abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 19:23:56 #251
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210676089
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Ach, en Hansje. Kind zit zo met zichzelf in de knoop en niemand die er echt voor haar is. Iedereen te druk met z'n eigen shit en haar vertellen dat ze normaal moet doen. Arm kind.
Ja och meisje toch, dat vond ik ook echt wel zielig ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210683179
Ook de verhalen van de opa's en oma's zijn enorm herkenbaar. Mijn moedertje van nu 92 jaar en al 34 jaar weduwe heeft echt niet alleen maar hosanna verhalen van haar huwelijk met mijn vader (dominante zeikerd), maar ze was er in alle opzichten afhankelijk van. Zij fleurde echt op toen ze er zelf alleen voor stond, eindelijk mocht ze zelf kiezen hoe iets aan te pakken ipv continu toestemming vragen, ze ging ver buiten haar comfort-zone en werd alleen maar sterker daar door.
pi_210683687
Ja mee eens (over de opa's en oma´s) niet dat ik grootouders heb, maar mijn moeder raakt redelijk in verval. Daarnaast die band die je soms tussen ouders en grootouders is ongeveer zoals mijn band ook met mijn moeder is. Al ben ik gelukkig kindloos
pi_210685215
Ik lees alle verhalen hier mee :)
Nu het gaat over de relatie Marcel en Carola heb ik even een reminder nodig....Wende?
Wellicht heb ik het allereerste seizoen niet gezien, maar er staat mij niks van een dood kindje bij.
pi_210685577
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef Kanaroe het volgende:
Nu het gaat over de relatie Marcel en Carola heb ik even een reminder nodig....Wende?
Wellicht heb ik het allereerste seizoen niet gezien, maar er staat mij niks van een dood kindje bij.
De moeite waard om terug te kijken.
pi_210685598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef Kanaroe het volgende:
Wende is het dochtertje die verdronken was toen ze een jaar of zes/zeven was. Die was al dood toen de serie begon
pi_210686333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wende is het dochtertje die verdronken was toen ze een jaar of zes/zeven was. Die was al dood toen de serie begon
Ah, dank je voor de opheldering!
pi_210686386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De moeite waard om terug te kijken.
Dankje. Dat heb ik ooit geprobeerd, maar dat ging (toen) niet
pi_210688183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 19:19 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ah, dank je voor de opheldering!
Dat is ook de reden waarom ze niet naar een ander land wilde voor de camping, ivm het grafje van Wende
  dinsdag 19 september 2023 @ 22:27:40 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210689347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is ook de reden waarom ze niet naar een ander land wilde voor de camping, ivm het grafje van Wende
Plus dat ze toen nog niet helemaal hersteld was van dat ongeluk, het was een leuk idee maar een beroerde timing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210706911
Alles klopt in die serie, script, regie en acteren, ik hoop oprecht dat zij de publieksprijs krijgen van de TV-ring.
pi_210720576
Maar ze gaan het niet worden. B&Bvl wordt het. Gun dat Debbie ook wel een beetje. Het format is dankzij oa de producers heel erg leuk om naar te kijken. Zeker als Debbie dat als voormalige producer precies weet van de hoed en de rand.

Toch vind ik Oogappels beter en meer schurend, scripting gebeurde ook bij B&Bvl, maar dan zogenaamd spontaan.
  zondag 24 september 2023 @ 10:22:52 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_210733980
Seizoen uitgekeken. Prachtig. Erik en zijn vader is voor mij het absolute hoogtepunt. Geweldig geacteerd.

Meerdere keren als een kind zitten janken :@ Dat gebeurt mij niet snel, zeker niet bij een Nederlandse serie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_210774504
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Seizoen uitgekeken. Prachtig. Erik en zijn vader is voor mij het absolute hoogtepunt. Geweldig geacteerd.

Meerdere keren als een kind zitten janken :@ Dat gebeurt mij niet snel, zeker niet bij een Nederlandse serie.
Mooie aflevering weer, gisteren. Inderdaad, de verhaallijn van Erik en zijn vader is aangrijpend. Marcel en Carola ook trouwens. Mooi seizoen tot nu toe!
pi_210774520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 09:25 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Mooie aflevering weer, gisteren. Inderdaad, de verhaallijn van Erik en zijn vader is aangrijpend. Marcel en Carola ook trouwens. Mooi seizoen tot nu toe!
Ik vind Erik de meest sympathieke personage en zijn verhaallijn heeft me wel doen huilen :@
pi_210781463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind Erik de meest sympathieke personage en zijn verhaallijn heeft me wel doen huilen :@
Ramsey Nasr is een ontzettend goede acteur. Ik denk de beste van de hele serie zelfs.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_210791212
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Ramsey Nasr is een ontzettend goede acteur. Ik denk de beste van de hele serie zelfs.
In die rol zeker. Toch vond ik Malou nog veel beter, zij moest een onsympathieke vrouw neerzetten, waar iedereen gelijk een pokkehekel aan kreeg. En dat kon ze enorm goed. Ramsey vond ik toch een beetje leunen op sentiment en routine.
pi_210803572
Malou vind ik de beste en geloofwaardigste rol tot nu toe. Je krijgt écht een hekel aan haar maar ik voel ook haar frustraties. Erg goede serie. ^O^
pi_210821594
Blijft een serie om van te genieten. Acteerwerk is erg goed + de verhaallijnen heel herkenbaar. Zit af en toe toch met een brok in mijn keel, en dat heb ik niet zo snel. En zoals hierboven ook gezegd is Ramsey Nasr in deze rol echt topkwaliteit!

Ik heb het seizoen ook vooruit kunnen kijken, dus zal niets spoilen :) :D
pi_210821616
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:15 schreef Chea49 het volgende:
Malou vind ik de beste en geloofwaardigste rol tot nu toe. Je krijgt écht een hekel aan haar maar ik voel ook haar frustraties. Erg goede serie. ^O^
Ook briljant inderdaad, net zoals Ramsey. Ze is totaal niet tactisch en daarom echt verschrikkelijk, maar uiteindelijk wil ze wel het beste voor haar kinderen.
pi_210821687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:06 schreef Firuze60 het volgende:
Ook de verhalen van de opa's en oma's zijn enorm herkenbaar. Mijn moedertje van nu 92 jaar en al 34 jaar weduwe heeft echt niet alleen maar hosanna verhalen van haar huwelijk met mijn vader (dominante zeikerd), maar ze was er in alle opzichten afhankelijk van. Zij fleurde echt op toen ze er zelf alleen voor stond, eindelijk mocht ze zelf kiezen hoe iets aan te pakken ipv continu toestemming vragen, ze ging ver buiten haar comfort-zone en werd alleen maar sterker daar door.
Doet me denken aan mijn eigen ouders waar tussen ik nooit echte liefde heb kunnen ontdekken en mijn moeder vast zat in een net met weinig ruimte voor zichzelf. Na de dood van mijn vader werd ze een totaal ander mens en heeft gelukkig nog 10 jaar van geluk gekend dankzij haar weduwe-schap.
In deze serie zijn zoveel dingen herkenbaar die nooit zullen veranderen. Vroeger was het zo dat als je trouwde als vrouw zijnde je ook niet meer mocht werken buitenshuis, dat maakte vrouwen afhankelijk van hun partner. Nu ze gewoon mogen blijven werken is er weer een nieuw probleem ontstaan, wie zorgt er voor de kinderen? En voor je het weet vervreemd iedereen van elkaar. Geen tijd meer voor elkaar en zeker geen tijd meer voor de kinderen. Ik zie het om mij heen gebeuren.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:00:06 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210821954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:21 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ook briljant inderdaad, net zoals Ramsey. Ze is totaal niet tactisch en daarom echt verschrikkelijk, maar uiteindelijk wil ze wel het beste voor haar kinderen.
Mwah, dat je kinderen vooral doen wat jij wilt dat ze doen is niet hetzelfde als het beste met ze voor hebben.
Zoals de ze muziekcarrière van Lieke getorpedeerd heeft heeft niets te maken met "het beste met je kinderen voorhebben" maar alles met je eigen zin doordrijven.

Als je je kinderen zo opvoedt dat ze niet tegen je in durven gaan (als het echt belangrijk is) faal je behoorlijk als ouder.

Andersom is het overigens geen bewijs van geslaagd ouderschap als je kinderen je wel (durven) tegenspreken, voor de duidelijkheid :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210822326
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, dat je kinderen vooral doen wat jij wilt dat ze doen is niet hetzelfde als het beste met ze voor hebben.
Zoals de ze muziekcarrière van Lieke getorpedeerd heeft heeft niets te maken met "het beste met je kinderen voorhebben" maar alles met je eigen zin doordrijven.

Als je je kinderen zo opvoedt dat ze niet tegen je in durven gaan (als het echt belangrijk is) faal je behoorlijk als ouder.

Andersom is het overigens geen bewijs van geslaagd ouderschap als je kinderen je wel (durven) tegenspreken, voor de duidelijkheid :')
Nee, dat is natuurlijk waar. Ik moet eigenlijk zeggen dat ze alles met de beste bedoelingen doet. Toch is het uiteindelijk helemaal niet goed.
pi_210837433
Merel _O_
pi_210930625
Avrotros.nl/live

Even stemmen voor de televizier ring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')