jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:00 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht dat keulen in oostenrijk lag
Welke act is dit?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:00 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht dat keulen in oostenrijk lag
Lekker man, wat scheelt er nog aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie!
Mijn sauna is zo goed als af.
Gisterenavond elektra aangesloten. Nog even wat testen en dan kunnen de stenen erop. Dan alleen nog een thermometer maar die komt als het goed is vandaag binnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, wat scheelt er nog aan?
Dat is dan een hele domme TR.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry Scrummie, maar ik pak hier toch een TR voor mee.
Ik betwijfel dit. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:32 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen!
Dit wordt een topdag jongens, ik voel het.
Ik ook!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:32 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen!
Dit wordt een topdag jongens, ik voel het.
Lekker man.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisterenavond elektra aangesloten. Nog even wat testen en dan kunnen de stenen erop. Dan alleen nog een thermometer maar die komt als het goed is vandaag binnen.
Hoe is het met jouw lek afgelopen?
Dat voel ik Lennyquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betwijfel dit. Waarom denk je dat?
Euhm.. oke.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ook!.
Maar volgens onlogisch ben je dan een zwak persoon.
Sowieso Benny Benassi, ja tochquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef Saind het volgende:
Wat een mongool bij per seconde wijzer gisteren
Fragment van Satisfaction
"Uhhhh, black eyed peas"
beetje apart om bij een sport vraag te janken over muziek op een amerikaans feestje.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:36 schreef Saind het volgende:
Wat een mongool bij per seconde wijzer gisteren
Fragment van Satisfaction
"Uhhhh, black eyed peas"
Beetje apart om zo dom te zijn dat je er maar 4 goed hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beetje apart om bij een sport vraag te janken over muziek op een amerikaans feestje.
Lekker bezig. En prima oplossing. Ik gebruik die hier ook nooit. Heb je wel vloerverwarming op de badkamer?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man.
De leiding is afgetopt, de radiator in de badkamer hangt er toch voor de sier en gebruik hem nooit dus vond dat wel de mooiste oplossing.
Dit weekend cement kopen en de boel weer dichtgooien. De muur beneden laat ik nog even goed drogen voor ik daar mee aan de slag ga.
Bevestigdtwitter:JeroenMeerwijk twitterde op donderdag 24-01-2019 om 22:19:30Wow wat een overweldigende reacties op Twitter. Aan iedereen die heeft gereageerd. Dit moet me ongelooflijk goed! En het bevestigd alleen maar mijn gevoel over de laatste vraag #persecondewijzer reageer retweet
als je geen reet om popmuziek geeft snap ik het.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje apart om zo dom te zijn dat je er maar 4 goed hebt
Ik geef ook geen reet om popmuziek maar dit was me ook nog geluktquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je geen reet om popmuziek geeft snap ik het.
Niks mis met de vraag! En als je de regel "stam plus t" niet kent, verdien je het niet om te winnen! En als je een m voor een d ziet...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:46 schreef Saind het volgende:
Bevestigdtwitter:JeroenMeerwijk twitterde op donderdag 24-01-2019 om 22:19:30Wow wat een overweldigende reacties op Twitter. Aan iedereen die heeft gereageerd. Dit moet me ongelooflijk goed! En het bevestigd alleen maar mijn gevoel over de laatste vraag #persecondewijzer reageer retweet
Geen idee, ik zag er alleen wat #ophef over en mensen dachten dat de NPO geld wilde besparen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik geef ook geen reet om popmuziek maar dit was me ook nog gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |