Oh dat had ik ook ergens gelezen over mij. Samen met Cholo zeggen dat ik zo kut was. Maar geeft niet ik hou nog wel van jullie tho.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat, is toch?
Vond hem altijd wel een goede aanwinst ondanks dat hij laatst zei dat hij niet hetzelfde vond van mij
Oh? Wat zei hij dan over je?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat, is toch?
Vond hem altijd wel een goede aanwinst ondanks dat hij laatst zei dat hij niet hetzelfde vond van mij
Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik merk het niet echt maar doe vooral je best
Weeg je nu meer of minder dan een zak van 70kg rijst?quote:
Voelt altijd extra pijnlijk als je dat na zo'n lange tijd ineens leest over jezelf, van mensen waarvan je dat nooit had verwachtquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook ergens gelezen over mij. Samen met Cholo zeggen dat ik zo kut was. Maar geeft niet ik hou nog wel van jullie tho.
Ik kan dat niet herhalen hier want wil geen ban lolquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh? Wat zei hij dan over je?
hee zosklientjequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan dat niet herhalen hier want wil geen ban lol
Het is geen privé gesprek hier of zoquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voelt altijd extra pijnlijk als je dat na zo'n lange tijd ineens leest over jezelf, van mensen waarvan je dat nooit had verwacht
Klopt, stak mij ook wel even. Maar we komen overal weer boven op tochquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voelt altijd extra pijnlijk als je dat na zo'n lange tijd ineens leest over jezelf, van mensen waarvan je dat nooit had verwacht
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
zeggen dat ik zo kut was. Maar geeft niet
Meerquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weeg je nu meer of minder dan een zak van 70kg rijst?
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen privé gesprek hier of zo
Ik denk het wel, ben nog bezig met klimmen maar jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, stak mij ook wel even. Maar we komen overal weer boven op toch
Dat het redelijk openbaar is wat hier staat ..quote:
Wat is je punt 4EverBlackEyedquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het redelijk openbaar is wat hier staat ..
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben jullie weleens een relatie beëindigd?
Niks, laat maarquote:
Vind je dat ik me druk maak om niets?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks, laat maar
Hier.. mijn punt: .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |