Dat zou ik nooit vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je dat ik me druk maak om niets?
Ja, het gaat ook echt nergens overquote:
Wel ergens overquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook echt nergens over
Ja, veel diepgang.quote:
Hou meer van dunne, kleine worstenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom maar hier ik heb nog een dikke worst voor je
Oneerlijk gevechtquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
zin om met mijn kankworst te zwaardvechten met zosks kaasstengel
Spijtigquote:
haha je zei bijna de grote kankquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
zin om met mijn kankworst te zwaardvechten met zosks kaasstengel
Dat effect heb ik bij meer mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:41 schreef HPLC het volgende:
altijd als TARDIS. er is, heb ik zin om te rellen
Lekker stukje vleesquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Zin in broodje knakworst, misschien ga ik dat wel eten
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Huh ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Nja zeg, denk eens aan het milieuquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
hahaatjesquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat was ondertussen wel duidelijk
Heb het idee dat jij in het echt helemaal geen relschopper bent, maar dat kunnen Zosk en Crack beter vertellenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat effect heb ik bij meer mensen.
die is nie goed niequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Iemand waarmee ik vaak naar festival ga die drinkt zo'n blikje knakworstensap als ontbijt, GAD-VER-DAMME
Hoezo ik?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij in het echt helemaal geen relschopper bent, maar dat kunnen Zosk en Crack beter vertellen
Dat komt alleen omdat Zosk en ik zo veel grotere relschoppers zijnquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij in het echt helemaal geen relschopper bent, maar dat kunnen Zosk en Crack beter vertellen
Ik ben de meest normale en rustigste persoon hierquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Zosk en ik zo veel grotere relschoppers zijn
ik ook ja inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben de meest normale en rustigste persoon hier
Zosk heeft een keer huilend toegekeken hoe Aberella en ik een kroeg hebben afgebroken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was wel een van de heftigste momenten in mn leven inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zosk heeft een keer huilend toegekeken hoe Aberella en ik een kroeg hebben afgebroken.
Moet je toch echt bij jezelf zijn pikkiequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat jij en jouw collega's ons niet wat meer plezier gunnen
van mij ook, aberella heeft dat effect juist weer op mijquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was wel een van de heftigste momenten in mn leven inderdaad
ik ben normaal en rustig gewordenquote:
zijn heel zuur zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb wel eens 50 keer gelezen dat jullie samen McGrathstengels hebben gegeten.
Haha, maar bij jou is dat figuurlijk en niet letterlijkquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Zosk en ik zo veel grotere relschoppers zijn
Waarom zo denigrerend pikkie erachter? :s Als ik haags_verdrietje zeg heb ik gelijk weer een note, of zelfs een banquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je toch echt bij jezelf zijn pikkie
Moet er ook niet aan denken dat jij normaal en rustig bent gewordenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben normaal en rustig geworden
haha nee grapje moet er niet aan denken
TRquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend pikkie erachter? :s Als ik haags_verdrietje zeg heb ik gelijk weer een note, of zelfs een ban
Kan bestquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb wel eens 50 keer gelezen dat jullie samen McGrathstengels hebben gegeten.
Zij is helemaal gekquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
van mij ook, aberella heeft dat effect juist weer op mij
het ging toch ook om figuurlijk bij relschoppen ofwaquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, maar bij jou is dat figuurlijk en niet letterlijk
Neequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging toch ook om figuurlijk bij relschoppen ofwa
komt dit van discord?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
nog een keer voor flopmod haags_verdrietje dan: hahaa de klb sc mods echt droeftoeters je mag hier nooit wat regels arbitrair bans om niets wat een sukkels wajongers geen tijd voor hun gezin aaahh kutfok je mag nooit wat vroeger mocht alles etc etc
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken dat jij normaal en rustig bent geworden
owquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ging toch ook om figuurlijk bij relschoppen ofwa
Bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als mensen boven de 1.50 m aan het woord zijn
Ik heb dat net tegen een collega gezegd en ik raad mezelf aan dat niet meer te doen. Ik hou hem er wel in binnen mijn sociale kring.quote:
Moet gewoon kunnenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dat net tegen een collega gezegd en ik raad mezelf aan dat niet meer te doen. Ik hou hem er wel in binnen mijn sociale kring.
Echt welquote:
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ga weg, kech.quote:
Watch me goooooooooooooooooooquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Watch me gooooooooooooooooooo
LINKS FOREVERRRRquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:55 schreef Zosk het volgende:
Denk dat ik vanavond met links ga aftrekken
als je maar op de weg letquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:55 schreef Zosk het volgende:
Denk dat ik vanavond met links ga aftrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |