Nou zeg, je bent verre van een natuurramp hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, moet toch een smashing indruk maken want van m'n hoofd en sprankelende persoonlijkheid moet ik het niet hebben.
Kernramp?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent verre van een natuurramp hoor.
Ervaringe opdoen is belangrijkste togg.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
Voordeel van geen school afgemaakt hebben: ook geen reünie.
LeVenseRvar1ng T3lt uT swaARdsT tOggggggquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ervaringe opdoen is belangrijkste togg.
Gewoon University of Life ditdat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LeVenseRvar1ng T3lt uT swaARdsT tOgggggg
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moest lachen. Maar nee CL is verassend gewoon.
Senn88, blijf onder ons.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]Sorry. Ik ga wel weer naar een wereld zonder woorden.
Nou eigenlijk moet ik mijzelf in een BH zien te wurmen zodat ik nog even snel een paar boodschappen kan halen want morgen code geel.quote:
Gewoon los in dat pyjamahemd laten bengelen toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet ik mijzelf in een BH zien te wurmen zodat ik nog even snel een paar boodschappen kan halen want morgen code geel.
Doet zeer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gewoon los in dat pyjamahemd laten bengelen toch.
Zelfde effect als hardlopen in een katoenen shirt, denk ik? Bebloede tepelsquote:
Gewoon over je schouders gooien toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet ik mijzelf in een BH zien te wurmen zodat ik nog even snel een paar boodschappen kan halen want morgen code geel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon over je schouders gooien toch?
Ik sla deze keer over. Maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op Allegra Cole @ Google.
Ik weet niet wie zij is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan is zij weer op de tv.. geen idee waar jij zit met je gedachten.
Nee trage BB... die post staat me al een tijdje te irriteren in mn mycroftquote:
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:58 schreef TaMieke het volgende:
Is er iemand wel eens naar zo'n foute party geweest?
Is het met carnaval?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Blijkbaar moet je je verkleden
Voor mijn opleiding lang geleden had ik een lab-jas nodig.. die gebruik ik nog altijd voor carnaval als ik ergens heen gaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Q-music feest, vrijdag al.
Ik heb niets. (voor carnaval ook niet trouwens)
Q!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Q-music feest, vrijdag al.
Ik heb niets. (voor carnaval ook niet trouwens)
Jij lijkt me ook wel geschikt om mod te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
20 van de 22 geopende topics door Tong80 vandaag zijn alweer gesloten
Hij had toch afscheid genomen van fok?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
Genoeg tijd iig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel geschikt om mod te zijn.
Ja en een permbanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij had toch afscheid genomen van fok?
Dronken?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
Ik hoop het niet... hij ging hulp zoeken.quote:
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Tong heeft toch ook een mod/fa gestalked?
Jij zegt soms zulke grappige dingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee golferquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Tong heeft toch ook een mod/fa gestalked?
Ik zou zeer zeker geschikt en het eerste wat ik zou doen is niet zo strikt zijn in het datingtopic. Het is geen verbetering zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Portugese lablover?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij had toch afscheid genomen van fok?
Je bent zelf geen verbeteringquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou zeer zeker geschikt en het eerste wat ik zou doen is niet zo strikt zijn in het datingtopic. Het is geen verbetering zo.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou zeer zeker geschikt en het eerste wat ik zou doen is niet zo strikt zijn in het datingtopic. Het is geen verbetering zo.
Gastquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Portugese lablover?
Que?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Portugese lablover?
Je zit hier zo vaak dat me dat niet waarschijnlijk lijkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Verwissel ik jou nou met iemand anders?
Nu verwissel je mij met dienquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zit hier zo vaak dat me dat niet waarschijnlijk lijkt.
Zegt degene met z’n konijnenplaatjesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef aeque het volgende:
O god is Dino weer een softie aan het worden?
Goedenavond vriendquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef aeque het volgende:
Die zijn toch allang opgegeten met kerst.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zegt degene met z’n konijnenplaatjes
Haha, wat een faggot.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef aeque het volgende:
Heb jij konijnenplaatjes? Om in Samzz haar broekje te komen zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn toch allang opgegeten met kerst.
Nee ik woon te ver weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij konijnenplaatjes? Om in Samzz haar broekje te komen zeker?
Samzz is meer van de paardenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij konijnenplaatjes? Om in Samzz haar broekje te komen zeker?
Heb je dat artikel wel gelezen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens blijf mooi single, kijk eens wat je kan gebeuren:
https://www.destentor.nl/(...)aar-ziekte~a3208080/
Dat. Ik was het andersom. Verloor mijzelf in de zorg van mijn toen zieke ex.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Haha, haar een bitch noemen terwijl hij de bitch was
Door zichzelf.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh ja, ekte liefde nadat hij bijna dood was door een dominante vrouw.
Sneeuwquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
Goddomme. Leuke outfit uitgezocht voor morgen, gaat het over een paar uur sneeuwen en ligt er morgen ook sneeuw. Kan ik weer wat anders uitzoeken.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:00 schreef Lotusss het volgende:
Mijn schoenen zijn binnenIets hoger graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Mijn schoenen zijn binnenAwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn jas heeft de UK verlaten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Brexitquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome.
Mijn jas heeft de UK verlaten.
Zo zien ze eruit zonder vertekende hoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben met weinig zoooo in LOVE geweest voor slechts 15 euroquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome.
Mijn jas heeft de UK verlaten.![]()
![]()
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Donderdag naar Efteling, dus heel het park is waarschijnlijk witquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, lekker sneeuw morgen.
Met een beetje mazzel blijven de druktemakers thuis.
Weer winterefteling meet ofzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Donderdag naar Efteling, dus heel het park is waarschijnlijk wit
Nee privémeetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer winterefteling meet ofzo?
Op een doordeweekse dag?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer winterefteling meet ofzo?
Blehquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moetmvoor derde week op rij invallen morgen
Nee dat zijn de (bad)handdoeken die erop moeten drogen hue hue huequote:
Affreus gewoon. Nouja. Zit bijna aan max voor het jaar.quote:
En dan ben je er van af?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Affreus gewoon. Nouja. Zit bijna aan max voor het jaar.
Ja.quote:
Bedoelde je kont natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo zien ze eruit zonder vertekende hoekEn ja dit zijn precies dezelfde pumps.
[spoiler][ afbeelding
Mijn schoenen zijn binnenWat heb jij oude voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ang3l kan dat vast ook wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Restpec wel voor al die wieven die op hakken kunnen lopen.
Waar is dit nou weer voor nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ang3l kan dat vast ook wel.
Nouja, toch best handig als je weer een avondje uit met de dames hebt toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer voor nodig.
Niet standaard wakker zijn tot minimaal 2 uur.quote:
Zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 30 januari 2019 02:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet standaard wakker zijn tot minimaal 2 uur.
Zwelg ik in zelfmedelijden ja? Vertel me meer!quote:
Alleen maar zuur lopen doen en zeggen hoe zwaar jij het hebtquote:Op woensdag 30 januari 2019 02:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zwelg ik in zelfmedelijden ja? Vertel me meer!
Doe ik dat hier in de sc ja? En ik maar denken dat ik in een ander topic zat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 02:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar zuur lopen doen en zeggen hoe zwaar jij het hebt
Komt langzaam vanuit het zuiden... en vanmiddag blijft het dooien, dus alleen troep blijft er weer overquote:Op woensdag 30 januari 2019 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had al sneeuw verwacht eigenlijk.
quote:
het zal eens niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 05:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komt langzaam vanuit het zuiden... en vanmiddag blijft het dooien, dus alleen troep blijft er weer over
de kater komt later.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:22 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Toch erop gewaagd vandaag. Ben benieuwd naar de eventuele chaos straks.
Mwah, dan is het nog maar zo. Woensdag is meestal een rustigere dag qua verkeer en ik vertrek om een uur of 3. Toen het vorige week (?) zo sneeuwde was ik een kwartiertje later thuis. We gaan het zienquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:22 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Toch erop gewaagd vandaag. Ben benieuwd naar de eventuele chaos straks.
Gewoon zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als puntige knieën?
Waar hij om bekend staat iddquote:
Wat is er speciaal aan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb verleden week een speciale lamp besteld voor planten, ik ben benieuwd.
Nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met yasmin daten?
lijkt me eng. na de date ga je door het slijk in het dating topicquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met yasmin daten?
Grapje, gewoon beetje jelly dat mijn vrouwfiguur altijd platte schoenen draagtquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als puntige knieën?
Mag dat wel in het datingtopic?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me eng. na de date ga je door het slijk in het dating topic
quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Zij valt ook niet binnen jouw league denk ik, qua looks dan
Neuh, dates mogen daar niet besproken worden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het, het topic is toch bedoeld voor dates?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag dat wel in het datingtopic?
Nee, er wordt eerst twee weken geanalyseerd wat je laatste berichtje zou betekenen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, wat dan wel?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, dates mogen daar niet besproken worden.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het, het topic is toch bedoeld voor dates?
Dat weten alleen nog selecte members van de crew volgens mij.quote:
Dates mogen er wel besproken worden, er zijn alleen mensen die vinden dat ze iedere scheet daar moeten posten. Er wordt nog net niet gevraagd welke telefoon het beste is om op te tinderen.quote:
Becoz of the boobies?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Ik had t Sanquin t-shirt besteld. Vrouwen maat M. Krijg ik mannen maat M. Ja dat past niet he.
Welke telefoon zal dat zijn dan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dates mogen er wel besproken worden, er zijn alleen mensen die vinden dat ze iedere scheet daar moeten posten. Er wordt nog net niet gevraagd welke telefoon het beste is om op te tinderen.
Stoor jij je aan die off-topic berichten?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dates mogen er wel besproken worden, er zijn alleen mensen die vinden dat ze iedere scheet daar moeten posten. Er wordt nog net niet gevraagd welke telefoon het beste is om op te tinderen.
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Stoor jij je aan die off-topic berichten?
Gelijk afwijzen, vieze peasantsquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat als zij geen iPhone heeft?
Oh jeequote:Op woensdag 30 januari 2019 07:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelijk afwijzen, vieze peasants
Hoi jijquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgenwhoehoe
hier nog geen sneeuw
Darkwing Duckquote:
Wat is daar het Nederlandse woord voor, blote teen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:49 schreef Samzz het volgende:
Nu wil ik m'n roze pumps ook aan. Maar dat zijn peep-toe's, dus maar even niet
.
Huehue blote teenquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is daar het Nederlandse woord voor, blote teen?
Ja hoe? Nieuwe techniek ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Schijnt de groei te bevorderen, Wil kijken of een avocado dan beter gaat of bv citrus, dadel
Hier nog niet, maar zit ook een paar 100 km verder naar het oosten.quote:
Ik ga iets eerder naar huisquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al zin in de avondspits
Ik ook. Lekker op de bank.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 2 uur?quote:
Denk beetje hetzelfde als wat aquarium planten nodig hebben, daar heb je ook speciale lampen voor. Dus ben benieuwd als ze binnen komen, kan ik het meteen op de lotus proberenquote:
tegen die tijd hoop ik dat ze hier wel een beetje opgeruimd hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sneeuwt t daar al?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen die tijd hoop ik dat ze hier wel een beetje opgeruimd hebben
Je bent alweer thuis?quote:
Zo'n Lotus?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk beetje hetzelfde als wat aquarium planten nodig hebben, daar heb je ook speciale lampen voor. Dus ben benieuwd als ze binnen komen, kan ik het meteen op de lotus proberen
hier nog niet, maar zag net een foto voorbij komen dat het richting thuis wel al bezig wasquote:
quote:
Ja die ziet er wel uit alsof ie groeilicht nodig heeft.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die ziet er wel uit alsof ie groeilicht nodig heeft.
Ben benieuwd hoe ernstig het wordt vandaag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nog niet, maar zag net een foto voorbij komen dat het richting thuis wel al bezig was
Hoop met je mee want kom om 16:00 aan op Schiphol en moet dan naar Eindhoven. Als dan het halve land weer in de file staat dan wacht ik wel tot ik door kan rijden (vermoed dat ik gewoon naar huis wil en in de file aan ga sluiten).quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen die tijd hoop ik dat ze hier wel een beetje opgeruimd hebben
hopelijk minder dan vorige week.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ernstig het wordt vandaag.
Klopt, anders pas ik er niet in.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die ziet er wel uit alsof ie groeilicht nodig heeft.
Vuurroodquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is geen straf om in de rijden, alleen zou kiezen voor een andere kleur
"Gaat het filerecord opnieuw verpulverd worden? Gaan we over de 2200km heen? U hoort het vanavond!"quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als Zeeland een indicatie is, dan wordt t hel. Hier ligt 1 cm. Dan weet je t wel op de snelweg.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nu meer sneeuw voorspeld dan vorige weekquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopelijk minder dan vorige week.
toen was het wel op plaatsen echt een avontuur om op de weg te zijn
van mij had het een dag later mogen gaan sneeuwen. dan had ik een mooi excuus om s avonds niet nog naar een vergadering te gaanquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Gaat het filerecord opnieuw verpulverd worden? Gaan we over de 2200km heen? U hoort het vanavond!"
Het wordt ook heel erg. De NS past natuurlijk niet zomaar de gehele dienstregeling aan..........quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Zeeland een indicatie is, dan wordt t hel. Hier ligt 1 cm. Dan weet je t wel op de snelweg.
Dat het maar snel weg is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt ook heel erg. De NS past natuurlijk niet zomaar de gehele dienstregeling aan..........
volgens buienradar zou het hier nu aan het sneeuwen zijn..quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar blijft het hier de hele dag droog.
Ze passen niet de hele dienstregeling aan druifquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt ook heel erg. De NS past natuurlijk niet zomaar de gehele dienstregeling aan..........
Dus we komen hier echt niet verder mee dan, "die speciale" ?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk beetje hetzelfde als wat aquarium planten nodig hebben, daar heb je ook speciale lampen voor. Dus ben benieuwd als ze binnen komen, kan ik het meteen op de lotus proberen
Ik heb iets gekocht maar ik heb geen idee watquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dus we komen hier echt niet verder mee dan, "die speciale" ?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hier pas eind van de middag sneeuw
Dat het maar lang wegblijft.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:32 schreef TaMieke het volgende:
Het wordt steeds later. Sneeuw pas rond half 10 ofzo
Ja ik zeg net, een lamp met bepaalde lichtsoort waardoor planten sneller/beter groeien. Bijvoorbeeld een groter aandeel blauw licht afgewisseld met rood.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dus we komen hier echt niet verder mee dan, "die speciale" ?
Klinkt bekendquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna 100 euro erop vooruit gegaan met mijn salaris, bedankt Rutte![]()
Kan ik daar mooie alles van betalen omdat alles duurdet geworden is.
Zoek een vriending, kun je kosten delenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna 100 euro erop vooruit gegaan met mijn salaris, bedankt Rutte![]()
Kan ik daar mooie alles van betalen omdat alles duurdet geworden is.
Die kosten alleen maar geld. Dat moet jij toch wetenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoek een vriending, kun je kosten delen
Niet van plan om op korte termijn samen te gaan wonen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoek een vriending, kun je kosten delen
Gemeentelijke belastingen, energie/waterschap, btw verhoging. Allemaal weer omhoog gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:40 schreef rival het volgende:
Zoveel hoger zijn mijn rekeningen niet?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kosten alleen maar geld. Dat moet jij toch weten
Zij krijgt meer geld van haar baasquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die kosten alleen maar geld. Dat moet jij toch weten
Als die 50% zakken hou ik wel een hoop over jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:49 schreef Samzz het volgende:
Het leven wordt wel goedkoper als je de vaste lasten met iemand kunt delen..
het nadeel daarvan is dat je met iemand moet gaan samenwonenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:49 schreef Samzz het volgende:
Er komen ook kosten bij dus niet helemaal. Maar het scheelt wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als die 50% zakken hou ik wel een hoop over ja
Telkens de bril omlaag doenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het nadeel daarvan is dat je met iemand moet gaan samenwonen
Ach Chia en Loka verdienen ook veel meer dan hun lovers en ik ben nog een stijgend talentquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Dacht dat jij zo'n Alpha man was.
Zie ik niet per se als een nadeel. Ligt eraan of t kliktquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben blij dat jij zo goed op de hoogte bent van alles en iedereen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ach Chia en Loka verdienen ook veel meer dan hun lovers en ik ben nog een stijgend talent
Neem aan dat je anders niet gaat samenwonen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik niet per se als een nadeel. Ligt eraan of t klikt.
Nogal.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:49 schreef Samzz het volgende:
Dat ik steeds hogere palletstorens kan makenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben blij dat jij zo goed op de hoogte bent van alles en iedereen.
Stijgend talent in wat precies? Schroefjes sorteren?
Nou dit dusquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komt omdat bijvoorbeeld je maandelijkse voorschot voor gas/electra gewoon hetzelfde blijft, alleen de kosten zijn wel veranderd. Bij mij scheelt het ¤30 per maand.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:40 schreef rival het volgende:
Zoveel hoger zijn mijn rekeningen niet?
Daarom zie ik samenwonen niet als een nadeel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neem aan dat je anders niet gaat samenwonen.
Lekker kakken met de deur open.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n eigen huiseigen douche, eigen wc
Vind je het erg om te strijken? Vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zie ik samenwonen niet als een nadeel.
Lijkt me wel ideaal.
Domme vraag omdat je al weet dat ik strijken relaxed vind.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind je het erg om te strijken? Vraag dit voor een vriend.
Daarom hebben mijn ouders twee badkamers en toilettenquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n eigen huiseigen douche, eigen wc
Klinkt ideaalquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom hebben mijn ouders twee badkamers en toiletten.
Hebben wij geen ruzie om hoor. Ik heb het altijd warm en hij jat altijd de dekenquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:06 schreef TaMieke het volgende:
Vooral een eigen bed
Soms wat lastig met koude voeten, maar voor de rest geen ruzie om plaats en dekens
Jullie zijn nog versquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebben wij geen ruzie om hoor. Ik heb het altijd warm en hij jat altijd de deken.
Mwoah, al lang genoeg samen om dit soort dingen niet charmant meer te vinden hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jullie zijn nog vers![]()
Komt vanzelf
Ik heb het niet over het termijnbedrag maar de daadwerkelijke kosten voor het verbruik.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt omdat bijvoorbeeld je maandelijkse voorschot voor gas/electra gewoon hetzelfde blijft, alleen de kosten zijn wel veranderd. Bij mij scheelt het ¤30 per maand.
Nieuw genoeg om er niet voor met servies te gaan gooienquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, al lang genoeg samen om dit soort dingen niet charmant meer te vinden hoor.
Belastingen zijn hoger geworden en dus worden de kosten per kWh of m3 duurder jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het termijnbedrag maar de daadwerkelijke kosten voor het verbruik.
Misschien dat het grootste verschil hem in het gas zit?
Alleen in het weekend. Als je er ook iets aan hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Samen slapen is imho juist een voordeel.
Hou opquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Dacht dat jij zo'n Alpha man was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |