Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas op he? Straks begrijp je me nog.
Vind je dat eng?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas op he? Straks begrijp je me nog.
Goed plan. Ik ga pitten. Welterusten!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het zal mijn tijd wel duren. Ik ga binnen nu en een kwartier naar bed.
Ik ook altijd Happyquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ben zelf een optimist.
Yeps, later werd het echt bagger, goede muzikanten, dat wel, maar dan nog, het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Queen vond ik alleen in begin wel aardig.
Logisch. De meeste optimisten zijn gewoon slecht geïnformeerdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ben zelf een optimist.
Neuh.quote:
Ach, we hebben de holocaust ook overleefd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Logisch. De meeste optimisten zijn gewoon slecht geïnformeerd
[..]
Neuh.
Anyway:
[ afbeelding ]
Trusten
Met mij gaat het wel goed komen fuck trumpquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Neuh.
Anyway:
[ afbeelding ]
Trusten
Ik snap dat wel, je moet ook de kost verdienen en soms is dat met beetje aanpassing zo eenvoudig dat het erg verleidelijk wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, later werd het echt bagger, goede muzikanten, dat wel, maar dan nog, het gaat erom wat je ermee doet.
Geef mij de Tel Pers....maar
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Neuh.
Anyway:
[ afbeelding ]
Trusten
Het levensverhaal van Freddie kan best boeiend zijn, dat ligt aan de kijker zelf.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Queen helemaal kut is, zet maar uit.
Trusten B
Ik vond van welquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het levensverhaal van Freddie kan best boeiend zijn, dat ligt aan de kijker zelf.
We zullen zien, ik ben een optimist.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Queen helemaal kut is, zet maar uit.
Trusten B
Tijdje geleden 'The Making Of' gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar zelfs in Biografishe films is het natuurlijk ook maar twijfelachtig
Het verhaal van George Michael kan er zo naast.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het levensverhaal van Freddie kan best boeiend zijn, dat ligt aan de kijker zelf.
Yeps, die ouwe blower, valt in slaap achter het stuur.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het verhaal van George Michael kan er zo naast.
Ze stoppen de film bij Live Aidquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zijn einde, die beelden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:20 schreef sig000 het volgende:
Syd Barrett was veel treuriger. Eerst geniaal en alle vrouwen aan zijn voeten en daarna weer terug bij moeder gaan wonen.
McCartney is de slimste.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:21 schreef sig000 het volgende:
Brian Jones van de Stones verzoop in zwembad die sukkel.
Of vermoordquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:21 schreef sig000 het volgende:
Brian Jones van de Stones verzoop in zwembad die sukkel.
Wish You were here is voor hem gemaakt, tijdens opnames kwam ie nog ff kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zijn einde, die beelden.
Vroeger was het een knappe vent.
Slechte keuzes wat betreft vrouwen, maar verder heeft ie het aardig voor elkaar.quote:
Ik ken alle verhalen en docu's over hen, denk ik....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wish You were here is voor hem gemaakt, tijdens opnames kwam ie nog ff kijken.
Zeg dat nou niehietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We proberen gewoon de ziektekosten in de hand te houden. Die Superbadeend kost ons momenteel al genoeg.
Badeend laat zich niet op de kast jagen hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiethij snapt die Humor nog niet zo hiero!
![]()
Eend, niet op letten hoor! Ik kost nog veeeeeeeeeeeeel meer![]()
Anyway! Goeie Film!![]()
Georgiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het verhaal van George Michael kan er zo naast.
Dat komt doordat ie zijn haar blond verfde.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep!
Een heleboel mensen weten dat niet dat het een Griek is
Jij bent fucking dure muts.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiethij snapt die Humor nog niet zo hiero!
![]()
Eend, niet op letten hoor! Ik kost nog veeeeeeeeeeeeel meer![]()
Nee, het is gewoon een Homoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat komt doordat ie zijn haar blond verfde.
quote:
Ja joh.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een Homo![]()
Hij was al uit de kast...... nu jij nog.........
Planten die Grieken zich wel voort?quote:
Voor dat ééne kutkippettje?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Slapen moet kippenhok bouwen morgen
En ik over de komende ochtend.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
De een maakt zich druk over Trump en ik een kip
Ik maak me op dit moment nergens omquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
De een maakt zich druk over Trump en ik een kip
Reetracen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:44 schreef FANN het volgende:
Helemaal Grijs gedraaid, dwars door Yougpslavië heen naar Griekenland![]()
30 uur rijden in één ruk![]()
quote:
jezus wat een nare opmerking weer voor alle mensen die wél moeten werken morgen ofquote:Op vrijdag 25 januari 2019 03:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het idee dat sommige mensen misschien wel vroeg op moeten teneinde zinvolle activiteiten te ontplooien buiten het louter ophouden van de eigen broek is voor sommige andere lieden wellicht enigszins vreemd.
Pit ze.
Alstu.quote:
Afwisseling van de wacht.quote:
Trusten, ik hou ze wel in de gaten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 06:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heel goed!
Dan kan ik rustig slapen![]()
Tot later!
Als je opmerkingen niet snapt moet je ze niet uit hun verband gaan rukken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 05:50 schreef FANN het volgende:
[..]
jezus wat een nare opmerking weer voor alle mensen die wél moeten werken morgen of
vannacht zelfs, als jouw straks jouw huis afbrand dan moeten de brandweermannen het blussen hoor en de nachtzustertjes die hele lange uren maken je brandwonden verzorgen.
Slaap lekker Mo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |