abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:45:52 #101
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184707603
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De manier waarop het berekent is zal wel kloppen maar de conclussie die ze trekken zal wel anders zijn dan ze ons willen laten geloven.
Ik wil wedden dat ze allemaal onzin er bij betrekken zoals de CO2 uitstoot voor de productie van een nieuwe buggy en commode en allerhande speelgoed en andere spullen die normale mensen gewoon of 2e hands kopen of ergens 2ehands regelen en alleen hier en daar nieuw aanschaffen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184707704
Allochtonen die in dit land lopen drammen en zeiken.

En een hippe school die het allemaal prima vindt.

Niks nieuws.
pi_184708682
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb twijfels daarom. Ik wil wedden dat de manier waarop ze het berekenen scheef is.

Ergens klopt er iets niet in de conclusie.
Ik heb ook twijfels over de conclusie / berekeningen w.b. de impact van de mens op klimaatverandering.
pi_184708705
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe is dit nu godverdomme relevant hier? Kom op, elf, open er een eigen topic over, kun jij je weer heerlijk ergeren aan de islam.
Het is een zijsprong, ik weet het. Maar het valt me op dat er steeds meer ouders lijken te zijn die hun kinderen geen strobreed in de weg leggen. De wil van het kind is heilig, het kind is "oud en wijs genoeg", daar mag niks tegenin worden gebracht.

Ik vind het de opvoedkundige taak van ouders om te zorgen dat hun kinderen op school zitten.
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:56:37 #105
286575 Roces18
Chef de party
pi_184708722
Denk dat ik morgen ook niet ga werken. Ga staken voor het milieu...heb ik recht op!!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:57:21 #106
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184708741
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik heb ook twijfels over de conclusie / berekeningen w.b. de impact van de mens op klimaatverandering.
Dan kan ik je potholer aanraden op YouTube.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:17:20 #107
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_184709038
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waar is de leerplichtambtenaar?
pi_184709664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wie bedoel je met iedereen?
alle personen
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:55:27 #109
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184709697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:56 schreef Roces18 het volgende:
Denk dat ik morgen ook niet ga werken. Ga staken voor het milieu...heb ik recht op!!
Je weet dat je geen onwaarheden vertelt he..
pi_184709699
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tuurlijk. 10 jarige meisje die staakt vs de publieke verontwaardiging van de kiezers als die klimaatmaatregelen ieder gezin een paar honderd euro per maand extra koopkracht kost.
erg he... voor het meisje is het haar toekomst. en of die wel plaatsvind.
en trouwens, laat de industrie maar betalen, die vervuilen het meest. een gezin vervuilt daar een fractie van, en zal dus ook maar een fractie daarvan moeten betalen.
pi_184709708
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef MAHL het volgende:


'Nee, het is niet spijbelen, dit is serieus! Dit is voor de natuur en het milieu!'


Ik vind het ook serieus om buiten de schoolvakanties op vakantie te gaan :')

Serieus voor mijn portomonniks serieus :')
pi_184709722
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Om in een later stadium vaak negatief terug te krijgen, staken is dreigen.. niet veel mensen zijn gecharmeerd van dramgedrag.
we moeten iets doen tegen politiek dramgedrag, die dit probleem al zolang negeert.
pi_184709732
Gehersenspoeld door ouders
pi_184709792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef Montagui het volgende:
Het heeft ook gewoonweg geen nut als niet 'iedereen' van de noodzaak doordrongen is. Zelfs als ze (in een utopisch voorbeeld) heel Nederland kan mobiliseren en we allemaal volledig achter klimaatmaatregelen staan zijn al onze acties nog minder dan een druppel op de gloeiende plaat voor het oplossen van de wereldwijde klimaatproblematiek.

Zolang de rest van de wereld (in al zijn categorieėn, van regeringen, bedrijven en bevolking) zich niet achter klimaatmaatregelen schaart is deze staking volkomen futiel.

Zolang bv de wereldwijde ontbossing doorgaat kunnen ze de moord stikken met wat voor klimaatmaatregelen in Nederland dan ook.

De aarde lacht zich te barsten om die idiote levensvorm dat zich intelligent en mens noemt.
excuussgedrag. wij zouden een voorbeeldfunctie kunnen hebben. begin bij jezelf. etc.

en die ontbossing, die hebben wij al volbracht hier, we hebben onze plaatselijke natuur grondig uitgeroeid.
dus je moet wel degelijk zelf iets doen, wil je niet ongelofelijk hypocriet klinken als je van ontwikkelingslanden gaat eisen dat ze hun ontwikkeling stoppen of aanpassen.
pi_184710056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:00 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

excuussgedrag. wij zouden een voorbeeldfunctie kunnen hebben. begin bij jezelf. etc.

en die ontbossing, die hebben wij al volbracht hier, we hebben onze plaatselijke natuur grondig uitgeroeid.
dus je moet wel degelijk zelf iets doen, wil je niet ongelofelijk hypocriet klinken als je van ontwikkelingslanden gaat eisen dat ze hun ontwikkeling stoppen of aanpassen.
Ik heb in mijn leven niets kunnen doen tegen de ontbossing in NL. Wat ik wel kan doen is zorgen voor bebossing/groen. En dat doe ik dan ook. In mijn tuin geen parkeerplaats maar veel bomen. Dus aan jouw hypocriet beschuldiging heb ik geen boodschap aan. Ik doe wat ik kan en ik begin bij mezelf.

Ergo, aangezien ik al doe wat ik kan, meen ik me ook het recht toe te eigenen om de rest van de wereld er op aan te spreken eerst OOK wat te doen voordat ik mezelf in de schulden ga steken.

En wat betreft die ontwikkelingslanden? Zelfs al zijn nu ontwikkelder dan vroeger dan nog menen ze 15 (of meer) kinderen op deze aardkloot te moeten zetten. Vroeger was dat nodig voor het voortbestaan, maar nu is dat nergens meer voor nodig. Creėert alleen nog maar meer overbevolking en armoede. Zomaar 'een' voorbeeld waar de ontwikkelingslanden heel makkelijk al 'iets' aan kunnen doen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 januari 2019 @ 13:21:22 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184710199
In Belgiė worden twee 17-jarige meisje bedreigt vanwege de stakingen :') Triest!

quote:
Moeder Anuna De Wever stapt naar politie na bedreigingen tegen dochters: “Gelukkig heeft een tweeloop twee lopen”



Katrien Van der Heyden, de moeder van klimaatspijbelaarster Anuna De Wever (17), is naar de politie gestapt na bedreigingen aan het adres van haar tweelingdochters. Dat zegt ze op Facebook. Van der Heyden laat zich door de bedreigingen echter niet uit haar lood slaan. “Uiteindelijk wint liefde altijd. Uiteindelijk zullen we moeten samenwerken.”

Van der Heyden deelde een commentaar op Facebook onder een Humo-post over het interview met de 17-jarige tweeling Anuna en Luka De Wever. Anuna is de initiatiefneemster achter de klimaatacties van scholieren van de voorbije weken. Ze krijgt daarvoor op sociale media niet alleen lof, maar ook kritiek te verwerken. En die gaat nu te ver, vindt haar mama Katrien. “Gisteren voor het eerst naar de politie moeten gaan”, schrijft ze. “Mijn tweelingdochters zijn bedreigd door een tweeloop.” De politie bevestigt aan onze redactie dat er een melding over de post is binnengekomen.

“Wie haat zaait zal cynisme oogsten. Verbittering zuigt een samenleving enkel verder in het moeras, het zijn emoties die energie leeg doen lopen en op termijn niemand helpen vooruit te gaan”, zegt ze nog. “Wat we nodig hebben is verbinding, hoop en vooral de moed om over de grenzen van links en rechts heen elkaar terug begripvol in de ogen te durven kijken. Luisteren naar de pijn van de andere kant en kijken hoe we samen uit het moeras kunnen geraken.”

“Een samenleving maken we samen”
“Misschien is dat nog het meest bedreigende aan mijn kinderen”, denkt de mama van Anuna ook. “Dat ze niet in staat zijn te haten, en daarom authentiek kunnen blijven hopen en verbinden. Uiteindelijk wint liefde altijd. Uiteindelijk zullen we moeten samenwerken. Uiteindelijk moeten we die luie zetel uit en het licht terug aansteken in ons leven. Uiteindelijk zullen we moeten genezen van haat en zien dat we allemaal gewoon mensen zijn en niet links of rechts of arm of rijk of vrouw of man.”

Van der Heyden verbindt er ook een oproep aan: “Komaan mensen, een samenleving maken we samen, een democratie maken we samen. Laat ons terug fier zijn op dat project. Elk een klein positief stukje bijdragen. Steek het licht aan in je leven en laat ons die trollen doodknuffelen!”

De oorspronkelijke post werd ondertussen van Facebook verwijderd.

https://www.hln.be/nieuws(...)twee-lopen~abf80929/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184710454
Wat is dat voor bedreiging?

Gelukkig heeft een tweeloop twee lopen....
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:36:14 #118
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184710478
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als ik lees dat school het goed vindt zal er ook geen melding komen.
And so is the past
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:37:37 #119
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184710501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:55 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik vind het ook serieus om buiten de schoolvakanties op vakantie te gaan :')

Serieus voor mijn portomonniks serieus :')
Is toch ook beter voor het milieu? Beetje spreiden in plaats van die pieken in juli/augustus.
And so is the past
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:38:44 #120
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184710520
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dat voor bedreiging?

Gelukkig heeft een tweeloop twee lopen....
Eerder een zieke poging tot humor dan een bedreiging als je het mij vraagt.
And so is the past
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 januari 2019 @ 13:48:14 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184710635
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Eerder een zieke poging tot humor dan een bedreiging als je het mij vraagt.
Ik snap hem niet eens :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:50:03 #122
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184710657
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik snap hem niet eens :')
Een tweeloops geweer heeft twee lopen. Dus met één schot kun je twee meisjes om het leven brengen.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 januari 2019 @ 13:50:49 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184710673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Een tweeloops geweer heeft twee lopen. Dus met één schot kun je twee meisjes om het leven brengen.
Jezus wat slecht :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:17:17 #124
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184711169
Gemeente kan niet wachten om haar als postergirl te gebruiken voor nieuw beleid straks
:')
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:31:57 #125
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184711420
Hier moet ik ook even op inzoomen, hoor...
quote:
“Misschien is dat nog het meest bedreigende aan mijn kinderen”, denkt de mama van Anuna ook. “Dat ze niet in staat zijn te haten, en daarom authentiek kunnen blijven hopen en verbinden. Uiteindelijk wint liefde altijd. Uiteindelijk zullen we moeten samenwerken. Uiteindelijk moeten we die luie zetel uit en het licht terug aansteken in ons leven. Uiteindelijk zullen we moeten genezen van haat en zien dat we allemaal gewoon mensen zijn en niet links of rechts of arm of rijk of vrouw of man.”
Ik geloof er niets van dat jouw 17-jarige dochter ''niet in staat is te haten'', Katrien. Ze is een vrouw van 17, geen heilige maagd Maria.

Het zou mij niets verbazen als ze inmiddels al ruige, woeste seks heeft gehad met een knetterrechtse klimaatontkenner. })
pi_184711485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hier moet ik ook even op inzoomen, hoor...

[..]

Ik geloof er niets van dat jouw 17-jarige dochter ''niet in staat is te haten'', Katrien. Ze is een vrouw van 17, geen heilige maagd Maria.

Het zou mij niets verbazen als ze inmiddels al ruige, woeste seks heeft gehad met een knetterrechtse klimaatontkenner. })
Moet je eens roepen dat je een andere opvatting hebt over het klimaat of dat je rechts stemt, dan zie je de haat wel.
pi_184711543
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hier moet ik ook even op inzoomen, hoor...

[..]

Ik geloof er niets van dat jouw 17-jarige dochter ''niet in staat is te haten'', Katrien. Ze is een vrouw van 17, geen heilige maagd Maria.

Het zou mij niets verbazen als ze inmiddels al ruige, woeste seks heeft gehad met een knetterrechtse klimaatontkenner. })
Kumbaya moeders die denken dat hun kinderen engeltjes zijn :')
pi_184712004
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hier moet ik ook even op inzoomen, hoor...

[..]

Ik geloof er niets van dat jouw 17-jarige dochter ''niet in staat is te haten'', Katrien. Ze is een vrouw van 17, geen heilige maagd Maria.

Het zou mij niets verbazen als ze inmiddels al ruige, woeste seks heeft gehad met een knetterrechtse klimaatontkenner. })
Ho! Ze is geen vrouw. Ze is genderneutraal!

(Ik verzin het niet)
pi_184713181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Een tweeloops geweer heeft twee lopen. Dus met één schot kun je twee meisjes om het leven brengen.
Achterelkaar zetten hč en dan mikken op de keel. :).
Kan ook met 1 loop of 3 meisjes.
I´m back.
pi_184713418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik heb in mijn leven niets kunnen doen tegen de ontbossing in NL. Wat ik wel kan doen is zorgen voor bebossing/groen. En dat doe ik dan ook. In mijn tuin geen parkeerplaats maar veel bomen. Dus aan jouw hypocriet beschuldiging heb ik geen boodschap aan. Ik doe wat ik kan en ik begin bij mezelf.

Ergo, aangezien ik al doe wat ik kan, meen ik me ook het recht toe te eigenen om de rest van de wereld er op aan te spreken eerst OOK wat te doen voordat ik mezelf in de schulden ga steken.

En wat betreft die ontwikkelingslanden? Zelfs al zijn nu ontwikkelder dan vroeger dan nog menen ze 15 (of meer) kinderen op deze aardkloot te moeten zetten. Vroeger was dat nodig voor het voortbestaan, maar nu is dat nergens meer voor nodig. Creėert alleen nog maar meer overbevolking en armoede. Zomaar 'een' voorbeeld waar de ontwikkelingslanden heel makkelijk al 'iets' aan kunnen doen.
okee goed bezig... maar denk je nou werkelijk dat wat bomen in jouw tuin in verhouding staan tot natuur? want dan kunnnen we gewoon zeggen; hak maar om die wouden, als iedereen dan maar een paar bomen in zn tuin neemt.

en het gaat er niet om of jij je persoonlijk aangevallen voelt of verantwoordelijk. dit is groter dan wij. wij namen vroeger het recht om ons als land te ontwikkelen, en weg natuur. zij nemen dat recht ook. alleen nu tast dat het welzijn van de planeet aan. dus dan is het een probleem van ons allemaal.

en over die kinderen... dat duurt een paar generaties, net als dat bij ons ging. in een ontwikkeld land krijgen vrouwen onderwijs, en gaan werken, en die hebben dan wel wat beters te doen dan 15 kinderen krijgen. en ook hier kan jij niet even eisen dat ze een stapje over slaan en nu meteen veranderen. het gaat namelijk al vele malen sneller dan vroeger bij ons. omdat ontwikkelen nun niet meer alles uitvinden is, maar de wegen bekend zijn.
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:32:54 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184716661
Pas echt lef als ze haar ouders overhaalt geen kinderen te krijgen
:')
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:35:39 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184716700
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ho! Ze is geen vrouw. Ze is genderneutraal!

(Ik verzin het niet)
Zou wel geven maar ze is lesbisch

ze is gewoon 'genderneutraal' omdat ze niet als lesbo bekend wil staan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184716729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zou wel geven maar ze is lesbisch
Hoe kun je nou lesbisch zijn als je genderneutraal bent?

Wat een mislukt genderneutraal mens zeg!
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:37:28 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184716745
Dat sowieso dat ze een mislukt mens is is wel duidelijk

https://www.demorgen.be/b(...)-indrukken-b5714f2c/

Deze scholen :') belangrijk leermoment :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:48:51 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184717033
Hans Janmaat is wedergekeerd in het rijk der levenden en onder een alias burgemeester van Zeist geworden :o ?
We have always been at war with Eastasia.
pi_184717066
Wat maken sommige mensen zich hier druk om het spijbelen, alsof het hun kind is. Ik vind juist goed dat een kind van 10 maatschappelijk betrokken is met de wereld om haar heen, iets wat je niet op je 10e leert in de schoolbanken. Sterker nog, de lessen die ze leert tijdens het staken, heeft ze meer aan dan in een kringetje zitten met Meester Jan hun dagelijkse verhalen te vertellen, want veel meer dan dat leer je niet op de basisschool in een uur. Verder hebben we het maar over een uur in de week, ze zit dus gewoon elke dag op school. Overdrijven is dus ook een vak als je dit al spijbelen noemt. Ik noem het buitenschoolse activiteiten, net als een excursie of naar het museum.
pi_184717582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:50 schreef MakkieR het volgende:
Wat maken sommige mensen zich hier druk om het spijbelen, alsof het hun kind is. Ik vind juist goed dat een kind van 10 maatschappelijk betrokken is met de wereld om haar heen, iets wat je niet op je 10e leert in de schoolbanken. Sterker nog, de lessen die ze leert tijdens het staken, heeft ze meer aan dan in een kringetje zitten met Meester Jan hun dagelijkse verhalen te vertellen, want veel meer dan dat leer je niet op de basisschool in een uur. Verder hebben we het maar over een uur in de week, ze zit dus gewoon elke dag op school. Overdrijven is dus ook een vak als je dit al spijbelen noemt. Ik noem het buitenschoolse activiteiten, net als een excursie of naar het museum.
Wat heeft het voor haar zin om daar een paar uur te gaan zitten ?
Hier wordt het milieu toch niet mee geholpen ?
pi_184717693
De door mij en velen gesubsidieerde Fok bijstandbrigade zal wel weer ziedend zijn.
pi_184717914
Mensen die denken dat deze actie van uit dat kind zelf komt zijn net zo achterlijk als haar ouders.

Om een beetje tegengas te geven heb ik met schone vaatwasser nņg een keer gestart met het langste program, de auto met draaiende motor op de oprit staan, alle lampen aangezet, de verwarming op are you nuts en het bad 4x achter elkaar vol laten lopen met heet water.

Tief op met je milieu, achterlijk kutkind met dito ouders :6
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184719619
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:21 schreef vosss het volgende:
Mensen die denken dat deze actie van uit dat kind zelf komt zijn net zo achterlijk als haar ouders.

Om een beetje tegengas te geven heb ik met schone vaatwasser nņg een keer gestart met het langste program, de auto met draaiende motor op de oprit staan, alle lampen aangezet, de verwarming op are you nuts en het bad 4x achter elkaar vol laten lopen met heet water.

Tief op met je milieu, achterlijk kutkind met dito ouders :6
weet je wat jij moet doen?
pi_184721072
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:21 schreef vosss het volgende:
Mensen die denken dat deze actie van uit dat kind zelf komt zijn net zo achterlijk als haar ouders.

Om een beetje tegengas te geven heb ik met schone vaatwasser nņg een keer gestart met het langste program, de auto met draaiende motor op de oprit staan, alle lampen aangezet, de verwarming op are you nuts en het bad 4x achter elkaar vol laten lopen met heet water.

Tief op met je milieu, achterlijk kutkind met dito ouders :6
niet alle 10 jarigen zijn het met haar eens, kennelijk...
pi_184721091
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:09 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Wat heeft het voor haar zin om daar een paar uur te gaan zitten ?
Hier wordt het milieu toch niet mee geholpen ?
aandacht voor het onderwerp? dat de beleidsmakers even zien dat ze beslissen voor de toekomstige generaties?
pi_184721141
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:50 schreef MakkieR het volgende:
Wat maken sommige mensen zich hier druk om het spijbelen, alsof het hun kind is. Ik vind juist goed dat een kind van 10 maatschappelijk betrokken is met de wereld om haar heen, iets wat je niet op je 10e leert in de schoolbanken. Sterker nog, de lessen die ze leert tijdens het staken, heeft ze meer aan dan in een kringetje zitten met Meester Jan hun dagelijkse verhalen te vertellen, want veel meer dan dat leer je niet op de basisschool in een uur. Verder hebben we het maar over een uur in de week, ze zit dus gewoon elke dag op school. Overdrijven is dus ook een vak als je dit al spijbelen noemt. Ik noem het buitenschoolse activiteiten, net als een excursie of naar het museum.
Oke sinds wanneer mogen 10-jarigen dat zelf bepalen? Lazer toch op _O-
pi_184721309
36 jaar - op mijn tiende - geleden zocht ik ook naar dit soort activiteiten. Alles om niet naar school te hoeven. Anything. De school middels indoctrinatie faciliteert het nu zelfs, perfect. Goed als je bijna 50 bent heb je het bijna allemaal wel gezien - gelukkig de oorlog en hongerwinter niet - en hou ik mijn hart vast wat de millennials en daarna allemaal slikken, als zoete koek.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_184721365
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''Bijzondere (jonge) actievoerders''

Wat ik echt bijzonder vind is dat mensen hier intrappen. :') Nu hebben kinderen dus ook ontdekt dat deugen loont: zolang je maar roept dat het voor het klimaat is, kun je spijbelen en mensen knijpen een oogje toe.

Had ik dat vroeger maar bedacht. ''Ik spijbel vandaag tegen Islamofobie, racisme en vrouwenhaat''. Ga lekker voetballen in plaats van in de klas zitten!''
sow he, die meid mist een uurtje Nederlands om voor het gemeentehuis te demonstreren. Dat is echt lekker school skippen om lekker te gaan voetballen...

Man man man.
pi_184721394
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:21 schreef vosss het volgende:
Mensen die denken dat deze actie van uit dat kind zelf komt zijn net zo achterlijk als haar ouders.

Om een beetje tegengas te geven heb ik met schone vaatwasser nņg een keer gestart met het langste program, de auto met draaiende motor op de oprit staan, alle lampen aangezet, de verwarming op are you nuts en het bad 4x achter elkaar vol laten lopen met heet water.

Tief op met je milieu, achterlijk kutkind met dito ouders :6
stoer man
pi_184721844
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Is toch ook beter voor het milieu? Beetje spreiden in plaats van die pieken in juli/augustus.
Verrek ge het nog gelijk ok :D

Ik ben team voor *O*
  woensdag 30 januari 2019 @ 22:51:28 #148
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184722095
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is een zijsprong, ik weet het. Maar het valt me op dat er steeds meer ouders lijken te zijn die hun kinderen geen strobreed in de weg leggen. De wil van het kind is heilig, het kind is "oud en wijs genoeg", daar mag niks tegenin worden gebracht.

Ik vind het de opvoedkundige taak van ouders om te zorgen dat hun kinderen op school zitten.
Oh zeker dit is wel een van de fundamentele zaken. Kinderen zijn niet oud en wijs genoeg, dat zijn ze gewoon niet. Ze zijn jong en naļef. Het is aan de ouders ze juist een draai om de oren te geven af en toe. Dan krijg je later een maatschappij van mensen die rekening met elkaar houden en niet denken dat ze zelf heel bijzonder zijn.
pi_184722296
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:21 schreef vosss het volgende:
Mensen die denken dat deze actie van uit dat kind zelf komt zijn net zo achterlijk als haar ouders.

Om een beetje tegengas te geven heb ik met schone vaatwasser nņg een keer gestart met het langste program, de auto met draaiende motor op de oprit staan, alle lampen aangezet, de verwarming op are you nuts en het bad 4x achter elkaar vol laten lopen met heet water.

Tief op met je milieu, achterlijk kutkind met dito ouders :6
Richard, ben jij dit?

pi_184723932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef kawotski het volgende:
36 jaar - op mijn tiende - geleden zocht ik ook naar dit soort activiteiten. Alles om niet naar school te hoeven. Anything. De school middels indoctrinatie faciliteert het nu zelfs, perfect. Goed als je bijna 50 bent heb je het bijna allemaal wel gezien - gelukkig de oorlog en hongerwinter niet - en hou ik mijn hart vast wat de millennials en daarna allemaal slikken, als zoete koek.
bijna grappig dat je jouw verhaal hetzelfde vind als dat van dit actievoerende meisje..
pi_184724087
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

sow he, die meid mist een uurtje Nederlands om voor het gemeentehuis te demonstreren. Dat is echt lekker school skippen om lekker te gaan voetballen...

Man man man.
Nee, dit leerplichtig kind mist wel wat meer lessen, wekelijks.

Ervaring leert dat haar ouders iets te vroeg begonnen zijn met het aanleren van alternatief gedrag.

Meisje komt nog in de pubertijd en zet zich dan af. Ik verwacht een mooie carričre in de VVD!
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:18:11 #152
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184724180
quote:
Dacht eerst dat het een grote grap was.
Maar Richard de Mos, dan het natuurlijk gewoon waar zijn.
Tot nooit .......
pi_184726558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Oke sinds wanneer mogen 10-jarigen dat zelf bepalen? Lazer toch op _O-
10 jarige kinderen hebben ook verstand, deze blijkbaar meer dan de meeste Fokkers hier. Ze denkt na over het milieu, ze zet zich er voor in en ze verliest maar een uur aan les tijd waar de leraren ervoor pleitten maar 4 dagen in de week les te willen geven. Lily doet tenminste nog iets nuttigs, dat kun je van onze toetsenbord helden op hun zolderkamer niet zeggen :P
pi_184727422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:52 schreef MakkieR het volgende:

[..]

10 jarige kinderen hebben ook verstand, deze blijkbaar meer dan de meeste Fokkers hier. Ze denkt na over het milieu, ze zet zich er voor in en ze verliest maar een uur aan les tijd waar de leraren ervoor pleitten maar 4 dagen in de week les te willen geven. Lily doet tenminste nog iets nuttigs, dat kun je van onze toetsenbord helden op hun zolderkamer niet zeggen :P
Het tolereren, of zelfs aanmoedigen, van het negeren van regels en/of (wettelijke) verlichtingen die voor iedereen -en in deze zelfs voor kinderen- gelden; waanzin.

En kindermishandeling.

Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184739880
quote:
15s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Het tolereren, of zelfs aanmoedigen, van het negeren van regels en/of (wettelijke) verlichtingen die voor iedereen -en in deze zelfs voor kinderen- gelden; waanzin.

En kindermishandeling.

Deze kinderen volgen enkel het voorbeeld van onze regering, dus kun je het hun kwalijk nemen? Immers het is maar de vraag of onze regering zich houdt aan de uitspraken van de rechter om de klimaatdoelstellingen te halen van Parijs. Dus als de regering zich niet aan de regels houdt, waarom moeten leerlingen zich dan wel aan de regels houden. Denk daar maar eens over na. _O-
pi_184740752
Disrespect en anarchie kan je er maar beter zo vroeg mogelijk inpompen.

Afspraken, wetten en regels die we als maatschappij met elkaar maken zijn er om te negeren.

Chaos reigns.

Fijn dan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184741132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:32 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Deze kinderen volgen enkel het voorbeeld van onze regering, dus kun je het hun kwalijk nemen? Immers het is maar de vraag of onze regering zich houdt aan de uitspraken van de rechter om de klimaatdoelstellingen te halen van Parijs. Dus als de regering zich niet aan de regels houdt, waarom moeten leerlingen zich dan wel aan de regels houden. Denk daar maar eens over na. _O-
Ow we gaan maar weer eens stromannen.

De staatsschuld gaat richting de 500 miljard. Daar mogen wij een voorbeeld aan nemen; Iedereen een onoverzichtelijke schuld!

On topic = Zeker jongeren dienen te leren dat er regels zijn. Geen uitzonderingen. PUNT.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184743699
demo_demo_nl twitterde op donderdag 31-01-2019 om 21:53:11 Rake column van @nausicaamarbeOngemakkelijk dat een kwetsbare adolescente met meerdere psychiatrische classificaties het boegbeeld van de klimaatbeweging is.Past bij 't quasireligieuze karakter ervan; heiligen en martelaren zijn vaak ‘bijzondere mensen’.https://t.co/Oo8PqgD3FG reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184746625
quote:
15s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ow we gaan maar weer eens stromannen.

De staatsschuld gaat richting de 500 miljard. Daar mogen wij een voorbeeld aan nemen; Iedereen een onoverzichtelijke schuld!

On topic = Zeker jongeren dienen te leren dat er regels zijn. Geen uitzonderingen. PUNT.
Mijn god weet je überhaupt wel waar wij staan betreft de staatsschuld, volgens deze lijst, iets wat gedateerd ergens op de 30e plaats van de landen met de hoogste schuld ( % BNP ) De 400 a 500 miljard zegt helemaal niks, sterker nog onze staatsschuld is de afgelopen jaar zelfs gedaald.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_staatsschuld.

https://www.nu.nl/economi(...)rd-euro-gedaald.html
pi_184746912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:54 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Mijn god weet je überhaupt wel waar wij staan betreft de staatsschuld, volgens deze lijst, iets wat gedateerd ergens op de 30e plaats van de landen met de hoogste schuld ( % BNP ) De 400 a 500 miljard zegt helemaal niks, sterker nog onze staatsschuld is de afgelopen jaar zelfs gedaald.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_staatsschuld.

https://www.nu.nl/economi(...)rd-euro-gedaald.html
Ja echt heel erg on topic dit.

De Staatsschuld stijgt met 335 euro per seconde.
''Heel normaal dus om een leven op te bouwen met een onoplosbare schuld'', volgens jouw voorbeeld.

En ik ben niet jouw god.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184747167
Natuurlijk doen die kindertjes dit niet voor het klimaat hahahaha.

Die kindertjes zijn alleen maar bezig met roken, alcohol, drugs zien te krijgen,herrie schoppen.
Laat staan met echte wereld problemen zoals het klimaat.

Logisch echter, oh een reden om te spijbelen? Gebruik van maken!
Zou iedereen doen.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:44:37 #162
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184747414
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:52 schreef MakkieR het volgende:

[..]

10 jarige kinderen hebben ook verstand, deze blijkbaar meer dan de meeste Fokkers hier. Ze denkt na over het milieu, ze zet zich er voor in en
Natuurlijk denken ze helemaal niet na over het milieu. Dan zouden ze hun eigen leefstijl namelijk ook ingrijpend moeten aanpassen, en daar zijn (Westerse) kinderen zelden tot nooit toe bereid.

Lekker vrij van school en lekker aandacht aandacht aandacht, dat is waar ze het voor doen. Je hoeft echt niet te denken dat ze een seconde minder aan hun smartphone besteden.
pi_184757348
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja echt heel erg on topic dit.

De Staatsschuld stijgt met 335 euro per seconde.
''Heel normaal dus om een leven op te bouwen met een onoplosbare schuld'', volgens jouw voorbeeld.

En ik ben niet jouw god.
elke staatsschuld stijgt met een x aantal Euro. Moet je voor de gein eens kijken hoeveel dollar de staatsschuld stijgt van Amerika, dat is weer iets meer dan 335 euro per seconde.

ps. jij begon over deze domme staatsschuld en ging daarmee offtopic. Ik wilde daar wel even op inhaken gezien jouw betoog stompzinnig is.
pi_184760552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

elke staatsschuld stijgt met een x aantal Euro. Moet je voor de gein eens kijken hoeveel dollar de staatsschuld stijgt van Amerika, dat is weer iets meer dan 335 euro per seconde.

ps. jij begon over deze domme staatsschuld en ging daarmee offtopic. Ik wilde daar wel even op inhaken gezien jouw betoog stompzinnig is.
Ja jij stelt dat kinderen zich niet aan de leerplicht hoeven te houden, omdat de regering die Parijse klimaat doeleinden misschien niet gaat halen.

Over stompzinnig gesproken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:21:05 #165
3542 Gia
User under construction
pi_184842082
En dan mogen papa en mama geen grote (vlieg)reis maken! 🤣
pi_184844562
Man, ik zou dat kind zo hard straffen moest ik de vader zijn...

spijbelen is uit den boze. Ik zou haar de hele dag laten straf schrijven
pi_184879509
Jammer dat de stakende kinderen niet serieus genomen worden.
pi_184879855
https://www.dumpert.nl/me(...)gint_bij_jezelf.html

VWO-kinderen krijgen het om de oren van een Telegraaf-journalist.

_O-
pi_184880017
:')

Jezus. De naļviteit.
pi_184880956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:21 schreef tralalala het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)gint_bij_jezelf.html

VWO-kinderen krijgen het om de oren van een Telegraaf-journalist.

_O-
Geļndoctrineerde bullshit.
pi_184881360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:21 schreef tralalala het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)gint_bij_jezelf.html

VWO-kinderen krijgen het om de oren van een Telegraaf-journalist.

_O-
Als dit de toekomstige generatie is zie ik het erg somber in. Als dit VWO is hoe denkt VMBO hier dan over vraag ik me af.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:31:46 #172
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_184881464
Protesteren tegen het klimaat.

Als je écht wat wil doen, dan moet je stoppen met zeuren om de nieuwste iPhone en mama vragen of je volgende vakantie gewoon naar Vlieland kunt.

Maar uh, dat gaat dus niet gebeuren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_184881536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de stakende kinderen niet serieus genomen worden.
:') Goh
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:37:58 #174
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_184881662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja het besef dat het gat in de ozonlaag een groot gevaar vormt daalde pas echt in nadat ik de film Highlander II: The Quickening had gezien. :P
Een van de meest onbegrijpelijke sequels. Dit sloeg écht als een lul op een drumstel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_184882431
En dan staan die koters rijen dik voor de Burger King :D

:') x heel veel
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 7 februari 2019 @ 20:03:54 #176
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184882460
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:03 schreef TLC het volgende:
En dan staan die koters rijen dik voor de Burger King :D

:') x heel veel
Kinderen zijn nou eenmaal kkdom vriend.
pi_184882554
quote:
17s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:03 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Kinderen zijn nou eenmaal kkdom vriend.
Waarom staken ze dan? Toont maar weer eens aan dat dit niet op eigen initiatief is maar dat volwassenen kinderen gebruiken voor politieke doelen waar ze zelf totaal geen flauwbenul van hebben.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 7 februari 2019 @ 20:08:32 #178
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184882616
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waarom staken ze dan?
Lekker een dagje niet naar school, veel aandacht en ook nog eens een aai over de bol van hun docenten, ouders en de media.
pi_184884386
Die Lilly moet eerst maar eens het verschil leren tussen het klimaat en het milieu.

De klimaatopwarming is maar voor 4% aan de mens toe te schrijven, 96% doet de aarde zelf.
Je zult nou eenmaal moeten accepteren dat de aarde soms periodes warmer is en dan weer kouder. Dat gebeurt al eeuwen. Dat mensen dan niet meer in Afrika kunnen wonen, tsja, het hoort er nou eenmaal bij.
pi_184888230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man, ik zou dat kind zo hard straffen moest ik de vader zijn...

spijbelen is uit den boze. Ik zou haar de hele dag laten straf schrijven
Opsluiten in de kelder?
pi_184888243
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Opsluiten in de kelder?
Ik heet geen Marc
pi_184888656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik heet geen Marc
Fritzel?
pi_184888677
Extreem rechts topic
pi_184888736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:03 schreef Vollenhoven het volgende:
Extreem rechts topic
want kinderen hebben leerplicht toch? Demonstreren kan ook op woensdagmiddag, zaterdag en zondag. En dat mag niet gezegd worden?

Ze stonden er weer lekker op, met die vulgaire teksten... valt me nog meer dat niemand woord bij daad gevoegd heeft. Maar deze generatie kent zelfs #metoo niet.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:07:16 #185
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184888741
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

want kinderen hebben leerplicht toch? Demonstreren kan ook op woensdagmiddag, zaterdag en zondag. En dat mag niet gezegd worden?

Ze stonden er weer lekker op, met die vulgaire teksten... valt me nog meer dat niemand woord bij daad gevoegd heeft. Maar deze generatie kent zelfs #metoo niet.
Het is een staking.
pi_184888754
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:07 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het is een staking.
haha, het is een demonstratie.

Grapjas
pi_184888769
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

want kinderen hebben leerplicht toch? Demonstreren kan ook op woensdagmiddag, zaterdag en zondag. En dat mag niet gezegd worden?

Ze stonden er weer lekker op, met die vulgaire teksten... valt me nog meer dat niemand woord bij daad gevoegd heeft. Maar deze generatie kent zelfs #metoo niet.
Leren is voor de linksen. Naar school gaan is bedacht door de maatschappij.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:09:39 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184888770
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

haha, het is een demonstratie.

Grapjas
Dat zeg ik toch :')
pi_184890858
Ah, en al die 'demonstraties en andere acties door de jeugd' zijn ook gewoon weer gesponsord door de Europese Commissie. En daar hebben ze voor de periode 2018-2020 340 miljoen voor uitgetrokken.

https://ec.europa.eu/comm(...)clean-economy_en.pdf

https://ec.europa.eu/comm(...)limate-action_en.pdf
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184890896
Overigens zit diezelfde jeugd met hun gedachten m.i. meer bij andere zaken...



“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184890978
Ride dicks, not cars, eat pussy, not cows...wat is dit....de nieuwe flowerpower generatie? Wat een kansloze manier van protesteren zeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184891000
En dan ook nog een fuck me, not the climate, gevolgd door een telefoonnummer....iemand al geprobeerd die te bellen? Want dit lijkt me gewoon een add voor een toekomstige prostituee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184891228
He wat zijn jullie rechtse sneeuwvlokjes weer ontzettend getriggerd zeg. Slachtoffers.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 09:11:17 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184891239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:45 schreef Hathor het volgende:
En dan ook nog een fuck me, not the climate, gevolgd door een telefoonnummer....iemand al geprobeerd die te bellen? Want dit lijkt me gewoon een add voor een toekomstige prostituee.
Dit is kinderprostitutie en dat mag niet.
Beter gaan ze dit keihard bestraffen!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184891351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:10 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
He wat zijn jullie rechtse sneeuwvlokjes weer ontzettend getriggerd zeg. Slachtoffers.
Neuh, gewoon een tegengeluid tegen de Social Justice Inquisition.

En dat triggert jou blijkbaar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184891397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Neuh, gewoon een tegengeluid tegen de Social Justice Inquisition.

En dat triggert jou blijkbaar.
Niet zo jezelf voor de gek houden he. Lees hier veel boze reacties. En daar moet ik stiekem best om lachen als het niet zo triest was. Als dat getriggerd betekent voor je, hou ik mn hart vast voor je. Dan moet jij je continue getriggerd voelen gezien je posthistorie.
pi_184891428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:34 schreef Montagui het volgende:
Overigens zit diezelfde jeugd met hun gedachten m.i. meer bij andere zaken...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mastuberen :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_184891580
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:26 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Niet zo jezelf voor de gek houden he. Lees hier veel boze reacties. En daar moet ik stiekem best om lachen als het niet zo triest was. Als dat getriggerd betekent voor je, hou ik mn hart vast voor je. Dan moet jij je continue getriggerd voelen gezien je posthistorie.
stiekem best om lachen...
Ben je tijdens werktijd aan het fokken?

Ik moet over twee weken op lachen, dan hebben ze massaal vakantie en zitten ze op de achterbank in de files richting de wintersport. Goed voor het milieu!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 09:46:26 #199
74056 crew  ToT
pi_184891644
Krijgen we dit soort shit dan ook hier? :')

pi_184891679
Als rector van een school met veel klimaat spijbelaars zou ik dus het volgende doen volgende week. Mail eruit dat ze zich warm dienen aan te kleden.

1 alleen met fiets of lopend naar school komen. Geen auto's of scooters.
2 verwarming op school op 0 zetten
3 geen verlichting, alleen noodzakelijk
4 geen stroom voor wifi.
5 geen telefoons, want edelmetalen
6 geen plastic dus ook niet in de kantine
7 geen frisdrank, koffie, vlees of snoep in de kantine, alleen producten van lokale bedrijven.
8 geen make-up of sieraden, door het dierenleed en kinderarbeid

Verbeter de wereld begin bij jezelf. En dan vrijdag de boel evalueren met de sneeuwvlokken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')