A Monster Like Mequote:
Die heet hetzelfde jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:28 schreef Cee het volgende:
Chris Medina van American Idol?
Da’s toch die gast met die vrouw met hersenbeschadiging?
Of zit ik nu verkeerd te associëren.
Is ook dezelfde :pquote:
Wat een goede track, Daft Punk meets Susanne Sundfør. Benieuwd hoe ze die vocoders live gaan doen.quote:
Ja er is wel een kans dat het live tegen gaat vallen. Vind het ook een erg leuk nummer, blijft ook in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat een goede track, Daft Punk meets Susanne Sundfør. Benieuwd hoe ze die vocoders live gaan doen.
Ze doen tenminste nog moeite. Het land heeft slechts 5,5 miljoen inwoners. Nederland meer dan drie keer zo veel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:46 schreef aarontje112 het volgende:
Ze houden in Noorwegen wel erg van recyclen he
Ditquote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
Dit blijft zo'n mooi nummerzat zoiets er dit jaar maar tussen
Eensquote:Op maandag 18 februari 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ditblijft een van de mooiste ESF nummers ooit
Ja echtquote:Op maandag 18 februari 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch raar hoe dat gaat... toen ik dit hoorde dacht ik: nou, The Common Linnets kunnen wel inpakken. Maar volgens mij haalde hij netaan de top-10.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
Omdat bij hem het live weer amper overkwam. Het lied is schítterend, maar z'n live uitvoering was lief en charmant maar deed het lied niet heel veel goed. Bij TCL werd het lied door de act ineens x5 getild.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toch raar hoe dat gaat... toen ik dit hoorde dacht ik: nou, The Common Linnets kunnen wel inpakken. Maar volgens mij haalde hij netaan de top-10.
Echt hè.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets van NL eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
Daar zou ik heel blij mee zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets van NL eigenlijk.
Zo inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2019 14:28 schreef Momo... het volgende:
https://www.tv2.no/v/1425188/
Klinkt goed live Keiino
Jammer dat het nummer zelf niet zo fijn is.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:28 schreef Momo... het volgende:
https://www.tv2.no/v/1425188/
Klinkt goed live Keiino
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jammer dat het nummer zelf niet zo fijn is.
[ afbeelding ]
ik vind de 'joik' zanger niet echt het pluspunt van het trio. Maar zal vast wel winnen zaterdag.quote:
Denk omdat Keiino live goed klinktquote:Op maandag 25 februari 2019 17:20 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom is Noorwegen booming bij de bookmakers?
Yup, dat is de favoriet. Ik vind het een vrij beroerd nummer eigenlijk (doet me denken aan Monsters van vorig jaar), maar ik kan op zich wel begrijpen waarom het leuk gevonden word. En er zijn nog geen recht toe recht aan euro dance liedjes gekozen, dus goed voor de variatie.quote:
Ja ik vind het wel een leuk nummer, maar ook niet mega bijzonder verder. Het is wel echt dé fan favorite aan het worden geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2019 17:45 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Yup, dat is de favoriet. Ik vind het een vrij beroerd nummer eigenlijk (doet me denken aan Monsters van vorig jaar), maar ik kan op zich wel begrijpen waarom het leuk gevonden word. En er zijn nog geen recht toe recht aan euro dance liedjes gekozen, dus goed voor de variatie.
Het is inderdaad een betere versie van Monsters, maar niet al te speciaal. Wel iets wat in de OGAE-contest hoog kan scoren.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:45 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Yup, dat is de favoriet. Ik vind het een vrij beroerd nummer eigenlijk (doet me denken aan Monsters van vorig jaar), maar ik kan op zich wel begrijpen waarom het leuk gevonden word. En er zijn nog geen recht toe recht aan euro dance liedjes gekozen, dus goed voor de variatie.
twitter:CalmAfterTheTim twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 18:46:16Mørland is only allowed to win if he says what he did in his early youth reageer retweet
Ik vind ze een beetje de Saara Aalto van 2019quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:53 schreef Toasterwolf het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik echt de enige ben die wil dat mørland wint. Ik vind En livredd mann echt een meesterwerk en ik zie hem zelfs bijna als esf winnaar. Persoonlijk zie ik de hype rondom keino niet zo in. Het is een leuk nummer voor de eerste keer, maar het is niet erg bijzonder.
Dat vindt volgens mij iedereen in dit topicquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje de Saara Aalto van 2019maar wie weet wordt het beter als we het straks live zien met alles eromheen
Ohquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vindt volgens mij iedereen in dit topic
Wel iets beter en de concurrentie is iets minder, maar geen hoogvlieger.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef Momo... het volgende:
Ik hou hiervan, maar wel heel erg Daft Punk
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:20 schreef Momo... het volgende:
Maar wat heeft Morland nou gedaan, is hij een seriemoordenaar?
Ik las dat hij er een Engels nummer van wil maken als hij wint, snap ik echt nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef grazz het volgende:
Maar echt een goed optreden hoor. Hoog niveau dit.
NEE, dat haalt zoveel van de charme wegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat hij er een Engels nummer van wil maken als hij wint, snap ik echt niet
Ja echt?! Ik vond het zo echt heel mooi, laten zo!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE, dat haalt zoveel van de charme weg
Leuk!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
WidM is afgelopen, ik kijk gezellig met jullie mee
Ja, mee eens. Dit is middelmatig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef grazz het volgende:
Dat lied van Erland verwacht ik eerder van een Wit Rusland, Servie of Montenegro. Beetje te dramatisch. Hou er niet echt van.
Ik vond Mørland echt heel goed, wil het nu al terugkijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Dit is middelmatig.
Hoe waren de eerste vier liedjes? Hoe was Mørland?
Ik hoop dat hij wint, Noors is een prachtige muzikale taal!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond Mørland echt heel goed, wil het nu al terugkijken
Dit vind ik een zeer grote belediging.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:47 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer grote belediging.
Wig Wamquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:49 schreef Cee het volgende:
Toch klinkt het wel leuk, Wig Wam was destijds ook mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Of ik keek naar een ander optreden of ik snap het niet. Ging het om die vioolmevrouw?
Echt hè, die glamrock destijds dat toen ‘in’ was , vond The Ark met The Worrying Kind ook zo tof. Alleen Lordi vond ik dan weer niks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wig WamGeweldig nummer was dat
Deze Hank vind ik dan weer niets
Wig Wam was in 2005 geweldig. Ze hadden toen wel mogen winnen. Come on, come on, come on, love is all over mequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:49 schreef Cee het volgende:
Toch klinkt het wel leuk, Wig Wam was destijds ook mijn favoriet.
The Ark was zelfs een van mijn favorieten destijds, en nog steeds. Fantastisch nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè, die glamrock destijds dat toen ‘in’ was , vond The Ark met The Worrying Kind ook zo tof. Alleen Lordi vond ik dan weer niks.
You are the only one, living in my fantasies, in my dreamsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Wig Wam was in 2005 geweldig. Ze hadden toen wel mogen winnen. Come on, come on, come on, love is all over me
Daar deed het me ook denken, ja. Wel fijn in het gehoor liggend popliedje. Kan best eens naar de superfinale gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Em31 het volgende:
Dit wordt zoals Duitsland vorig jaar in beeld gebracht
quote:
Ja vond het ook wel leukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar deed het me ook denken, ja. Wel fijn in het gehoor liggend popliedje. Kan best eens naar de superfinale gaan.
Ik zou me vol gieten met drank, echt, dat werkt ookquote:
Aan die staging kan natuurlijk nog heel erg gesleuteld worden tot Tel Avivquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef Em31 het volgende:
Live zijn ze wel heel goed, staging valt me wel tegen
Ja gewoon een ouderwetse eurobangerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Cee het volgende:
Oh jongens dit heeft het ESF zo erg nodig nu.
Ben niet de enige dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef Em31 het volgende:
Live zijn ze wel heel goed, staging valt me wel tegen
I just wanna feel singquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef Cee het volgende:
Ik denk steeds dat hij Feel van Robbie Williams gaat zingen.
Niks van gemerkt, fake news, it’s a fix.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef grazz het volgende:
Ah wegens technische problemen volgens iemand op escforum
Godsamme ja dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:26 schreef Cee het volgende:
Gaan de andere landen nu expres de slechtsten hoge scores geven?
Dit ga je niet menen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:29 schreef Nexum het volgende:
Spirit In The Sky gaat niet eens naar de superfinale waarschijnlijk
JANKENquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:29 schreef Nexum het volgende:
Spirit In The Sky gaat niet eens naar de superfinale waarschijnlijk
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
Mr. Unicorn zou ook een geweldige inzending zijn
Ik vond er geen poep aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
Mr. Unicorn zou ook een geweldige inzending zijn
als zelfs jij agressief wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik echt iemand in elkaar ga slaan nu
Ik ook niet...quote:
Ja ik vond het daardoor een beetje gedateerd overkomen allemaal, snap dat de jury dan niet voor ze kiest.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef Nexum het volgende:
Dit was gewoon te verwachten. Hun staging was gewoon niet genoeg. Mr Unicorn's staging sprong er echt uit, ook al was het niet het meest origineel, het maakte wel het meeste indruk.
Ze hebben het er zelf naar gemaakt helaas
Ja ik drink niet eens maar ik heb na vanavond behoefte aan een borrel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok omdat hun daar staan, maar ik volg ook telegelijk ijsland
Gebeurt niet, trust mequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:38 schreef Em31 het volgende:
Is het echt al klaar voor ze dan? Niet dat het publiek nog massaal voor hen kiest?
omg nu moet het gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gebeurt niet, trust me
Als het wel gebeurt post ik een video hier van mezelf waar ik Spirit In The Sky karaoke zing
Ik wil het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef Momo... het volgende:
Ineens staat Mister Unicorn 2de in odds, kwartier geleden nog een na laatste
Echt he, zowel qua stand van zaken als waar we nou eigenlijk naar aan het kijken zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
Wel raar dat niemand van ons echt weet what the fuck er nu gaande is.
Dat was zo'n mooie winnares! Ik was die avond zo dronken en enthousiast.quote:
Snap er niks vanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:51 schreef Cee het volgende:
Oh wacht maakt iedereen nog kans? Is er geen superfinale? Oké dan.
Jury ging voor Mr. Unicornquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb er niks van gezien, maar ik vond Mr. Unicorn vooraf veruit het beste nummer, dus als dat wint is er eindelijk iets goeds op het songfestival (wat mij betreft).
Nee. Superfinale.quote:
Of heel aggressief/depressief/mensen vermoordendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht wel gewoon tot iemand heel enthousiast gaat doen.
Ja. Verschillende delen van Noorwegen stemmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Em31 het volgende:
superfinale is opnieuw stemmen en dan 100% televote?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja. Verschillende delen van Noorwegen stemmen
Ik ookquote:
@Cyan9quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |