En dan zijn einde, die beelden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:20 schreef sig000 het volgende:
Syd Barrett was veel treuriger. Eerst geniaal en alle vrouwen aan zijn voeten en daarna weer terug bij moeder gaan wonen.
McCartney is de slimste.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:21 schreef sig000 het volgende:
Brian Jones van de Stones verzoop in zwembad die sukkel.
Of vermoordquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:21 schreef sig000 het volgende:
Brian Jones van de Stones verzoop in zwembad die sukkel.
Wish You were here is voor hem gemaakt, tijdens opnames kwam ie nog ff kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zijn einde, die beelden.
Vroeger was het een knappe vent.
Slechte keuzes wat betreft vrouwen, maar verder heeft ie het aardig voor elkaar.quote:
Ik ken alle verhalen en docu's over hen, denk ik....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wish You were here is voor hem gemaakt, tijdens opnames kwam ie nog ff kijken.
Zeg dat nou niehietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We proberen gewoon de ziektekosten in de hand te houden. Die Superbadeend kost ons momenteel al genoeg.
Badeend laat zich niet op de kast jagen hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiethij snapt die Humor nog niet zo hiero!
![]()
Eend, niet op letten hoor! Ik kost nog veeeeeeeeeeeeel meer![]()
Anyway! Goeie Film!![]()
Georgiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het verhaal van George Michael kan er zo naast.
Dat komt doordat ie zijn haar blond verfde.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep!
Een heleboel mensen weten dat niet dat het een Griek is
Jij bent fucking dure muts.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiethij snapt die Humor nog niet zo hiero!
![]()
Eend, niet op letten hoor! Ik kost nog veeeeeeeeeeeeel meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |