Echt he, ik heb zo geprobeerd vanmorgen niet te schelden op hem, niet te vaak negatieve dingen te zeggen maar echt het is bijna onmogelijk met die narcistquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Jessie niet geboren was, was de mensheid verloren geweest. Bestonden wij niet meer.
Ik zit ook al een tijd te kijken, en probeer op mijn handen te zitten, maar het lukt me op gegeven moment niet meer.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ik heb zo geprobeerd vanmorgen niet te schelden op hem, niet te vaak negatieve dingen te zeggen maar echt het is bijna onmogelijk met die narcist
Ja erg he,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zit ook al een tijd te kijken, en probeer op mijn handen te zitten, maar het lukt me op gegeven moment niet meer.....
Heb je trouwens nog gezien dat hij het knuffeltje niet terug gaf aan Jens, toen hij hem terug wilde, maar hield hem ver genoeg weg, zodat Jens hem niet kon pakken. Vervolgens liet hij het zo uit zijn handen vallen en liep weg (kon me toen beheersen).quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ik heb zo geprobeerd vanmorgen niet te schelden op hem, niet te vaak negatieve dingen te zeggen maar echt het is bijna onmogelijk met die narcist
De keuken kan snel staan. Alleen ben ik benieuwd of het aansluiten van water etc en de afvoer voor ook zo snel zal gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, geen cent te makke, 23.000 aan schulden en de mooie spullen blijven maar binnen komen
[ afbeelding ]
echt te belachelijk voor woordenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, geen cent te makke, 23.000 aan schulden en de mooie spullen blijven maar binnen komen
[ afbeelding ]
was de keuken in uto 1 ook geen krijgertje dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt te belachelijk voor woorden
begrijp niets maar dan ook niets meer van het verneukte concept van dit programma
afvoeren die hele hap - gooi de silo met inhoud maar in de vijver - zand erover en opnieuw beginnen
Ze moeten nog nog 4 nieuwe groepen stroom aan gelegd hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De keuken kan snel staan. Alleen ben ik benieuwd of het aansluiten van water etc en de afvoer voor ook zo snel zal gaan.
had mike toch al aangelegd(geulen voor gegraven paar weken geleden)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De keuken kan snel staan. Alleen ben ik benieuwd of het aansluiten van water etc en de afvoer voor ook zo snel zal gaan.
Ik vermoed maar zo dat het hele programma nog lang niet gaat stoppen als dit allemaal nog gebeurdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt te belachelijk voor woorden
begrijp niets maar dan ook niets meer van het verneukte concept van dit programma
afvoeren die hele hap - gooi de silo met inhoud maar in de vijver - zand erover en opnieuw beginnen
toen ook al zo belachelijk bedriegelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
was de keuken in uto 1 ook geen krijgertje dan?
kosten? welke kosten? alles is gratis daar - wil daar ook wonenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten nog nog 4 nieuwe groepen stroom aan gelegd hebben![]()
Gaat ze ook nog het nodige kosten
dat die snel in elkaar mag stortenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:40 schreef Angelique61 het volgende:
Hoop dat ze deze keuken een beetje knapper houden en schoonmaken
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |