Ik vraag mij af of iemand de term sleutelkinderen nog wel kent.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger kon je nog gewoon uit de brievenbus laten hangen voor de kindertjes, maar dat is lang geleden
het was toch écht zo...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als opeens ergens in een straat van alles uit brievenbussen zou zien hangen.
Mijn kinderen baalden soms dat ik altijd thuis was.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of iemand de term sleutelkinderen nog wel kent.
Kan je net zo goed de deur openlaten of de sleutel onder de Keulse pot leggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
het was toch écht zo...
[ afbeelding ]
ja die ken ik wel die uitdrukking maar mijn moeder was altijd thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of iemand de term sleutelkinderen nog wel kent.
Hier zijn de brievenbussen iets hoger ben zo binnen hehequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
het was toch écht zo...
[ afbeelding ]
Dat ja .. ze zijn best duur ... ik zou mn laptop ook niet zo maar met me meequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:32 schreef sacha het volgende:
[..]
het moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijven
's avonds ging het touwtje naar binnen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier zijn de brievenbussen iets hoger ben zo binnen hehe
Werd volgens mij ook alleen maar gedaan als er iemand thuis was.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
het was toch écht zo...
[ afbeelding ]
Ja... zo dom waren ze ook weer nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werd volgens mij ook alleen maar gedaan als er iemand thuis was.
Jan Terlouw had toch een column geschreven het touwtje uit de deur, pas geledenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
's avonds ging het touwtje naar binnen hoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit je lekker voor de TV krijg je ineens een dreun in je nek.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jan Terlouw had toch een column geschreven het touwtje uit de deur, pas geleden
bezoek van broertje?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit je lekker voor de TV krijg je ineens een dreun in je nek.
Ik ook niet joh, die hangt beneden in de hal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:39 schreef Charmian het volgende:
ik heb geeneens een brievenbus in m'n deur
In Amerika schiet hij ook gelijk zelfquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
In Amerika gaat dat wel, maar hier lopen ze achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |