Die staat al in de silo Rene!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:17 schreef renevanlaaren het volgende:
waar is de keuken, die zou toch om 8 uur komen.
Volgens mij ben je nog niet goed wakker schatquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:17 schreef renevanlaaren het volgende:
waar is de keuken, die zou toch om 8 uur komen.
kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet goed wakker schat
Ja, was raar he, snapt hem ook niet helemaalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie bang dat hij 'n strakke plasser krijgt....... vanuit het niets tegen Jens: Zou je ff willen kappen
met het aaien van je teddybeer!
zag er ook gek uit, ik kreeg ook een rare associatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was raar he, snapt hem ook niet helemaal
Ik dus niet,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zag er ook gek uit, ik kreeg ook een rare associatie.
Valt wel mee toch, zie hem regelmatig of achter de kont van Jessie aan of achter de kont van Shelly aanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:22 schreef DKUp het volgende:
Gerrit is een paar dagen nauwelijks te zien op de streams.
Echt he, ik heb zo geprobeerd vanmorgen niet te schelden op hem, niet te vaak negatieve dingen te zeggen maar echt het is bijna onmogelijk met die narcistquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Jessie niet geboren was, was de mensheid verloren geweest. Bestonden wij niet meer.
Ik zit ook al een tijd te kijken, en probeer op mijn handen te zitten, maar het lukt me op gegeven moment niet meer.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ik heb zo geprobeerd vanmorgen niet te schelden op hem, niet te vaak negatieve dingen te zeggen maar echt het is bijna onmogelijk met die narcist
Ja erg he,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zit ook al een tijd te kijken, en probeer op mijn handen te zitten, maar het lukt me op gegeven moment niet meer.....
Heb je trouwens nog gezien dat hij het knuffeltje niet terug gaf aan Jens, toen hij hem terug wilde, maar hield hem ver genoeg weg, zodat Jens hem niet kon pakken. Vervolgens liet hij het zo uit zijn handen vallen en liep weg (kon me toen beheersen).quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ik heb zo geprobeerd vanmorgen niet te schelden op hem, niet te vaak negatieve dingen te zeggen maar echt het is bijna onmogelijk met die narcist
De keuken kan snel staan. Alleen ben ik benieuwd of het aansluiten van water etc en de afvoer voor ook zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, geen cent te makke, 23.000 aan schulden en de mooie spullen blijven maar binnen komen
[ afbeelding ]
echt te belachelijk voor woordenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, geen cent te makke, 23.000 aan schulden en de mooie spullen blijven maar binnen komen
[ afbeelding ]
was de keuken in uto 1 ook geen krijgertje dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt te belachelijk voor woorden
begrijp niets maar dan ook niets meer van het verneukte concept van dit programma
afvoeren die hele hap - gooi de silo met inhoud maar in de vijver - zand erover en opnieuw beginnen
Ze moeten nog nog 4 nieuwe groepen stroom aan gelegd hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De keuken kan snel staan. Alleen ben ik benieuwd of het aansluiten van water etc en de afvoer voor ook zo snel zal gaan.
had mike toch al aangelegd(geulen voor gegraven paar weken geleden)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De keuken kan snel staan. Alleen ben ik benieuwd of het aansluiten van water etc en de afvoer voor ook zo snel zal gaan.
Ik vermoed maar zo dat het hele programma nog lang niet gaat stoppen als dit allemaal nog gebeurdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt te belachelijk voor woorden
begrijp niets maar dan ook niets meer van het verneukte concept van dit programma
afvoeren die hele hap - gooi de silo met inhoud maar in de vijver - zand erover en opnieuw beginnen
toen ook al zo belachelijk bedriegelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
was de keuken in uto 1 ook geen krijgertje dan?
kosten? welke kosten? alles is gratis daar - wil daar ook wonenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten nog nog 4 nieuwe groepen stroom aan gelegd hebben![]()
Gaat ze ook nog het nodige kosten
dat die snel in elkaar mag stortenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:40 schreef Angelique61 het volgende:
Hoop dat ze deze keuken een beetje knapper houden en schoonmaken
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:40 schreef Angelique61 het volgende:
Hoop dat ze deze keuken een beetje knapper houden en schoonmaken
Oja, dat gaat dan nog even duren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten nog nog 4 nieuwe groepen stroom aan gelegd hebben![]()
Gaat ze ook nog het nodige kosten
legen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha adje verlult zich weer
Hij komt bij Jes dat de dropbox vol zit
Ja, wat moet ik er mee, zegt Jes
Ja, weet ik niet ik moest alleen zeggen wee tje wel en SL
Ben der ook bang voor, met die vieze tarken daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
3 dagen en dan is het weer een zooitje
Komt een wand tegen aanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:41 schreef Angelique61 het volgende:
Ben benieuwd hoe die keuken komt te staan, met die rondingen van de Silo
de zou eigenlijk zon echt huisvrouwtje tijdelijk in moeten komen net als in uto 1 om ze kwa schoonmaak is flink achter hun vodden te zittenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:42 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben der ook bang voor, met die vieze tarken daar.
Er is inderdaad behoorlijk gegraven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
had mike toch al aangelegd(geulen voor gegraven paar weken geleden)
ZOuden ze ook streamers sponsoren die een nieuwe keuken willenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
kosten? welke kosten? alles is gratis daar - wil daar ook wonen
Ha ha mooi gedaan Fritsie, onze Narcistquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOuden ze ook streamers sponsoren die een nieuwe keuken willen![]()
Ik ben een streamer van het televisie programma Utopia
Ik zag dat u een keuken gaf aan de Utopianen voor reclame?
Ik zal ook voor u reclame maken op FOK
De site waar Talpa de ideeën van de streamers pikt om het programma te maken ( althans volgens sommige)
Zal dat lukken denk je
Klopt, zag ze vanmorgen in de weer met de mail en hoorde ook dropbox vallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha adje verlult zich weer
Hij komt bij Jes dat de dropbox vol zit
Ja, wat moet ik er mee, zegt Jes
Ja, weet ik niet ik moest alleen zeggen wee tje wel en SL
tim had er ook wel ingemogenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha mooi gedaan Fritsie, onze Narcist
Vanessaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de zou eigenlijk zon echt huisvrouwtje tijdelijk in moeten komen net als in uto 1 om ze kwa schoonmaak is flink achter hun vodden te zitten
Ja, dat was adje, die was op dropbox aan het zoeken naar een foto van dieren voor zijn idiote planquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, zag ze vanmorgen in de weer met de mail en hoorde ook dropbox vallen.
En als ze slim zijn maken ze van de ruimte achter de wand opslag/voorraadkastquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, zag ze vanmorgen in de weer met de mail en hoorde ook dropbox vallen.
Nou dat verzinnen ze niet denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze van de ruimte achter de wand opslag/voorraadkast
ja ..mocht dat mens niet, maar ze had wel de hygiene van utopia op ordequote:
Jou narcist mop, niks onsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha mooi gedaan Fritsie, onze Narcist
hygiene op orde ? met dat eeuwige gele doekje?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ..mocht dat mens niet, maar ze had wel de hygiene van utopia op orde
hopen dat ze dat zo nog even ontdekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze hebben gisteravond toch ook de snacks gefrituurd die bedoeld zijn voor de viptafels?
precies, en maar vingers likken met koken .nagels bijten ik hen genoeg filmpjes gemaakt toenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
hygiene op orde ? met dat eeuwige gele doekje?
het was een vieslak eerste klas hoor, Vanessa
Half nederland gebruikt die gele doekjes..wegwerpschoonmaak doekjes (al kan je ze best 1 of 2 x wassen)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
hygiene op orde ? met dat eeuwige gele doekje?
het was een vieslak eerste klas hoor, Vanessa
Hahaha tarken. Zie zelden dat woord. Hoorde dit vroeger wel. Ik verstond tannik of tannek/tallik/tallek. Ik heb het een keer opgezocht omdat ik niet wist hoe je het precies schrijft/uitspreekt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:42 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben der ook bang voor, met die vieze tarken daar.
Dat zijn ze bijna allemaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
precies, en maar vingers likken met koken .nagels bijten ik hen genoeg filmpjes gemaakt toen
ik lik ook me vingers afquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
precies, en maar vingers likken met koken .nagels bijten ik hen genoeg filmpjes gemaakt toen
Zeyina heeft daar ook een mooie compilatie van.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zullen ze toch wel benutten? Zou anders zonde zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze van de ruimte achter de wand opslag/voorraadkast
En taddik/taddek heb je ook nog. Wordt in mijn familie gebruikt voor een viezerik.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha tarken. Zie zelden dat woord. Hoorde dit vroeger wel. Ik verstond tannik of tannek/tallik/tallek. Ik heb het een keer opgezocht omdat ik niet wist hoe je het precies schrijft/uitspreekt.
Het was hetzelfde als viesjek.
Leuk dat iemand anders het ook kent.
thuis zegt mams dat dat niet de bedoeling is..hier doen ze maar watquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:54 schreef renevanlaaren het volgende:
jens vreet ff een pak creuslie leeg alsof het chips is
Edit: spuit 11quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha tarken. Zie zelden dat woord. Hoorde dit vroeger wel. Ik verstond tannik of tannek/tallik/tallek. Ik heb het een keer opgezocht omdat ik niet wist hoe je het precies schrijft/uitspreekt.
Het was hetzelfde als viesjek.
Leuk dat iemand anders het ook kent.
Toen Adriaan naar buiten ging, gooide hij bewust heel hard met de klep van die ijzeren containers en gooide flink met die zakken. Ze hadden het er net over gehad dat iedereen nog sliep.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:48 schreef mazaru het volgende:
Ik zou me toch een takkeherrie maken in die loods. Boren, schuren, hakken, zingen whatever. Als die twee flapdrollen op de zolder maar wakker werden op een vervelende manier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja die ook.
Postte ik ook net.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:58 schreef danaqui het volgende:
[..]ja zag het vandaar dat ik maar ff edit doe
Ja, dat kan het ook geweest zijn,bijvoorbeeld als je jezelf heel vies had gemaakt als kind.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
En taddik/taddek heb je ook nog. Wordt in mijn familie gebruikt voor een viezerik.
bij winst denken "ze" we kunnen weer (kleding en dergelijke) bestellenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jens vraagt zich af waarom de winst van de evenementen zo verdwenen is.
Omdat structureel alle overgehouden voorraad opgezopen is zegt Gerrit.
Een pollie kost natuurlijk ook 80 cent inkoop zegt Jens, daarbij vergeet hij de batterijen en de koop van de camera dus een pollie levert hooguit 3,50 op daar gaat dat de belastingen nog vanaf reken maar uit je winst
Kan hem niet bekijken. Leeg!quote:
Die kruidenbitter blijft een vaag verhaal.Wat was Jef er op gebrand dat die laatste factuur betaald moest worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Studenten drukkerij zegt Jessie zeker 10% procent van op je privé rekeninggestort he..... Gerrit zegt niks
Wie zwijgt stemt toe...
Ik heb een vermoeden dat er zo veel geld naar buiten gesluisd is, Sjon heeft ook heel wat achterover gedrukt, evenals Jessie en Jeff. Die flesje hebben meer gekost dan opgeleverd.
kinderbijslagquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kruidenbitter blijft een vaag verhaal.Wat was Jef er op gebrand dat die laatste factuur betaald moest worden.
quote:
haha ja en nieuwe telefoon en een vakantie naar spanje, ikquote:
Wat maakt dat uit? Ze maken toch dezelfde uren?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat heeft tot laat doorwerken voor zin als je daardoor de volgende dag je nest niet uitkomt
dan hoef je de stream niet te delenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ze maken toch dezelfde uren?
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bij winst denken "ze" we kunnen weer (kleding en dergelijke) bestellen
Misschien moeten ze het woord winst niet gebruiken, winst heb je namelijk als je inkomsten groter zijn dan uitgave...
Inkomsten is daar een beter woord, misschien werkt dat ook positief dat men bij inkomsten niet gelijk denkt bestel maar bestel maar bestel maar
Ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dan hoef je de stream niet te delen
Begrijp het probleem ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Oh, is het gezever al weer begonnen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp het probleem ook niet helemaal.
Liefde is: elkaar voeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:16 schreef Jian het volgende:
Gezellig wakker worden met een ontbijtje op bed![]()
[ afbeelding ]
Erik wilde het graag met Adriaan doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmorgen Coss
wrom helpt Meik niet met de keuken
een mijlpaal bereikt .. Tokkie Camping graties keuken
Ik bedoel met onze iedereen die hem een narcist vindtquote:
Wrom?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:24 schreef schizolientje het volgende:
Tim, Franny en Mike en Lotus moeten lekker in 1 huisje gaan wonen
yep.. maarquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Erik wilde het graag met Adriaan doen.
Die staan om de twee uur op om de dieren vers drinken te geven zodat het niet kan bevriezenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
lotus wakker , bord vreten ernaast![]()
![]()
Ze overdrijven nu wel met dat uitslapen, omdat ze er 's nachts uit moeten voor de dieren.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
omdat ze erg goed bij elkaar passen op het moment
Hij staat nu toch ook in de caravan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:16 schreef schizolientje het volgende:
volgens Adriaan mag een gasfles niet binnen staan. Op campings dus overal en met edelsmeden ( wat niet iedereen doet) staan ze ook onder de tafels voor de branders. Het zou verstandig zijn het bij de ingang te vermelden voor als er evt brand zou zijn
Baby??? Jij gaat wel ver denkenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze overdrijven nu wel met dat uitslapen, omdat ze er 's nachts uit moeten voor de dieren.
Wat gaat dat worden als ze ooit een baby krijgen. Dan kun je met een beetje pech lange tijd
's nachts je bed uit en moet je de volgende dag gewoon werken, of verder gaan met het verzorgen
van huis en kind
Wat liefdevol wordt gedeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:16 schreef Jian het volgende:
Gezellig wakker worden met een ontbijtje op bed![]()
[ afbeelding ]
Niet meer.Eerst wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat nu toch ook in de caravan?
Ja en Jessie, Adriaan, Hiske en Christel in het andere .......quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:24 schreef schizolientje het volgende:
Tim, Franny en Mike en Lotus moeten lekker in 1 huisje gaan wonen
Hoeft niet van hen samen. Maar neem aan dat ze ooit zo ver zullen zijn dat er bij één van hen, of samen, een kindje komtquote:
Geloof me, dan gaat het allemaal goed komen..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoeft niet van hen samen. Maar neem aan dat ze ooit zo ver zullen zijn dat er bij één van hen, of samen, een kindje komt
Als je geen verplichtingen hebt, maakt het toch niet uit? De meeste 20'ers slapen lekker uit, als ze de kans krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoeft niet van hen samen. Maar neem aan dat ze ooit zo ver zullen zijn dat er bij één van hen, of samen, een kindje komt
ja logischquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Vegan burgersaus, voor op de hamburgers?![]()
![]()
Ze zijn ook nog eens tot laat aan het werk geweest hetquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze overdrijven nu wel met dat uitslapen, omdat ze er 's nachts uit moeten voor de dieren.
Wat gaat dat worden als ze ooit een baby krijgen. Dan kun je met een beetje pech lange tijd
's nachts je bed uit en moet je de volgende dag gewoon werken, of verder gaan met het verzorgen
van huis en kind
Niet als je 's middags en 's avonds werkt zoals zij nu doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van huis en kind
Hoe koken ze dan zonder gasfles?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
Even over dat strooizout. Ik weet dat het voor honden heel gevaarlijk is. Is dat voor de kippen, geiten en het varken ook zo'?
De gasflessen staan nu buiten.quote:
dan huur je een nanny...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van huis en kind
kom op zeg, dat is toch een heel ander verhaal?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van huis en kind
Zowiezo gezeur, laat die mensen.... Ik vond het ook nog heerlijk in mijn bedje hoor...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet als je 's middags en 's avonds werkt zoals zij nu doen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg, dat is toch een heel ander verhaal?
in het echte leven is men ook in staat om gewoon 's morgens om 8 uur of half negen bij de baas aan het werk te gaan. Daar is ook geen gesodemieter om om 9 uur aan het ontbijt te zitten...
Het is toch niet met elkaar te vergelijken, leven in in rls en het leven buiten.
Wat mij betreft werkt die 's nachts en slaapt hij vervolgens de hele dag en avond, heerlijk wat een rustquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog eens tot laat aan het werk geweest het
Ik vind trouwens het uitslapen helemaal geen probleem, netjes laten zou ik zeggen
Wou dat Jessie eens tot een uurtje op 12 bleef slapen
O oke, wist ik niet eens,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De gasflessen staan nu buiten.
Die zou ik mijn kind niet toevertrouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie er 1 bij de pc zitten: Brenda.
Dat zou helemaal mooi zijn, een dag of wat achter elkaar, wat een rust zegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt die 's nachts en slaapt hij vervolgens de hele dag en avond, heerlijk wat een rust
Nee, dat is waar.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die zou ik mijn kind niet toevertrouwen.
meeste gezinnen ontbijt doordeweeks niet samen...is geen tijd voorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
in het echte leven is men ook in staat om gewoon 's morgens om 8 uur of half negen bij de baas aan het werk te gaan. Daar is ook geen gesodemieter om om 9 uur aan het ontbijt te zitten...
Het is toch niet met elkaar te vergelijken, leven in in rls en het leven buiten.
is toch juist bedoeld om extra werk te verzetten, daarom werk je door.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog eens tot laat aan het werk geweest het
Ik vind trouwens het uitslapen helemaal geen probleem, netjes laten zou ik zeggen
Wou dat Jessie eens tot een uurtje op 12 bleef slapen
Waarom moeten ze extra uren maken dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
is toch juist bedoeld om extra werk te verzetten, daarom werk je door.
Hiske is van de febo gekomen de tafe moet naar boven, leefruimte moet beter verdeeld worden
Ik hoop dat ze dat weten en de diertjes binnen hun hekken houdenquote:
ook kort door de bocht, zijn zat gezinnen die netjes even aan tafel ontbijten, Bovendien heeft ook dit niets te maken met het leven daar of het leven buiten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meeste gezinnen ontbijt doordeweeks niet samen...is geen tijd voor
Bak koffie met snee brood uit de hand
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen om 5.30 met me notulen begonnen, werden die klojos al weer om 6 uur wakker, dus als die nu even bleven slapen kan ik die dingen afmaken............. wat ik trouwens nu maar eens even ga doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]![]()
Dan worden de ochtenden ook weer saai.
Ik heb overigens geen probleem met het uitslapen, maar de reden waarom. Dan denk ik jonge mensen kunnen daar best tegen, die gebroken nachten.
Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. Het is Utopia
Idd het échte leven is buiten en nu lekker genieten..It's Utopia!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ook kort door de bocht, zijn zat gezinnen die netjes even aan tafel ontbijten, Bovendien heeft ook dit niets te maken met het leven daar of het leven buiten.
zeg dat wel, dan valt er pas wat om 11 of 1 uur wat te streamen en dan is iedereen daar weer van over de rooie. En de plotter en PC naar boven wordt hem ook niet, dan kunnen ze s morgens vroeg niet meer werken omdat Mike en Lotus daar liggenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]![]()
Dan worden de ochtenden ook weer saai.
Ik heb overigens geen probleem met het uitslapen, maar de reden waarom. Dan denk ik jonge mensen kunnen daar best tegen, die gebroken nachten.
Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. Het is Utopia
Die worden er dan afgebonjourd let maar opquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zeg dat wel, dan valt er pas wat om 11 of 1 uur wat te streamen en dan is iedereen daar weer van over de rooie. En de plotter en PC naar boven wordt hem ook niet, dan kunnen ze s morgens vroeg niet meer werken omdat Mike en Lotus daar liggen
Dat gaat Mike echt niet doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske vraagt ook nog even aan Eric over het bier, Mike gaat zijn sixpack terug zetten volgens Eric die hij voor zijn bezoek had besteld
jawel hoor ik wel...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die zou ik mijn kind niet toevertrouwen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops bemoei lkkr met je eigen kutleven
laat Erik zn eigen leven in vullen
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jawel hoor ik wel...
Niet aan *Christel* met de koelijoekie
Zeker niet aan *Merel*... kom je thuis heeft je baby opeens oorbelletjes enzo(vond ik leuk, is toch leeuuk)
*Hiske* geen mening
*Lotus* ja hoor zou ik ook me kind aan toevertrouwen
*Franny* .. der hart zit op te juiste plek, maar veels te onzeker, hangt de hele dag aan de telefoon..is het goed dat.., mag ik ...
*Shelly* no way.. die vergeet me kind bij boodschappen doen ofzo
Ranking de utopia vraag 7 😉
En terecht, koekjes van 3 euro zijn niet erg, maar een biertje van 80 cent wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat gaat Mike echt niet doen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jawel hoor ik wel...
Niet aan *Christel* met de koelijoekie
Zeker niet aan *Merel*... kom je thuis heeft je baby opeens oorbelletjes enzo(vond ik leuk, is toch leeuuk)
*Hiske* geen mening
*Lotus* ja hoor zou ik ook me kind aan toevertrouwen
*Franny* .. der hart zit op te juiste plek, maar veels te onzeker, hangt de hele dag aan de telefoon..is het goed dat.., mag ik ...
*Shelly* no way.. die vergeet me kind bij boodschappen doen ofzo
Ranking de utopia vraag 7 😉
met kleine kinderen ontbijt je aan tafel, als ze naar de middelbare gaan heeft iedereen een ander ritme dan valt dat samen ontbijten uiteen ook avond eten kan niet altijd samen, ik werk bijvoorbeel 3 dagen tot 19.00 of nog later, mijn gezin heeft dan al gegeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ook kort door de bocht, zijn zat gezinnen die netjes even aan tafel ontbijten, Bovendien heeft ook dit niets te maken met het leven daar of het leven buiten.
Ik ook, een intrigante is het. Ik kan niets leuks aan haar ontdekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:41 schreef magnaal het volgende:
Ik vind Hiske verschrikkelijk...Jaloers, sneaky, dwars, gemeen en zoveel meer...Achterbaks bv
die is een van de ergste qua troep achterlaten en binnen lopen met die vieze poten van drquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:41 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hup lege pot broodsmeerselmeuk gewoon laten staan en weghekske
Ja ik zeg het al een tijdjequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:43 schreef Jian het volgende:
Enfin wat zien jullie?
[ afbeelding ]
Even ter illustratie;
Jessie kijk als een gehypnotiseerde Labrador naar Lotus, hij kwijlt nog net niet
Vervolgens beeld van Lotus die zegt: Is er iets Jessie?
Nog seconden blijft hij gehypnotiseerd staan kijken alvorens te zeggen: wat isser
Lotus lacht.
wat een creepquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:43 schreef Jian het volgende:
Enfin wat zien jullie?
[ afbeelding ]
Even ter illustratie;
Jessie kijk als een gehypnotiseerde Labrador naar Lotus, hij kwijlt nog net niet
Nog seconden blijft hij gehypnotiseerd staan kijken alvorens te zeggen: wat isser
Lotus lacht.
Ik weet niet hoe het in haar hoofd zit, maar ze is geen groepslid..Ze voelt zich er ernstig boven verheven, de rest is maar voetvolk..Behalve Christel misschien, daar zou ze in wezen andere plannen mee hebben..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die is een van de ergste qua troep achterlaten en binnen lopen met die vieze poten van dr
Merel met haar 2 dozen wijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Twee van de grootste dieven van Utopia praten over het stelen van het bier.
Merel: en heeft Erik ook gedronken? OOOOO wat erg!! Dat kan toch niet, hij mag niet meer drinken.
En Lotus ziet er weer verrot uit.......
Van 1 biertje?![]()
Hij kijkt wel heel lief naar haarquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:43 schreef Jian het volgende:
Enfin wat zien jullie?
[ afbeelding ]
Even ter illustratie;
Lotus lacht.
Ja daarom doet hij ook zo tegen en over haar..Kleine jongetjes schoppen ook meisjes die ze leuk vindenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik zeg het al een tijdje
Jessie is inluv op Lotus
hij neemt haar in de maling, dat is wat ik ziequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:43 schreef Jian het volgende:
Enfin wat zien jullie?
[ afbeelding ]
Even ter illustratie;
Lotus lacht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja daarom doet hij ook zo tegen en over haar..Kleine jongetjes schoppen ook meisjes die ze leuk vinden
denk het niet, dan had ze hem allang verscheurd en uitgemaakt voor creepquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een creep
(zou lotus weten dat haar foto die Jessie 's nachts straft of beloont? )
Ook Christel behoort niet tot haar niveau. Hoorde haar eens met haar moeder bij een vorig bezoek. Dit volk was toch niet waar ze thuis mee om zou gaan werd er toen gezegdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in haar hoofd zit, maar ze is geen groepslid..Ze voelt zich er ernstig boven verheven, de rest is maar voetvolk..Behalve Christel misschien, daar zou ze in wezen andere plannen mee hebben..
Inderdaad en misschien is geobsedeerd nog wel een beter woord.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik zeg het al een tijdje
Jessie is inluv op Lotus
Wat is dat erg zeg...Maar als Christel ja zegt, dan...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ook Christel behoort niet tot haar niveau. Hoorde haar eens met haar moeder bij een vorig bezoek. Dit volk was toch niet waar ze thuis mee om zou gaan werd er toen gezegd
Dat zie jij goed Bossche Bolquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij kijkt wel heel lief naar haar![]()
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar misschien vindt hij haar wel echt heel leuk en reageert hij op haar zo fel omdat juist zij zo op hem reageert.
Dan luistert Hiske even niet naar haar moederquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat is dat erg zeg...Maar als Christel ja zegt, dan...
en 2 flessen likeur.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
Merel over drinken... 2 dozen wijn heeft ze voor zichzelf en Brenda .. en worst ..
Ja, vandaar dat hij als ze begint te lachen nog seconden lang naar haar staat te kijken alvorens wakker te schrikken met "watisser" ....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij neemt haar in de maling, dat is wat ik zie
En Bacardi dacht ik.quote:
Gisteren tijdens de uitzending ,er werd ook nog een mooie liefdevol geluidje bij gezet toen Jessie Lotus met smachtende blik aan keekquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:43 schreef Jian het volgende:
Enfin wat zien jullie?
[ afbeelding ]
Even ter illustratie;
Lotus lacht.
hahaha..ja dat hij is dan echt ff van de wereldquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij als ze begint te lachen nog seconden lang naar haar staat te kijken alvorens wakker te schrikken met "watisser" ....
Tim is ook aardig tegen de Febo aan het ingaan merk ik, in de camera lullen tegen de Febo en zender niet omdoen, paar van die dingetjes, ik den dat hij naar een exit aan het werken isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het lijkt erop dat Franny en Tim ruzie aan het maken zijn en wij dat niet mogen zien, soms vergist de regie zich en krijgen we wat beelden geen geluid
Idd ga maar vervroegd lunchen, schijnheilig verhaaltjequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan ook.
Dit opgelegde toneelstukje is echt niet om aan te horen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de uitzending ,er werd ook nog een mooie liefdevol geluidje bij gezet toen Jessie Lotus met smachtende blik aan keek
quote:Dotteke, vrijdag 25 januari 2019 @ 06:35
Jessie heeft het idee dat hij in een oorlogsgebied is binnengekomen.
Adje zegt het is hier ikke ikke ikke ikke ikke ikke
Daarom passen wij zo goed bij elkaar, zegt Jessie, wij zijn hier beide voor de groep dingen te doen.
Tim heeft zijn laatste waarschuwing gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tim is ook aardig tegen de Febo aan het ingaan merk ik, in de camera lullen tegen de Febo en zender niet omdoen, paar van die dingetjes, ik den dat hij naar een exit aan het werken is
Ja echt ... gisteren kwamen de dozen binnen en zei ze dat er 1 doos voor haar bij zou zijn.. 10 voor het evenement. waren er 12 dozen, dus Merel claimt ook die andere doos.. want die was niet besteld dus ook gratis voor haar ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik geloof er niets van dat ze dat zomaar kado heeft gekregen
Ja, ja inderdaad, hij stond overigens het halve gesprek als zo gehypnotiseerd naar haar te kijken, maar zo lang kon ik de gif niet maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de uitzending ,er werd ook nog een mooie liefdevol geluidje bij gezet toen Jessie Lotus met smachtende blik aan keek
En iemand die het opviel.Of wat van zei.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... gisteren kwamen de dozen binnen en zei ze dat er 1 doos voor haar bij zou zijn.. 10 voor het evenement. waren er 12 dozen, dus Merel claimt ook die andere doos.. want die was niet besteld dus ook gratis voor haar ...
Mooi zoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tim heeft zijn laatste waarschuwing gehad.
Mooi he, en ook als je Jessie ook hoort zeggen dat Mike alleen ik ik ik ik ik ik ik zegt ,dat doet die zelf ook aan een stuk door, nog meer als Mikequote:
Jens stond er bij... denk dat die dacht van OK zal wel ..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En iemand die het opviel.Of wat van zei.
Die waren ze al aan het roken toen de gasten er nog waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Hebben Brenda en Merel de sigaretten die over waren van de B&B'ers al ingeleverd?
Nee, want het is Merel, die mag alles van de oppergot Jessie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En iemand die het opviel.Of wat van zei.
waarmee?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
Ow Eric helpt zichzelf naar de kloten...
Ja, was een leuk stukkie, misschien kan DGKtegengas het op een filmpje zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja inderdaad, hij stond overigens het halve gesprek als zo gehypnotiseerd naar haar te kijken, maar zo lang kon ik de gif niet maken.
Precies en dat is duurder dan een blikje bier en ook reuze ongezond.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die waren ze al aan het roken toen de gasten er nog waren.
Ja volgens Merel....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarmee?
Met dat ene biertje op een avond?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarmee?
Met dat ene biertje op een avond?
Voor de pootjes in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
Even over dat strooizout. Ik weet dat het voor honden heel gevaarlijk is. Is dat voor de kippen, geiten en het varken ook zo'?
de foute leverwaarden van erik kan ook ergens anders vandaan komen..quote:
Merel kan beter meer gaan vretenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
Ow Eric helpt zichzelf naar de kloten...
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:59 schreef Jian het volgende:
Smerige heks die Hipske, "kan jij daar dan de leiding in nemen Merel?" Die griezel wil weer buiten schot blijven.
Busje is snel door gereden..... doeiiiiiiquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Moememoemelemoem tadadaaaaaaaaaaaaaa busje komt zo
[ afbeelding ]
merel helpt utopia2 naar de klote met der koopziektequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Merel kan beter meer gaan vreten
is heel goed voor dr
bemoei..
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel krijgt vanmiddag nieuwe schoenen.
Maar 1 biertje pakken van de BV kan niet.![]()
Ja dat is haar smoes momenteel.. Alles is voor Merel!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel mag vanmiddag kleding uitzoeken,en ze krijgt ook nieuwe schoenen.Is een verjaardags cadeau.
Erg he?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.
Echt vreselijke wijven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een gemene heksen zijn Hiske en Merel zeg.
Ze zijn zelf betrapt dat ze zo veel koekjes bestelden op kosten van de bv.
Hoor ze nu klagen over Mike, terwijl die jongen keihard werkt in de silo.
Hele dagen liggen die vilein te roddelen over jan en alleman.
En de markt is maar voor de helft verkocht, 6 of 13 standhouders, iig veel te weinig geregeld.
En ze eisen nu al een plek boven op terwijl er nog niet eens de wanden zijn geplaatst.
Dat is prima, maar hou dan je bek over anderen!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:05 schreef Poezewoes het volgende:
Merel komt nog het beste weg met al haar privé spullen die ze (krijgt).
Die zit er echt voor zich zelf
Er liggen zakken koffie in de boot.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt vreselijke wijven.![]()
Ik begreep dat ze gisteren een biertje hebben genomen, omdat er geen koffie was en dat is doelbewust niet gekocht.
O ja, dat is ook zo. Waarom is dat zo besloten?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er liggen zakken koffie in de boot.
uggs..kosten 200?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:03 schreef magnaal het volgende:
Merel gaat het drankgebeuren om twaalf uur met Jessie bespreken...Ze is erg hoor..Ow en er komt nog iemand met kleren vandaag geloof ik...Dat kost niks natuurlijk..Ze krijgt ook nog nieuwe schoenen....Zal geen 50 cent kosten...
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:07 schreef magnaal het volgende:
Zaterdag/zondag kan het gaan ijzelen, dus reken maar niet op veel bezoek..of standhouders...
Die zakken kosten bijna 15 euro.Daar ging een zak per dag doorheen.Dat moest goedkoper,iets met oploskoffie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, dat is ook zo. Waarom is dat zo besloten?
prinses op de erwtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Pssstttt het is voor Merel haar verjaardag! Er zal nog wel meer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |