SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
dank en een prachtig einde van je showquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
Jij ook weer veel dank, Elfquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
Ik hou van kaas, maar ook van jam.quote:
precies...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hou van kaas, maar ook van jam.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef brother52 het volgende:
Moby - dat liedje waarvan ik de titel niet weet
Nee.quote:
Het nummer is "In This World" van Mobyquote:This song samples Jackie Verdell's vocal from "Lord, Don't Leave Me" by The Davis Sisters
Per ongeluk mag ik hopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:07 schreef brother52 het volgende:
Heb hem nog eens live gezien. Was behoorlijk onder de indruk.
Was op Rock Werchter in 2003quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Per ongeluk mag ik hopen?
Ik zou geen kaartje van hem kopen. Dat is allicht te duur.
Ik neem die huisgenoot niet serieus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11
Tevens commentaar van mijn huisgenoot nav dat nummer met algebra in de lyrics: "wat een intense kutmuziek"
Daar moet je het even mee doen Melting
zalig zijn de onwetendenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11
Tevens commentaar van mijn huisgenoot nav dat nummer met algebra in de lyrics: "wat een intense kutmuziek"
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, de huisgenoot flipt nu waarschijnlijk
ik denk dat ie snel zn koptelefoon heeft opgezet inmiddelsquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, de huisgenoot flipt nu waarschijnlijk
Je blijft altijd mensen zonder smaak houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat ie snel zn koptelefoon heeft opgezet inmiddels
Dat is vintage.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
God, de jasjes van ze, wat een tijdsbeeld
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je blijft altijd mensen zonder smaak houden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt 11
preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je blijft altijd mensen zonder smaak houden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Er gaat een compleet nieuwe wereld open voor de huisgenoot van Naatje...
tijd voor een beetje muzikale opvoedingquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Er gaat een compleet nieuwe wereld open voor de huisgenoot van Naatje...
ik wist dat ik zulke jasjes eerder had gezien en ja hoor, even zoeken op facebook leverde een trouwfoto van mijn neef op, bijna 30jaar geledenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tijd voor een beetje muzikale opvoeding
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wist dat ik zulke jasjes eerder had gezien en ja hoor, even zoeken op facebook leverde een trouwfoto van mijn neef op, bijna 30jaar geleden
Uut Maastrichquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die eksunt sounts ferrie dutsj
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Engelbert Humperdinck waarschijnlijk
Ik ook, maar weet niet wie het zingen.quote:
Hold me in you arms, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Only in your arms heet het volgens mij
Jij begon vanmiddag in het Portugees.quote:
ik had een Spaanse uitgave van de grootste hits van Abbaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij begon vanmiddag in het Portugees.
Ik ben opgegroeid met dagelijks Status Quo en ELO boven mijn hoofd, dus vooral bij nummers als deze mix ik ze nog wel eensquote:
en dan in de huiskamer BZN, arme jijquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met dagelijks Status Quo en ELO boven mijn hoofd, dus vooral bij nummers als deze mix ik ze nog wel eens
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ich hab die Liebe gesehen, vicky leandros
Toen Symph brother het typte wel, ja.quote:
Het was brother.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen Symph brother het typte wel, ja.
Zo eentje wil ik ooit nog eens... Bestel ik er meteen een stuk of 40 fysiobehandelingen bijquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik ooit nog eens... Bestel ik er meteen een stuk of 40 fysiobehandelingen bij
Ik ook, maar weet niet meer wie het zingt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:42 schreef Melting het volgende:
Dit heb ik altijd een leuk nummer gevonden.
Spijkerhoek inderdaad. Niet te verwarren met onze eigen spijkerbroek.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Oh wat erg, dit... - ik weet het nog gewoon
Patty & Shift - Wonderful
(van Spijkerhoek, of hoe heette die serie ook alweer)
In de serie heette ze Patty. In werkelijkheid Mary-Lou van Stenis.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook, maar weet niet meer wie het zingt.
Steenis met dubbel e.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de serie heette ze Patty. In werkelijkheid Mary-Lou van Stenis.
Ze speelde in "Vrienden voor het Leven" de vriendin/vrouw van Eddy...
Hè vader?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Vrienden voor het leven deed ze ook geweldig, met Eddepet en vooral zijn moeder
ze heeft er flink mee opgetreden vertelde ze, het hele discothekencircuitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Melting het volgende:
Het leuke was, dat dit gewoon een nummer geschreven was voor in de serie, en het bleek gewoon een echte hit te zijn.
Flinke snabbel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze heeft er flink mee opgetreden vertelde ze, het hele discothekencircuit
Dacht ik ook, maar Wikipedia noemt beide varianten:quote:
ik speel een betje gitaar maar 12 snarig is ook nog knap lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik ooit nog eens... Bestel ik er meteen een stuk of 40 fysiobehandelingen bij
Gewoon 1 voor 1 spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speel een betje gitaar maar 12 snarig is ook nog knap lastig
Ja, volgens mij ook wel. Misschien moet ik rustig opbouwen, eerst 7-snarig, dan naar 8-snarig en dan pas 12quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speel een betje gitaar maar 12 snarig is ook nog knap lastig
ik ken ‘m niet, maar een Gibb is wel duidelijk te herkennenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat DDM deze wel kent.
zo erg is het ook weer niet, maar een goede grip op de snaren krijgen is lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook wel. Misschien moet ik rustig opbouwen, eerst 7-snarig, dan naar 8-snarig en dan pas 12
Het wordt voor mij sowieso al lastig om er eentje te vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo erg is het ook weer niet, maar een goede grip op de snaren krijgen is lastig
bij 12 wordt kans dat je er een raakt groterquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het wordt voor mij sowieso al lastig om er eentje te vinden.
Dan kan ik beter harp gaan spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij 12 wordt kans dat je er een raakt groter
zit er niet veel ruimte tussen de snaren van een harpquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kan ik beter harp gaan spelen
MadMasterquote:
Valt volgens mij best wel mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zit er niet veel ruimte tussen de snaren van een harp
Ik ken het volgens mij vanwege Spotify, het zat ooit in mijn Discover Weekly of zo...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster![]()
Nooit van The Dooley's gehoord trouwens.
en toch win jequote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Stem was duidelijk, titel een gok.
En de spelling van de naam fout...
Symph is een kopje thee voor jou aan het zettenquote:
Allemaal?quote:
Ga je mijn gedichtje nou proberen te immiteren?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat ik net als mijn opa
Vredig sterf in mijn slaap
En niet gillend van angst
Zoals zijn passagiers
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik wat stil ben. Heb last van koppijn. Ik luister nog wel steeds hoor.
Beterschap.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik wat stil ben. Heb last van koppijn. Ik luister nog wel steeds hoor.
De buurman?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zingt iemand mee hier, ik kan de zanger niet horen
Dank, dank. Ik had ook niet gedacht aan the range trouwens.quote:
En weer speelt Feyenoord thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zo... loting KNVB-beker levert Feyenoord-Ajax op.
Dat hoeft ook niet. Hij heeft vast een aardige vrouw of vriendin.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan helemaal niets met Bruce...
Loting is door een oud-Feyenoorder gedaan. Toeval?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt er nog muziek voor de huisgenoot van naatje?
ik wist dat jij ‘m wistquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
(En die ken ik alleen maar omdat ik 'm in mijn Trevor Horn-show heb gedraaid)
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
1989.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Jaartal: circa 1986-1987. Verder geen idee.
Hierna dan maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij is het Selena met Time Bombquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Was even weg, maar dit ken ik niet...
Geen samples, wel dezelfde synthesizer.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
hier zitten ook wel wat samples in die elders in bekende nummers terugkomen
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik geef haar groot gelijk. Dat moest.
"I gotta rock right now", weet niet meer in welk nr dat precies terug komt...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen samples, wel dezelfde synthesizer.
Stock, Aitken & Waterman...
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik geef haar groot gelijk. Dat moest.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Tering, wat is dit allejezus slecht.
Ken het wel...
Op speciaal verzoek van DDM.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:44 schreef livelink het volgende:
Dit is wel echt een dieptepunt hoor.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Wel triest als je gewoon je eigen liedje niet kan zimgen
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even over het vorige nummer: moest dat nou?
dat het uberhaupt te lezen en begrijpen is is al een wonderquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wilde je nu gewoon sneller zijn dan mad, of ben je echt vergeten de rest te typen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nog verlengen, Melting?
Die liefde...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat het uberhaupt te lezen en begrijpen is is al een wonder
ik ben allang blij dat al die letters in een soort van goede volgorde achter elkaar staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wilde je nu gewoon sneller zijn dan mad, of ben je echt vergeten de rest te typen?
dan gok ik dat het feestje om 23.00 voorbij isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga lekker mijn bed in zo meteen. Morgen weer een zware dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |