Zodra het breed wordt uitgemeten in de media leeft ineens iedereen mee. Dit had natuurlijk ook ergens anders kunnen voorkomen, als het bekend wordt leeft iedereen mee, zo gaat het nou eenmaal.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:34 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik ben vast een kutautist, maar waarom leven we zo erg mee met een peuter in Spanje terwijl er in Syrie elke dag peuters doodgaan en er in Scheveningen vast ook wel peuters dodelijke ongelukken krijgen...
Punt is dat jij andere meningen veroordeeld omdat deze niet in jouw straatje passen. Niet bepaald een objectieve houding in een open forumquote:Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef miaeak het volgende:
[..]
Huh?
Wie zegt dat ik het topic wil sluiten?
Je spreekt jezelf nogal tegen. Je zegt dat het een discussieforum is, maar zodra ik mijn eigen mening uit telt dat ineens niet meer?
Volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Punt is dat jij andere meningen veroordeeld omdat deze niet in jouw straatje passen. Niet bepaald een objectieve houding in een open forum
als de laag boven hem niet zo dik was en hij met zn handen omhoog met beker boven hem in znvhand daar terecht kwam. Dan zal die daarom daarboven zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:27 schreef theDutcher het volgende:
Dat er haren van Julen boven de prop aangetroffen zijn, is te verklaren. Het zakje chips kan ik me ook nog iets bij voorstellen, zeker indien deze bijna leeg was. Maar dat de drinkbeker bóven de prop is aangetroffen + de hardheid van de prop zelf, vind ik toch wel erg bizar.
Nogmaals: ik wijs niemand als schuldige aan, maar ben wel heel erg benieuwd hoe de users die nu roepen:”tragisch ongeval, gevonden, einde verhaal”, dit verklaren.
Nja, zit niks anders op dan de resultaten van het onderzoek af te wachten, I guess.
Toen zijn vader zijn arm in de put stak zijn er ook een aantal stenen gevallen.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:37 schreef woxxel het volgende:
De harde stenen boven hem zullen wel de stenen zijn waarmee de put is gedicht. T was vast geen hele grote steen, maar meerder kleine stenen erop, kinderen gaan graag op bergjes staan en daar is ie doorheen gezakt
Dan is het toch raar dat daar bovenop een glas ligt?quote:Op zondag 27 januari 2019 16:45 schreef miaeak het volgende:
[..]
Toen zijn vader zijn arm in de put stak zijn er ook een aantal stenen gevallen.
Ik weet niet of je het al eerder voorbij hebt zien komen, maar hier: kun je de prop, waar Julen zich op dat moment in/onder bevond, goed zien.quote:Op zondag 27 januari 2019 16:34 schreef woxxel het volgende:
[..]
als de laag boven hem niet zo dik was en hij met zn handen omhoog met beker boven hem in znvhand daar terecht kwam. Dan zal die daarom daarboven zijn.
Maar ik vind het meer vreemd dat het kind met beker en chipszakje gaat lopen. Meestal laten kinderen alles slingeren en lopen of etend met chips rond, of drinkend. Maar nu liep ie met zakje en beker rond.
Vind het in ieder geval niet gek dat ze dat gaan onderzoeken
Ze zuigen inderdaad dingen op, maar eerst zien we de camera zakken, dan de “prop”, en daarna pas het zuigen...quote:Op zondag 27 januari 2019 16:55 schreef woxxel het volgende:
Ze zuigen toch dingen op. Ik zag zelfs een steen opgezogen worden
True!quote:Op zondag 27 januari 2019 17:02 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat we niet alles gezien hebben. Het zuigen is ook heel kort, dus dat kan ook onder het eerste laagje gezeten hebben.
Ja vet respect voor die mijnwerkers!quote:Op zondag 27 januari 2019 17:15 schreef theDutcher het volgende:
Off-topic, maar tering, ik word echt réte claustrofobisch bij het zien van dat filmpje. Je moet er toch niet aan denken dat je in zo’n smalle, donkere put naar beneden valt?!
ach, in spanje zijn er drie dagen van nationale rouw afgekondigd. Dat zijn hoeveel minuten?quote:
Alleen in de gemeente Malaga.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach, in spanje zijn er drie dagen van nationale rouw afgekondigd. Dat zijn hoeveel minuten?
quote:Op zondag 27 januari 2019 15:42 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wat dan. Het kind er expres ingegooid, wat zand en die beker eractheraan?
Geloof er geen kut van.
Na alles gezien te hebben via de media deel ik jullie mening voor de volle 100 procent. De put was illegaal geslagen, maar het blijft een ongeluk.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik ga uit van het soortelijk gewicht, wat zwaar is valt eerder die snoepzak zal lichter geweest zijn of meer luchtweerstand?
30 liter dacht ik.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:58 schreef the-eye het volgende:
Hoe dik was die prop nu eigenlijk, is daar al iets over bericht?
Dit dus. Zoveel vragen.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:27 schreef theDutcher het volgende:
Dat er haren van Julen boven de prop aangetroffen zijn, is te verklaren. Het zakje chips kan ik me ook nog iets bij voorstellen, zeker indien deze bijna leeg was. Maar dat de drinkbeker bóven de prop is aangetroffen + de hardheid van de prop zelf, vind ik toch wel erg bizar.
Nogmaals: ik wijs niemand als schuldige aan, maar ben wel heel erg benieuwd hoe de users die nu roepen:”tragisch ongeval, gevonden, einde verhaal”, dit verklaren.
Nja, zit niks anders op dan de resultaten van het onderzoek af te wachten, I guess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |