altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het vaker was.
Ocon is langer bedoelt iequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
1.73
Zelfde als de meesten
Verstappen is juist langer
Ocon is 1.86quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
1.73
Zelfde als de meesten
Verstappen is juist langer
Hoe is het met Anneloos?quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Anneloos?
Ik zie haar hier niet meer posten en hou jou daar mede verantwoordelijk voor.
ik denk goedquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Anneloos?
VBL is niet voor iedereen gemaakt (gelukkig)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk goed
En denk je dat dat niet de malen had met de vijandige manier van posten hier? En dat ze dat zich meer aantrekt dan charlotte
heb gevraagd hoe het met haar isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met Anneloos?
En, hoe gaat het met haar?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:29 schreef Adames het volgende:
[..]
heb gevraagd hoe het met haar is
Maar ze zegt dat je dat je dat zelf kunt vragen
Een manier om failliet te gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)thuis-eten~a5ecc41c/
Wat een god.
Terwijl ik toch altijd vriendelijk blijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk goed
En denk je dat dat niet de malen had met de vijandige manier van posten hier? En dat ze dat zich meer aantrekt dan charlotte
moet je meer dan veredelde snackbar runnen heb je dat probleem nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)thuis-eten~a5ecc41c/
Wat een god.
VBL moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL is niet voor iedereen gemaakt (gelukkig)
blijft een rare vogelquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl ik toch altijd vriendelijk blijf.
Het zal GGMM wel weer zijn geweest.
Maar ik vind ze allebei wel prima. Ze blijven in ieder geval weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALLO zeg
Dat zijn wel teksten Saind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |