is om het snelle spel van ajax te saboteren ofzo, afgekeken van az.quote:
Kun je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zondag 27 januari 2019 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Al jaren de #1 grasmat van de Eredivisie. En dat zie je.
Voor wie bent u eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAAAAAR ZIJN DIE KAARTEN DAN??????
Niks aan de hand.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAAAAAAR ZIJN DIE KAARTEN DAN??????
WB dat veranderd er weinig als het gaat om scheidsrechters #UEFALONA #KNJBquote:Op zondag 27 januari 2019 14:58 schreef S0nic het volgende:
De Jong denkt dat hij bij Barcelona speelt ofzo.
een typische NEUSquote:Op zondag 27 januari 2019 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Die Tadic verdient nog wel een teringschop met z’n gejank
Is het Frank of Frenk Rijkaard?quote:Op zondag 27 januari 2019 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als mijn ouders mij "Frenkie" hadden genoemd, zou ik ook mijn hele leven chagrijnig zijn.
Frens.quote:
En niet een klein beetjequote:Op zondag 27 januari 2019 15:01 schreef Stefanovich het volgende:
F'noord heeft de scheids zoals altijd in de kuip weer mee hoor.
Makkelie fluit echt als een drol. Inconsequent als de pest. Maar ja Kuipvrees hequote:Op zondag 27 januari 2019 15:01 schreef Stefanovich het volgende:
Raar dat iemand uit Dordt deze wedstrijd mag fluiten, zeker gezien het samenwerkingsverband nu tussen Dordt en Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Makkelie fluit echt als een drol. Inconsequent als de pest. Maar ja Kuipvrees he
quote:Op zondag 27 januari 2019 15:01 schreef Stefanovich het volgende:
Nogal consequent in het voordeel van Feyenoord bedoel je.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Makkelie fluit echt als een drol. Inconsequent als de pest. Maar ja Kuipvrees he
Rustig haags nog een vol uur!quote:Op zondag 27 januari 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAAAAAAAAL NIETS
HELEMAAAAAAAAAAL NIETS
IN AMSTERDAM
ZIEDENDquote:Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef Stefanovich het volgende:
Grootste langlopende voetbalschandaal in de geschiedenis, scheidsrechters met kuipvrees. Zonder was dat scheid clubje al lang opgedoekt.
quote:Op zondag 27 januari 2019 15:01 schreef Stefanovich het volgende:
https://www.113.nl/ik-denk-aan-zelfmoord/crisislijnquote:Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef Stefanovich het volgende:
Grootste langlopende voetbalschandaal in de geschiedenis, scheidsrechters met kuipvrees. Zonder was dat scheid clubje al lang opgedoekt.
quote:Op zondag 27 januari 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAAAAAAAAL NIETS
HELEMAAAAAAAAAAL NIETS
IN AMSTERDAM
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
Die havenslaven bakken er nooit een kut van tegen Ajax
dat die vent er geen klote van kan, wisten we al 2 jaarquote:Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Magellan 1 wedstrijd nu al het kampioenschap gekost
Ziedend.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef Stefanovich het volgende:
Grootste langlopende voetbalschandaal in de geschiedenis, scheidsrechters met kuipvrees. Zonder was dat schijt clubje al lang opgedoekt.
het zit diepquote:Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef Stefanovich het volgende:
Grootste langlopende voetbalschandaal in de geschiedenis, scheidsrechters met kuipvrees. Zonder was dat schijt clubje al lang opgedoekt.
Vergeef mijn luiheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |