quote:Dotteke, vrijdag 25 januari 2019 @ 06:35
Jessie heeft het idee dat hij in een oorlogsgebied is binnengekomen.
Adje zegt het is hier ikke ikke ikke ikke ikke ikke
Daarom passen wij zo goed bij elkaar, zegt Jessie, wij zijn hier beide voor de groep dingen te doen.
Tim heeft zijn laatste waarschuwing gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tim is ook aardig tegen de Febo aan het ingaan merk ik, in de camera lullen tegen de Febo en zender niet omdoen, paar van die dingetjes, ik den dat hij naar een exit aan het werken is
Ja echt ... gisteren kwamen de dozen binnen en zei ze dat er 1 doos voor haar bij zou zijn.. 10 voor het evenement. waren er 12 dozen, dus Merel claimt ook die andere doos.. want die was niet besteld dus ook gratis voor haar ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik geloof er niets van dat ze dat zomaar kado heeft gekregen
Ja, ja inderdaad, hij stond overigens het halve gesprek als zo gehypnotiseerd naar haar te kijken, maar zo lang kon ik de gif niet maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de uitzending ,er werd ook nog een mooie liefdevol geluidje bij gezet toen Jessie Lotus met smachtende blik aan keek
En iemand die het opviel.Of wat van zei.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... gisteren kwamen de dozen binnen en zei ze dat er 1 doos voor haar bij zou zijn.. 10 voor het evenement. waren er 12 dozen, dus Merel claimt ook die andere doos.. want die was niet besteld dus ook gratis voor haar ...
Mooi zoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tim heeft zijn laatste waarschuwing gehad.
Mooi he, en ook als je Jessie ook hoort zeggen dat Mike alleen ik ik ik ik ik ik ik zegt ,dat doet die zelf ook aan een stuk door, nog meer als Mikequote:
Jens stond er bij... denk dat die dacht van OK zal wel ..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En iemand die het opviel.Of wat van zei.
Die waren ze al aan het roken toen de gasten er nog waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Hebben Brenda en Merel de sigaretten die over waren van de B&B'ers al ingeleverd?
Nee, want het is Merel, die mag alles van de oppergot Jessie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En iemand die het opviel.Of wat van zei.
waarmee?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
Ow Eric helpt zichzelf naar de kloten...
Ja, was een leuk stukkie, misschien kan DGKtegengas het op een filmpje zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja inderdaad, hij stond overigens het halve gesprek als zo gehypnotiseerd naar haar te kijken, maar zo lang kon ik de gif niet maken.
Precies en dat is duurder dan een blikje bier en ook reuze ongezond.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die waren ze al aan het roken toen de gasten er nog waren.
Ja volgens Merel....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarmee?
Met dat ene biertje op een avond?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarmee?
Met dat ene biertje op een avond?
Voor de pootjes in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
Even over dat strooizout. Ik weet dat het voor honden heel gevaarlijk is. Is dat voor de kippen, geiten en het varken ook zo'?
de foute leverwaarden van erik kan ook ergens anders vandaan komen..quote:
Merel kan beter meer gaan vretenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
Ow Eric helpt zichzelf naar de kloten...
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:59 schreef Jian het volgende:
Smerige heks die Hipske, "kan jij daar dan de leiding in nemen Merel?" Die griezel wil weer buiten schot blijven.
Busje is snel door gereden..... doeiiiiiiquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Moememoemelemoem tadadaaaaaaaaaaaaaa busje komt zo
[ afbeelding ]
merel helpt utopia2 naar de klote met der koopziektequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Merel kan beter meer gaan vreten
is heel goed voor dr
bemoei..
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel krijgt vanmiddag nieuwe schoenen.
Maar 1 biertje pakken van de BV kan niet.![]()
Ja dat is haar smoes momenteel.. Alles is voor Merel!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel mag vanmiddag kleding uitzoeken,en ze krijgt ook nieuwe schoenen.Is een verjaardags cadeau.
Erg he?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.
Echt vreselijke wijven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een gemene heksen zijn Hiske en Merel zeg.
Ze zijn zelf betrapt dat ze zo veel koekjes bestelden op kosten van de bv.
Hoor ze nu klagen over Mike, terwijl die jongen keihard werkt in de silo.
Hele dagen liggen die vilein te roddelen over jan en alleman.
En de markt is maar voor de helft verkocht, 6 of 13 standhouders, iig veel te weinig geregeld.
En ze eisen nu al een plek boven op terwijl er nog niet eens de wanden zijn geplaatst.
Dat is prima, maar hou dan je bek over anderen!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:05 schreef Poezewoes het volgende:
Merel komt nog het beste weg met al haar privé spullen die ze (krijgt).
Die zit er echt voor zich zelf
Er liggen zakken koffie in de boot.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt vreselijke wijven.![]()
Ik begreep dat ze gisteren een biertje hebben genomen, omdat er geen koffie was en dat is doelbewust niet gekocht.
O ja, dat is ook zo. Waarom is dat zo besloten?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er liggen zakken koffie in de boot.
uggs..kosten 200?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:03 schreef magnaal het volgende:
Merel gaat het drankgebeuren om twaalf uur met Jessie bespreken...Ze is erg hoor..Ow en er komt nog iemand met kleren vandaag geloof ik...Dat kost niks natuurlijk..Ze krijgt ook nog nieuwe schoenen....Zal geen 50 cent kosten...
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:07 schreef magnaal het volgende:
Zaterdag/zondag kan het gaan ijzelen, dus reken maar niet op veel bezoek..of standhouders...
Die zakken kosten bijna 15 euro.Daar ging een zak per dag doorheen.Dat moest goedkoper,iets met oploskoffie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, dat is ook zo. Waarom is dat zo besloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |