Jij zit straks in 20 verschillende coins?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nog geen 2 maanden geleden had ik geen idee of ik weer zou beginnen en wat ik dan zou willen aanschaffen.
Nu heb ik een hele reeks op m'n wensenlijstje staan. Dus laat BTC nog maar even flink zakken, dan is het aantal ook de moeite dat je voor je ¤ krijgt.
6 of 7 ofzo is m'n planning.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zit straks in 20 verschillende coins?.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee joh, eerst dalen, bijkopen, en dan stijgen.
Als ze de uitkeringen nou gewoon wat hoger maakten kon ik wat meer btc kopen zonder te werken.quote:
Mijn grens ligt op 10. Vorig jaar had ik er ruim 2 keer zo veel en dat is toch een iets te diverse portfolioquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
6 of 7 ofzo is m'n planning.
En nee, geen Yovi
Das wel een beetje veel van het goedequote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn grens ligt op 10. Vorig jaar had ik er ruim 2 keer zo veel en dat is toch een iets te diverse portfolio.
All-in op SNTRquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das wel een beetje veel van het goede
Raak je ook het overzicht kwijt.
Klopt. En lastiger om alles even van de hand te doen als je door omstandigheden een cryptopauze moet inlassenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das wel een beetje veel van het goede
Raak je ook het overzicht kwijt.
(H)?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 02:02 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.ccn.com/190m-(...)xchange-lost-it/amp/
Lol
En hierom is SHA een potentieeltje (H)
Ben je toch al gauw een uur mee bezig ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 06:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En lastiger om alles even van de hand te doen als je door omstandigheden een cryptopauze moet inlassen.
Jep, alleen is de crypto space nog veelste klein voor een grote SHA. Er doen wereldwijd nog veelste weinig mensen aan crypto mee om dit groot te kunnen laten worden. Ik hoop dat ze ook met andere inheritance solutions komen. Ik zit er ook in.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 02:02 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.ccn.com/190m-(...)xchange-lost-it/amp/
Lol
En hierom is SHA een potentieeltje (H)
Dit geldt voor elk project.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:02 schreef EggsTC het volgende:
Jep, alleen is de crypto space nog veelste klein voor een grote ...
Natuurlijk niet... Andere projecten richten zich niet op de cryptoscene maar op reeds bestaande wereldproblemen, dat kan heel snel, veel groter worden. Dat heeft geen grote cryptoscene nodig, maar hoeft "slechts" een wereldwijd bestaand probleem op te lossen. Groot verschil.quote:
Dat kan ook aan de exchanges liggen, sommige maken het ook niet direct over.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Wat is BTC toch traag zeg. Paar betalingen gedaan van verschillende locaties naar Binance maar na een half uur nog niks binnen. Had 1 ETH overboeking gedaan die er binnen 5 minuten was
Je had beter mijn tip over BEAM en GRIN kunnen opvolgen, helaas praat iedereen hier graag over projecten zoals SNTR met een zeer hoog risico.quote:
Hebben die twee niet een gigantische inflatie?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je had beter mijn tip over BEAM en GRIN kunnen opvolgen, helaas praat iedereen hier graag over projecten zoals SNTR met een zeer hoog risico.
Los daarvan is het nooit slim om all in te gaan op 1 project.
Absoluut! ik heb ook niet gezegd een mooie kans voor 2020. Het was een mooie kans op korte termijn met een uitstekende Risico tot winst verhouding.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hebben die twee niet een gigantische inflatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |