Niet geklikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:58 schreef Doublepain het volgende:
KLB / Buren die overal schijt aan hebben
Wat een NSBer
KLB, niet geklikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:58 schreef Doublepain het volgende:
Wat een NSBer
Zijn opmerking was ook pijnlijk dom.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch krijgt trouwens stevige klappen in het Ocon topic.
Ja fucking LR die er serieus op ingaat. Wat een totaalmongool is LR toch geworden. (Nou ja, geworden...)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
KLB, niet geklikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:58 schreef Doublepain het volgende:
Wat een NSBer
wie is Ocon?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Moedig hem nou niet aan. Straks begint ie weer met zijn 'ik vindt'quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Die 'meme' wil nog niet erg aanslaan heb ik het idee DP. Wat dat aan gaat past ie prima in je algehele repertoire.
ja reservequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat wel nog onder contract bij Mercedes toch
een keertjequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voormalig f1 rijder die het met de altijd vervelende verstappen aan de stok had.
ik vraag me ook af wanneer zo'n Bottas bijvoorbeeld uitvalt of hij wel in die auto past, hij is toch een stuk langer dan die 2quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:13 schreef Adames het volgende:
Of je moet zijn constante frustratie meetellen dat verstappen hem voor ging in de f1. Ondanks dat ocon het kampioenschap won.
Meme??quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Die 'meme' wil nog niet erg aanslaan heb ik het idee DP. Wat dat aan gaat past ie prima in je algehele repertoire.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meme??
Jullie posten allebei weer 2 identieke posts
1.73quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wanneer zo'n Bottas bijvoorbeeld uitvalt of hij wel in die auto past, hij is toch een stuk langer dan die 2
altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het vaker was.
Ocon is langer bedoelt iequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
1.73
Zelfde als de meesten
Verstappen is juist langer
Ocon is 1.86quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
1.73
Zelfde als de meesten
Verstappen is juist langer
Hoe is het met Anneloos?quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Anneloos?
Ik zie haar hier niet meer posten en hou jou daar mede verantwoordelijk voor.
ik denk goedquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Anneloos?
VBL is niet voor iedereen gemaakt (gelukkig)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk goed
En denk je dat dat niet de malen had met de vijandige manier van posten hier? En dat ze dat zich meer aantrekt dan charlotte
heb gevraagd hoe het met haar isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Anneloos?
En, hoe gaat het met haar?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb gevraagd hoe het met haar is
Maar ze zegt dat je dat je dat zelf kunt vragen
Een manier om failliet te gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)thuis-eten~a5ecc41c/
Wat een god.
Terwijl ik toch altijd vriendelijk blijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk goed
En denk je dat dat niet de malen had met de vijandige manier van posten hier? En dat ze dat zich meer aantrekt dan charlotte
moet je meer dan veredelde snackbar runnen heb je dat probleem nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)thuis-eten~a5ecc41c/
Wat een god.
VBL moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL is niet voor iedereen gemaakt (gelukkig)
blijft een rare vogelquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl ik toch altijd vriendelijk blijf.
Het zal GGMM wel weer zijn geweest.
Maar ik vind ze allebei wel prima. Ze blijven in ieder geval weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALLO zeg
Dat zijn wel teksten Saind
Doe ff normaal zeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl ik toch altijd vriendelijk blijf.
Het zal GGMM wel weer zijn geweest.
Klopt. Lenny was zo weer terug.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik vind ze allebei wel prima. Ze blijven in ieder geval weg.
Kun je niet van iedereen zeggen
Jij ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Lenny was zo weer terug.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Lenny was zo weer terug.
Vieze packlucker jij. Maar wel lekker.quote:
Word er helemaal nostalgisch vanquote:the research and design firm Usable Products Company compared cell phones and found that it took twice as long (about 12 minutes, instead of six) to download and install a ring tone on Cingular’s Nokia 6620 as it did on Sprint’s Samsung SPH-A680. For a ring-tone-addicted public, this is a serious shortfall. And it has everything to do with Nokia’s inclusion of ringer profiles, picture messaging, MP4 playback, and RealPlayer—all features absent from the Samsung model.
Packlucker zegt iequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vieze packlucker jij. Maar wel lekker.
Misschien doe ik dit weekend weer wat potjes. Maar denk het niet.
het is je gegundquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Packlucker zegt ie
Al 2/3 maand niks maat
Vroeger moesten we onze telefoons 5 minuten naast elkaar leggen om het nummer van Ali B over te zetten via infraroodquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Artikelen over ICT en design zijn echt hilarisch snel outdated
[..]
Word er helemaal nostalgisch van
Ja, twijfel nu wat te doen, Pogba, Mbappe of Frenkiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
het is je gegund.
Gewoon weer verkopen toch?
Realplayer was toch wel een partij aids en viruspakker niet normaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
Artikelen over ICT en design zijn echt hilarisch snel outdated
[..]
Word er helemaal nostalgisch van
Broekie. Ik wisselde nog diskettes uit op school voor wat rare Lara Croft gif's.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger moesten we onze telefoons 5 minuten naast elkaar leggen om het nummer van Ali B over te zetten via infrarood
Gewoon voor CR7 gaan joh.quote:[..]
Ja, twijfel nu wat te doen, Pogba, Mbappe of Frenkie
Dan ga ik weer spelen denk ik
Ja voor CR7 nog 1,7 miljoen te gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Broekie. Ik wisselde nog diskettes uit op school voor wat rare Lara Croft gif's.
[..]
Gewoon voor CR7 gaan joh.
kibbeling.quote:
Ga Mario karten dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
Zout eens op met dat gezeik over FIFA joh, stel baby's
Mbappe. Sterk, groot, snel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:08 schreef Doublepain het volgende:
Twijfel nu, Mbappe of Pogba en Frenkie de Jong
Welke zal ik kiezen Scrum
k-pop genotquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik geef ook geen reet om popmuziek maar dit was me ook nog gelukt
Raar zeg in zuid Nederlandquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat ie denk ik op een drukkere plek
Op dit moment zeker. Ik heb 4 spelers in mijn team ofzo. De rest opgevuld met random gouden kaartjes, chem op 70 ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel meteen perfecte link met Throwback Dani Alves
Ga je slopen vriend
Man man man.. en je had zoveel geldquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Op dit moment zeker. Ik heb 4 spelers in mijn team ofzo. De rest opgevuld met random gouden kaartjes, chem op 70 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |