Ik heb laatste de halve kast weggedaan met als gevolg dat ik nu alles weer nieuw koop.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dat.![]()
En het word alleen maar meer en meer in die kast.
Hmm okay. Beetje dubbel dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, eigenlijk hoop ik een beetje dat ze een goed aanbod doen en dat mijn huidige baas dat matcht, want ik weet niet echt of ik voor dat andere bedrijf wil werken
Heb ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Heb wel zin om er wat in te steken ja
Ik vond Shooter heel tof dus jouw naam ook. En zeker stoer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
Wat vind je van m'n superstoere username Nootmans
Jij mag na mij dan.quote:
Ja ach komt wel goed. Ooit haha..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, ik denk dat het wel meevalt. Maarja altijd lastig weer wat zoeken en als je je wil omscholen en nog niet zeker wat het moet worden helemaal...
Misschien maar gewoon een rijke vent aan de haak slaan
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dat.![]()
En het word alleen maar meer en meer in die kast.
Ja en zo begint het hele riedeltje weer van voor af aan. Lol.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb laatste de halve kast weggedaan met als gevolg dat ik nu alles weer nieuw koop.
Faal
Ik kan niet voor hen spreken helaas anders zouden ze mij allebei tegelijk masserenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan aiu gewoon jou niet masseren zodat flipsebips mij kan masseren?
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan niet voor hen spreken helaas anders zouden ze mij allebei tegelijk masseren
Ja. Hahaha.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jahet erge is dat in mijn geval ik die kleding ook eigenlijk niet meer draag maarja altijd als ik in het verleden dingen wegdeed dan wou ik het een week daarna weer aan of zocht ik het
![]()
Ja oh well.... denk dat de druk ook niet zo hoog hoeft te zijn als huismoeder.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ach komt wel goed. Ooit haha..
Heb jij nog suggesties?
Ik wil daarna nogquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoor
Geen stiekem elleboogje?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoor
Ja nou dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Hahaha.
Of misschien doe ik het nog wel eens aan of komt het van pas op een speciale gelegenheid. Wat eigenlijk nooit zo is.
Nou inderdaad, huldequote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, jij was eerst, ik ben een beschaafde jongeman
Nouja omscholing zou ik puur doen omdat in de branche waar ik wil werken gewoon bijna geen werk is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oh well.... denk dat de druk ook niet zo hoog hoeft te zijn als huismoeder.
Lastig. Je zit al gauw met omscholing aan 2 jaar opleiding ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |