abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 januari 2019 @ 20:31:35 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184681114



pi_184683271
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind van Gangelen een vreselijke vent, maar de Ajax-mythe rondom hem is echt gestart door Pelle die begon over zijn Ajax-kop (waar hij overigens groot gelijk in heeft). Maar hij is echt geen Ajax-supporter hoor, die vent is voor geen enkele club.

Hans Kraay Jr is wel denk ik als eerst voor Feyenoord, maar zijn cognitieve vermogen staat gelijk aan dat van Klaas dus ik erger mij nog steeds aan hem. Ik vond heel de manier hoe Fox Feyenoord-Ajax bracht eigenlijk ergerlijk, Studio Sport is veel fijner om te kijken.

[ afbeelding ]

dit blijft een juweeltje tho.
Graziano. _O_
Van alles is weer waardeloos.
pi_184683638
Van alles is weer waardeloos.
pi_184686166
Winnen van ajax is altijd lekker, met ZO’N uitslag al helemaal. Maar echt kansloos dat veel Feyenoorders hier gewoon echt 3 jaar op vooruit kunnen. Ik wil niet zuur zijn, maar wel realistiisch.

1. We worden er zelf geen kampioen mee.
2. In de beker straks is er een kans dat ajax terugslaat en we met 4-0 afgaan
3. Feestvieren in een seizoen dat je kansloos 3e staat, triest!!
4. Je maakt ajax veel groter dan dat ze zijn door je seizoen te laten slagen met 1 keer winst op hen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 29-01-2019 02:56:15 ]
pi_184686170
Die tyfus-Clasie heeft ZO voorspelbaar en ZO typisch Feyenoord alweer de basis gelegd voor een enorme vernedering straks overigens. Een grote bek dat het in de beker nog wel even herhaald wordt met wellicht nog grotere cijfers.

Feyenoord, leer godverdomme eens doseren qua gezond zelfvertrouwen en complete zelf-overschatting :( Clasie :r
  dinsdag 29 januari 2019 @ 03:26:02 #6
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184686182
:') :') :')

[ Bericht 73% gewijzigd door KillemWieft op 29-01-2019 03:32:22 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_184686568
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 02:48 schreef Roland010 het volgende:
Ik wil niet zuur zijn
Mislukt :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 06:32:40 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184686607
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 02:48 schreef Roland010 het volgende:
Winnen van ajax is altijd lekker, met ZO’N uitslag al helemaal. Maar echt kansloos dat veel Feyenoorders hier gewoon echt 3 jaar op vooruit kunnen. Ik wil niet zuur zijn, maar wel realistiisch.

1. We worden er zelf geen kampioen mee.
2. In de beker straks is er een kans dat ajax terugslaat en we met 4-0 afgaan
3. Feestvieren in een seizoen dat je kansloos 3e staat, triest!!
4. Je maakt ajax veel groter dan dat ze zijn door je seizoen te laten slagen met 1 keer winst op hen.
Jij bent een van de eerste suoporters die ik zie zeggen dat het seizoen nu geslaagd is.

Er werd een heel bescheiden ereronde gemaakt na de wedstrijd, in de interviews klonk blijdschap door maar niet of je ook echt iets gewonnen hebt buiten de wedstrijd.

Dus ik weet niet wat je aan het ijlen bent, maar je zit er in ieder geval compleet naast. De enige die het opkloppen of het FC balophetdak is wat uit de 3e divisie Ajax heeft verslagen is de media. En zelfs dat vind ik wat ik ervan gezien heb wel meevallen.
Laffe huichelaar
pi_184686766
Jeetje...we mogen niet eens blij zijn, want we staan derde.
#12 is not for sale!
pi_184687127
Stijgt de waarde van spelers iets na dit soort gewonnen wedstrijden?
pi_184687271
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij bent een van de eerste suoporters die ik zie zeggen dat het seizoen nu geslaagd is.

Er werd een heel bescheiden ereronde gemaakt na de wedstrijd, in de interviews klonk blijdschap door maar niet of je ook echt iets gewonnen hebt buiten de wedstrijd.

Dus ik weet niet wat je aan het ijlen bent, maar je zit er in ieder geval compleet naast. De enige die het opkloppen of het FC balophetdak is wat uit de 3e divisie Ajax heeft verslagen is de media. En zelfs dat vind ik wat ik ervan gezien heb wel meevallen.
Media overdrijven ook man, waarom nodigt DWDD anders die schreeuwidioten uit
pi_184687365
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind van Gangelen een vreselijke vent, maar de Ajax-mythe rondom hem is echt gestart door Pelle die begon over zijn Ajax-kop (waar hij overigens groot gelijk in heeft). Maar hij is echt geen Ajax-supporter hoor, die vent is voor geen enkele club.

Hans Kraay Jr is wel denk ik als eerst voor Feyenoord, maar zijn cognitieve vermogen staat gelijk aan dat van Klaas dus ik erger mij nog steeds aan hem. Ik vond heel de manier hoe Fox Feyenoord-Ajax bracht eigenlijk ergerlijk, Studio Sport is veel fijner om te kijken.

[ afbeelding ]

dit blijft een juweeltje tho.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184687663
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:44 schreef Antaris het volgende:
Stijgt de waarde van spelers iets na dit soort gewonnen wedstrijden?
Ik denk wel dat Feyenoord de selektie van Ajax in een middag tientallen miljoen euro's minder waard gemaakt heeft.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:03:05 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184687722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:58 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Feyenoord de selektie van Ajax in een middag tientallen miljoen euro's minder waard gemaakt heeft.
zal allemaal wel meevallen en jammer dat de meest waardevolle speler van Feyenoord ermee stopt
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:15:00 #15
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184687852
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 02:55 schreef Roland010 het volgende:
Die tyfus-Clasie heeft ZO voorspelbaar en ZO typisch Feyenoord alweer de basis gelegd voor een enorme vernedering straks overigens. Een grote bek dat het in de beker nog wel even herhaald wordt met wellicht nog grotere cijfers.

Feyenoord, leer godverdomme eens doseren qua gezond zelfvertrouwen en complete zelf-overschatting :( Clasie :r
wow

je hebt duidelijk issues
Makkelijk tweede.
pi_184687872
Rofl. Doet mij denken aan het dvd seizoen. 2x winnen van Ajax, alle kakkerlakken een grote bek. Meteen schuimbekkend een DVD uitbrengen omdat ze het grote ajax verslagen hadden... Daarna om de playoffs voor de cl.. 2x kansloos onderuit met 4-0..blijft een zielig clubje zo.
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 09:17:59 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184687885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Doet mij denken aan het dvd seizoen. 2x winnen van Ajax, alle kakkerlakken een grote bek. Meteen schuimbekkend een DVD uitbrengen omdat ze het grote ajax verslagen hadden... Daarna om de playoffs voor de cl.. 2x kansloos onderuit met 4-0..blijft een zielig clubje zo.
ROFL
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:18:11 #18
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184687888
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Doet mij denken aan het dvd seizoen. 2x winnen van Ajax, alle kakkerlakken een grote bek. Meteen schuimbekkend een DVD uitbrengen omdat ze het grote ajax verslagen hadden... Daarna om de playoffs voor de cl.. 2x kansloos onderuit met 4-0..blijft een zielig clubje zo.
rofl
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:30:13 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184688036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Doet mij denken aan het dvd seizoen. 2x winnen van Ajax, alle kakkerlakken een grote bek. Meteen schuimbekkend een DVD uitbrengen omdat ze het grote ajax verslagen hadden... Daarna om de playoffs voor de cl.. 2x kansloos onderuit met 4-0..blijft een zielig clubje zo.
Ziedend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:53:07 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_184688347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Doet mij denken aan het dvd seizoen. 2x winnen van Ajax, alle kakkerlakken een grote bek. Meteen schuimbekkend een DVD uitbrengen omdat ze het grote ajax verslagen hadden... Daarna om de playoffs voor de cl.. 2x kansloos onderuit met 4-0..blijft een zielig clubje zo.
rofl
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_184688480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Doet mij denken aan het dvd seizoen. 2x winnen van Ajax, alle kakkerlakken een grote bek. Meteen schuimbekkend een DVD uitbrengen omdat ze het grote ajax verslagen hadden... Daarna om de playoffs voor de cl.. 2x kansloos onderuit met 4-0..blijft een zielig clubje zo.
Ziedend
pi_184688873
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:44 schreef Antaris het volgende:
Stijgt de waarde van spelers iets na dit soort gewonnen wedstrijden?
Ja, er kijken natuurlijk vrij veel internationale scouts naar de Klassieker. En al kwamen ze wellicht initieel voor het grootste gedeelte voor de ongelooflijke talenten van Ajax, om te kijken hoe zij zich standhouden tegen een grotere club uit de nationale competitie, zien ze dat zij voor de 2e keer finaal overklast worden (eerst PSV dus en nu door ons).

Dan schrijven de scouts ook heus wel de namen op van de spelers die daar een goed aandeel in hadden, en dat is goed voor de marktwaarde ja. Al ga natuurlijk niet ineens bizarre bedragen gaat krijgen aan de hand van 1 goed potje. Voor de Ajax-spelers geldt hetzelfde natuurlijk; zullen de scouts iets meer gaan twijfelen aan de waarde van talenten, maar ook daar zullen ze zich niet baseren op 1 slecht potje. Verder denk ook dat de scouts van Real ons wel dankbaar zullen zijn, die zullen ook mee kijken hoe ze de Ajax in de CL willen bespelen. :P

Al met al is het gewoon een goede en mooie overwinning waar we trots op mogen zijn, wat goed is voor onze statuur (ook eventueel voor jonge buitenlandse spelers te kunnen strikken bv), maar verder moeten we gewoon weer terug naar de orde van de dag :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184689002
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184689012
Dus bij dezen, terug naar de orde van de dag:
quote:
'Feyenoord laat middenvelder komend half jaar rijpen bij FC Dordrecht'
Gepubliceerd: Dinsdag 29 januari 2019 om 09:59

Jari Schuurman speelt het komende halfjaar waarschijnlijk voor FC Dordrecht. De middenvelder van Jong Feyenoord wordt waarschijnlijk verhuurd aan de nummer achttien van de Keuken Kampioen Divisie.

Dat meldt RTV Rijnmond. Feyenoord kondigde eerder deze maand tijdens de nieuwjaarsreceptie aan met FC Dordrecht te gaan samenwerken, zodat spelers ervaring op kunnen doen in de Eerste Divisie. Eerder huurden de Schapenkoppen ook al Crysensio Summerville van de Rotterdammers.

Feyenoord en Dordrecht zijn momenteel nog in onderhandeling over Schuurman over een verhuur tot in ieder geval het einde van het seizoen, meldt de regionale omroep. De 21-jarige middenvelder is bij Feyenoord op een zijspoor beland en heeft geen zicht op speeltijd. Dit seizoen maakte hij nog geen minuten in de Eredivisie. Het jeugdproduct moet het voornamelijk hebben van duels met Jong Feyenoord.

Ook vorig seizoen had trainer Giovanni van Bronckhorst al geen plaats voor Schuurman. Toen werd hij tijdelijk ondergebracht bij NEC.
Prima om de samenwerking wat kracht bij te zetten door extra spelers minuten te laten maken. Al heb ik na de twijfelachtige periode bij NEC wel mijn twijfels of hij ooit een meerwaarde voor ons gaat zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184689013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, er kijken natuurlijk vrij veel internationale scouts naar de Klassieker. En al kwamen ze wellicht initieel voor het grootste gedeelte voor de ongelooflijke talenten van Ajax, om te kijken hoe zij zich standhouden tegen een grotere club uit de nationale competitie, zien ze dat zij voor de 2e keer finaal overklast worden (eerst PSV dus en nu door ons).

Dan schrijven de scouts ook heus wel de namen op van de spelers die daar een goed aandeel in hadden, en dat is goed voor de marktwaarde ja. Al ga natuurlijk niet ineens bizarre bedragen gaat krijgen aan de hand van 1 goed potje. Voor de Ajax-spelers geldt hetzelfde natuurlijk; zullen de scouts iets meer gaan twijfelen aan de waarde van talenten, maar ook daar zullen ze zich niet baseren op 1 slecht potje. Verder denk ook dat de scouts van Real ons wel dankbaar zullen zijn, die zullen ook mee kijken hoe ze de Ajax in de CL willen bespelen. :P

Al met al is het gewoon een goede en mooie overwinning waar we trots op mogen zijn, wat goed is voor onze statuur (ook eventueel voor jonge buitenlandse spelers te kunnen strikken bv), maar verder moeten we gewoon weer terug naar de orde van de dag :)
er komen echt niet door 1 potje ineens allemaal talenten naar feyenoord hoor. :')
pi_184689110
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

er komen echt niet door 1 potje ineens allemaal talenten naar feyenoord hoor. :')
Nee, niet alleen door 1 potje nee, maar het misstaat niet. Net als de prijzen van de afgelopen jaren. Daarnaast moet er natuurlijk ook een prima perspectief en voldoende geld worden geboden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184689120
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

er komen echt niet door 1 potje ineens allemaal talenten naar feyenoord hoor. :')
Welk buitenlands talent droomt er nou niet van om Ajax 1x in een aantal decennia te vernederen? Ik zou 't wel weten hoor!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184689453
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Welk buitenlands talent droomt er nou niet van om Ajax 1x in een aantal decennia te vernederen? Ik zou 't wel weten hoor!
Ach, hij is gewoon een beetje mad. Wij zijn gewoon blij met dit resultaat en ik denk niets raars zeg als het wel goed is voor ons aanzien als je een kwartfinalist CL met al zijn zogenaamde wereldtopspelers met de staart tussen de benen laat afdruipen. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:16:02 #29
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184689504
Sommige laten zich wel teveel meeslepen inderdaad. Leuk dat we winnen, nog leuker dat we met deze cijfers winnen maar het is natuurlijk maar een druppel op een gloeiende plaat. Als de spelers dit nou iedere pot lieten zien....
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_184689513
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:12 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ach, hij is gewoon een beetje mad. Wij zijn gewoon blij met dit resultaat en ik denk niets raars zeg als het wel goed is voor ons aanzien als je een kwartfinalist CL met al zijn zogenaamde wereldtopspelers met de staart tussen de benen laat afdruipen. :)
Ik was het ook wel eens met je post ja. Alleen zou ik er ook weer niet te veel van verwachten allemaal. Uiteindelijk zal het denk ik relatief negatiever voor Ajax uitpakken dan positief voor Feyenoord ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184689551
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik was het ook wel eens met je post ja. Alleen zou ik er ook weer niet te veel van verwachten allemaal. Uiteindelijk zal het denk ik relatief negatiever voor Ajax uitpakken dan positief voor Feyenoord ;)
Ik denk dat zo'n St. Juste wel op meer lijstjes terecht is gekomen.

Maar verder hoeven we ons inderdaad niet teveel illusies te maken.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:21:25 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184689605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:46 schreef ace_eleven het volgende:
Dus bij dezen, terug naar de orde van de dag:

[..]

Prima om de samenwerking wat kracht bij te zetten door extra spelers minuten te laten maken. Al heb ik na de twijfelachtige periode bij NEC wel mijn twijfels of hij ooit een meerwaarde voor ons gaat zijn :)
Zelfs Verdonk, die al geen bijzondere voetballer is, is hem voorbij in z'n ontwikkeling. Dat gaat echt niets meer worden.

Jammer, want volgens mij ligt het niet aan z'n voetbaltalent, maar aan z'n mentaliteit.
pi_184689652
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zelfs Verdonk, die al geen bijzondere voetballer is, is hem voorbij in z'n ontwikkeling. Dat gaat echt niets meer worden.

Jammer, want volgens mij ligt het niet aan z'n voetbaltalent, maar aan z'n mentaliteit.
Hij heeft niet eens een rugnummer gekregen. Enige reden dat hij in de OP staat, was dat ik beselfte dat hij ook nog onder contract stond.

Hij is klaar.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184689728
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Oldground het volgende:

[..]

Hij heeft niet eens een rugnummer gekregen. Enige reden dat hij in de OP staat, was dat ik beselfte dat hij ook nog onder contract stond.

Hij is klaar.
Ja, lijkt me ook ja. Maar hij kan natuurlijk nog wel een versterking zijn voor Dordt. Een dergelijke samenwerking mag natuurlijk ook best een voordeel voor hen meebrengen, maar het lijkt in die zin inderdaad eerder een gunst dan dat we zelf heel veel hebben aan deze verhuur :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184689920
Botje drie maanden eruit :{
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:49:34 #36
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184690022
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Divje het volgende:
Botje drie maanden eruit :{
Helemaal kut, ik blijf graag naar Botteghin kijken. Wisselt Gio éíndelijk de prutsende Jan-Arie, krijg je dit weer.

Wordt de spoeling achterin ineens ook wel dun, Tapia weg, Botteghin en Geertruida geblesseerd :{
Makkelijk tweede.
pi_184690038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Helemaal kut, ik blijf graag naar Botteghin kijken. Wisselt Gio éíndelijk de prutsende Jan-Arie, krijg je dit weer.

Wordt de spoeling achterin ineens ook wel dun, Tapia weg, Botteghin en Geertruida geblesseerd :{
Jan-Arie & van Beek
.
.
.
.
;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184690112
Raakte de Bot voor of na de 6-2 geblesseerd?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_184690139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook ja. Maar hij kan natuurlijk nog wel een versterking zijn voor Dordt. Een dergelijke samenwerking mag natuurlijk ook best een voordeel voor hen meebrengen, maar het lijkt in die zin inderdaad eerder een gunst dan dat we zelf heel veel hebben aan deze verhuur :)
Nou ja, toen ik hem bij Jong Feyenoord zag spelen vraag ik me echt af of je Dordrecht er een gunst mee doet. Ik denk dat ze graag van hem af zijn.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:57:57 #40
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184690148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Jan-Arie & van Beek
.
.
.
.
;(
Snel schakelen dus voor vGeel, stJuste kan natuurlijk ook in het centrum maar dan heb je Nieuwkoop in de ploeg. Janmaat huren met optie tot (verplichte) koop? Of gewoon de transfermarkt op? Tapia en Hankouri zouden wat transferbudget gecreëerd moeten hebben.

Ik ben echter bang dat Feyenoord niks gaat doen.
Makkelijk tweede.
pi_184690160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Snel schakelen dus voor vGeel, stJuste kan natuurlijk ook in het centrum maar dan heb je Nieuwkoop in de ploeg. Janmaat huren met optie tot (verplichte) koop? Of gewoon de transfermarkt op? Tapia en Hankouri zouden wat transferbudget gecreëerd moeten hebben.

Ik ben echter bang dat Feyenoord niks gaat doen.
Nee dit gaan ze intern oplossen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184690323
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Snel schakelen dus voor vGeel, stJuste kan natuurlijk ook in het centrum maar dan heb je Nieuwkoop in de ploeg. Janmaat huren met optie tot (verplichte) koop? Of gewoon de transfermarkt op? Tapia en Hankouri zouden wat transferbudget gecreëerd moeten hebben.

Ik ben echter bang dat Feyenoord niks gaat doen.
Ik weet niet hoe tweebenig Haps en Malacia zijn. Nu Haps terug is kan dat een optie zijn, zeker als je tegenover een valse linksbuiten speelt.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 12:16:04 #43
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184690447
Ehizibue van PEC halen. Maar dat vind ik al langer.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:18:10 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184690476
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Nee dit gaan ze intern oplossen.
Tijd voor Knoester! Oh wacht die is ook weg.

Noah Lewis dan :P
pi_184690639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tijd voor Knoester! Oh wacht die is ook weg.

Noah Lewis dan :P
Lewis is wel een goede.
pi_184690647
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:16 schreef Slobeend het volgende:
Ehizibue van PEC halen. Maar dat vind ik al langer.
Die kon toch 1.7 miljoen verdienen in Genoa maar ging niet?
Benieuwd wat ie zoekt in een club.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_184691016
Lewis doorschuiven naar het eerste en St Juste terug naar het centrum.
Die Lewis is sowieso een gruwelijk talent. Half Europa zat achter hem aan.
blablablabla
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:59:42 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184691126
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
Lewis doorschuiven naar het eerste en St Juste terug naar het centrum.
Die Lewis is sowieso een gruwelijk talent. Half Europa zat achter hem aan.
Hij heeft in ieder geval al de fysiek om z'n mannetje te staan in de Eredivisie. Weet niet of z'n verdedigende en voetballende kwaliteiten (al) genoeg ontwikkeld zijn.
pi_184691204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval al de fysiek om z'n mannetje te staan in de Eredivisie. Weet niet of z'n verdedigende en voetballende kwaliteiten (al) genoeg ontwikkeld zijn.
Schijnt een enorm talent te zijn, wat goed is komt snel zeggen ze.
blablablabla
pi_184691267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Divje het volgende:
Botje drie maanden eruit :{
feyenoord-ajax 0-7 in de beker.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:27:30 #51
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_184691644
Zuur voor Botje, maar goed zo belangrijk is ie ook weer niet hoor
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:07:38 #52
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_184692291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:27 schreef GwaiLow het volgende:
Zuur voor Botje, maar goed zo belangrijk is ie ook weer niet hoor
Ik denk dat we hem eigenlijk alleen voor de beker 2x echt gaan missen. Maar wel vervelend voor hem natuurlijk.
pi_184692658
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

feyenoord-ajax 0-7 in de beker.
:')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:52:45 #54
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184693104
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:29 schreef dopemin het volgende:

[..]

Lewis is wel een goede.
Lewis is een goede _O- _O- Kan er echt helemaal niks van.

Botje ook meteen afscheid van nemen, net als Scharie. Achterin moet er eens snel door geselecteerd worden. Net al van Beek.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_184693285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:52 schreef satecl het volgende:

[..]

Lewis is een goede _O- _O- Kan er echt helemaal niks van.

Wanneer heb je hem zien spelen dan?
blablablabla
pi_184693775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:52 schreef satecl het volgende:

[..]

Lewis is een goede _O- _O- Kan er echt helemaal niks van.

Botje ook meteen afscheid van nemen, net als Scharie. Achterin moet er eens snel door geselecteerd worden. Net al van Beek.
Jij hebt er ook lekker veel kijk op.
pi_184694109
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:31 schreef dopemin het volgende:

[..]

Jij hebt er ook lekker veel kijk op.
Ben ook wel benieuwd. Er zaten afgelopen zomer echt hele grote clubs achter hem aan o.a. Juve.
blablablabla
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:55:51 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184694303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem zien spelen dan?
Uhmmm bijna elke zaterdagmiddag bij o/19. Altijd weer lachen met Lewis.

Hendriks komt net kijken en is nu al 3 klassen beter.

Was alweer binnen 100 seconde raak bij Lewis. Uit bij Volendam, week ervoor, werd hij ook van alle kanten voorbij gelopen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:58:01 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184694376
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd. Er zaten afgelopen zomer echt hele grote clubs achter hem aan o.a. Juve.
Haha ga weg joh. Bron?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_184695026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Uhmmm bijna elke zaterdagmiddag bij o/19. Altijd weer lachen met Lewis.

Hendriks komt net kijken en is nu al 3 klassen beter.

Was alweer binnen 100 seconde raak bij Lewis. Uit bij Volendam, week ervoor, werd hij ook van alle kanten voorbij gelopen.
Ja je hebt gelijk man ik zit te lullen. Bedoelde Denzel Hall doorschuiven naar het eerste, die Lewis is geeneens een rechtsback ;( .
blablablabla
pi_184697927
Ramon Hendriks is toch het grootste talent? 17 jaar en linker centrale verdediger.
pi_184698227
quote:
Bij FC Dordrecht is niet iedereen even blij met de samenwerking met Feyenoord. Een deel van de stakeholders van FC Dordrecht denkt dat het om een vooropgezette coup gaat, opgezet door FC Dordrecht directeur Hans de Zeeuw, die ook onderdeel is van Vrienden van Feyenoord. Dit meldt Voetbal International.
Sinds de degradatie naar de eerste divisie in 2014/2015 zijn bijna alle clubmensen bij FC Dordrecht vervangen en loopt het stadion leeg. ‘De ziel is uit onze club gerukt en het wordt alleen maar erger...’

De dader zou dus Hans de Zeeuw zijn, in samenwerking met Feyenoord. De stakeholders zijn overtuigd. "Vanaf volgend seizoen zijn we Jong Feyenoord. We hebben het paard van Troje binnengehaald." Vanaf volgend seizoen zouden er op z'n hoogst vijf spelers van Feyenoord gehuurd worden. De Rotterdammers gaan volgend seizoen ook een (assistent-) trainer aan FC Dordrecht leveren.

Voetbal International concludeert: 'Feyenoord speelt volgend seizoen alsnog in de Keuken Kampioen Divisie, alleen dan in het groen-wit.'
complotgekkies
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184698296
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:16 schreef Slobeend het volgende:
Ehizibue van PEC halen. Maar dat vind ik al langer.
Die zou ik ook wel graag zien komen.
#12 is not for sale!
pi_184698302
Mooi toch alsof Dordrecht anders wel iets voorstelt.

Lekker talenten stallen laat Sinestera, Vente, Burger, Wehrman en Geertruida zich maar bewijzen daar.
pi_184698308
Oh en over een half uurtje Leicester U23 - Jong Feyenoord live via youtube te volgen.

Nait Soezn Moar Broezn
pi_184698323
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Die zou ik ook wel graag zien komen.
Prima back inderdaad. Fysiek ijzer sterk. Kan Juste centraal.
pi_184698341
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:29 schreef Divje het volgende:
Oh en over een half uurtje Leicester U23 - Jong Feyenoord live via youtube te volgen.

Ga ik ff casten thnx voor de tip
pi_184699398
Delle keept goed.
pi_184699580
Die penalty was wel slecht ingeschoten. Alsnog goed keeperswerk ja.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:53:20 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184699979
Die tackle van Geertruida net op 't eind _O_
pi_184700133
_O- _O- _O-

Ik zat ff op #Feyenoord te zoeken net en kwam deze tegen. Kan er maar één zijn toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebber van zijn analyses.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:02:23 #72
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184700150
Je hebt meer van dat soort gekken. Dat is niet Klaas
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:04:25 #73
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_184700189
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
_O- _O- _O-

Ik zat ff op #Feyenoord te zoeken net en kwam deze tegen. Kan er maar één zijn toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebber van zijn analyses.
HOOFDLETTERED.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:14:12 #74
370910 Scarface88
USA
pi_184700330
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
_O- _O- _O-

Ik zat ff op #Feyenoord te zoeken net en kwam deze tegen. Kan er maar één zijn toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de liefhebber van zijn analyses.
Qua spelling en schrijfstijl zou het kunnen.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:26:45 #75
390388 Duveldrinker
pi_184700532
Ik krijg bij Burger een beetje Immers flashbacks.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:38:41 #76
390388 Duveldrinker
pi_184700747
Wat een flutspelers. En dan die commentator die zegt wat een geweldig duo Geertruida en Lewis is. Die kunnen er geen reet van.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:54:55 #77
-1 #ANONIEM
pi_184701035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:52 schreef satecl het volgende:

[..]

Lewis is een goede _O- _O- Kan er echt helemaal niks van.

Botje ook meteen afscheid van nemen, net als Scharie. Achterin moet er eens snel door geselecteerd worden. Net al van Beek.
Ik vind Botteghin ook wel érg veel geblesseerd hoor.

Waarschijnlijk komt iemand nu met statistieken waaruit blijkt dat Botteghin de verdediger is die het minste geblesseerd is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2019 21:58:27 ]
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:00:33 #78
-1 #ANONIEM
pi_184701126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik krijg bij Burger een beetje Immers flashbacks.
Vraag me altijd af in wat voor formatie zo'n type speler nou eigenlijk goed tot z'n recht komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2019 22:00:56 ]
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:35:56 #79
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184701730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vraag me altijd af in wat voor formatie zo'n type speler nou eigenlijk goed tot z'n recht komt.
Ze zijn volgens mij wel redelijk onder de indruk van 'm bij de jeugd. Ik zie het zelf ook nog niet zo, maar ik laat me graag verrassen.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:38:43 #80
279824 Mansjester
City>United
pi_184701797
Advocaat op pole position

Dit is bijna net zo grappig als Ajax afgelopen zondag
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:43:34 #81
390388 Duveldrinker
pi_184701919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef Mansjester het volgende:
Advocaat op pole position

Dit is bijna net zo grappig als Ajax afgelopen zondag
Feyenoord blijft een verrot zootje. Doet een 6:2 niks aan veranderen. Er stroomt geen kut door uit de jeugd. We bouwen op veteranen zoals Kuyt en Van Persie. Niemand levert een mooie transfersom op, we gaan straks met een bejaarden trainer in zee. Wat een beleid.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:46:25 #82
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_184701979
DickieGod, met bitterballen kun je hem wel lokken.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:06:48 #83
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184702468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef Mansjester het volgende:
Advocaat op pole position

Dit is bijna net zo grappig als Ajax afgelopen zondag
Komt vanuit het AD, toch? Die zitten er vaak naast. Ben benieuwd.
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 23:15:15 #84
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184702680
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:06 schreef fetX het volgende:

[..]

Komt vanuit het AD, toch? Die zitten er vaak naast. Ben benieuwd.
VI meldt het ook. https://www.vi.nl/pro/ove(...)aat-op-pole-position

Van Geel :r
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:19:14 #85
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184702764
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

VI meldt het ook. https://www.vi.nl/pro/ove(...)aat-op-pole-position

Van Geel :r
Mijn hemel. TroostGod, grijp in!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:19:29 #86
350365 Maastoren
JWZ
pi_184702770
Daarna Dirk Kuyt _O-
Op basis waarvan eigenlijk?



[ Bericht 28% gewijzigd door Maastoren op 29-01-2019 23:31:57 ]
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:32:52 #87
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184703012
Vooral een trainer aanstellen die het juist niet zo op heeft met jeugd. Dat is precies wat we nodig hebben. GeelGod.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:36:50 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184703076
Wat een beleid.
Oh.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:43:13 #89
470930 Pistolero
pi_184703174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Mijn hemel. TroostGod, grijp in!
Troost is blijkbaar echt de enige die de club kan redden van de ondergang.

Wat is dat ook voor bullshit dat de nieuwe trainer per se een Nederlander moet zijn. Wat een bekrompen instelling is dat zeg.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:44:04 #90
269692 Divje
pi_184703190
Nait Soezn Moar Broezn
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  woensdag 30 januari 2019 @ 00:40:47 #91
401381 Elan
pi_184704018
Niks mis met Advocaat.

Weet nog hoe menigeen hier liep te janken toen Koeman werd aangesteld.


Demagoog Kuyt als opvolger lijkt me dan wel weer een verschrikking. Hopelijk komen ze met iets beters.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 02:17:10 #92
370910 Scarface88
USA
pi_184704585
Haha Advocaat. Voorspelbare naam weer uit de koker van van Geel met zijn uitgebreid internationaal netwerk.

Had ook niks anders verwacht eigenlijk. Dat wordt weer jarenlang aanmodderen om de 3e plek.

Advocaat is een leuke interim trainer maar niet als je een toekomst op wil gaan bouwen. Advocaat koopt graag, wil niet met jeugd werken en speelt zakelijk voetbal.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 30 januari 2019 @ 02:44:28 #93
370910 Scarface88
USA
pi_184704668
Oh en Kuyt doorschuiven na Advocaat is nog lachwekkender. Is altijd een risico natuurlijk maar bij een van Bommel zag je de natuurlijke trainer in hem. Frank de Boer ook. Speelde beide goed met de jeugdploegen. Cocu was wereldtop en had enorm tactisch inzicht als speler maar faalde hard in zn eerste jaar net als Gio.

Leuk dat Feyenoord ook die route wil bewandelen van oud spelers maar dorpspastoor Kuyt is hetzelfde als Theo Lucius trainer maken of Blind doorschuiven als trainer van Oranje. Op basis van natte vingerwerk in de hoop dat het slaagt.

Feyenoord heeft geen visie zolang Van Geel mag aanmodderen zal Feyenoord nooit Ajax en PSV bijbenen. Van Geel heeft in zijn carriere vooral geluk gehad met spelers als Guidetti en Pelle anders was ie al lang weggeweest.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:06:10 #94
313548 Antaris
pi_184705510
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 02:17 schreef Scarface88 het volgende:
Haha Advocaat. Voorspelbare naam weer uit de koker van van Geel met zijn uitgebreid internationaal netwerk.

Had ook niks anders verwacht eigenlijk. Dat wordt weer jarenlang aanmodderen om de 3e plek.

Advocaat is een leuke interim trainer maar niet als je een toekomst op wil gaan bouwen. Advocaat koopt graag, wil niet met jeugd werken en speelt zakelijk voetbal.
Wie stel je voor?
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:09:30 #95
99238 Tomatenboer
pi_184705535
Ik mag toch hopen dat de berichtgeving niet klopt en dat de media maar wat loopt te gissen. Maar de Telegraaf zit tegenwoordig wat Feyenoord betreft vaak goed.

Advocaat, ervaren man hoor, daar niet van, maar een nog conservatievere keuze bestaat er bijna niet. :')

Bovendien echt succesvol is hij de laatste jaren ook niet, en dat wordt inderdaad nog langer tegen dat betonvoetbal aankijken. :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:15:21 #96
370910 Scarface88
USA
pi_184705587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:06 schreef Antaris het volgende:

[..]

Wie stel je voor?
Dat is niet aan mij. Maar het is bij van Geel altijd een klein kringetje bekende namen. Dat was mn punt.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:18:00 #97
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184705610
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik mag toch hopen dat de berichtgeving niet klopt en dat de media maar wat loopt te gissen. Maar de Telegraaf zit tegenwoordig wat Feyenoord betreft vaak goed.

Advocaat, ervaren man hoor, daar niet van, maar een nog conservatievere keuze bestaat er bijna niet. :')

Bovendien echt succesvol is hij de laatste jaren ook niet, en dat wordt inderdaad nog langer tegen dat betonvoetbal aankijken. :r
Feyenoord is ook een conservatieve club. In ieder geval op de manier waarop het nu gerund wordt.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:21:10 #98
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184705630
Moet wel zeggen dat ik liever Advocaat heb dan Fraser, Steijn of andere middelmaat die de laatste weken met Feyenoord in verband is gebracht.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:35:48 #99
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184705754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:21 schreef Oldground het volgende:
Moet wel zeggen dat ik liever Advocaat heb dan Fraser, Steijn of andere middelmaat die de laatste weken met Feyenoord in verband is gebracht.
Ik ook. Droomkandidaat op de toekomst gericht is Van Gaal maar die zal wel niet (willen) komen,
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:42:34 #100
99238 Tomatenboer
pi_184705826
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:21 schreef Oldground het volgende:
Moet wel zeggen dat ik liever Advocaat heb dan Fraser, Steijn of andere middelmaat die de laatste weken met Feyenoord in verband is gebracht.
Liever Advocaat dan Fräser inderdaad.

Maar eerlijk gezegd zie ik liever Steijn dan Advocaat.

Mijn gewenste kandidaat zou ook Louis van Gaal zijn, maar die heeft al 10 keer herhaald in de media dat hij is gestopt. Lijkt me een moeilijk over te halen man. :)

Maar inderdaad, Feyenoord is onder van Geel een conservatief geleidde club. Als we daadwerkelijk bij Advocaat uitkomen vind ik dat een voorbeeld van lui denken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:52:18 #101
180543 kurk_droog
pi_184705924
hahaha een opa als coach
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:38:40 #102
401381 Elan
pi_184706662
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:21 schreef Oldground het volgende:
Moet wel zeggen dat ik liever Advocaat heb dan Fraser, Steijn of andere middelmaat die de laatste weken met Feyenoord in verband is gebracht.
Precies.
Als tijdelijke paus weinig moeite mee.

Het is momenteel niet dat de grote namen voor het oprapen liggen.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:40:34 #103
401381 Elan
pi_184706701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:52 schreef kurk_droog het volgende:
hahaha een opa als coach
Advocaat heeft in elk geval een stuk meer aanzien in de voetballerij dan die Ten Hag met zijn spraakgebrek.
blablablabla
  Moderator woensdag 30 januari 2019 @ 09:47:30 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184706851
Advocaat heeft de laatste jaren werkelijk niets gepresteerd met over het algemeen wanstaltig voetbal. De grootste hype van de afgelopen jaren. Hij is zo leuk en grappig en normaal. oNzE dIcK.
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:49:40 #105
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_184706889
Ook onder Dick wint Utrecht niet alles hoor. Het is helemaal niet zo'n wondertrainer als iedereen denkt.

Ja hij is duidelijk, streng en heeft autoriteit. Maar het is iemand die niks heeft met aantrekkelijk voetbal, eigen jeugd en toekomstvisie. Niet een trainer waarop je kan bouwen.
AFCA!
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:54:33 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184706951
Pffff wanneer rot die van Geel nou eens op.

Zal me niks verbazen als hij z'n eigen opvolger ook al heeft als td: Joris Mathijssen :{
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:22:23 #107
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184707308
Laten we maar afwachten. Ik neem aan dat vGeel dit proces niet helemaal alleen doet? Zo gaf Rijnmond aan dat de RvC hier ook (deels) bij betrokken is.
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:41:04 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184707542
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Advocaat heeft in elk geval een stuk meer aanzien in de voetballerij dan die Ten Hag met zijn spraakgebrek.
maar toch heb je helemaal niets aan hem als je een nieuwe ploeg op wilt bouwen
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:42:00 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184707559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:52 schreef kurk_droog het volgende:
hahaha een opa als coach
quote:
WIJ ZIJN WEL BOOS, GAP

Na twee dagen strijden bij ons woede, verwarring en verdriet nog steeds om de eerste plaats. De verwarring werd gisteren echter nog wat groter toen een bekende intellectuele Ajax watcher ons aan de hand van een hoop cijfers vertelde dat er eigenlijk helemaal niets aan de hand was. Sterker nog hij vertelde ons dat de Ajacieden die boos waren, eigenlijk ontzettend dom waren.

Nu zijn de resultaten dit seizoen zijn inderdaad bijzonder goed, vooral op Europees niveau. Echter wat wij als schijnbaar domme Ajacieden verwachten van Ajax is dat, ongeacht welke behaalde resultaten dan ook, Ajax twee keer per seizoen met het mes tussen de tanden het veld op stapt. Met niks minder dan een ‘over mijn lijk’ instelling. En ja, dan nog kan je soms verliezen, maar als wij zien, als wij voelen dat je alles hebt gegeven, dat je er alles aan hebt gedaan op elk denkbaar niveau, dan zijn wij alsnog trots. Als je je echter naar de slachtbank hebt laten leiden, als je je tot op het bot hebt laten vernederen in een historische nederlaag. Ja dan zijn wij inderdaad boos. En wat ons betreft zal elke echte Amsterdammer en elke echte Ajacied dat moeten zijn. Misschien zou deze intellectuele Ajax watcher eens uit pure journalistieke interesse aan Magallán moeten vragen wat er gebeurt als River Plate aartsrivaal Boca effe een pak rammel van 6-2 geeft tijdens El Superclassico. Wij kunnen je uit ervaring uit eerste hand namelijk verzekeren dat de selectie dan een paar weken kan gaan onderduiken. Voetbal gaat wat ons betreft in de eerste plaats om emotie, passie en beleving en niet om big data. En als jij dat niet begrijpt ben jij misschien wel de domste in de Arena.

Analyse

Zo nu we dat hebben gehad dan nog tot slot ons amateuristische, doch heldere analyse van het debacle van afgelopen zondag. We zeggen amateuristisch omdat wij ons terdege beseffen dat de beste stuurlui uiteraard aan wal staan, ook in Mokum, en dat als wij écht verstand hadden van voetbal we wel in de dug out zouden zitten. Wat ons betreft begint de ellende echter al in de winterstop, waarom ga je naar Florida? Wilden jullie allemaal per se naar Disneyland ofzo? Doe effe normaal.

Dan de verkoop van Wöber, je 5e verdediger, waarom? Je zou kunnen zeggen dat dit gewoon een hele domme move was, maar laten we het voor nu effe houden op ‘niet handig’. Dan Nous, die was volgens ons gewoon geblesseerd maar speelt toch een hele wedstrijd? We denken dat we in dit geval het er allemaal roerend over eens kunnen zijn dat die bagger slecht was. Dan de omschakeling van Frenkie, om te janken. We gunnen je je transfer naar Barca, echt, maar op deze manier ga je het niet redden, gap. En dan die wissel, van de Beek eruit? Serieus? Ten Hag, wat de fok heb je gerookt, gap?

En dan Sinkgraven er in? Dat moet echt een heel stevig wietje zijn geweest, rakker. En dan onze blonde vriend Kasper….wat is er met jou gebeurd, gappie? Wat ons betreft kan Ajax deze verschrikkelijke schande alleen wegpoetsen door kampioen te worden…maar dat heb je dus ook niet meer in eigen hand…Dus ja wij zijn boos.
http://mokumsquad.com/wij-zijn-wel-boos-gap/

Zeer verhelderende analyse :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:51:47 #110
401381 Elan
pi_184707675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ook onder Dick wint Utrecht niet alles hoor. Het is helemaal niet zo'n wondertrainer als iedereen denkt.
Je bent letterlijk de eerste die ik dat hoor zeggen.
blablablabla
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:52:34 #111
401381 Elan
pi_184707684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar toch heb je helemaal niets aan hem als je een nieuwe ploeg op wilt bouwen
Waarom niet?
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:58:40 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184707771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom niet?
kijk naar z'n geschiedenis, dat is toch geen opbouw trainer
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:00:19 #113
401381 Elan
pi_184707791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

kijk naar z'n geschiedenis, dat is toch geen opbouw trainer
wtf is een opbouw trainer
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:08:45 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184707916
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:00 schreef Elan het volgende:

[..]

wtf is een opbouw trainer
iets wat je in NL gewoon nodig hebt omdat je eenmaal niet de beschikking hebt over een selectie met routiniers, Dick gooit er liever een 32 jarige in met nog een jaar contract dan een talent die in potentie beter is maar niet zo stabiel.

Maar goed als jij er blij mee bent prima, was ook niet zo moeilijk te vinden in het schriftje van Martin, stond bij de A waarschijnlijk
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:15:08 #115
475153 LordVoldermort
pi_184708043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dick gooit er liever een 32 jarige in met nog een jaar contract dan een talent die in potentie beter is maar niet zo stabiel.

Wat is daar raar aan? De beste hoort altijd te spelen, het is geen speeltuin. Behalve tegen wat kut clubs misschien.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:16:57 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184708077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:00 schreef Elan het volgende:

[..]

wtf is een opbouw trainer
Waarschijnlijk een trainer die nooit iets wint. Beetje een type Bosz/Ten Hag

Al zou ik ook niet blij zijn met Advocaat, maar dat is meer omdat ik hem gewoon een matige trainer vind die nog behoudender is dan Gio.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:21:52 #117
401381 Elan
pi_184708153
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een trainer die nooit iets wint. Beetje een type Bosz/Ten Hag

Al zou ik ook niet blij zijn met Advocaat, maar dat is meer omdat ik hem gewoon een matige trainer vind die nog behoudender is dan Gio.
Bosz is schattig naďef, moet je echt niet als trainer willen nee.

Dat behoudende valt wel mee.
Bij Utrecht heeft hij aardig wat positionele mutaties doorgevoerd die ik Gio niet zie doen, zoals backje doorschuiven naar het middenveld en afstappen van klassieke 433 en voor de verandering met een compleet andere tactiek gaan spelen.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:40:02 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184708449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:15 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan? De beste hoort altijd te spelen, het is geen speeltuin. Behalve tegen wat kut clubs misschien.
Omdat een jong talent zich nog flink kan ontwikkelen en uiteindelijk beter kan worden dan die oude speler, die ook nog alleen maar minder wordt. Daarbij vertegenwoordigd zo'n jong talent eerder waarde waardoor je die weer kan verkopen en daar meer talenten voor kan halen zodat je meer geld en dus meer mogelijkheden hebt.
Oh.
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:41:45 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184708479
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:00 schreef Elan het volgende:

[..]

wtf is een opbouw trainer
Type Guardiola of Klopp die een speelstijl erin slijpen en een duidelijke visie hebben voor type spelers, waar de club daarna ook nog op kan bouwen.

I.t.t types Mourinho die alleen de boel bij de tegenstander kunnen afbreken.
Oh.
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:43:27 #120
475153 LordVoldermort
pi_184708511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat een jong talent zich nog flink kan ontwikkelen en uiteindelijk beter kan worden dan die oude speler, die ook nog alleen maar minder wordt. Daarbij vertegenwoordigd zo'n jong talent eerder waarde waardoor je die weer kan verkopen en daar meer talenten voor kan halen zodat je meer geld en dus meer mogelijkheden hebt.
Ja dat gaat al jaren goed bij Ajax ja.... :') PSV pakt dat al jaren beter aan met een mix die gericht is op prestaties.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:44:52 #121
475153 LordVoldermort
pi_184708543
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Type Guardiola of Klopp die een speelstijl erin slijpen en een duidelijke visie hebben voor type spelers, waar de club daarna ook nog op kan bouwen.

I.t.t types Mourinho die alleen de boel bij de tegenstander kunnen afbreken.
Guardiola traint de beste clubs ter wereld. Lekker makkelijk.Daar had elke debiel wel een prijs gepakt. En lekker elke speler kunnen kopen die al wereldtop is. Alsof hij ooit jeugd laat doorbreken bij City. Jij kan mij geen 2 spelers noemen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:47:19 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184708583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ja dat gaat al jaren goed bij Ajax ja.... :') PSV pakt dat al jaren beter aan met een mix die gericht is op prestaties.
Geld op de bank > prestaties

Omdenken :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:48:25 #123
475153 LordVoldermort
pi_184708604
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Geld op de bank > prestaties

Omdenken :)
Ongelooflijk dat die Ajax lui het hun bek nog uit krijgen. Straks 300 miljoen op de bank en gewoon weer geen prijzen _O_ En maar lachen om Feyenoord.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:49:57 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184708634
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ja dat gaat al jaren goed bij Ajax ja.... :') PSV pakt dat al jaren beter aan met een mix die gericht is op prestaties.
PSV laat toch ook talenten doorbreken?

En Ajax heeft wel genoeg geld gemaakt ja, ik denk niet dat daar het probleem ligt dat ze nu al jaren de titel mislopen hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:44 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Guardiola traint de beste clubs ter wereld. Lekker makkelijk.Daar had elke debiel wel een prijs gepakt. En lekker elke speler kunnen kopen die al wereldtop is. Alsof hij ooit jeugd laat doorbreken bij City. Jij kan mij geen 2 spelers noemen.
Mourinho heeft ook altijd bij clubs gezeten met het meeste geld.

Het gaat er bij zo'n Guardiola en Klopp meer om dat er een idee zit achter de aankopen, want voor ze daar kwamen hadden die clubs ook veel geld maar kochten ze voornamelijk rotzooi.
Oh.
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:52:23 #125
401381 Elan
pi_184708666
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Type Guardiola of Klopp die een speelstijl erin slijpen en een duidelijke visie hebben voor type spelers, waar de club daarna ook nog op kan bouwen.

I.t.t types Mourinho die alleen de boel bij de tegenstander kunnen afbreken.
Voor beide valt wat te zeggen. Mourinho heeft met een dergelijke tactiek Bosz tactisch overklast in de EL-finale mogen we toch concluderen. Bij Inter en Chelsea idem.

Kun jij wel gaan roepen dat het pure aids is om naar te kijken maar wel uiteindelijk wel dodelijk effectief tegen voetballende ploegen.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:52:47 #126
475153 LordVoldermort
pi_184708675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV laat toch ook talenten doorbreken?

En Ajax heeft wel genoeg geld gemaakt ja, ik denk niet dat daar het probleem ligt dat ze nu al jaren de titel mislopen hoor.

[..]

Mourinho heeft ook altijd bij clubs gezeten met het meeste geld.

Het gaat er bij zo'n Guardiola en Klopp meer om dat er een idee zit achter de aankopen, want voor ze daar kwamen hadden die clubs ook veel geld maar kochten ze voornamelijk rotzooi.
Mourinho heeft het in zijn beginperiode gewoon geweldig gedaan. Dat de magie er nu wel vanaf is is waar ja, maar Klopp mag zijn veters nog niet eens strikken qua successen. En als Feyenoord echt grote talenten had braken die echt wel door hoor. Die trainers zijn niet achterlijk. Er zit gewoon alleen maar rotzooi bij Feyenoord. Daar kan Gio ook niets aan doen en de volgende trainer ook niet.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:56:07 #127
401381 Elan
pi_184708718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:52 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Mourinho heeft het in zijn beginperiode gewoon geweldig gedaan. Dat de magie er nu wel vanaf is is waar ja, maar Klopp mag zijn veters nog niet eens strikken qua successen. En als Feyenoord echt grote talenten had braken die echt wel door hoor. Die trainers zijn niet achterlijk. Er zit gewoon alleen maar rotzooi bij Feyenoord. Daar kan Gio ook niets aan doen en de volgende trainer ook niet.
Precies
United heeft ook gewoon een matige selectie al jaren. Trainers met een andere visie zoals een Van Gaal of Solksjaer krijgen het daar ook niet echt op de rit.

Daarom zou de focus ook veel meer moeten liggen op de prestaties en de toekomstvisie van Van Geel in plaats van de trainingsmethodiek van de eerstvolgende trainer.
Dat constant terugvallen op geroutineerde b-spelers moet natuurlijk wel stoppen als je daadwerkelijk verder wil komen. Men genereert amper kapitaal.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:57:48 #128
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184708748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:56 schreef Elan het volgende:
Trainers met een andere visie zoals een Van Gaal of Solksjaer krijgen het daar ook niet echt op de rit.
United onder Solksjaer: 8x winst en 1x geljik.
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:59:08 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184708769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor beide valt wat te zeggen. Mourinho heeft met een dergelijke tactiek Bosz tactisch overklast in de EL-finale mogen we toch concluderen. Bij Inter en Chelsea idem.

Kun jij wel gaan roepen dat het pure aids is om naar te kijken maar wel uiteindelijk wel dodelijk effectief tegen voetballende ploegen.
Het laat alleen niks achter voor daarna en is alleen maar op de korte termijn gericht, daarbij vind ik inderdaad dat als het voetbal het hele jaar door aids is je geen goede trainer bent in mijn optiek. Want ik vind entertainment wel belangrijker dan puur en alleen het winnen van wat bekertjes met betonvoetbal (kwestie van meerdere weken in het jaar vermaakt worden, of alleen op de dag van een kampioenschap zelf omdat er wat mensen met een bekertje rondhuppelen). Maar goed ik weet dat dit een onpopulaire mening is.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:52 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Mourinho heeft het in zijn beginperiode gewoon geweldig gedaan. Dat de magie er nu wel vanaf is is waar ja, maar Klopp mag zijn veters nog niet eens strikken qua successen. En als Feyenoord echt grote talenten had braken die echt wel door hoor. Die trainers zijn niet achterlijk. Er zit gewoon alleen maar rotzooi bij Feyenoord. Daar kan Gio ook niets aan doen en de volgende trainer ook niet.
Klopp is ook geen perfecte trainer hoor, maar je kan niet ontkennen dat hij eerst Dortmund helemaal had opgebouwd vanaf een failliete club uit de middenmoot tot twee keer toe kampioen en zelfs een CL-finale en daarna Liverpool wat ook een aanmodderclub was en daarna vaak weer CL gespeeld, CL-finale gehaald en nu op weg naar de landstitel.
Oh.
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:03:12 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184708840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies
United heeft ook gewoon een matige selectie al jaren. Trainers met een andere visie zoals een Van Gaal of Solksjaer krijgen het daar ook niet echt op de rit.

Daarom zou de focus ook veel meer moeten liggen op de prestaties en de toekomstvisie van Van Geel in plaats van de trainingsmethodiek van de eerstvolgende trainer.
Dat constant terugvallen op geroutineerde b-spelers moet natuurlijk wel stoppen als je daadwerkelijk verder wil komen. Men genereert amper kapitaal.
Daarom snap ik ook nooit dat blind staren op dat nieuwe stadion niet, waarin het jaarlijkse budget omhoog gaat. Natuurlijk is dat prettig, maar dat is ook het budget niet om de spelers daadwerkelijk mee te kopen maar vooral dat je een hoger salaris kan aanbieden.
Oh.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:07:20 #131
147130 Lange_Lans
Negersex
pi_184708891
Zou Van Geel Cocu al hebben gepolst? Type Van Bronckhorst.

Ultieme haalbare kandidaat zou natuurlijk Henk te Cate of Martin Jol zijn, met daarnaast een Kuyt die het dan daarna kan overnemen.

Onhaalbaar zijn Van Gaal en Hiddingu lijkt me.
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:07:56 #132
401381 Elan
pi_184708899
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

United onder Solksjaer: 8x winst en 1x geljik.
Tegen veelal matige tegenstanders. dat was Mourinho ook nog wel gelukt.
Vond ze gisteren in elk geval een erg vermoeide indruk maken, dat soort trainers heb je ook.

Fred Rutten bijvoorbeeld.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:16:41 #133
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_184709029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:48 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ongelooflijk dat die Ajax lui het hun bek nog uit krijgen. Straks 300 miljoen op de bank en gewoon weer geen prijzen _O_ En maar lachen om Feyenoord.
oke hafcfan
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:19:22 #134
401381 Elan
pi_184709070
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook nooit dat blind staren op dat nieuwe stadion niet, waarin het jaarlijkse budget omhoog gaat. Natuurlijk is dat prettig, maar dat is ook het budget niet om de spelers daadwerkelijk mee te kopen maar vooral dat je een hoger salaris kan aanbieden.
Dat blindstaren valt echt wel mee. Natuurlijk zien ze bij Feyenoord ook wel in dat De Ligt en De Jong samen meer opbrengen dan wij in 10 jaar aan extra rendement uit een nieuwe stadion kunnen halen.

Spelers daar zit het geld, alleen dat is gewoon lastiger te realiseren voor een club als Feyenoord. Als je Ajax ziet shinen op de transfermarkt dan denk je bijna dat het een soort collectief wanbeleid is van Feyenoord, maar vergeet niet dat die grote verschillen financieel er altijd al zijn geweest. Die hebben niet per se met een verkeerd beleid te maken.

Anderzijds moet je wel IETS van knaken omzetten natuurlijk, aankoopbeleid van Van Geel is echt te mager. Die moet zsm weg. Je kan het niet minder doen op de transfermarkt dan een fucking AZ. Dan faal je gewoon keihard.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:23:05 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184709140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat blindstaren valt echt wel mee. Natuurlijk zien ze bij Feyenoord ook wel in dat De Ligt en De Jong samen meer opbrengen dan wij in 10 jaar aan extra rendement uit een nieuwe stadion kunnen halen.

Spelers daar zit het geld, alleen dat is gewoon lastiger te realiseren voor een club als Feyenoord. Als je Ajax ziet shinen op de transfermarkt dan denk je bijna dat het een soort collectief wanbeleid is van Feyenoord, maar vergeet niet dat die grote verschillen financieel er altijd al zijn geweest. Die hebben niet per se met een verkeerd beleid te maken.

Anderzijds moet je wel IETS van knaken omzetten natuurlijk, aankoopbeleid van Van Geel is echt te mager. Die moet zsm weg. Je kan het niet minder doen op de transfermarkt dan een fucking AZ. Dan faal je gewoon keihard.
Je hoeft ook niet meteen net zoveel te verkopen als Ajax, maar net zo goed als PSV moet Feyenoord ook wel lukken. Ja dat zal niet van de ene op de andere dag gaan, maar horen jullie ooit iets over een dergelijk beleid om talenten beter te ontwikkelen en de scouting meer op orde te krijgen? Dat is ook niet alleen Ajax die dat uitspreekt, maar ook PSV & AZ die ook innoveren in de jeugdopleiding.
Oh.
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:33:48 #136
401381 Elan
pi_184709310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet meteen net zoveel te verkopen als Ajax, maar net zo goed als PSV moet Feyenoord ook wel lukken. Ja dat zal niet van de ene op de andere dag gaan, maar horen jullie ooit iets over een dergelijk beleid om talenten beter te ontwikkelen en de scouting meer op orde te krijgen? Dat is ook niet alleen Ajax die dat uitspreekt, maar ook PSV & AZ die ook innoveren in de jeugdopleiding.
Nouja ze hebben Stanley Brard teruggehaald dat is een prima begin om de eigen jeugd uit het slop te halen hopelijk. Scouting met name buitenlands is wel een compleet lachertje ja. Zo'n Siniesterra ook die toch voor aardig wat geld gehaald is en er werkelijk geen reet van kan.

Daarnaast moet je in staat zijn (in elk geval incidenteel) een jonge speler halen waar potentieel een hype rondom ontstaat zoals zo'n jahanbakhsh of lozano. Die kunnen je als club grof geld opleveren.
Restwaarde van de spelers die Van Geel doorgaans haalt is brandhout in de huidige markt..
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:39:21 #137
401381 Elan
pi_184709404
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:55:53 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184709706
quote:
Ach, Donny van de Block is eigenlijk net zo’n schuimbekkende tokkie dus wat dat aangaat verandert er weinig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:15:50 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184710086
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:15 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan? De beste hoort altijd te spelen, het is geen speeltuin. Behalve tegen wat kut clubs misschien.
bij een NL club komt er wat meer bij kijken dan dat
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:16:24 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184710101
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een trainer die nooit iets wint. Beetje een type Bosz/Ten Hag

Al zou ik ook niet blij zijn met Advocaat, maar dat is meer omdat ik hem gewoon een matige trainer vind die nog behoudender is dan Gio.
Van Gaal
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:20:18 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184710173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:48 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ongelooflijk dat die Ajax lui het hun bek nog uit krijgen. Straks 300 miljoen op de bank en gewoon weer geen prijzen _O_ En maar lachen om Feyenoord.
het heeft niks met lachen om Feyenoord te maken, het gaat gewoon om het verdien model van NL (top)clubs, dan kan je niet om het verkopen van talentvolle spelers heen maar dan moet je ze wel laten zien.
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:55:54 #142
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184711799
Feyenoord moet een Klopp-achtige trainer hebben. Een Zorniger. Niet dat Van Geel die ooit zal benaderen. Maar misschien zijn we gebaat bij een niet-Van Geel-achtige technisch directeur.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:59:12 #143
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184711872
quote:
Inderdaad. Dat de Arena het lijstje aanvoert met de meeste vechtpartijen zal ook niet helpen.

Ik wil niets liever dan een Klassieler met uitpubliek, maar heb geen vertrouwen dat de KNVB en de lokale/nationale autoriteit dit op korte termijn kunnen oplossen. Deels onkunde, deels onwil.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:04:00 #144
360452 ace_eleven
pi_184711951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

het heeft niks met lachen om Feyenoord te maken, het gaat gewoon om het verdien model van NL (top)clubs, dan kan je niet om het verkopen van talentvolle spelers heen maar dan moet je ze wel laten zien.
En hebben
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:04:38 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184711962
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En hebben
ook dat :)
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:09:55 #146
360452 ace_eleven
pi_184712069

Zes man op de training zonder keepers

Topsportklimaat _O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:20:15 #147
473657 KennyPowers
pi_184712243
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:09 schreef ace_eleven het volgende:

Zes man op de training zonder keepers

Topsportklimaat _O_
;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:43:25 #148
71161 DonRaja
pi_184712632
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:52 schreef kurk_droog het volgende:
hahaha een opa als coach
Ik hoorde de naam van Martin Jol vallen. Daarna viel alles mee.
BFF met GGMM
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:47:48 #149
15408 Luni
Irie!
pi_184712713
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Feyenoord blijft een verrot zootje. Doet een 6:2 niks aan veranderen. Er stroomt geen kut door uit de jeugd. We bouwen op veteranen zoals Kuyt en Van Persie. Niemand levert een mooie transfersom op, we gaan straks met een bejaarden trainer in zee. Wat een beleid.
Daar is niks mee als zulke spelers bij Feyenoord af willen bouwen, zeker Van Persie man, een genot voor het oog! Je moet er alleen niet in doorslaan om alleen maar spelers uit het verleden binnen te halen.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:49:10 #150
15408 Luni
Irie!
pi_184712733
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:40 schreef Elan het volgende:
Niks mis met Advocaat.

Weet nog hoe menigeen hier liep te janken toen Koeman werd aangesteld.

Demagoog Kuyt als opvolger lijkt me dan wel weer een verschrikking. Hopelijk komen ze met iets beters.
de bezem moet door de selectie en advocaat is nou niet echt een trainer die wil bouwen aan een nieuw elftal........
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:50:45 #151
71161 DonRaja
pi_184712754
Ik wil Gullit terug. Gewoon een beetje Insta op de bank. :Y
BFF met GGMM
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:52:22 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184712780
quote:
17s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik wil Gullit terug. Gewoon een beetje Insta op de bank. :Y
Misschien neemt Dick die wel mee
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:52:37 #153
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184712786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:09 schreef ace_eleven het volgende:

Zes man op de training zonder keepers

Topsportklimaat _O_
Viersporenbeleid _O_

Nee, om eerlijk te zijn wordt ik bijna misselijk van de manier waarop de club momenteel gerund wordt. Schandalig.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:56:08 #154
71161 DonRaja
pi_184712846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Misschien neemt Dick die wel mee
Als hij dat doet, ben ik ook voor de komst van Dickie. :Y
BFF met GGMM
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:19:53 #155
401381 Elan
pi_184713235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:09 schreef ace_eleven het volgende:

Zes man op de training zonder keepers

Topsportklimaat _O_
Lekker hoor beetje natrappen richting je oude club.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:41:16 #156
360452 ace_eleven
pi_184713613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker hoor beetje natrappen richting je oude club.
Hij zegt wat mij betreft niet heel veel verkeerd, geeft alleen een klein kijkje achter de schermen van Jong Feyenoord. Hij liet het desgevraagd wel na om bepaalde mensen te benoemen. Hij mag op zich toch wel aangeven waarom hij liever een contract bij Dordt tekent dan door moet prutsen schipperend tussen de A1 en de selectie?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 30 januari 2019 @ 17:01:25 #157
401381 Elan
pi_184714025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij zegt wat mij betreft niet heel veel verkeerd, geeft alleen een klein kijkje achter de schermen van Jong Feyenoord. Hij liet het desgevraagd wel na om bepaalde mensen te benoemen. Hij mag op zich toch wel aangeven waarom hij liever een contract bij Dordt tekent dan door moet prutsen schipperend tussen de A1 en de selectie?
Dat is hem goed recht maar hij schuift in eerst instantie de schuld over zijn eigen falen wel heel erg af op de omstandigheden bij (Jong) Feyenoord en Van Geel.
blablablabla
  woensdag 30 januari 2019 @ 17:19:50 #158
229239 macca728
pi_184714315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:49 schreef Luni het volgende:

[..]

de bezem moet door de selectie en advocaat is nou niet echt een trainer die wil bouwen aan een nieuw elftal........
Ja hoor, alleen hij wil een nieuw elftal kopen, zie Utrecht waar hij een nieuwe spits wil, terwijl die Venema een talent is, bij Sparta ook ti nieuwe spelers gehaald zonder resultaat.
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:18:48 #159
390388 Duveldrinker
pi_184715484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is hem goed recht maar hij schuift in eerst instantie de schuld over zijn eigen falen wel heel erg af op de omstandigheden bij (Jong) Feyenoord en Van Geel.
Hij had bij Willem II de kans en pakte hem niet. Later stapje lager bij NEC ook niet.
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:43:16 #160
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184715792
Het gaat even nu niet per se om Schuurman. Meer de situatie van ons beloftenelftal.

Het tweede team van menig derdeklasser heeft professionelere randvoorwaarden.
Van alles is weer waardeloos.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:47:50 #161
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184717009
In de laatste KeinGeloel werd Zorniger genoemd als suggestie. De enige juiste keuze w.m.b.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:57:02 #162
470930 Pistolero
pi_184717254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:47 schreef Oldground het volgende:
In de laatste KeinGeloel werd Zorniger genoemd als suggestie. De enige juiste keuze w.m.b.
Zo lang van Geel er zit hoef je geen buitenlandse coach te verwachten hoor. Z'n beetje de eerste vereiste voor hem is dat het een Nederlander moet zijn.

Compleet onbegrijpelijk wat mij betreft, maar oke..
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:11:11 #163
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184717643
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:57 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Zo lang van Geel er zit hoef je geen buitenlandse coach te verwachten hoor. Z'n beetje de eerste vereiste voor hem is dat het een Nederlander moet zijn.

Compleet onbegrijpelijk wat mij betreft, maar oke..
Ja, maar het maakt mij niet veel uit of Van Geel het wel of niet gaat doen. Ik geef aan dat dit de ideale keuze is.

Van Geel mag van mij betreft zo snel mogelijk zijn kantoor gaan leegruimen.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:43:47 #164
470930 Pistolero
pi_184718569
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:11 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ja, maar het maakt mij niet veel uit of Van Geel het wel of niet gaat doen. Ik geef aan dat dit de ideale keuze is.

Van Geel mag van mij betreft zo snel mogelijk zijn kantoor gaan leegruimen.
Ben het wel met je eens hoor, ik zou ook graag een buitenlandse coach zien. In Nederland loopt er eigenlijk niemand waar ik nou echt heel vrolijk van wordt.
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:48:22 #165
390388 Duveldrinker
pi_184718710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens hoor, ik zou ook graag een buitenlandse coach zien. In Nederland loopt er eigenlijk niemand waar ik nou echt heel vrolijk van wordt.
Verwacht een leegloop. Vilhena, Clasie, Toornstra, Berghuis, Van Persie en Jorgensen zullen wegvallen. Ik vind een nieuwe TD hogere prioriteit, anders komt Van Geel weer met al zijn voorspellende aankopen.
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:53:23 #166
470930 Pistolero
pi_184718862
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:48 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Verwacht een leegloop. Vilhena, Clasie, Toornstra, Berghuis, Van Persie en Jorgensen zullen wegvallen. Ik vind een nieuwe TD hogere prioriteit, anders komt Van Geel weer met al zijn voorspellende aankopen.
Eens, maar een nieuwe TD zou dan wel echt voor de zomerstop al binnen moeten zijn. Als je in de zomer én een TD én een trainer moet gaan zoeken en tegelijkertijd ook nog eens je selectie op orde moet krijgen gaat dat echt een gigantisch teringbende worden.
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:13:43 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184719513
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:48 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Verwacht een leegloop. Vilhena, Clasie, Toornstra, Berghuis, Van Persie en Jorgensen zullen wegvallen. Ik vind een nieuwe TD hogere prioriteit, anders komt Van Geel weer met al zijn voorspellende aankopen.
Ja, maar die nieuwe TD gaat er echt niet komen voor de zomer vermoed ik. Onbegrijpelijk dat de RvC niet ingrijpt.
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:17:58 #168
390388 Duveldrinker
pi_184719630
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, maar die nieuwe TD gaat er echt niet komen voor de zomer vermoed ik. Onbegrijpelijk dat de RvC niet ingrijpt.
Dan gaan we waarschijnlijk vissen in de vijver Vincent Janssen, Janmaat, Elia op zijn best.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 09:54:53 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_184726599
Nee. Dat is het niet. Maar kunnen we afspreken dat we dit soort onderwerpen gewoon in het Feyenoordtopic bespreken? Beetje overdreven om daar een apart topic voor te openen.

Alvast bedankt tong80

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:14:57 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184726843
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dan gaan we waarschijnlijk vissen in de vijver Vincent Janssen, Janmaat, Elia op zijn best.
Ik zeg geen nee tegen Janssen of Janmaat tbh
Laffe huichelaar
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 10:16:42 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_184726865
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zeg geen nee tegen Janssen of Janmaat tbh
Garantie voor middelmaat. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:36:08 #172
401381 Elan
pi_184727082
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zeg geen nee tegen Janssen of Janmaat tbh
Ook als het middels een huurconstructie is?
blablablabla
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:37:33 #173
401381 Elan
pi_184727109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:43 schreef Oldground het volgende:
Het gaat even nu niet per se om Schuurman. Meer de situatie van ons beloftenelftal.

Het tweede team van menig derdeklasser heeft professionelere randvoorwaarden.
Oh dat is zeker belachelijk. Maar goed niets nieuws onder de zon toch?

Is nu al eens duidelijk wanneer en hoe we kunnen instromen in de Jupiler League?
blablablabla
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:58:00 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184727369
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh dat is zeker belachelijk. Maar goed niets nieuws onder de zon toch?

Is nu al eens duidelijk wanneer en hoe we kunnen instromen in de Jupiler League?
dat kan sowieso niet, 2 klassen eronder dacht ik
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:58:51 #175
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184727381
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook als het middels een huurconstructie is?
Als er geen geld voor een koop is die Jorgensen kan vervangen dan mogen ze Janssen best huren ja. Erachter staat namelijk ook niks wat het gat op kan vullen en dan heb ik liever dat dan gigantisch risico van 3-4 mil.

Een back hoef je niet per se te huren, die is wat minder belangrijk dan een spits
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 11:01:40 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_184727434
Hoeveel was Jörgensen 2 jaar geleden waard?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 11:02:30 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_184727447
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als er geen geld voor een koop is die Jorgensen kan vervangen dan mogen ze Janssen best huren ja. Erachter staat namelijk ook niks wat het gat op kan vullen en dan heb ik liever dat dan gigantisch risico van 3-4 mil.

Een back hoef je niet per se te huren, die is wat minder belangrijk dan een spits
Terwijl bij Feyenoord de backs als helden worden gezien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:05:42 #178
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184727505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Terwijl bij Feyenoord de backs als helden worden gezien.

:P
Blijkbaar niet, want jij als Ajacied moet dat tegen mij, een Feyenoorder zeggen omdat ik een back als makkelijk vervangbaar zie.
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 11:06:42 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_184727521
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, want jij als Ajacied moet dat tegen mij, een Feyenoorder zeggen omdat ik een back als makkelijk vervangbaar zie.
Er moest een Ajacied komen om John de Wolf te ontmaskeren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:08:46 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184727560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Er moest een Ajacied komen om John de Wolf te ontmaskeren.

:P
Ahh je leeft nog in de vorige eeuw. Met dat beeld kan ik je post nog wel begrijpen.

We hebben het hier over het huidige voetbal dus dan snijden je oordelen op basis van 30 jaar geleden wat minder hout
Laffe huichelaar
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 11:12:36 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_184727632
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ahh je leeft nog in de vorige eeuw. Met dat beeld kan ik je post nog wel begrijpen.

We hebben het hier over het huidige voetbal dus dan snijden je oordelen op basis van 30 jaar geleden wat minder hout
Hier zwijg ik. Adrem zal te pijnlijk zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:23:54 #182
401381 Elan
pi_184727869
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat kan sowieso niet, 2 klassen eronder dacht ik
Vanaf volgend seizoen?
blablablabla
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:24:24 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184727878
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanaf volgend seizoen?
ik weet niet of ze er al op in zijn gegaan
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:24:41 #184
401381 Elan
pi_184727885
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Terwijl bij Feyenoord de backs als helden worden gezien.

:P
De rechtsback van Ajax was mijn held afgelopen zondag _O_
blablablabla
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 11:25:30 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_184727899
quote:
17s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]

De rechtsback van Ajax was mijn held afgelopen zondag _O_
Ha ha ha. Cool. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:26:37 #186
401381 Elan
pi_184727925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha. Cool. :D

:P
Zeker.
Nooit kunnen denken dat ik nog een keer zo'n anale vernedering van de godenzonen had mogen meemaken _O_ _O- .
blablablabla
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 11:27:28 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_184727948
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker.
Nooit kunnen denken dat ik nog een keer zo'n anale vernedering van de godenzonen had mogen meemaken _O_ _O- .
Hou op. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:27:47 #188
401381 Elan
pi_184727954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik weet niet of ze er al op in zijn gegaan
https://www.voetbalprimeu(...)ttaire-redenen-.html

quote:
Feyenoord neemt de komende jaren nog geen deel aan de voetbalpiramide. Volgens technisch directeur Martin van Geel is geld een belangrijke drijfveer achter die keuze.

"Het zijn budgettaire redenen. Het is genoegzaam bekend dat Feyenoord niet het allerhoogste budget van Nederland heeft. Daar moeten we heel zorgvuldig mee omgaan. Op deze manier kunnen we ons beperken tot minder contractspelers en dus kiezen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit", zegt Van Geel tegen Feyenoord TV. "Een andere reden is dat de weg naar de Keuken Kampioen Divisie heel, heel, erg lang is."

Blijkbaar die samenwerking met Dordt daar voor in de plaats.
blablablabla
  donderdag 31 januari 2019 @ 12:19:00 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184728679
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

https://www.voetbalprimeu(...)ttaire-redenen-.html

[..]

Blijkbaar die samenwerking met Dordt daar voor in de plaats.
als je dan als 15-16 jarige speler de keuze hebt, ga je niet naar Feyenoord
  donderdag 31 januari 2019 @ 12:24:28 #190
401381 Elan
pi_184728740
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je dan als 15-16 jarige speler de keuze hebt, ga je niet naar Feyenoord
Oliedomme zet ja, werkelijk onbegrijpelijk.
blablablabla
UnibetUnibet
  donderdag 31 januari 2019 @ 12:31:50 #191
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_184728853
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:01 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel was Jörgensen 2 jaar geleden waard?

:P
Hoeveel was Dolberg 2 jaar geleden waard?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 31 januari 2019 @ 13:38:37 #192
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184729875
quote:
5s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:31 schreef kasper het volgende:

[..]

Hoeveel was Dolberg 2 jaar geleden waard?
Leuke username voor die vraag. :T

Wel eens met de tendens in dit topic, met van Geel komen we stap verder. Hij heeft het echt meer dan prima gedaan maar het wordt tijd om een ander de volgende stap te laten maken. Ben alleen bang dat hij net zolang blijft zitten tot dat nieuwe stadion er is. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 31 januari 2019 @ 13:39:16 #193
360452 ace_eleven
pi_184729884
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

https://www.voetbalprimeu(...)ttaire-redenen-.html

[..]

Blijkbaar die samenwerking met Dordt daar voor in de plaats.
Schandalig ;(

En dat goed proberen te praten met budgettaire redenen. Bizar als je kijkt wat voor teams wel allemaal een Jong-team in de voetbalpiramide hebben zitten. Aan de andere kant las ik wel dat ze 2 jeugdspelers per jaar vanuit de jeugd willen laten doorstromen naar het 1e, en daarnaast dus een 4-5 spelers per jaar bij Dordt willen stallen. Ik geloof eigenlijk ook wel weer dat je niet meer dan 6-7 spelers per lichting hoeft te behouden na de O19. Ik snap dus wel dat dat financieel wel flink scheelt tov 15-20 contractspelers.

Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je nu geen inspraak hebt wie er speelt, hoe ze spelen, en dat je ze eigenlijk na een jaar Juup door wilt selecteren, omdat je volgende lichting O19 weer klaar staat, terwijl ze zich anders een jaar of 3 in dat elftal zouden kunnen ontwikkelen. Lijkt mij een veel gezonder/vruchtbaarder beleid voor als je je jeugd een beetje serieus neemt.

En het blijft kansloos dat Van Geel in die uitgeholde inspiratieloze beloftencompetitie wilt blijven spelen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 31 januari 2019 @ 13:45:10 #194
470930 Pistolero
pi_184729985
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Schandalig ;(

En dat goed proberen te praten met budgettaire redenen. Bizar als je kijkt wat voor teams wel allemaal een Jong-team in de voetbalpiramide hebben zitten. Aan de andere kant las ik wel dat ze 2 jeugdspelers per jaar vanuit de jeugd willen laten doorstromen naar het 1e, en daarnaast dus een 4-5 spelers per jaar bij Dordt willen stallen. Ik geloof eigenlijk ook wel weer dat je niet meer dan 6-7 spelers per lichting hoeft te behouden na de O19. Ik snap dus wel dat dat financieel wel flink scheelt tov 15-20 contractspelers.

Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je nu geen inspraak hebt wie er speelt, hoe ze spelen, en dat je ze eigenlijk na een jaar Juup door wilt selecteren, omdat je volgende lichting O19 weer klaar staat, terwijl ze zich anders een jaar of 3 in dat elftal zouden kunnen ontwikkelen. Lijkt mij een veel gezonder/vruchtbaarder beleid voor als je je jeugd een beetje serieus neemt.

En het blijft kansloos dat Van Geel in die uitgeholde inspiratieloze beloftencompetitie wilt blijven spelen.
Ik las wel ergens dat Feyenoord ook een assistent-trainer gaat leveren aan Dordrecht om zo nog meer invloed uit te oefenen op wie er speelt en hoe er gespeeld wordt. De directeur van Dordrecht hoort ook nog eens bij de Vrienden van Feyenoord dus eigenlijk is het ergens best dubieus qua belangenverstrengelingen. Kan me voorstellen dat ze daar bij Dordrecht niet heel blij mee zijn.
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:01:22 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184730289
Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip.

Vreemde datum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:01:51 #196
401381 Elan
pi_184730300
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:45 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik las wel ergens dat Feyenoord ook een assistent-trainer gaat leveren aan Dordrecht om zo nog meer invloed uit te oefenen op wie er speelt en hoe er gespeeld wordt. De directeur van Dordrecht hoort ook nog eens bij de Vrienden van Feyenoord dus eigenlijk is het ergens best dubieus qua belangenverstrengelingen. Kan me voorstellen dat ze daar bij Dordrecht niet heel blij mee zijn.
Dordrecht is gewoon het nieuwe Excelsior.
blablablabla
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:05:34 #197
470930 Pistolero
pi_184730362
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:01 schreef Elan het volgende:

Ik las wel ergens dat Feyenoord ook een assistent-trainer gaat leveren aan Dordrecht om zo nog meer invloed uit te oefenen op wie er speelt en hoe er gespeeld wordt. De directeur van Dordrecht hoort ook nog eens bij de Vrienden van Feyenoord dus eigenlijk is het ergens best dubieus qua belangenverstrengelingen. Kan me voorstellen dat ze daar bij Dordrecht niet heel blij mee zijn.
Dordrecht is gewoon het nieuwe Excelsior.
Het is bijna letterlijk een kopie van die samenwerking met Excelsior ja, maar Jan de Jong kondigde het zo trots en deed net alsof het iets revolutionairs was. :D
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:21:00 #198
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184730605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Schandalig ;(

En dat goed proberen te praten met budgettaire redenen. Bizar als je kijkt wat voor teams wel allemaal een Jong-team in de voetbalpiramide hebben zitten. Aan de andere kant las ik wel dat ze 2 jeugdspelers per jaar vanuit de jeugd willen laten doorstromen naar het 1e, en daarnaast dus een 4-5 spelers per jaar bij Dordt willen stallen. Ik geloof eigenlijk ook wel weer dat je niet meer dan 6-7 spelers per lichting hoeft te behouden na de O19. Ik snap dus wel dat dat financieel wel flink scheelt tov 15-20 contractspelers.

Maar daar staat natuurlijk tegenover dat je nu geen inspraak hebt wie er speelt, hoe ze spelen, en dat je ze eigenlijk na een jaar Juup door wilt selecteren, omdat je volgende lichting O19 weer klaar staat, terwijl ze zich anders een jaar of 3 in dat elftal zouden kunnen ontwikkelen. Lijkt mij een veel gezonder/vruchtbaarder beleid voor als je je jeugd een beetje serieus neemt.

En het blijft kansloos dat Van Geel in die uitgeholde inspiratieloze beloftencompetitie wilt blijven spelen.
Budgettair zal het weinig verschil maken, maar vGeel heeft een punt dat het geen zin meer heeft om het Jong-team nu in de derde divisie te laten instromen, áls dat al zou lukken. Daar zouden we dan seizoenen lang niks aan hebben.

Een invasie bij Dordrecht is eigenlijk een prima tussenoplossing, met name als Dordrecht een keer per ongeluk promoveert ofzo (zoals Excelsior lukte). Lullig voor de fans van die club, maar goed. Er zitten voordelen aan een JL-ploeg overnemen (daadwerkelijke supporters, een gedeelte van de selectie die niet zelf gevuld hoeft te worden) en wat nadelen (met name dat je onder 19 of onder 17 spelers niet gelijk kunt opstellen bij Dordrecht en dat spelers van Dordrecht niet tussendoor kunnen aansluiten bij onze eerste ploeg).
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:23:46 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184730669
quote:
Feyenoord start kaartverkoop tegen Ajax op 6-2

Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip. In dit bericht lees je meer informatie over de kaartverkoop.

Seizoenkaarthouders
Seizoenkaarthouders kunnen vanaf woensdag 6 februari 10:00 uur hun eigen plaats terugkopen in de Online Ticketshop. Deze voorrangsperiode loopt tot en met woensdag 13 februari, 23:59 uur. Seizoenkaarthouders profiteren deze week van ongeveer 30% korting. De exacte prijzen en overige informatie vind je hier.

Seizoenkaarthouders worden dinsdag ook persoonlijk geďnformeerd.

Legioen-leden en Junioren
Leden van Het Legioen en Junioren Kameraadjes zijn vanaf zaterdag 16 februari aan de beurt. Zij kunnen die dag vanaf 9:00 uur twee kaarten kopen per lidmaatschap. Voor seizoenkaarthouders geldt dat ze vanaf dat moment één kaart kunnen bijkopen, of twee kaarten kunnen kopen indien ze hun eigen plaats niet hebben teruggekocht. Deze periode loopt tot en met woensdag 20 februari, 17:59 uur. Leden worden vrijdag 15 februari persoonlijk geďnformeerd.

Nog geen lid?
Ben je nog geen lid van Het Legioen of Junioren Kameraadjes (12 t/m 14 jaar) maar wil je wel graag voorrang op de kaartverkoop voor de halve finale? Meld je dan uiterlijk woensdag 13 februari 19:00 uur aan als lid om te profiteren van de voorrangsperiode.

Overige supporters
Indien er na de voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders, Legioen-leden en Junioren nog kaarten beschikbaar zijn, gaan deze vanaf woensdag 20 februari 18:00 uur in de verkoop voor overige supporters.
Alle info

Meer informatie over de kaartverkoop voor de bekereditie van Feyenoord – Ajax, zoals prijzen en beschikbare vakken, vind je hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:23:48 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184730670
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip.

Vreemde datum.
_O-
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:30:16 #201
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_184730771
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip.

Vreemde datum.
  donderdag 31 januari 2019 @ 14:33:13 #202
470930 Pistolero
pi_184730816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Budgettair zal het weinig verschil maken, maar vGeel heeft een punt dat het geen zin meer heeft om het Jong-team nu in de derde divisie te laten instromen, áls dat al zou lukken. Daar zouden we dan seizoenen lang niks aan hebben.

Een invasie bij Dordrecht is eigenlijk een prima tussenoplossing, met name als Dordrecht een keer per ongeluk promoveert ofzo (zoals Excelsior lukte). Lullig voor de fans van die club, maar goed. Er zitten voordelen aan een JL-ploeg overnemen (daadwerkelijke supporters, een gedeelte van de selectie die niet zelf gevuld hoeft te worden) en wat nadelen (met name dat je onder 19 of onder 17 spelers niet gelijk kunt opstellen bij Dordrecht en dat spelers van Dordrecht niet tussendoor kunnen aansluiten bij onze eerste ploeg).
De KNVB is bovendien echt een gigantische incompetente organisatie die z'n beetje elk jaar de regels omtrent beloftenteams aanpast.
Stel dat je nu instroomt in de derde divisie, dan zie ik het ook nog wel gebeuren dat tegen de tijd dat je met Jong Feyenoord eindelijk bent gepromoveerd naar de KKD de KNVB alles weer heeft omgegooid en de Jong-teams weer uit de voetbalpiramide heeft gehaald of zoiets. :')
  donderdag 31 januari 2019 @ 15:26:56 #203
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184731593
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:33 schreef Pistolero het volgende:

[..]

De KNVB is bovendien echt een gigantische incompetente organisatie die z'n beetje elk jaar de regels omtrent beloftenteams aanpast.
Stel dat je nu instroomt in de derde divisie, dan zie ik het ook nog wel gebeuren dat tegen de tijd dat je met Jong Feyenoord eindelijk bent gepromoveerd naar de KKD de KNVB alles weer heeft omgegooid en de Jong-teams weer uit de voetbalpiramide heeft gehaald of zoiets. :')
Ja, daar dacht ik ook al aan. Het is echt een gigantische gok om nu voor dat traject te gaan. Het zou ook leuk zijn als vGeel eens toegaf dat het een fout was niet in de JL te stappen (in plaats van dat hij zich blijft beroepen op zijn -overigens terechte- principiële bezwaren), maar goed.
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 januari 2019 @ 16:04:58 #204
473657 KennyPowers
pi_184732301
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip.

Vreemde datum.
Moest lachen.

Wel klaar met de grapjes nu, kan net zo goed 0-5 worden straks.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 31 januari 2019 @ 16:30:37 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184732648
Volgens The Times-journalist Paul Joyce is Cuco Martina op weg naar Feyenoord. De 29-jarige rechtsback is door Everton momenteel nog verhuurd aan Stoke City. Martina speelde in Nederland eerder voor FC Twente en doorliep de jeugdleiding bij Feyenoord.
Bron:VI
  donderdag 31 januari 2019 @ 16:34:03 #206
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_184732714
  donderdag 31 januari 2019 @ 16:35:48 #207
420777 Toiletgebruiker
pi_184732733
Het nadeel aan de constructie met Dordrecht vind ik dat je geen inspraak hebt in de speelstijl, het aantal speelminuten van de spelers en dat je de ontwikkeling van die spelers minder intensief kan volgen.

Ja, bij het instromen in de voetbalpiramide kom je in de Derde Divisie. Maar ik denk dat het voor jongens als Burger, El Bouchataoui, Zwarts etc. goed is om tegen weerstand te spelen. Je moet toch naar kleinere clubs, je speelt daar wedstrijden voor publiek (i.t.t. bij Jong Feyenoord), je speelt wekelijks 90 minuten en je speelt niet tegen andere jonge spelers, maar ook tegen ervaren spelers. Als je als team dan inderdaad zo goed bent, dan promoveer je vanzelf.

Nu heb je jongens als Burger, Kokcu etc, grote talenten, die eigenlijk alleen met de selectie trainen en af en toe eens met Jong Feyenoord wedstrijden spelen.

Kokcu gaat niet uitgeleend worden aan Dordrecht, maar speelt nu ook nauwelijks wedstrijden. Met een Jong Feyenoord kunnen ze wekelijks spelen op de zaterdag en alsnog bij het eerste op de bank zitten.
  donderdag 31 januari 2019 @ 16:36:13 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184732739
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip.

Vreemde datum.
Humor. :D
  donderdag 31 januari 2019 @ 16:37:32 #209
420777 Toiletgebruiker
pi_184732763
Je ziet bij andere clubs dat het goed is voor de ontwikkeling (Venema bij Utrecht, diverse spelers bij Ajax, Malen bij PSV). Dat gedeelte dat je aan budget kwijt bent ga je als het goed is terug verdienen. De spelers staan op de loonlijst en Jong Feyenoord gaat ff naar Leicester voor een potje. Ik ben benieuwd of deelname in de voetbalpiramide nou zoveel meer kost.
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:19:18 #210
470930 Pistolero
pi_184733461
Cuco Martina gaat waarschijnlijk voor een half jaar gehuurd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pistolero op 31-01-2019 17:24:21 ]
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:23:20 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184733530
Cuco Martina :')
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 17:28:58 #212
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184733626
Cuco is de nieuwe Nelom.
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:39:06 #213
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184733857
Vervanger van Botteghin zeker? Ik vond het Twente in ieder geval een zeer matige speler :')
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 17:41:36 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184733916
Loco Martina ofzo :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:51:37 #215
-1 #ANONIEM
pi_184734144
Nog nooit van die gozer gehoord. Van Geel moet dan wel van plan zijn om Jan-Scharie en/of Botteghin te verkopen deze zomer en dan bij Martina een optie tot koop hebben bedongen, want anders snap ik deze move niet.

Is dat namelijk het geval en had je deze jongen al op de lijst voor komende zomer dan vind ik het nog een logische constructie om alvast 'vrijblijvend' te kijken of het wat is.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2019 17:53:51 ]
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:55:52 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184734264
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit van die gozer gehoord. Van Geel moet dan wel van plan zijn om Jan-Scharie en/of Botteghin te verkopen deze zomer en dan bij Martina een optie tot koop hebben bedongen, want anders snap ik deze move niet.

Is dat namelijk het geval en had je deze jongen al op de lijst voor komende zomer dan vind ik het nog een logische constructie om alvast 'vrijblijvend' te kijken of het wat is.
Ken hem vooral van deze goal. Deed (ik dacht) onder Koeman wel eens mee en toen vond ik hem wel acceptabel spelen. Wel iemand die zo nu en dan rare fouten maakt. Komt trouwens uit de jeugd las ik.
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:55:54 #217
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184734265
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit van die gozer gehoord. Van Geel moet dan wel van plan zijn om Jan-Scharie en/of Botteghin te verkopen deze zomer en dan bij Martina een optie tot koop hebben bedongen, want anders snap ik deze move niet.

Is dat namelijk het geval en had je deze jongen al op de lijst voor komende zomer dan vind ik het nog een logische constructie om alvast 'vrijblijvend' te kijken of het wat is.
Dit is een noodgreep die vast ooit op een schaduwlijstje van MvG heeft gestaan. Mag toch hopen dat ze 'm niet definitief overnemen deze zomer.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 januari 2019 @ 17:56:56 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184734295
komt die gozer nu omdat Janmaat Karsdorp en fucking Diks niet zijn gekomen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:57:33 #219
-1 #ANONIEM
pi_184734311
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit is een noodgreep die vast ooit op een schaduwlijstje van MvG heeft gestaan. Mag toch hopen dat ze 'm niet definitief overnemen deze zomer.
Ok, kan hij ook centraal uit de voeten of is het dan de bedoeling dat St. Juste op de plek van Bottegod gaat spelen?
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 18:06:07 #220
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184734506
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord start op woensdag 6 februari aanstaande met de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de KNVB Beker. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax om een plek in de bekerfinale wordt op woensdag 27 februari om 20:45 uur gespeeld in De Kuip.

Vreemde datum.
:D

_O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 31 januari 2019 @ 19:11:04 #221
390388 Duveldrinker
pi_184735966
Speelt voornamelijk als rechtsback. Dan zou Juste naar centrum kunnen inderdaad. Mogen Van Beek en Scharie de andere plek uitvechten.
  donderdag 31 januari 2019 @ 19:28:45 #222
-1 #ANONIEM
pi_184736357
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit van die gozer gehoord. Van Geel moet dan wel van plan zijn om Jan-Scharie en/of Botteghin te verkopen deze zomer en dan bij Martina een optie tot koop hebben bedongen, want anders snap ik deze move niet.

Is dat namelijk het geval en had je deze jongen al op de lijst voor komende zomer dan vind ik het nog een logische constructie om alvast 'vrijblijvend' te kijken of het wat is.
Hij kan er geen kut van.
  donderdag 31 januari 2019 @ 19:30:34 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184736410
Ex Eredivisie. Typisch.
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:03:21 #224
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184737344
Tja, op zich goed geschakeld. Koeman is gek van hem.
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:17:44 #225
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184737855
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, op zich goed geschakeld. Koeman is gek van hem.
Oh ja?
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:24:43 #226
390388 Duveldrinker
pi_184738084
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Oh ja?
Die heeft hem bij Southampton gehaald en bij Everton.
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:34:12 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184738353
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die heeft hem bij Southampton gehaald en bij Everton.
Ah. Ik ken ‘m verder niet zo eerlijk gezegd. Weet alleen dat ‘ie bij Twente heeft gespeeld. Zie het wel, maar in de aankopen van vGeel heb ik steeds minder vertrouwen.
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:41:02 #228
390388 Duveldrinker
pi_184738529
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Ah. Ik ken ‘m verder niet zo eerlijk gezegd. Weet alleen dat ‘ie bij Twente heeft gespeeld. Zie het wel, maar in de aankopen van vGeel heb ik steeds minder vertrouwen.
Het is een rechtsback die ook centraal kan eventueel. Ervaring in de Premier League, voor een last minute transfer helemaal niet verkeerd. Voor de lange termijn overigens niet.
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:44:48 #229
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184738606
Hij speelt dus bij Stoke, voorafgaande het seizoen een groot kanshebber op promotie maar het presteert belabberd met een 15e plek. Bij Stoke stond Martina in de basis, samen met Pieters en Martins Indi in de verdediging, tot zo’n drie weken geleden.
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:50:14 #230
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184738726
Heb even het Stoke City forum bekeken, de reacties zijn vergelijkbaar met op Netwerk toen Lex Immers vertrok :'). Ze hebben medelijden met ons. Blijkbaar was hij totaal apathisch in zijn spel bij Stoke.

quote:
Best Deadline Day deal since Robinho.
quote:
Feyenoord have just become my most favourite Dutch club.
quote:
Whatever have Feyenoord done to Everton to deserve that?!
quote:
The unlucky bastards.
Even vier reacties achter elkaar :D
Makkelijk tweede.
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  donderdag 31 januari 2019 @ 20:57:02 #231
470930 Pistolero
pi_184738910
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb even het Stoke City forum bekeken, de reacties zijn vergelijkbaar met op Netwerk toen Lex Immers vertrok :'). Ze hebben medelijden met ons. Blijkbaar was hij totaal apathisch in zijn spel bij Stoke.

[..]

[..]

[..]

[..]

Even vier reacties achter elkaar :D
Nou is dat Stoke ook wel een ranzig slechte club die totaal is verval is, dus misschien hebben die fans wel een hekel aan al hun spelers. Veel slechter dan een Nieuwkoop kan hij toch ook niet zijn?
Nog een geluk dat Diks eerder vandaag voor anderhalf jaar is verhuurd door Fiorentina, anders had ik van Geel er wel voor aangezien om die weer te halen. :')
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 21:07:13 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184739191
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:08:27 #233
264781 BoxeurDesRues
Güey
pi_184739226
Sinds wanneer is Nieuwkoop zo teruggevallen in zijn ontwikkeling? Ontwikkelde zich stormachtig in het begin
Abracadabra, tapate guarra!
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:14:09 #234
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184739378
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:57 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Nou is dat Stoke ook wel een ranzig slechte club die totaal is verval is, dus misschien hebben die fans wel een hekel aan al hun spelers. Veel slechter dan een Nieuwkoop kan hij toch ook niet zijn?
Nog een geluk dat Diks eerder vandaag voor anderhalf jaar is verhuurd door Fiorentina, anders had ik van Geel er wel voor aangezien om die weer te halen. :')
Ze balen daar enorm dat Pieters gaat vertrekken, dus dat is het niet.
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:18:51 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184739495
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb even het Stoke City forum bekeken, de reacties zijn vergelijkbaar met op Netwerk toen Lex Immers vertrok :'). Ze hebben medelijden met ons. Blijkbaar was hij totaal apathisch in zijn spel bij Stoke.

[..]


[..]


[..]


[..]

Even vier reacties achter elkaar :D
_O- _O-

Van Geel kan beter die fora in de gaten houden.
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:59:40 #236
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_184740616


Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 januari 2019 @ 22:01:10 #237
482297 El-Stinho
pi_184740652
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhahahahahahaha
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  donderdag 31 januari 2019 @ 22:02:06 #238
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_184740685
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dan
AFCA!
  Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 22:04:05 #239
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184740742
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha _O-

_O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 31 januari 2019 @ 23:40:18 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184743519
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:
Speelt voornamelijk als rechtsback. Dan zou Juste naar centrum kunnen inderdaad. Mogen Van Beek en Scharie de andere plek uitvechten.
Hij ontstijgt het niveau van Nieuwkoop echt niet hoor. Ik hoop dat we gewoon met St. Juste op rechts blijven voetballen en Van Beek en VDH in het centrum. En anders nog liever Geertruida op rechts.
UnibetUnibet
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:39:58 #241
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184746462
Fer is in de zomer transfervrij. Drie keer raden wie ‘m gaat bellen de komende maanden.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:03:33 #242
360452 ace_eleven
pi_184746726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:39 schreef fetX het volgende:
Fer is in de zomer transfervrij. Drie keer raden wie ‘m gaat bellen de komende maanden.
Clasie overnemen, Fer laten tekenen, en Kökcü op 10. Op zich wel sterk middenveld hoor (als Kökcü zich ontpopt als het talent wat zoveel mensen hem toekennen), dan kan ook gerust nog een jaar of 4 mee :)

Aan de andere kant, na het wegvallen van Van Persie en Vilhena, en Clasie, zoals de situatie er nu uitziet, is het natuurlijk wel een duidelijk en demotiverend signaal naar alle middenvelders die je al hebt, mocht je ze allemaal weer passeren.

Ik denk overigens niet dat Fer echt met open armen wordt ontvangen, maar dat terzijde, denk ik wel dat hij met zijn premier league ervaring ons middenveld wel naar een hoger niveau kan tillen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:05:03 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184746745
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:39 schreef fetX het volgende:
Fer is in de zomer transfervrij. Drie keer raden wie ‘m gaat bellen de komende maanden.
die is toch naar Aston Villa? Dus niet :)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:06:40 #244
360452 ace_eleven
pi_184746762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

die is toch naar Aston Villa?
nee dus
https://www.telegraaf.nl/(...)fer-naar-aston-villa
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:07:24 #245
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184746774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

die is toch naar Aston Villa? Dus niet :)
Is afgeketst.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:07:46 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184746780
quote:
ik liep wat achter :)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:08:10 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184746788
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Clasie overnemen, Fer laten tekenen, en Kökcü op 10. Op zich wel sterk middenveld hoor (als Kökcü zich ontpopt als het talent wat zoveel mensen hem toekennen), dan kan ook gerust nog een jaar of 4 mee :)

Aan de andere kant, na het wegvallen van Van Persie en Vilhena, en Clasie, zoals de situatie er nu uitziet, is het natuurlijk wel een duidelijk en demotiverend signaal naar alle middenvelders die je al hebt, mocht je ze allemaal weer passeren.

Ik denk overigens niet dat Fer echt met open armen wordt ontvangen, maar dat terzijde, denk ik wel dat hij met zijn premier league ervaring ons middenveld wel naar een hoger niveau kan tillen :)
Kokcu moet volgend jaar wel echt meer kansen gaan krijgen. Vilhena zou ik verkopen zodat we e.e.a. kunnen doen op de transfermarkt.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:08:42 #248
360452 ace_eleven
pi_184746800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

die is toch naar Aston Villa? Dus niet :)
Maar hij is wel nog actief op zoek naar clubs uit het buitenland dus (Lille, Aston Villa), dus de kans dat hij naar Feyenoord wilt komen voor een relatief vrij laag salaris, is dan natuurlijk ook niet zo groot.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:11:08 #249
360452 ace_eleven
pi_184746830
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Kokcu moet volgend jaar wel echt meer kansen gaan krijgen. Vilhena zou ik verkopen zodat we e.e.a. kunnen doen op de transfermarkt.
Ja, ik zou hem in de loop van dit seizoen al wat meer minuten geven, hem een beetje laten wennen, en kijken of hij in het seniorenvoetbal een beetje kan gedijen. Zijn natuurlijk voldoende 'grote talenten' die toch moeite hebben met die stap. Als je dat nu een beetje kunt testen, kun je beter inschatten maken wat betreft komend seizoen.

En Vilhena zal nu wel eens vertrekken ja :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:26:02 #250
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184747096
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:18 schreef fetX het volgende:

[..]

_O- _O-

Van Geel kan beter die fora in de gaten houden.
Misschien moeten wij het ook eens wat slimmer gaan aanpakken.

Jens Toornstra is our best player ever. He even easily outplayed the biggest talent on the Dutch fields, Frenkie de Jong, thanks to his superiour football skills. It would be a shame if he left our club, but if a club offers around Ł50m, I think we should let hem go. That’s how much he’s worth.
Makkelijk tweede.
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:45:17 #251
481102 J3PP4
pi_184747427
Wat vinden jullie hier van het beleid van de Feyenoord directie om geen uitsupporters toe te laten tijdens de klassieker vanwege financiële redenen, namelijk dat je vanwege buffervakken dan minder kaartjes kan verkopen?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:53:06 #252
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184747561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:45 schreef J3PP4 het volgende:
Wat vinden jullie hier van het beleid van de Feyenoord directie om geen uitsupporters toe te laten tijdens de klassieker vanwege financiële redenen, namelijk dat je vanwege buffervakken dan minder kaartjes kan verkopen?
Terecht.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:03:16 #253
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184747721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:45 schreef J3PP4 het volgende:
Wat vinden jullie hier van het beleid van de Feyenoord directie om geen uitsupporters toe te laten tijdens de klassieker vanwege financiële redenen, namelijk dat je vanwege buffervakken dan minder kaartjes kan verkopen?
Die keuze zou niet zo makkelijk bij de Feyenoord directie moeten liggen, maar als ze dat toch kunnen zeggen dan snap ik het wel.
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 10:18:41 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184748009
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:45 schreef J3PP4 het volgende:
Wat vinden jullie hier van het beleid van de Feyenoord directie om geen uitsupporters toe te laten tijdens de klassieker vanwege financiële redenen, namelijk dat je vanwege buffervakken dan minder kaartjes kan verkopen?
Het zou schaamteloos en lomp zijn. Gelukkig is het niet toelaten van de uitsuppoorters keurig beargumenteerd. ;)

quote:
De halve finale in de strijd om de KNVB-beker tussen Feyenoord en Ajax is alleen toegankelijk voor Rotterdamse fans. Dat is woensdagmorgen besloten na overleg tussen politie, justitie en de gemeente.

Volgens een woordvoerder van burgemeester Aboutaleb is er geen reden om op 27 februari wel Ajax-supporters toe te laten. ''Er is nog steeds geen voorstel van beide clubs of van beide supportersverenigingen om de klassieker onder normale omstandigheden te kunnen laten spelen. Zolang dat er niet ligt, wijzigt het standpunt niet.''
bron
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:25:19 #255
481102 J3PP4
pi_184748146
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou schaamteloos en lomp zijn. Gelukkig is het niet toelaten van de uitsuppoorters keurig beargumenteerd. ;)

[..]

Wat Aboutaleb daar zegt is onjuist. Er is wel degelijk een plan en vanuit Ajax wordt continu aangedrongen op het toelaten van supporters. Zelfde verhaal als met Den Haag. Ajax niet welkom in Den Haag maar Den Haag wel in Amsterdam. Alleen stuurt Den Haag ieder jaar de kaartjes terug omdat ze geen zin hebben.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:33:12 #256
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184748297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:45 schreef J3PP4 het volgende:
Wat vinden jullie hier van het beleid van de Feyenoord directie om geen uitsupporters toe te laten tijdens de klassieker vanwege financiële redenen, namelijk dat je vanwege buffervakken dan minder kaartjes kan verkopen?
Hmm, ergens wel begrijpelijk. Toch vind ik het doodzonde. Die 6-2 was nog lekkerder geweest mét uitpubliek :)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:44:32 #257
279702 H.FR
pi_184748477
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:25 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Wat Aboutaleb daar zegt is onjuist. Er is wel degelijk een plan en vanuit Ajax wordt continu aangedrongen op het toelaten van supporters. Zelfde verhaal als met Den Haag. Ajax niet welkom in Den Haag maar Den Haag wel in Amsterdam. Alleen stuurt Den Haag ieder jaar de kaartjes terug omdat ze geen zin hebben.
Wat is het plan dan? Sowieso zou het raar zijn om midden in een seizoen iets te veranderen. Doe dat vooraf.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:50:40 #258
171624 Wereldgozer
pi_184748578
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:52:36 #259
481102 J3PP4
pi_184748622
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat is het plan dan? Sowieso zou het raar zijn om midden in een seizoen iets te veranderen. Doe dat vooraf.
Supporters weer toelaten. Ajax heeft afgelopen zomer toegezegd dat Feyenoord supporters weer welkom zouden zijn maar Feyenoord directie dacht daar vanwege financiele redenen anders over en tot op heden blijven ze het gooien op een onvoordelig uitpakkende kosten-baten analyse.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:11:43 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184748926
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:52 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Supporters weer toelaten. Ajax heeft afgelopen zomer toegezegd dat Feyenoord supporters weer welkom zouden zijn maar Feyenoord directie dacht daar vanwege financiele redenen anders over en tot op heden blijven ze het gooien op een onvoordelig uitpakkende kosten-baten analyse.
Ajax kan zoveel toezeggen, zij zijn feiteijk helemaal geen partij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
UnibetUnibet
  Forum Admin vrijdag 1 februari 2019 @ 11:13:10 #261
35723 crew  GGMM
pi_184748950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:52 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Supporters weer toelaten. Ajax heeft afgelopen zomer toegezegd dat Feyenoord supporters weer welkom zouden zijn maar Feyenoord directie dacht daar vanwege financiele redenen anders over en tot op heden blijven ze het gooien op een onvoordelig uitpakkende kosten-baten analyse.
Jammer dat Feyenoord de boel tegenhoudt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:27:46 #262
279702 H.FR
pi_184749187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:52 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Supporters weer toelaten. Ajax heeft afgelopen zomer toegezegd dat Feyenoord supporters weer welkom zouden zijn maar Feyenoord directie dacht daar vanwege financiele redenen anders over en tot op heden blijven ze het gooien op een onvoordelig uitpakkende kosten-baten analyse.
Het plan is dus 'supporters toelaten'? Goed plan man.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:48:29 #263
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184749661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:52 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Supporters weer toelaten. Ajax heeft afgelopen zomer toegezegd dat Feyenoord supporters weer welkom zouden zijn maar Feyenoord directie dacht daar vanwege financiele redenen anders over en tot op heden blijven ze het gooien op een onvoordelig uitpakkende kosten-baten analyse.
Dit is het verhaal van Ajax-kant zeker?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:58:06 #264
481102 J3PP4
pi_184749931
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit is het verhaal van Ajax-kant zeker?
Ja klopt, hier het verhaal vanaf de officiēle supportersvereniging van Ajax: https://www.ajaxlife.nl/2(...)ters-bij-klassieker/

En hier het verhaal van de AFCA supportersclub: https://afcasc.nl/weer-geen-ajax-supporters-in-de-kuip/
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:05:51 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184750147
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KlaasGod
Oh.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:08:06 #266
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184750212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:58 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Ja klopt, hier het verhaal vanaf de officiēle supportersvereniging van Ajax: https://www.ajaxlife.nl/2(...)ters-bij-klassieker/

En hier het verhaal van de AFCA supportersclub: https://afcasc.nl/weer-geen-ajax-supporters-in-de-kuip/
Het plan is dus gewoon niet goed genoeg volgens Aboutaleb. Zoals in dat stuk zelf staat; Feyenoord heeft met de kosten-baten helemaal geen geldig argument, aangezien je als club volgens de KNVB verplicht bent mee te werken aan de komst van uitsupporters. En dat is ook echt niet reden geweest dat Aboutaleb ‘nee’ zegt.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:19:22 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184750497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:58 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Ja klopt, hier het verhaal vanaf de officiēle supportersvereniging van Ajax: https://www.ajaxlife.nl/2(...)ters-bij-klassieker/

En hier het verhaal van de AFCA supportersclub: https://afcasc.nl/weer-geen-ajax-supporters-in-de-kuip/
Tokkiebronnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:24:52 #268
481102 J3PP4
pi_184750615
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Tokkiebronnen.
Dit zijn de partijen die met zowel gemeenten als clubs in gesprek gaan en de plannen hebben opgesteld.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:26:51 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184750653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:24 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Dit zijn de partijen die met zowel gemeenten als clubs in gesprek gaan en de plannen hebben opgesteld.
Ja ontzettend leuk voor ze, uiteindelijk bepalen de gemeenten en die vinden het overduidelijk wel prima zoals het nu gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:27:04 #270
481102 J3PP4
pi_184750657
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Het plan is dus gewoon niet goed genoeg volgens Aboutaleb. Zoals in dat stuk zelf staat; Feyenoord heeft met de kosten-baten helemaal geen geldig argument, aangezien je als club volgens de KNVB verplicht bent mee te werken aan de komst van uitsupporters. En dat is ook echt niet reden geweest dat Aboutaleb ‘nee’ zegt.
Aboutaleb doet alsof er geen plan is terwijl er wel degelijk een plan is welke blijkbaar door Ajax als voldoende wordt beschouwd aangezien de club Ajax wel weer Feyenoord supporters naar Amsterdam kunnen.

Het is alleen financieel gezien minder interessant voor Feyenoord en ze weten het vervolgens handig op de veiligheid te gooien.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:29:14 #271
481102 J3PP4
pi_184750701
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ontzettend leuk voor ze, uiteindelijk bepalen de gemeenten en die vinden het overduidelijk wel prima zoals het nu gaat.
Kan dat ze dan vinden, maar als je geen uitsupporters kan faciliteren moet je je niet bezig houden met betaald voetbal. Maar blijkbaar vindt de gemiddelde Feyenoordsupporter de kosten-baten analyse van Jan de Jong prima.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:31:36 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184750745
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:29 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Kan dat ze dan vinden, maar als je geen uitsupporters kan faciliteren moet je je niet bezig houden met betaald voetbal. Maar blijkbaar vindt de gemiddelde Feyenoordsupporter de kosten-baten analyse van Jan de Jong prima.
Als je echt denkt dat het daar om gaat ben je mentaal nog beperkter dan de gemiddelde Amsterdammer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:36:04 #273
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184750831
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:27 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Aboutaleb doet alsof er geen plan is terwijl er wel degelijk een plan is welke blijkbaar door Ajax als voldoende wordt beschouwd aangezien de club Ajax wel weer Feyenoord supporters naar Amsterdam kunnen.

Het is alleen financieel gezien minder interessant voor Feyenoord en ze weten het vervolgens handig op de veiligheid te gooien.
Ik ken het plan verder niet hoor, maar zou het zo kunnen zijn dat het plan voor Amsterdam wat ‘voordeliger’ is dan voor Rotterdam?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:36:09 #274
481102 J3PP4
pi_184750834
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je echt denkt dat het daar om gaat ben je mentaal nog beperkter dan de gemiddelde Amsterdammer.
Leg mij maar eens uit dan waar het volgens jou om gaat.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:38:41 #275
481102 J3PP4
pi_184750886
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ken het plan verder niet hoor, maar zou het zo kunnen zijn dat het plan voor Amsterdam wat ‘voordeliger’ is dan voor Rotterdam?
Ik denk grotendeels aan het initiatief van de supporters. Waar Ajax supporters middels vele gesprekken en zelfs rechtszaken hier continu achteraan blijven zitten blijft het in Rotterdam erg stil op dit gebied. Supporters lijken het prima te vinden en dan gaat de club Feyenoord er natuurlijk ook niet alles aan doen. Die vinden het wel prima zo.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:49:27 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184751113
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:36 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Leg mij maar eens uit dan waar het volgens jou om gaat.
Beide clubs en gemeenten vinden het wel prima zo, dan gaat er niks veranderen. Ajax doet net alsof ze er iets aan doen om de tokkie-achterban tevreden te houden en dat werkte nog ook _O-

Of zoals Feyenoord al mooi verwoordde:

Tegenover het Algemeen Dagblad geeft Feyenoord een officiële reactie op de brief van Ajax. "Deze gesprekken, zo is eind oktober ook gemeld, werden vorig jaar ook al weer opgestart, maar zijn weer 'on hold' gezet na ongeregeldheden tijdens de kampioenswedstrijd tussen PSV en Ajax. Dat Ajax hier nu dan weer een brief over stuurt, lijkt dan ook vooral voor de bühne, wellicht om de eigen achterban tevreden te stellen", zegt een woordvoerder van Feyenoord.

Wel gelachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:21:21 #277
-1 #ANONIEM
pi_184751704
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jammer dat Feyenoord de boel tegenhoudt.
Anders zou jij inderdaad naar de Kuip gaan. Zo zonde dat je nu zo gedwarsboomd wordt! :N
  Forum Admin vrijdag 1 februari 2019 @ 13:24:25 #278
35723 crew  GGMM
pi_184751775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Anders zou jij inderdaad naar de Kuip gaan. Zo zonde dat je nu zo gedwarsboomd wordt! :N
Hey Kapi :) Leuk dat je hier weer post, 3 dagen nadat je met veel bombarie aankondigde dit forum te gaan verlaten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:25:46 #279
-1 #ANONIEM
pi_184751805
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Wait for it...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:26:19 #280
481102 J3PP4
pi_184751818
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Beide clubs en gemeenten vinden het wel prima zo, dan gaat er niks veranderen. Ajax doet net alsof ze er iets aan doen om de tokkie-achterban tevreden te houden en dat werkte nog ook _O-

Of zoals Feyenoord al mooi verwoordde:

Tegenover het Algemeen Dagblad geeft Feyenoord een officiële reactie op de brief van Ajax. "Deze gesprekken, zo is eind oktober ook gemeld, werden vorig jaar ook al weer opgestart, maar zijn weer 'on hold' gezet na ongeregeldheden tijdens de kampioenswedstrijd tussen PSV en Ajax. Dat Ajax hier nu dan weer een brief over stuurt, lijkt dan ook vooral voor de bühne, wellicht om de eigen achterban tevreden te stellen", zegt een woordvoerder van Feyenoord.

Wel gelachen.
Onzin. Vrijwel alle partijen willen een klassieker met uitfans. Behalve Jan de Jong en jij. Feyenoord kan zich hier weer veel te gemakkelijk vanaf maken door vanalles te roepen doordat de supporters zich er niet of nauwelijks mee bemoeien.

Tijd dat Feyenoord supporters zich er eens hard voor gaan maken. Maar dit lijkt een utopie aangezien die vrijwel nergens invloed in lijken te hebben bij de directie. Zie alleen al de laatste training voor de klassieker en het verlaten van de kuip.
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:26:50 #281
-1 #ANONIEM
pi_184751825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hey Kapi :) Leuk dat je hier weer post, 3 dagen nadat je met veel bombarie aankondigde dit forum te gaan verlaten.
Hallo René, waar heb ik dat gedaan?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:29:57 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184751891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:26 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Onzin. Vrijwel alle partijen willen een klassieker met uitfans. Behalve Jan de Jong en jij.
Klopt. Dat gaat nog geen wedstrijd goed. Lekker zo laten dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:31:30 #283
71161 DonRaja
pi_184751928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:26 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Onzin. Vrijwel alle partijen willen een klassieker met uitfans. Behalve Jan de Jong en jij. Feyenoord kan zich hier weer veel te gemakkelijk vanaf maken door vanalles te roepen doordat de supporters zich er niet of nauwelijks mee bemoeien.

Tijd dat Feyenoord supporters zich er eens hard voor gaan maken. Maar dit lijkt een utopie aangezien die vrijwel nergens invloed in lijken te hebben bij de directie. Zie alleen al de laatste training voor de klassieker en het verlaten van de kuip.
Ik snap wel dat de Ajacieden tenminste 1x per seizoen naar een echt voetbalstadion willen komen.
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:33:33 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184751971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik snap wel dat de Ajacieden tenminste 1x per seizoen naar een echt voetbalstadion willen komen.
mwa beetje 96 dit een 3 voor de moeite, je kan beter
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:34:22 #285
71161 DonRaja
pi_184751985
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa beetje 96 dit een 3 voor de moeite, je kan beter
Hurts cause it's true...
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:35:01 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184752004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hurts cause it's true...
niet met je eens, alleen het gras is beter maar dan heb je het ook wel gehad
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:36:24 #287
71161 DonRaja
pi_184752039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet met je eens, alleen het gras is beter maar dan heb je het ook wel gehad
Ik ben 1x in de Arena geweest. Geweldige avond gehad qua resultaat, was tijdens Ajax-Real. Maar qua voetbalstadion vond ik het niks, alsof ik in een bioscoop zat.
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:38:52 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184752076
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben 1x in de Arena geweest. Geweldige avond gehad qua resultaat, was tijdens Ajax-Real. Maar qua voetbalstadion vond ik het niks, alsof ik in een bioscoop zat.
ja beter dan in de kuip, ook regelmatig geweest maar daar zit je in het algemeen verder van het veld met minder goed zicht en dat over die geweldige sfeer valt ook wel tegen, ja afgelopen zondag uiteraard wel :)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:40:41 #289
71161 DonRaja
pi_184752121
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja beter dan in de kuip, ook regelmatig geweest maar daar zit je in het algemeen verder van het veld met minder goed zicht en dat over die geweldige sfeer valt ook wel tegen, ja afgelopen zondag uiteraard wel :)
Het blijft persoonlijk natuurlijk, ik vond het bij Barca en Real ook niet echt geweldig. Fulham daarentegen weer wel.
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:44:24 #290
-1 #ANONIEM
pi_184752190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet met je eens, alleen het gras is beter maar dan heb je het ook wel gehad
Smaken verschillen, maar de Arena heeft natuurlijk niks van een voetbalstadion zoals de Kuip dat wel heeft. De Arena is op zichzelf wel imposant door de afmetingen en de steile tribunes bovenin, maar daar houdt het wel op.
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:58:20 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184752427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar de Arena heeft natuurlijk niks van een voetbalstadion zoals de Kuip dat wel heeft. De Arena is op zichzelf wel imposant door de afmetingen en de steile tribunes bovenin, maar daar houdt het wel op.
van de buitenkant vind ik de arena ook niet geslaagd maar binnen is het een prima stadion en de kuip is iconisch maar dat is meer door de historie dan door het gebouw
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:12:33 #292
-1 #ANONIEM
pi_184752726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

van de buitenkant vind ik de arena ook niet geslaagd maar binnen is het een prima stadion en de kuip is iconisch maar dat is meer door de historie dan door het gebouw
Nouja, ik vind los van de historie de Kuip gewoon een prachtig stadion. Het dak alleen al. Maar smaken verschillen.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:14:12 #293
481102 J3PP4
pi_184752781
De Arena was in het begin dramatisch maar moet zeggen dat ik het inmiddels toch wel steeds beter vind worden. Jammer dat er wel 25 jaar voor nodig was. Ben benieuwd hoe het straks met de nieuwe kuip zal zijn maar persoonlijk denk ik dat dat nog veel erger wordt dan de situatie in Amsterdam. Helemaal als ik kijk hoe de huidige directie met supporters om gaat.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:20:21 #294
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184752944
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

van de buitenkant vind ik de arena ook niet geslaagd maar binnen is het een prima stadion en de kuip is iconisch maar dat is meer door de historie dan door het gebouw
Wat een onzin. De Kuip is een schitterend gebouw.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:23:09 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184752993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat een onzin. De Kuip is een schitterend gebouw.
dat is dus persoonlijk, San Siro vind ik een mooi stadion maar dat vinden anderen ook weer niks
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:24:06 #296
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184753013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dus persoonlijk, San Siro vind ik een mooi stadion maar dat vinden anderen ook weer niks
Prima, maar beweer dan niet dat de Kuip eerder iconisch is door de historie dan door het gebouw, want dat is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:25:50 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184753048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Prima, maar beweer dan niet dat de Kuip eerder iconisch is door de historie dan door het gebouw, want dat is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Als hij dat vindt mag hij dat toch zeggen? Stel je niet zo aan zeg, er heeft iemand een andere mening over de Kuip, het is wat.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:31:32 #298
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184753124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben 1x in de Arena geweest. Geweldige avond gehad qua resultaat, was tijdens Ajax-Real. Maar qua voetbalstadion vond ik het niks, alsof ik in een bioscoop zat.
Ik ben ook een paar keer in de Arena geweest, ik vond het vooral bijzonder dat er klapstoeltjes waren. Erg leuk als je opspringt om te juichen en je ploft weer neer op je stoeltje _O-

Ja, ik zit in het stadion oO<
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:37:24 #299
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184753217
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als hij dat vindt mag hij dat toch zeggen? Stel je niet zo aan zeg, er heeft iemand een andere mening over de Kuip, het is wat.
En als ik een statement onzinnig vind mag dat toch ook gezegd worden? Of hij de Kuip mooi vindt is natuurlijk zijn pure mening, daar ga ik niet op in. Echter, een argumentatie als 'de Kuip is meer iconisch door zijn historie dan door zijn gebouw' is in mijn optiek iets wat je niet echt kan valideren.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:40:00 #300
-1 #ANONIEM
pi_184753245
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

En als ik een statement onzinnig vind mag dat toch ook gezegd worden? Of hij de Kuip mooi vindt is natuurlijk zijn pure mening, daar ga ik niet op in. Echter, een argumentatie als 'de Kuip is meer iconisch door zijn historie dan door zijn gebouw' is in mijn optiek iets wat je niet echt kan valideren.
Gaan we genuanceerd doen?
UnibetUnibet
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:40:28 #301
-1 #ANONIEM
pi_184753252
kuipgod
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')