SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Half uurtje minstensquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er nog mensen die behoefte hebben aan nog een uurtje muziek?
Je zit te walken?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit hier te walken like an egyptian op de bank oehehoe
Ik plak er een uurtje bij aan. Als er geen luisteraars meer zijn, stop ik wel eerderquote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Melting - Golden oldies
23:00 - 00:00 DJ11 - Extension
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik plak er een uurtje bij aan. Als er geen luisteraars meer zijn, stop ik wel eerder
Dit is meer een zwoele lovesong.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer van die cd met Romantic Lovesongs
Ik hoop inderdaad beide.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt MeltingJe hebt het muzikale leven van de huisgenoot van Naatje blijvend verrijkt. En ons een groot plezier gedaan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt MeltingJe hebt het muzikale leven van de huisgenoot van Naatje blijvend verrijkt. En ons een groot plezier gedaan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik ga wel gewoon zoenen. Dank je wel Melting
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, 11, heb je toevallig iets van War of the Worlds?
Sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:15 schreef livelink het volgende:
Je draait weer te lekker, Elf. Zo kan ik toch niet naar bed gaan?
Ja, dat kan welquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SorryNog even opblijven kan toch wel?
Ik vrees dat ik niks van hem heb. Ik kan zoeken, natuurlijk...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, dat is dan de albumnaam natuurlijk, uitvoerende artiest is Jeff Wayne
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Jij hebt een glazen bol. Dat heb ik al klaarstaan, namelijk
Goodbye Stranger toevallig?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Jij hebt een glazen bol. Dat heb ik al klaarstaan, namelijk
Wat mij betreft hun op één na beste nummer, achter Spooky.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:21 schreef livelink het volgende:
Ja, deze vind ik dus wel geweldig van New Order
wat had je klaarstaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat wel een goed idee
Inderdaad. Hoewel de Seal-versie strikt genomen niet het origineel isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik dacht al, dit komt me bekend voor, maar origineel acoustisch dus
Ook dat was al geplandquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
zou supertramp de volgende kunnen zijn, ik moet er snel vandoor
Met dank aan Livelinkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Goede pickIk had zelf Fool's Overture aangevraagd als je ernaar had gevraagd, dus zo helderziend ben ik ook weer niet
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik ga me toch echt naar buiten begeven
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik ga me toch echt naar buiten begeven
Ga je wel eens naar hun wedstrijden, Elf?quote:
Niet uit mezelf, maar ik was vorige week wegens een andere reden in het stadion tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar hun wedstrijden, Elf?
Mocht je met je band spelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet uit mezelf, maar ik was vorige week wegens een andere reden in het stadion tijdens de wedstrijd
Ik was het alweer vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit vind ik nog steeds één van de beste nummers van Kim Wilde. Beetje onderschat liedje, naar mijn bescheiden mening.
Ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten eigenlijk.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
Mooi laatste nummer. Dank je wel Elf. Dat was nog een heel fijn uurtje.
Dank je. Ik ga inderdaad zo naar bed.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaanWelterusten voor zo meteen!
Truste Rafjequote:Op zondag 27 januari 2019 02:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil slapen
binnenkort toch maar weer wat zwaardere slaap tabletjes bestellen.
Of wat wiet kopen. Werkt soms ook wel![]()
Wakker blijven tot in de treure is iig kut. en dan like 2 uur slapen, haha.
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:36 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik heb lekker lang geslapen
De kabouter was in diepe slaap en werd vanmorgen om half 8 wakerquote:Op zondag 27 januari 2019 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Jij wel, maar de kabouter ook?
Lekker hoor.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouter was in diepe slaap en werd vanmorgen om half 8 waker
Ja, niets te klagen dus, het heeft hier de hele nacht geregend dus we zien wel wat we gaan doen.quote:
Dus de kabouter kan niet met oma naar de golfclub?quote:Op zondag 27 januari 2019 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, niets te klagen dus, het heeft hier de hele nacht geregend dus we zien wel wat we gaan doen.
Smakelijk en veel plezier.quote:Op zondag 27 januari 2019 08:53 schreef just me het volgende:
tijd om te ontbijten, brood met knakworstjes en dan naar de bioscoop!
goed bezigquote:Op zondag 27 januari 2019 08:53 schreef just me het volgende:
tijd om te ontbijten, brood met knakworstjes en dan naar de bioscoop!
Me ergeren aan Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Joejoewat doen jullie op deze druilerige zondag?
Meneer Elfquote:
Goed hoor en met jou?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meneer Elf
Hoe is het met u?
Klopt, kom hier amper nog. Maar verder alles goedquote:Op zondag 27 januari 2019 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou?
Voor mijn gevoel heb ik je een tijdje niet gesproken / gezien hier
Fijn dat alles goed is. Hopelijk binnenkort weer eens een show van jouw hand?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, kom hier amper nog. Maar verder alles goed
Iets met Paw Patrol, serie die ze thuis ook volgen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welke film hebben jullie gezien?
quote:
quote:
Goedemorgen dames, heer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |