Jou narcist mop, niks onsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha mooi gedaan Fritsie, onze Narcist
hygiene op orde ? met dat eeuwige gele doekje?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ..mocht dat mens niet, maar ze had wel de hygiene van utopia op orde
hopen dat ze dat zo nog even ontdekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze hebben gisteravond toch ook de snacks gefrituurd die bedoeld zijn voor de viptafels?
precies, en maar vingers likken met koken .nagels bijten ik hen genoeg filmpjes gemaakt toenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
hygiene op orde ? met dat eeuwige gele doekje?
het was een vieslak eerste klas hoor, Vanessa
Half nederland gebruikt die gele doekjes..wegwerpschoonmaak doekjes (al kan je ze best 1 of 2 x wassen)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
hygiene op orde ? met dat eeuwige gele doekje?
het was een vieslak eerste klas hoor, Vanessa
Hahaha tarken. Zie zelden dat woord. Hoorde dit vroeger wel. Ik verstond tannik of tannek/tallik/tallek. Ik heb het een keer opgezocht omdat ik niet wist hoe je het precies schrijft/uitspreekt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:42 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben der ook bang voor, met die vieze tarken daar.
Dat zijn ze bijna allemaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
precies, en maar vingers likken met koken .nagels bijten ik hen genoeg filmpjes gemaakt toen
ik lik ook me vingers afquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
precies, en maar vingers likken met koken .nagels bijten ik hen genoeg filmpjes gemaakt toen
Zeyina heeft daar ook een mooie compilatie van.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zullen ze toch wel benutten? Zou anders zonde zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En als ze slim zijn maken ze van de ruimte achter de wand opslag/voorraadkast
En taddik/taddek heb je ook nog. Wordt in mijn familie gebruikt voor een viezerik.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha tarken. Zie zelden dat woord. Hoorde dit vroeger wel. Ik verstond tannik of tannek/tallik/tallek. Ik heb het een keer opgezocht omdat ik niet wist hoe je het precies schrijft/uitspreekt.
Het was hetzelfde als viesjek.
Leuk dat iemand anders het ook kent.
thuis zegt mams dat dat niet de bedoeling is..hier doen ze maar watquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:54 schreef renevanlaaren het volgende:
jens vreet ff een pak creuslie leeg alsof het chips is
Edit: spuit 11quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha tarken. Zie zelden dat woord. Hoorde dit vroeger wel. Ik verstond tannik of tannek/tallik/tallek. Ik heb het een keer opgezocht omdat ik niet wist hoe je het precies schrijft/uitspreekt.
Het was hetzelfde als viesjek.
Leuk dat iemand anders het ook kent.
Toen Adriaan naar buiten ging, gooide hij bewust heel hard met de klep van die ijzeren containers en gooide flink met die zakken. Ze hadden het er net over gehad dat iedereen nog sliep.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:48 schreef mazaru het volgende:
Ik zou me toch een takkeherrie maken in die loods. Boren, schuren, hakken, zingen whatever. Als die twee flapdrollen op de zolder maar wakker werden op een vervelende manier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja die ook.
Postte ik ook net.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:58 schreef danaqui het volgende:
[..]ja zag het vandaar dat ik maar ff edit doe
Ja, dat kan het ook geweest zijn,bijvoorbeeld als je jezelf heel vies had gemaakt als kind.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
En taddik/taddek heb je ook nog. Wordt in mijn familie gebruikt voor een viezerik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |