaus smaakt overal wel goed bij.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, net als bij witte kool, en spitskool, en spruiten. Pindasaus smaakt gewoon goed bij kool.
Ja maar ik gooi het toch liever over de nasi heen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alles smaakt lekker met satesaus.
Boerenkool dusquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens
[..]
rookworst is wel 1 van de dingen die ik niet meer heb aangeraakt sinds ik op mezelf woon.
en rode kool
Onzin. Je kon wel eens een eckte boer zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boerenkool is godenvoer.
net als spruitjes
Als het goed klaar wordt gemaakt is het prima binnen te houden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja of niet.Niet te doen man. Ranzige meuk.
vanavond weer witlof.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Boerenkool dus
Andijvi
Witlof
Rookworst
spitskool
slavinken
tartaar
en vast nog vanalles waar ik nu niet op kom.
ik had best boer willen zijnquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Je kon wel eens een eckte boer zijn.
Ow wacht. Limburger.
Het ziet er niet eens lekker uit.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond weer witlof.
[..]
ik had best boer willen zijn
Ik prefereer echt voer boven stamppot.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het goed klaar wordt gemaakt is het prima binnen te houden.
Dat is echter zeldzaam. Als ik het bij andere mensen at was het eigenlijk drie keer niks. Veel te veel aardappelen, nauwelijks smaak (beetje zout er doorheen en that’s it vermoed ik)...
Je stampt liever andere pottenquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik prefereer echt voer boven stamppot.
Rode kool is ook niet aan mij besteed. Maar best veel hollandse meuk hoor. Speklapjes, boomstammetjes, dat soort gekut, of witlof, gekookte aardappelen... bleh! En dan jus. Gadverdamme. Die shit kreeg ik thuis gelukkig niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens
[..]
rookworst is wel 1 van de dingen die ik niet meer heb aangeraakt sinds ik op mezelf woon.
en rode kool
Doe ik, 's nachts langs alle homo clubs, kijken of ik nog ergens een lesbienne in elkaar kan tikken. Beetje vrouwen wegkapen met hun natte dot. Not on my watch.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je stampt liever andere potten
hue.
Snap ik. Ik ben ook niet zo van de Hollandse pot.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik prefereer echt voer boven stamppot.
Nee. Witlof komt rechtstreeks uit de hel. Ik eet nog liever tuinaarde.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Witlof is wel te doen. Met ham en kaas.
Of met appel en walnoot.
nee joh, in hutspot zit ook een significant aandeel ui.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het ziet er niet eens lekker uit.
Heeft ook lang geduurd voordat ik in de gaten had dat hutspot gewoon wortelenstamp is
boomstammetjes en alle soorten vinken hoeven van mij ook niet zo.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rode kool is ook niet aan mij besteed. Maar best veel hollandse meuk hoor. Speklapjes, boomstammetjes, dat soort gekut, of witlof, gekookte aardappelen... bleh! En dan jus. Gadverdamme. Die shit kreeg ik thuis gelukkig niet of nauwelijks.
Ja oke. Die propte mn moeder er later ook bij. Dan proefte je vooral ui ipv wortel..quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, in hutspot zit ook een significant aandeel ui.
[..]
boomstammetjes en alle soorten vinken hoeven van mij ook niet zo.
goedkoop doorgedraaid "vlees"
Precies dat laatste!quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:26 schreef gianni61 het volgende:
in plaats van dat soort dingen pak ik nog liever een vega variant.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies dat laatste!
Je wil ook niet weten welk percentage van dat ‘vlees’ in de supermarkt gewoon bedorven is.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies dat laatste!
Je wil ook niet weten welk percentage van dat ‘vlees’ in de supermarkt gewoon bedorven is.
Rundervinkenquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, in hutspot zit ook een significant aandeel ui.
[..]
okequote:
oke, dan maak ik voor jou wel rundervinken er bijquote:
Zeg, ga jij zaterdag naar de opening van LAB-1?quote:
quote:
Ik vind die zo stom bakken, dat ze aan alle kanten al aanfikken en vanbinnen nog rauw zijnquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die zo stom bakken, dat ze aan alle kanten al aanfikken en vanbinnen nog rauw zijn
Maar dat ligt aan mijn kunsten denk ik.
Op halfhoog vuur aanbakken, dan op laag vuur door laten bakken met deksel op de pan. Paar keer draaien en klaar ben je. Buitenkant niet helemaal zwart en binnenkant gaar, maar nog sappigquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die zo stom bakken, dat ze aan alle kanten al aanfikken en vanbinnen nog rauw zijn
Ehh, nee, etentje met vrienden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga jij zaterdag naar de opening van LAB-1?
Mijn ex kon die dus perfect klaarmaken. Laatst voor het eerst in een jaar weer goeie gegeten. Bij hem thuisquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw toekomstige ex mij ook perfect kan klaarmaken.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn ex kon die dus perfect klaarmaken. Laatst voor het eerst in een jaar weer goeie gegeten. Bij hem thuis.
Ze krijgen een vergunning tot 5:00 meen ik, of was t nou 7:00?quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ehh, nee, etentje met vrienden.
Je kan ook niet OVERAL goed in zijn hequote:
Duurt me te lang. Dat is t meestalquote:Op donderdag 31 januari 2019 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op halfhoog vuur aanbakken, dan op laag vuur door laten bakken met deksel op de pan. Paar keer draaien en klaar ben je. Buitenkant niet helemaal zwart en binnenkant gaar, maar nog sappig
Ah, wie weet hebben we nog wel zin om te gaan stappen daarna, maar ik kan je niet appen ofzo want ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze krijgen een vergunning tot 5:00 meen ik, of was t nou 7:00?
Anyway: LAAT!
Weet niet of dat voor de openign ook al is.
Maar: zin an!
15-20 minutenquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duurt me te lang. Dat is t meestal
De club tickets (early bird en normal) zijn al uitverkocht, maar er waren nog wel combi tickets (film + club), alleen dan haal je de film niet (maar ach).quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah, wie weet hebben we nog wel zin om te gaan stappen daarna, maar ik kan je niet appen ofzo want ik heb je nummer niet. Dus hoe kan ik je dan aan KM introduceren?
ja, veel te langquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:11 schreef TaMieke het volgende:
Blijkbaar morgen vrij![]()
Over 20 miinuten weekend
Ik heb zo verschrikkelijk veel te doen vandaag en morgen dat ik dus maar de telefoon heb gepakt en een beetje zit te fokken en tinderen enzoquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:11 schreef TaMieke het volgende:
Over 20 miinuten weekend
Goed bezigquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zo verschrikkelijk veel te doen vandaag en morgen dat ik dus maar de telefoon heb gepakt en een beetje zit te fokken en tinderen enzo
Tinderen gaat matig en die laatste vraag snap ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed bezigtrots op je
Hoe gaat het tinderen? Wil jij wel een t-shirt?
"been there, done that. got the t-shirt"quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tinderen gaat matig en die laatste vraag snap ik niet
Heujjj ik heb ook bijna weekendquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:11 schreef TaMieke het volgende:
Over 20 miinuten weekend
Wel gematched met een per ongelukke superlikequote:Op donderdag 31 januari 2019 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"been there, done that. got the t-shirt"
Artic wilde geen t-shirt gisterenMssn jij wel.
ik lul maar wat![]()
Wel balen dat t maar matig gaat.
Aaiiquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel gematched met een per ongelukke superlike
Die maar weer verwijderd met een "sorry was niet de bedoeling"
En dat terwijl t buiten donker en koud is.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel gematched met een per ongelukke superlike
Die maar weer verwijderd met een "sorry was niet de bedoeling"
Geen idee, maar ik ben hier.quote:
Dit was echt een enorme HELL NO!quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl t buiten donker en koud is.
Sterftecijfer +1. Jouw schuld.
Take one for the team!!!!
Koffie gedronken, was gezelligquote:
Nu al klaarquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koffie gedronken, was gezellig![]()
Maar park was toch wel beetje uitgestorven, dus we waren wel snel klaar.
Ja zonder die wachtrijen van 2 uur ben je er een stuk sneller doorheen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eergister was het nog geen date.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zonder die wachtrijen van 2 uur ben je er een stuk sneller doorheen.
Maar, wist zij ook dat het een date was?Dit zijn niet genoeg details.
Dan ga je toch gvd nog een keer de Baron in en zoquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vliegende Hollander, Piranha, Joris en Python waren dichtquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al klaarJezus.
Mij moeten ze altijd naar buiten sleuren. En dan hang ik nog een tijdje aan zo'n lantaarnpaal bij de uitgang.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eergister was het nog geen date.
Was geen date datequote:Op donderdag 31 januari 2019 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zonder die wachtrijen van 2 uur ben je er een stuk sneller doorheen.
Maar, wist zij ook dat het een date was?Dit zijn niet genoeg details.
Heb je d'r niet even een ritje op jouw python gegeven?quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vliegende Hollander, Piranha, Joris en Python waren dicht
Neequote:Op donderdag 31 januari 2019 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je d'r niet even een ritje op jouw python gegeven?
quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was geen date dateIk maakte maar een gebbetje
Ik probeer te bedenken hoe je daar een looping in verwerktquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom? Klachten over resp. VOC verleden, dierenmishandeling, cultural appropriation en animal appropriation?quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vliegende Hollander, Piranha, Joris en Python waren dicht
Kwam schuimbekkend de Carnaval Festival uit.Ben toch godver geen boer op klompen?quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom? Klachten over resp. VOC verleden, dierenmishandeling, cultural appropriation en animal appropriation?
Paar kurkentrekkers.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik probeer te bedenken hoe je daar een looping in verwerkt
Dat sowieso.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:29 schreef Faxie het volgende:
En Francaises zijn hoeren, maar dat spreekt voor zich
Snap ik. Heb je al schadevergoeding gevraagd voor deze kwetsende karikatuur?quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:29 schreef Faxie het volgende:
Kwam schuimbekkend de Carnaval Festival uit.Ben toch godver geen boer op klompen?
Is het afgelopen?quote:
My anaconda DON'T!quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anacondaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:13 schreef Lotusss het volgende:
Het geluk van anderen vinden wij hier niet interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het geluk van anderen vinden wij hier niet interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Vertel.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:13 schreef Lotusss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Vertel meerquote:
Schuurpapier nop toiletbrillen?quote:
Nee, female fronted powermetalquote:
Lekker met z'n twee in de moshpit.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, female fronted powermetal![]()
Niet echt mijn ding, maar d'r zullen vast wel veel lekkere wijven zijn
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, female fronted powermetal![]()
Niet echt mijn ding, maar d'r zullen vast wel veel lekkere wijven zijn
Hbogenot.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nog 6 uur om twee verslagen af te maken
Oh, zijn daarom de pakketten duurder geworden?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:06 schreef Q. het volgende:
Ik ben die 50+ uur per week werken wel weer zat.
In Utrecht? Nijntje museum?quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe laat?
Kunnen wellicht nog wat andere musea meepakken?
Boefjequote:Op donderdag 31 januari 2019 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongs. Ik ben er weer.![]()
Ff een bannetje.
Spoorwegmuseumquote:
Treinen op sterk water?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spoorwegmuseum
Centraal museum met Caravaggio
Universiteitsmuseum met wat shit op sterk water en schedel met botkanker en TANDEN
Universiteitsmuseum ga ik over 2 weken heen geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spoorwegmuseum
Centraal museum met Caravaggio
Universiteitsmuseum met wat shit op sterk water en schedel met botkanker en TANDEN
Ja denk het wel. Ik ben toen ook op zondag geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Universiteitsmuseum ga ik over 2 weken heen geloof ikis die wel in t weekend open?
Ach er is daar genoeg te doen lijkt mequote:Op donderdag 31 januari 2019 18:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Universiteitsmuseum ga ik over 2 weken heen geloof ikis die wel in t weekend open?
Ja waarom hm?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh en waarom niet als fax en ik gaan?
Waarom vragen jullie haar niet mee?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ja. En genoeg Fax voor iedereen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom vragen jullie haar niet mee?
Dacht dat jullie BFF’s waren?
Ik ben toch al geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beetje spelonkologie bedrijven.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. En genoeg Fax voor iedereen.
Dat zei je tijdens secret santa nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja. En genoeg Fax voor iedereen.
Kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei je tijdens secret santa niet
Voor wie was de Fax toen danquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei je tijdens secret santa niet
Stalagtieten hue hue huequote:Op donderdag 31 januari 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje spelonkologie bedrijven.
Ja beetje vettig.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze plakten wel een beetje viezig.
Vanmiddag nog gedaan tijdens een minimeet met een FOK!ker.quote:
Mannen tietjesquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gedaan tijdens een minimeet met een FOK!ker.
Had Dien even mazzel.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De buit was binnenquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het eten was op. Mijn werk zat erop.
Prima, zeker als ze aan een lekkere man zitten.quote:
Hoop dat je goed gevuld wasquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het eten was op. Mijn werk zat erop.
De kuthoer!quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino kan geeneens in de schaduw staan van deze FOK!ker.quote:
Zekerquote:
Nog meer ecto?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino kan geeneens in de schaduw staan van deze FOK!ker.
Is dino zo dik dan?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daarom deelt hij geen foto's; dan valt hij door de mand.quote:
Die wil ik wel zien, alleen door de naam alquote:
Was het Lith?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neequote:
Ja, dat wil wel als je zo dik bentquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daarom deelt hij geen foto's; dan valt hij door de mand.
Hue huequote:
De reacties eronderquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die wil ik wel zien, alleen door de naam al![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/film/5716527/katja-herbers-heeft-de-hoofdrol-in-horrorfilm-de-kuthoer.html
Alweer ja.quote:
Nee, maar staat nu wel op de wishlistquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je deze al:
https://nl.aliexpress.com(...)b7ed-097d4961864a-29
Goedquote:
Platjequote:Op donderdag 31 januari 2019 19:42 schreef MissMSX het volgende:
En zou Plato nog leven?
#nostalgischegevoelens
Dino, Plato. Nooit de overeenkomsten opgemerkt?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:42 schreef MissMSX het volgende:
En zou Plato nog leven?
#nostalgischegevoelens
Plato is geen fitboiquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino, Plato. Nooit de overeenkomsten opgemerkt?
Geef ze nu snel eten en ga dan in bad.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook in bad maar moet vanavond nog naar buiten om de katten van de buren eten te geven en dan is dat hele effect van het bad weer weg dus ga ik maar niet.
Nee dan zitten ze te lang zonder.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef ze nu snel eten en ga dan in bad.
Dat was hij zeker wel.quote:
Kan prima met katten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze te lang zonder.
Zeven dagen per week in de sportschool?quote:
Gewoon een user.quote:
Wat Air zegt.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze te lang zonder.
Vandaag nog een date gepland voor volgende week met een Iraanse jongedame.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:46 schreef Faxie het volgende:
Weinig dames op Happn tegengekomen vandaag trouwens
Zeg dat ook even tegen mijn katten.quote:
Een escort boeken is geen date hè?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog een date gepland voor volgende week met een Iraanse jongedame.
Oeh, misschien zal ze een tipje van de sluier oplichtenquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog een date gepland voor volgende week met een Iraanse jongedame.
Zolang je maar betaalt zijn ze alles wat je wil.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een escort boeken is geen date hè?
Ja zo kun je het ook zien jah.quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar betaalt zijn ze alles wat je wil.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh, misschien zal ze een tipje van de sluier oplichten
Lastig uitleggen. Gewoon goede oldbie.quote:
Ik ben dat gratis voor jouquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar betaalt zijn ze alles wat je wil.
quote:
Wat wordt het vanavond?quote:
Gezien de kou in elk geval iets onder de deken.quote:
Een bedwants?quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de kou in elk geval iets onder de deken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |