Voorstelvideoquote:Sinan Can
In tegenstelling tot de meeste andere deelnemers twijfelde Sinan Can (41) toen hij werd gevraagd voor het programma. Past dit eigenlijk wel bij mij, dacht de onderzoeksjournalist en documentairemaker van bijvoorbeeld Bloedbroeders. “Het antwoord was ‘ja’, want ik wilde mijn eigen grenzen verkennen”, zegt hij. “En dan bedoel ik vooral de morele grenzen. Hoe hou ik me staande door te liegen, bedriegen en manipuleren?”
Klinkt als een goede deelnemer die voor entertainment gaat zorgen.quote:Hoe hou ik me staande door te liegen, bedriegen en manipuleren?
Nope. En hij lekker aan het stoken.quote:
volgende week denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nope. En hij lekker aan het stoken.
SPOILER: tekeningetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Beetje zoals Nikkiquote:Op zondag 20 januari 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
Bijzondere kandidaat.
Doet eigenlijk helemaal niets, maar in mijn ogen veel te opvallend niets om de mol te zijn.
Stookt wel beetje tussendoor. Speelt ook wel weer de vrolijke beer, oh kijk ons goed zijn.
Oh nee vind ik niet.quote:
Perfecte dekmantel dan tochquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:17 schreef Natalie het volgende:
Hij valt me eigenlijk helemaal niet op. Niet positief, maar ook niet negatief.
Smiecht!quote:
Als hij de mol is, verwacht ik een aantal geweldige molacties tijdens de momenten dat niemand hem in de gaten had. Hij is soms hele delen van een opdracht niet in beeld. Hoe geweldig zou het zijn als ze hem niet in beeld konden nemen vanwege zijn acties.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik viel rollend van het lachen van de bank toen-ie dit zei
Sinan tikt zijn danspartner af, en loopt daarna gelijk weer weg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:45 schreef eborn het volgende:
Toch blijft het overzichts shot in de In zicht dansopdracht knagen. Waarom zou nu precies Sinan als enige niet in dat shot staan terwijl alle 9 andere kandidaten herkenbaar in beeld staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |