Nee, want dat was een individuele actie (en uitgekauwd sinds Inge). Dit is een regie-actie. Die codes zijn willekeurig, maar zijn toevallig wel tijdstippen. Dat is later via montage er prima in te monteren. Het zijn geen codes die beginnen met een 6,7, 8 of 9.... Het is subtiel, als je het niet ziet stoort het ook niet, en juist daarom past het bij WIDM.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was de gebarenfoto van Evelien voor vele een week geleden ook.
Wowquote:Op zondag 27 januari 2019 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
De getallencombinaties (2903 1924 2848) op de kooien zijn tijden dat de mol in beeld komt:
[ afbeelding ]
Sinan zat in kamer 411. En 4:11 is het begin vd leader met het mol logo:
[ afbeelding ]
Niet bepaald, die gebarenhint is al zo vaak gebruikt bij WIDM.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was de gebarenfoto van Evelien voor vele een week geleden ook.
Ik ook niet. Dit vat het eigenlijk wel goed samen:quote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar.......ik wil niet naar de Sinantunnel......
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:17 schreef Natalie het volgende:
Hij valt me eigenlijk helemaal niet op. Niet positief, maar ook niet negatief.
De Nielsontunnel is ook wel knus. 👹quote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar.......ik wil niet naar de Sinantunnel......
Ja dit.....én:vorig seizoen liet ik me zo ook verleiden tot een switch met m'n punten en toen was ik alles kwijt......quote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dit vat het eigenlijk wel goed samen:
[..]
Ik zit bij een raampje......ik kan de Ricktunnel zienquote:Op maandag 28 januari 2019 15:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De Nielsontunnel is ook wel knus. 👹
Straks gaat hij door karma nog eruit
Ik kom toevallig binnenwaaien op dit forum, en heb niet de moeite genomen om alle posts te lezen... maar is er al genoemd dat Merel bij de eliminatie op de hoge gebouwen een (gele) trui droeg met "HOLIDAY" erop? Voor de Mol kan je dit hele avontuur zien als een vakantie terwijl het voor de kandidaten hard werken is om erin te blijven...quote:
En ze zegt nota bene nog dat ze zo goed staat als ze op balkon 313 staat, en dan toch nog switchenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Tevens begon Merel tijdens de balkon opdracht op kamer 409, waar een bordje stond dat o.a. zij niet op die verdieping moest staan. Later in de aflevering is er een versneld stukje waar duidelijk op te zien is dat ze dit bordje voorleest. Toch switcht ze na een tijdje redelijk onopvallend van kamer 313 (waar ze goed stond) naar 413, wat dus gewoon niet klopt.
Staat in dit topic: MOL / WIDM Livetopic - Afl 4 & Moltalk van zat. 26 januari! #2quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef Mishu het volgende:
Heeft iemand een print screen van die balkonindeling tijdens Moltalk?
Maar de cijfers van de codes waren toch door elkaar gehusseld om op die tijdcodes te komen? Dat vond ik wel wat minder eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:46 schreef sneakydesert het volgende:
De hint met die tijdcodes van Sinan vond ik wel sterk.
Ja, die 28xx scheen een niet-werkende code te zijn? Op 82xx ging het slot wel open. Beetje jammer, dat stelt mij ook wel enigszins teleur als dit wel de hint zou zijn. Dan is hij ècht achteraf toegevoegd door de productie, ingegeven door het feit dat ze per ongeluk begonnen bij 28xx.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar de cijfers van de codes waren toch door elkaar gehusseld om op die tijdcodes te komen? Dat vond ik wel wat minder eigenlijk.
twitter:RenAigu twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:16:54De vijf leaders tot nu toe weer naast elkaar. Opnieuw veranderde shots, deze keer helemaal aan het begin! #widm https://t.co/T7AamNxfCJ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |