Ik ga tegenwoordig regelmatig op boodschap zonder mobiel op zak...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mij gebeurde het in de tijd dat ik nog geen mobieltje had, gelukkig waren er ergens in de straat buren thuis en mocht ik even bellen naar mijn zus voor de reservesleutel.
Je hoort dat soort verhalen vaker.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt tuig hoor die slotenmakers vaak
En dit soort verhalen ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier kan je de woningbouw bellen voor 75 euro maken ze hem openhad ik bij mijn zus die op vakantie was wij de planten water geven trok mijn moeder de voordeur dicht per ongeluk, en die lui vroegen geeneens legitimatie of zo
Ik niet hoor ik ga er voor terug ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig regelmatig op boodschap zonder mobiel op zak...
ik vergeet hem altijd, dat is eigenlijk niet zo slim, maar ja...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ik durf dat echt niet meer na al dat buitensluiten en pech onderweg met de autoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, want mijn boodschappenlijstje staat eropquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik niet hoor ik ga er voor terug ook
owja niets is irritanter dan je boodschappenlijstje vergeten mee te nemen...of je portemonneequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, want mijn boodschappenlijstje staat erop
Ik heb het één keer meegemaakt, hij vroeg idd om mijn legitimatie. Ik zie ja die heb ik wel maar die ligt binnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoort dat soort verhalen vaker.
[..]
En dit soort verhalen ook.
Die heb ik altijd in mijn achterzak... als ik hem niet vergeetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje maken.quote:
Het leven gaat niet altijd over rozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het één keer meegemaakt, hij vroeg idd om mijn legitimatie. Ik zie ja die heb ik wel maar die ligt binnen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik pas met mijn arm door de brievenbus heb alle deuren zo open hier hehe
vroeger kon je nog gewoon uit de brievenbus laten hangen voor de kindertjes, maar dat is lang geledenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik pas met mijn arm door de brievenbus heb alle deuren zo open hier hehe
Wat eruit laten hangen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger kon je nog gewoon uit de brievenbus laten hangen voor de kindertjes, maar dat is lang geleden
Mijn leven wel alleen die doorns zijn zo kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het leven gaat niet altijd over rozen.
Ik zou raar opkijken als opeens ergens in een straat van alles uit brievenbussen zou zien hangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
een touwtje.....
soms laat ik woorden weg...... niet expres trouwens...
het moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
Ik haal mn boodschappen om de hoek.. Als ik verder ga dan gaat ie wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |