Dat zou ik nooit vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je dat ik me druk maak om niets?
Ja, het gaat ook echt nergens overquote:
Wel ergens overquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook echt nergens over
Ja, veel diepgang.quote:
Hou meer van dunne, kleine worstenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom maar hier ik heb nog een dikke worst voor je
Oneerlijk gevechtquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
zin om met mijn kankworst te zwaardvechten met zosks kaasstengel
Spijtigquote:
haha je zei bijna de grote kankquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
zin om met mijn kankworst te zwaardvechten met zosks kaasstengel
Dat effect heb ik bij meer mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:41 schreef HPLC het volgende:
altijd als TARDIS. er is, heb ik zin om te rellen
Lekker stukje vleesquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Zin in broodje knakworst, misschien ga ik dat wel eten
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Huh ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Nja zeg, denk eens aan het milieuquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
hahaatjesquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat was ondertussen wel duidelijk
Heb het idee dat jij in het echt helemaal geen relschopper bent, maar dat kunnen Zosk en Crack beter vertellenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat effect heb ik bij meer mensen.
die is nie goed niequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Iemand waarmee ik vaak naar festival ga die drinkt zo'n blikje knakworstensap als ontbijt, GAD-VER-DAMME
Hoezo ik?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij in het echt helemaal geen relschopper bent, maar dat kunnen Zosk en Crack beter vertellen
Dat komt alleen omdat Zosk en ik zo veel grotere relschoppers zijnquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij in het echt helemaal geen relschopper bent, maar dat kunnen Zosk en Crack beter vertellen
Ik ben de meest normale en rustigste persoon hierquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Zosk en ik zo veel grotere relschoppers zijn
ik ook ja inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben de meest normale en rustigste persoon hier
Zosk heeft een keer huilend toegekeken hoe Aberella en ik een kroeg hebben afgebroken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |