Lets hear it.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Absoluut! ik heb ook niet gezegd een mooie kans voor 2020. Het was een mooie kans op korte termijn met een uitstekende Risico tot winst verhouding.
Het ideale instap moment is dan nu al voorbij, winst is al gepakt.
Wil je een andere suggestie?
DAPS voor later dit jaar als main net online gaat. Koers is nu laag.quote:
Ah, weer een payment system ! Waarom zou dit gebruikt gaan worden boven de tig anderen?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
DAPS voor later dit jaar als main net online gaat. Koers is nu laag.
Veel Nederlanders betrokken bij het project trouwens. Verkopen zodra je mooi in de winst staat.
(We hebben al uitstekend redement gehaald met peepcoin destijds)
NEO, wellicht geen 1000% rakker, maar straks gaat NEO 3.0 van start, ik verwacht wel gainz nabij die datum te pakken.
Graag wat feedback
Op zich niet. Maar het gaat om de tijd daarvoor. Nu is het nog een token op het ethereum netwerk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, weer een payment system ! Waarom zou dit gebruikt gaan worden boven de tig anderen?
Geen garanties, maar wel mooi risico profiel.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
NEO denk ik ook wel ja, dat daar wat te halen valt
Ik heb dat ns zitten bekijken, en opzich is dat SNTR nog niet eens zo heel gek. Ik verwacht niet dat het heel snel massadoption zal verkrijgen door alles op te nemen en snel naar die blockchain te sturen, maar ik zou me wel in kunnen denken als dit gebruikt gaat worden als een soort van standaard voor bedrijven die afspraken maken. En telefoongesprekken die opgenomen worden zoals je nu ook al wel eens hoort "u moet nu ja antwoorden op de volgende vragen voor de overeenkomst". Dat is opzich nog wel in te denken, dat het voor zoiets gebruikt gaat worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik hoop dat je straks gelijk hebt, veel mensen op ingesprongen MaGNet
We hebben inderdaad gekkere dingen in de crypto wereld gezien. Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 14:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb dat ns zitten bekijken, en opzich is dat SNTR nog niet eens zo heel gek. Ik verwacht niet dat het heel snel massadoption zal verkrijgen door alles op te nemen en snel naar die blockchain te sturen, maar ik zou me wel in kunnen denken als dit gebruikt gaat worden als een soort van standaard voor bedrijven die afspraken maken. En telefoongesprekken die opgenomen worden zoals je nu ook al wel eens hoort "u moet nu ja antwoorden op de volgende vragen voor de overeenkomst". Dat is opzich nog wel in te denken, dat het voor zoiets gebruikt gaat worden.
thanks manquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
TRON is 1 van de weinige coins in een uptrend. doe er je voordeel mee.
Klopt voor alles op Hotbit idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat daily volume in SNTR bestaat volgens mij voornamelijk uit kunstmatige transacties. Ik heb het orderboek op Hotbit eens in de gaten gehouden en vrijwel alle transacties vallen in de spread en worden zo snel gematcht dat ze niet eens in de top van het orderboek terecht komen. Dat kan eigenlijk alleen als er een bot tegelijkertijd een buy en een sell voor dezelfde prijs inschiet.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat daily volume in SNTR bestaat volgens mij voornamelijk uit kunstmatige transacties. Ik heb het orderboek op Hotbit eens in de gaten gehouden en vrijwel alle transacties vallen in de spread en worden zo snel gematcht dat ze niet eens in de top van het orderboek terecht komen. Dat kan eigenlijk alleen als er een bot tegelijkertijd een buy en een sell voor dezelfde prijs inschiet.
Waarom dan niet gewoon naar de exchange mailen en vragen waar je hun geld heen moet sturen? Volume genereren om niets, en dan ook nog eens weinig volume?quote:
Marketmaking of liquidity providers heet datquote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit lijkt het meer op ja, het is dus niet zelf je eigen orders opkopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Marketmaking of liquidity providers heet dat
Het telt mee in het handelsvolume. Dat is kunstmatig opgepompt, en niet zo een klein beetje ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Marketmaking of liquidity providers heet dat
Not good :-( Geen goed teken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het telt mee in het handelsvolume. Dat is kunstmatig opgepompt, en niet zo een klein beetje ook.
Niet aanvoelen dat het een grapje isquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je had beter mijn tip over BEAM en GRIN kunnen opvolgen, helaas praat iedereen hier graag over projecten zoals SNTR met een zeer hoog risico.
Los daarvan is het nooit slim om all in te gaan op 1 project.
Doen ze allemaalquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het telt mee in het handelsvolume. Dat is kunstmatig opgepompt, en niet zo een klein beetje ook.
Beam en Grin (niet Grim) waren een no brainer hebben al gepiekt. De euro`s zijn al verdient.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet aanvoelen dat het een grapje is
BEAM en GRIM geen idee wat het is. Nog nooit van gehoord. Hoeveel lager is het risico dan bij SNTR? En in hoeveel projecten gaan is wel slim?
geen node draaienquote:Op zondag 3 februari 2019 10:17 schreef Blik het volgende:
Safehaven blijft maar gaan, 500% stijging sinds ICO, gisteren door de oude ath gegaan en nu daar al weer 8% boven.
Spijt van dat ik er maar 20k VET in heb gegooid
Gelukkig hebben we jouw oneindige cryptokennis en solid tips ouwe goeroe van me.quote:Op zondag 3 februari 2019 10:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Beam en Grin (niet Grim) waren een no brainer hebben al gepiekt. De euro`s zijn al verdient.
Dat je er niet van gehoord hebt komt omdat je de crypto markt niet goed volgt en dus cruciale informatie mist. Je eigen onkunde of te kort aan actuele kennis helaas.
Voor de duidelijkheid nu instappen komt met veel meer risico, de sweet spot is al geweest, winst is al gepakt.
Pump en dump cointjes dus. Lekkah!quote:Op zondag 3 februari 2019 10:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Beam en Grin (niet Grim) waren een no brainer hebben al gepiekt. De euro`s zijn al verdient.
Dat je er niet van gehoord hebt komt omdat je de crypto markt niet goed volgt en dus cruciale informatie mist. Je eigen onkunde of te kort aan actuele kennis helaas.
Voor de duidelijkheid nu instappen komt met veel meer risico, de sweet spot is al geweest, winst is al gepakt.
Mja ik heb hem al helemaal gemist. Had net aan de OCE ICO meegedaan en wilde niet nog een andere sale meepakken. Ach als dit een voorbode is voor wat OCE zou kunnen dan zit ik goedquote:Op zondag 3 februari 2019 10:17 schreef Blik het volgende:
Safehaven blijft maar gaan, 500% stijging sinds ICO, gisteren door de oude ath gegaan en nu daar al weer 8% boven.
Spijt van dat ik er maar 20k VET in heb gegooid
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet erg mee bezig op het moment, ik probeer nu ff weinig bezig te zijn met crypto, t wordt een obsessie als je er te lang mee bezig bent.
Na de initiële list dump ga ik ook wat OCE'tjes inslaan jaquote:Op zondag 3 februari 2019 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja ik heb hem al helemaal gemist. Had net aan de OCE ICO meegedaan en wilde niet nog een andere sale meepakken. Ach als dit een voorbode is voor wat OCE zou kunnen dan zit ik goed
Komodo binnenkort eerste blockchain provider op AWStwitter:0xca333 twitterde op zondag 03-02-2019 om 13:59:051/4 We are entering alpha stage with project (codename) "Chainlizard" - a semi-decentralized #KMD webapplication running on top of Amazon WS enabling anybody to create a new blockchain as a matter of few clicks! Even spinning up seed/sync nodes and mining nodes is automagically! reageer retweet
Jij lijkt me een aardige gozer...mijn god. Ga je de vragen nog beantwoorden of kun je alleen denigrerende opmerkingen maken?quote:Op zondag 3 februari 2019 10:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ik dacht dat Waves dat wasquote:Op zondag 3 februari 2019 15:17 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo binnenkort eerste blockchain provider op AWStwitter:0xca333 twitterde op zondag 03-02-2019 om 13:59:051/4 We are entering alpha stage with project (codename) "Chainlizard" - a semi-decentralized #KMD webapplication running on top of Amazon WS enabling anybody to create a new blockchain as a matter of few clicks! Even spinning up seed/sync nodes and mining nodes is automagically! reageer retweet
Die hadden iets met Azure toch? En sowieso is Waves veel beperkter in mogelijkheden dan Komodoquote:Op zondag 3 februari 2019 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ik dacht dat Waves dat was
quote:Cryptobeurs QuadrigaCX kan niet bij 120 miljoen euro aan valuta na dood eigenaar
Gebruikers van de Canadese crypto-exchange QuadrigaCX kunnen momenteel niet bij hun valuta omdat de eigenaar, de enige met toegang tot de cold wallet, overleden is. 120 miljoen euro aan crypto is daardoor vooralsnog onbereikbaar.
De dertigjarige eigenaar van QuadrigaCX, Gerry Cotten, liep in december in India de ziekte van Crohn op, waaraan hij overleed. Cotten had de cold wallet op een versleutelde laptop geplaatst en alleen hij wist hoe die ontsleuteld kon worden. Het merendeel van de tegoeden van de 115.000 klanten die in de plus staan, staat op deze laptop. Dat schrijft Coindesk op basis van rechtbankdocumenten. De beurs handelde in bitcoin, bitcoin cash, bitcoin cash SV, bitcoin gold, litecoin en ether.
QuadrigaCX vraagt creditor protection aan; tijdelijke bescherming tegen crediteuren om tijd te winnen om de laptop te ontsleutelen. Die taak en de taak om de crediteuren te bevredigen, ligt nu bij de weduwe van Cotten. Die heeft experts ingehuurd om Cotten's accounts en apparaten te kraken. Bij zijn persoonlijke en professionele e-mail is dat al gelukt, maar dit is niet genoeg gebleken om bij de fondsen te komen. Hij heeft ook een versleutelde messenger gebruikt, maar die berichten worden na verloop van tijd automatisch verwijderd, wat de kans klein maakt dat de experts er op tijd bij komen.
Sinds de problemen bij de beurs begonnen, heeft het nog wel automatische en handmatige inleggingen geaccepteerd. Inmiddels is de beurs echter wel op zwart gegaan. Als klap op de vuurpijl is QuadrigaCX ook verwikkeld in een gerechtelijke strijd met meerdere betalingsverwerkers. Die hebben nog eens 46 miljoen euro van de beurs in handen.
De weduwe sluit niet uit dat het onderaan de streep beter is om de beurs te verkopen. Een van de redenen voor de crediteurenbescherming is dan ook om de waarde van de beurs te behouden. Aanbiedingen om de beurs te kopen, zouden al zijn gemaakt.
Betere reclame hadden ze eigenlijk niet kunnen hebben, Ieder bericht hierover wordt ook steevast volgespamd met SHA-adeptenquote:
Q1 hebben ze geroepen, dus nog maximaal 8 wekenquote:Op zondag 3 februari 2019 19:31 schreef EggsTC het volgende:
Ben blij dat ik ook wat SHA heb geraapt. Belooft veel voor OCE idd, mag alleen ff duren met listing -_-
Als je 't nog niet kan spellen is het niet voor jou bedoeld.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg advertentie van audemars piquet horloge EUR 50.000
Hij is meer een man van de imitaties.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je 't nog niet kan spellen is het niet voor jou bedoeld.
Bijv. een Audemars Piguet Royal Oak Offshore Singapore Grand Prix. Een hele mond vol maar er zijn bescheiden versies van die heel mooi zijn.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:47 schreef fathank het volgende:
Lol een klokje van 50k
Wat is dat voor pauperding dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |