abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:09:38 #1
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_184591418
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_184591460
Ik krijg wel snel ijsvoeten. Dus hou mn sokken in bed altijd nog even aan tot ik weer opgewarmd ben _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184592264
Ik aangegeven dat ik het niet netjes vond dat die de collega's zo gezegd voor de teammeeting.;


' daar is de deur als je het niet netjes vindt'


:W
pi_184592362
U riep?
pi_184592469
Bedoel afgezegd
pi_184592477
Jemig Yasmin, iedere keer dat ik denk dat het niet erger kan komt er een nog horkerige actie van die vent |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_184592551
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:13 schreef quickstepster het volgende:
Jemig Yasmin, iedere keer dat ik denk dat het niet erger kan komt er een nog horkerige actie van die vent |:(
Hij zei het ook terwijl ik met gasten aan het afrekenen was:p
pi_184592777
Die vent is echt gestoord hoor Yasmin. Ik hoop echt dat je snel wat anders vindt.

Ik heb weer heerlijk gezwommen etc. Maar dan is de overgang naar buiten wel erg groot nu :X
pi_184593077
Oh brr Hestia :X ik heb daarstraks wel een mini sneeuwballengevecht met collega's gehad :+ was ook erg koud, maar zo leuk! *O*

En ondertussen nog maar 22 uur tot klefbekkerij *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184594117
Koukleumpjes! Valt hier intussen wel mee, maar wat een ellende nog op de straten om erover heen te fietsen.....

Yasmin....tis dat het misschien niet anders kan anders zou ik echt maken dat ik weg kwam daar......wat een hork die baas!
pi_184595699
ja twijfel nu echt of ik morgen ontslag indien of niet.

Via de groepsapp vroeg collega of morgen nog doorging. Hij reageerde met nee blabla. Dus ik vraag em face to face hoe laat het dan morgen is. Blijkbaar keek ik geirriteerd toen hij dat zei en merkte die op dat ik niet zo met mijn ogen moest rollen.... Dus ik reageer op normale toon dat ik het niet zo netjes vind dat die ze nu afzegd omdat hij tot 3 maal toe heeft verwezen naar morgen avond en dat ze ook gewoon part of the team zijn. Dat was alles. Hij begint gelijk geirriteerd ja ik vertel jou ook niet wat je fout doet want dat zou niet zo netjes zijn.... Dus ik liep weg. Zei die nog wat maar verstond hem niet. Dus liep terug en vroeg wat hij zei. Ging die daar over verder dat ik zei dat het niet netjes was blabla en gemompel.

Loop weer weg om gasten af te rekenen en dan hoor ik ineens van uit mijn linkerkant : Als je het niet zo netjes vindt is daar de deur....

Nah toen moest ik lachen :+

Maar goed het gaat te ver nu. Na al die keren spreek ik hem 1 keer ergens op aan en dan gelijk deze attitude. En het is ook gewoon echt niet netjes om een deel van je team zo buiten te sluiten. Je geeft ze zo echt het idee dat ze er niet toedoen....
pi_184595917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
ja twijfel nu echt of ik morgen ontslag indien of niet.

Via de groepsapp vroeg collega of morgen nog doorging. Hij reageerde met nee blabla. Dus ik vraag em face to face hoe laat het dan morgen is. Blijkbaar keek ik geirriteerd toen hij dat zei en merkte die op dat ik niet zo met mijn ogen moest rollen.... Dus ik reageer op normale toon dat ik het niet zo netjes vind dat die ze nu afzegd omdat hij tot 3 maal toe heeft verwezen naar morgen avond en dat ze ook gewoon part of the team zijn. Dat was alles. Hij begint gelijk geirriteerd ja ik vertel jou ook niet wat je fout doet want dat zou niet zo netjes zijn.... Dus ik liep weg. Zei die nog wat maar verstond hem niet. Dus liep terug en vroeg wat hij zei. Ging die daar over verder dat ik zei dat het niet netjes was blabla en gemompel.

Loop weer weg om gasten af te rekenen en dan hoor ik ineens van uit mijn linkerkant : Als je het niet zo netjes vindt is daar de deur....

Nah toen moest ik lachen :+

Maar goed het gaat te ver nu. Na al die keren spreek ik hem 1 keer ergens op aan en dan gelijk deze attitude. En het is ook gewoon echt niet netjes om een deel van je team zo buiten te sluiten. Je geeft ze zo echt het idee dat ze er niet toedoen....
Het is vooral niet netjes om jou zo aan te spreken waar klanten bij zijn.......of eigenlijk is dat gewoon ongehoord.......Tijdens werken moet je gewoon aan het werk zijn en als dat niet lukt moet dat bespreekbaar zijn naast je werktijd....
pi_184595945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het is vooral niet netjes om jou zo aan te spreken waar klanten bij zijn.......of eigenlijk is dat gewoon ongehoord.......Tijdens werken moet je gewoon aan het werk zijn en als dat niet lukt moet dat bespreekbaar zijn naast je werktijd....
Ja ik weet niet of ze het hebben gehoord. Geloof het niet.

Maar het is niet goed dit.
pi_184595977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik weet niet of ze het hebben gehoord. Geloof het niet.

Maar het is niet goed dit.
Maar hij zet jou dan min of meer voor het blok een reactie te geven.....jij kon er nu om lachen, maar je had het ook gênant of ongemakkelijk kunnen vinden.......
pi_184596043
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar hij zet jou dan min of meer voor het blok een reactie te geven.....jij kon er nu om lachen, maar je had het ook gênant of ongemakkelijk kunnen vinden.......
Ja ik moest lachen omdat het zo absurd is. :P Ik ben er ook niet op ingegaan. Ik wees naar de kassa zo van dat er 2 gasten voor mijn neus staan...

Maar het lijkt een beetje op een relatie waarbij de partner steeds gemener wordt en elke keer er een klein schepje bovenop doet tot op het punt dat het eigenlijk onacceptabel is en je het eigenlijk niet beseft omdat het zo 'subtiel' is gegaan.
pi_184596066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik moest lachen omdat het zo absurd is. :P Ik ben er ook niet op ingegaan. Ik wees naar de kassa zo van dat er 2 gasten voor mijn neus staan...

Maar het lijkt een beetje op een relatie waarbij de partner steeds gemener wordt en elke keer er een klein schepje bovenop doet tot op het punt dat het eigenlijk onacceptabel is en je het eigenlijk niet beseft omdat het zo 'subtiel' is gegaan.
Ja snap het......maar wel akelig zo.......
pi_184596674
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja snap het......maar wel akelig zo.......
Mja waar is de grens :P
pi_184596716
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja waar is de grens :P
Nou die lijkt me vrij duidelijk nu :)
pi_184597043
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou die lijkt me vrij duidelijk nu :)
Mja vind het vaak lastig om knopen door te hakken :p
pi_184597066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja vind het vaak lastig om knopen door te hakken :p
Herkenbaar! Ik ken je ook niet goed genoeg om te adviseren.....maar als je de mogelijkheid hebt om hiermee te stoppen zou ik het meteen doen.....
pi_184599206
Wat zijn er toch nare mensen in deze wereld. En jouw baas is er zeker een van Yasmin -O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184599333
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Wat zijn er toch nare mensen in deze wereld. En jouw baas is er zeker een van Yasmin -O-
Het is echt een uitdaging hè.....om nare mensen een beetje uit je leven te houden.....
pi_184599602
Nou echt wel. Gelukkig ben ik positief ingesteld. Maar sommigen zijn echt rot vanbinnen |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_184599794
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:
Nou echt wel. Gelukkig ben ik positief ingesteld. Maar sommigen zijn echt rot vanbinnen |:(
I know.......


maar, bijna weekend luitjes....... :) *O*
pi_184599948
Voor mij is het al weekend *O* met wijntje op de bank *O* morgen weer klefbekken *O*

En samen schoonmaken. Zaterdag komt iemand die allergisch is voor katten, en dat trekt hij met medicijnen prima als het goed schoon is. Nieuwe mijlpaal, ik mag helpen schoonmaken zonder dat lief miept dat het zijn huis is :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184600042
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:22 schreef quickstepster het volgende:
Voor mij is het al weekend *O* met wijntje op de bank *O* morgen weer klefbekken *O*

En samen schoonmaken. Zaterdag komt iemand die allergisch is voor katten, en dat trekt hij met medicijnen prima als het goed schoon is. Nieuwe mijlpaal, ik mag helpen schoonmaken zonder dat lief miept dat het zijn huis is :+
Dat klinkt heel goed allemaal!!
pi_184600227
Ja, nooit gedacht dat ik blij zou worden van schoonmaken 8)7
Gek? kan je dat eten?
pi_184600262
Ha ha :D :D!!
pi_184604728
Vanavond schoonmams ontmoet! Was supergezellig, daarvoor al geklefbekt met vriendlief en heb nu een blauwe lip :')

Iets te fanatieke zoenpartij waarbij mijn lip slachtoffer werd van een zuigzoen, kan morgen leuk worden op de werkvloer (onderwijs) haha
pi_184606554
Goedemorgen :W
Haha QS lekker schoonmaken :D
Fijn dat zo gezellig was Rokstarr, maar oeps ;)
pi_184606887
Goodmorning!


Owjee RokStarr.....hihi, succes dan maar vandaag! Maar leuk dat je je schoonmoeder hebt ontmoet!
pi_184607127
Goeiemorgen allemaal O+

Wat word je excuus RokStarr? _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184607170
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:07 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal O+

Wat word je excuus RokStarr? _O-
:D :D
pi_184607218
Excuus wordt ongelukje met sporten, en zo met makeup proberen wat op te lossen
pi_184612696
Weeeeeekeeeend! *O*
pi_184613935
Ik heb bijna weekend. Eerst om 1800 de 'teammeeting' :P
pi_184613945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb bijna weekend. Eerst om 1800 de 'teammeeting' :P
Heel veel succes vanavond!
pi_184613969
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heel veel succes vanavond!
Ben zeer benieuwd wat die gaat zeggen :P Nu maar eerst opwarmen. Echt te fucking koud vandaag. :'(
pi_184613995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd wat die gaat zeggen :P Nu maar eerst opwarmen. Echt te fucking koud vandaag. :'(
Hier is het eindelijk weer eens boven het vriespunt......niet meer koud :) :)
pi_184614114
RokStarr, ben benieuwd of je vermomming/smoesje geholpen heeft.
Cindrrella geniet van je weekend *O*
Yasmin heel veel succes met de teammeeting ^O^

Ik ben een beetje in huis aan het rommelen. Huishouden doen, beetje lezen en uit het raam kijken. Afspraak ging jammer genoeg weer niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184614178
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:19 schreef _Hestia_ het volgende:
RokStarr, ben benieuwd of je vermomming/smoesje geholpen heeft.
Cindrrella geniet van je weekend *O*
Yasmin heel veel succes met de teammeeting ^O^

Ik ben een beetje in huis aan het rommelen. Huishouden doen, beetje lezen en uit het raam kijken. Afspraak ging jammer genoeg weer niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vraag ik me inderdaad ook af of zij dit wil laten werken.....misschien kun je beter aan iemand anders gekoppeld worden?
pi_184614776
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan vraag ik me inderdaad ook af of zij dit wil laten werken.....misschien kun je beter aan iemand anders gekoppeld worden?
Ik zit inmiddels niet meer bij die hulpinstantie. Maar probeer het wel weer gewoon door veel dingen te ondernemen en dan maar te zien of ik mensen tegenkom met wie het klikt. Probleem bij mij is vaak alleen dat ik dan wel allerlei mensen leer kennen bij activiteiten maar dat het niet "meer persoonlijker" wordt zeg maar.

Zit bij verschillende verenigingen, doe regelmatig workshops en cursussen maar dan zie ik die mensen alleen daar zeg maar. Heb veel kennissen, maar weinig echte vriendinnen hier in de stad. En ik wil gewoon toch vaker initiatief nemen om af te spreken met mensen die ik al ken. Als ze een keer niet kunnen niet meteen weer weken wachten of wachten tot ze zelf wat voorstellen.
pi_184614874
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik zit inmiddels niet meer bij die hulpinstantie. Maar probeer het wel weer gewoon door veel dingen te ondernemen en dan maar te zien of ik mensen tegenkom met wie het klikt. Probleem bij mij is vaak alleen dat ik dan wel allerlei mensen leer kennen bij activiteiten maar dat het niet "meer persoonlijker" wordt zeg maar.

Zit bij verschillende verenigingen, doe regelmatig workshops en cursussen maar dan zie ik die mensen alleen daar zeg maar. Heb veel kennissen, maar weinig echte vriendinnen hier in de stad. En ik wil gewoon toch vaker initiatief nemen om af te spreken met mensen die ik al ken. Als ze een keer niet kunnen niet meteen weer weken wachten of wachten tot ze zelf wat voorstellen.
Ik herken dat wel.....mensen lijken wel afstandelijker te worden ofzo.....jammer is dat eigenlijk.....
pi_184615232
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik herken dat wel.....mensen lijken wel afstandelijker te worden ofzo.....jammer is dat eigenlijk.....
Ja idd, ik maak zelf makkelijk een praatje, maar nu veel mensen constant op hun mobiel zitten is dat ook lastig. Al kan mobiel ook juist wel helpen. Half jaar geleden ofzo zat ik op het station op mn mobiel live voetbal te kijken. Jongen naast me vond dat ook wel leuk en zo in gesprek geraakt en van Amersfoort tot Apeldoorn samen zitten kijken en kletsen :D
Dus het is niet dat ik sociaal incompetent ben ofzo :+
Maar mezelf kwetsbaarder opstellen en echt diepgaander vind ik wel lastig, vooral als het initiatief ook niet echt vanuit de ander komt.
pi_184615369
Het hoeft ook niet aan jou te liggen hè......veel mensen zijn tegenwoordig meer op zichzelf, niet op zoek naar andere contacten.....dan zijn dat soort momentjes zoals met die knul wel extra bijzonder :) !
pi_184616282
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het hoeft ook niet aan jou te liggen hè......veel mensen zijn tegenwoordig meer op zichzelf, niet op zoek naar andere contacten.....dan zijn dat soort momentjes zoals met die knul wel extra bijzonder :) !
Ja dat is ook weer waar. Heb gelukkig nu wel wat meer met een buuf ook. Ben nu 1x bij haar thuis geweest en zij 2x hier. Dus dat is wel leuk ipv alleen maar op straat kletsen :)
pi_184616297
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer waar. Heb gelukkig nu wel wat meer met een buuf ook. Ben nu 1x bij haar thuis geweest en zij 2x hier. Dus dat is wel leuk ipv alleen maar op straat kletsen :)
Dat is zeker leuk!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 18:36:05 #48
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184617737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb bijna weekend. Eerst om 1800 de 'teammeeting' :P
Geen liveverslag😇😂?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184617947
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 18:36 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Geen liveverslag😇😂?
Livestream :D :D
pi_184618423
Iedereen wacht met spanning af of Yasmin ontslag neemt :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184618444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Iedereen wacht met spanning af of Yasmin ontslag neemt :D
Of wat haar baas nog voor 'leuks' in petto heeft :) :)
pi_184618546
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Of wat haar baas nog voor 'leuks' in petto heeft :) :)
Dat kan ook nog ja, wat een figuur :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184618601
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:19 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat kan ook nog ja, wat een figuur :')
Ja verrassende man haha :D
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:57:02 #54
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184619161
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Iedereen wacht met spanning af of Yasmin ontslag neemt :D
Zou ze gewoon moeten doen, het is nu een ideale tijd om een andere baan te zoeken.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184619189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:57 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Zou ze gewoon moeten doen, het is nu een ideale tijd om een andere baan te zoeken.
Daar kunnen we vanaf hier geen inschatting over doen denk ik.....maar ik hoop wel dat ze deze stap kan nemen...
pi_184619486
IK HEB ONTSLAG GENOMEN
  vrijdag 25 januari 2019 @ 20:17:08 #57
545 dop
:copyright: dop
pi_184619548
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
IK HEB ONTSLAG GENOMEN
😄😲 en nu?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184619574
Kort samengevat zocht die vanaf het begin van het gesprek al constant de confrontatie met mij op. Hij vond dat hij in recht stond zo tegen mij te doen omdat de zaken slecht liepen. Hij mij al een jaar lang probeerde op het goede pad te brengen maar dat dat niet lande bij mij. Hij vond het zeer naar dat ik mijn collega's geloofde over het afzeggen van de teammeeting en hem niet. Ik noemde hem dus een leugenaar. En ik nam het te vaak op voor de collega's en nooit voor hem.

Ik gaf meerdere malen aan dat die zo niet tegen mij kon praten want ik ben werknemer en hij werkgever maar daar was die het niet mee eens.
pi_184619617
Oh Yasmin.....wat een bizarre man! Heel veel sterkte en succes komende tijd.....al vind ik het wel dapper van je dat je ontslag hebt genomen!
pi_184619636
Dapper van je Yasmin! Veel succes de komende tijd en ik hoop dat je snel ander leuk werk vindt. Maar goed dat je van deze idioot af bent. Knuffel :*
pi_184619643
Hij zorgt ervoor dat ik recht op ww behoud
Totaal geen zelfkennis die man. Ik zeg nog dat het prima kan dat ik het niet goed heb gedaan in mijn fucntie maar dat die ook met mij had kunnen zitten en dat kunnen uitleggen. Vond die van niet
  vrijdag 25 januari 2019 @ 20:25:25 #62
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184619707
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
IK HEB ONTSLAG GENOMEN
Goed bezig😃✊🏻
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184619731
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:17 schreef dop het volgende:

[..]

😄😲 en nu?
Ja nu niks :P

Ik kan gewoon niet met dat karakter overweg en denk dat het wederzijds was.
pi_184619758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nu niks :P

Ik kan gewoon niet met dat karakter overweg en denk dat het wederzijds was.
Dat lijkt me inderdaad vrij duidelijk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2019 20:28:06 ]
pi_184620323
Voelt wel een beetje vreemd :P
pi_184620478
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Voelt wel een beetje vreemd :P
Snap ik :)
pi_184620642
Wel goed dat je je recht op WW houdt. Snap dat het raar is nu. Laat het maar even bezinken eerst.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 21:11:21 #68
545 dop
:copyright: dop
pi_184620818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nu niks :P

Ik kan gewoon niet met dat karakter overweg en denk dat het wederzijds was.
lijkt me toch ook wel stress als je nog geen andere baan hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184620856
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 21:11 schreef dop het volgende:

[..]

lijkt me toch ook wel stress als je nog geen andere baan hebt.
Oh dat heb ik helemaal niet. :p
  vrijdag 25 januari 2019 @ 21:14:17 #70
545 dop
:copyright: dop
pi_184620906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat heb ik helemaal niet. :p
gelukkig maar, je hebt er lang genoeg over nagedacht. Dat je dit niet meer wil is wel een goede keuze, denk ik.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184620946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 21:14 schreef dop het volgende:

[..]

gelukkig maar, je hebt er lang genoeg over nagedacht. Dat je dit niet meer wil is wel een goede keuze, denk ik.
Ja toen ik merkte dat die gewoon echt vond dat die wel zo tegen mij kon doen omdat de zaken slecht gingen dacht ik nou dit word niet beter. Zei die ook nog dat we het blijkbaar niet wilde oplossen. Toen dacht ik van nou nee misschien niet idd. :P
pi_184627386
Goedemorgen :W
Ik lig alweer vanaf 2 uur wakker :Z
Terwijl mn moeder vanochtend komt en ik vanmiddag een altijd drukke verjaardag van mn vader heb (ze zijn gescheiden).
Ik zou haast op mn 32e beginnen met koffie drinken met die nachten de laatste tijd c_/
pi_184627917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 05:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Ik lig alweer vanaf 2 uur wakker :Z
Terwijl mn moeder vanochtend komt en ik vanmiddag een altijd drukke verjaardag van mn vader heb (ze zijn gescheiden).
Ik zou haast op mn 32e beginnen met koffie drinken met die nachten de laatste tijd c_/
Waarom slaap je zo slecht?
pi_184627968
Het huis onder mij is verkocht. Is het normaal dat zij zich komen voorstellen of dat ik hen verwelkom?
pi_184628181
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 08:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom slaap je zo slecht?
Nooit een goede slaper geweest, door C-PTSS vaak nachtmerries waarna ik niet meer slaap, stress, ritme dat fucked up is. Heb wel slaapmedicatie ook maar mag ik niet elke nacht nemen. Had het eergister genomen, dus dan nu niet en dat merkte ik dus meteen.

Ik zou je gewoon voorstellen als je ze toevallig ziet. Zou er niet speciaal heen gaan ofzo. Maar op sommige plekken is dat misschien wel gebruikelijk, geen idee?
pi_184628196
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:15 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nooit een goede slaper geweest, door C-PTSS vaak nachtmerries waarna ik niet meer slaap, stress, ritme dat fucked up is. Heb wel slaapmedicatie ook maar mag ik niet elke nacht nemen. Had het eergister genomen, dus dan nu niet en dat merkte ik dus meteen.

Ik zou je gewoon voorstellen als je ze toevallig ziet. Zou er niet speciaal heen gaan ofzo. Maar op sommige plekken is dat misschien wel gebruikelijk, geen idee?
Ja dacht misschien is er een ongeschreven regel bij nieuwe buren :P

Maar is het niet verleidelijk om die medicatie elke dag te nemen dan? Ik weet niet of ik mezelf zou kunnen inhouden als ik zo slecht slaap.

Slaap je soms overdag dan ook nog?
pi_184628231
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dacht misschien is er een ongeschreven regel bij nieuwe buren :P

Maar is het niet verleidelijk om die medicatie elke dag te nemen dan? Ik weet niet of ik mezelf zou kunnen inhouden als ik zo slecht slaap.

Slaap je soms overdag dan ook nog?
Geen idee haha. En nee als ik elke dag neem dan werkt ook steeds minder goed. Echt overdag slapen probeer ik wel zoveel mogelijk te vermijden, maar lukt niet altijd als ik echt helemaal doodop ben :@
pi_184628261
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Geen idee haha. En nee als ik elke dag neem dan werkt ook steeds minder goed. Echt overdag slapen probeer ik wel zoveel mogelijk te vermijden, maar lukt niet altijd als ik echt helemaal doodop ben :@
Waarom wil je dat niet doen? Je hebt toch je slaap nodig?
pi_184628274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom wil je dat niet doen? Je hebt toch je slaap nodig?
Omdat gewoon 1 ritme toch beste is om aan te houden. Als ik 's middags nog ga slapen dan verschuift ritme ook helemaal.
pi_184628297
Goedemorgen c_/

Heb hier de afgelopen jaren al veel nieuwe 'buren' gekregen.....ben me niet speciaal gaan voorstellen, maar raakte eigenlijk op straat gewoon aan de praat.....


Balen Hestia dat je zo slecht slaapt, maar koffie is best lekker hoor :)
pi_184628661
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:24 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Omdat gewoon 1 ritme toch beste is om aan te houden. Als ik 's middags nog ga slapen dan verschuift ritme ook helemaal.
Ja dat zou wel ideaal zijn natuurlijk maar als dat niet gaat. Maar hoop dat je er verbetering in kan krijgen. Niet goed kunnen slapen is echt fucked up.
pi_184628681
Wat een goed gevoel he als je een keer voor je zelf bent opgekomen *)

:+

Klaar met die sneaky verwijten en verborgen kritiek;

'Ja Yasmin ik vind het niet erg hoor maar .... '

:r
pi_184628719
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat een goed gevoel he als je een keer voor je zelf bent opgekomen *)

:+

Klaar met die sneaky verwijten en verborgen kritiek;

'Ja Yasmin ik vind het niet erg hoor maar .... '

:r
Kan me goed voorstellen hoe dit voor je voelt, je mag ook wel echt trots zijn op jezelf! *O*
pi_184628761
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Kan me goed voorstellen hoe dit voor je voelt, je mag ook wel echt trots zijn op jezelf! *O*
Ik heb mij een beetje voorgenomen voor 2019 om geen dingen meer te doen die ik niet leuk vind.

We zijn teveel bezig met dingen doen omdat het hoort of omdat het moet. En voordat je het weet ben je weer een jaar verder en dan kijk je terug en heb je dat jaar 'verspild'
pi_184628790
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zou wel ideaal zijn natuurlijk maar als dat niet gaat. Maar hoop dat je er verbetering in kan krijgen. Niet goed kunnen slapen is echt fucked up.
Dankjewel :*
En ja daar mag je zeker trots op zijn dat je voor jezelf bent opgekomen ^O^

Cinderella, ik heb het wel vaker geproefd, maar nee niks voor mij ;)
pi_184628794
Of is het verspeeld :') :')
pi_184628801
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:10 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel :*
En ja daar mag je zeker trots op zijn dat je voor jezelf bent opgekomen ^O^

Cinderella, ik heb het wel vaker geproefd, maar nee niks voor mij ;)
Weet je wat het beste is aan koffie?

Als je net zon zak bonen opentrekt. Die geur :9~ Als ik heel rijk was zou ik elke dag alleen al zon zak opentrekken voor de geur.
pi_184628857
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb mij een beetje voorgenomen voor 2019 om geen dingen meer te doen die ik niet leuk vind.

We zijn teveel bezig met dingen doen omdat het hoort of omdat het moet. En voordat je het weet ben je weer een jaar verder en dan kijk je terug en heb je dat jaar 'verspild'
Wijze woorden!


En inderdaad......koffiebonengeur :9

M'n vader had zo'n apparaat waar je eerst bonen mee kon malen en er dan meteen koffie van kon zetten....echt altijd de lekkerste koffie..... O+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2019 10:21:25 ]
pi_184629800
Vriendin wil van alles doen dit weekend, maar ik ben nog steeds aardig ziek... Zit ik dan vanavond gezellig in de bioscoop elke minuut 10 keer te hoesten. 😅

Misschien toch maar even praten of het wel zo handig is...
pi_184629808
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:37 schreef Restyler het volgende:
Vriendin wil van alles doen dit weekend, maar ik ben nog steeds aardig ziek... Zit ik dan vanavond gezellig in de bioscoop elke minuut 10 keer te hoesten. 😅

Misschien toch maar even praten of het wel zo handig is...
Ook niet zo fijn voor de andere mensen in de zaal
pi_184629881
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook niet zo fijn voor de andere mensen in de zaal
Klopt, daar doelde ik inderdaad ook op. Net aan m’n vriendin gevraagd of het wel handig is en of we het niet beter kunnen annuleren.
pi_184630038
Beterschap Restyler.....lekker thuisblijven en uitzieken lijkt me beter.....
pi_184630318
Ze zijn dus nu beneden die woning aan het slopen. vrees dat ik zo door het plafond naar beneden ga .
pi_184630364
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn dus nu beneden die woning aan het slopen. vrees dat ik zo door het plafond naar beneden ga .
Owjee......kun je wel gelijk kennismaken :)
pi_184630373
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Owjee......kun je wel gelijk kennismaken :)
Hoor ze net aanbellen bij de buurman. Ze hebben al een waterleiding geraakt. :P
pi_184630393
Oeps.......
pi_184630401
Beterschap Restyler, ik zou ook lekker thuisblijven.

Yasmin, je kunt echt wel een boek schrijven over wat jij allemaal meemaakt :o
pi_184630438
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:24 schreef _Hestia_ het volgende:
Beterschap Restyler, ik zou ook lekker thuisblijven.

Yasmin, je kunt echt wel een boek schrijven over wat jij allemaal meemaakt :o
Valt mee :P

Sowieso neem ik mijn 'wraak' als ik hier mijn badkamer ga vervangen :P

Maar deze huizen zijn nogal oud dus hoop dat ze niet te enthousiast slopen. Wilde ook later in bad maar weet nog niet of ik dat aandurf. De vloer onder mijn badkamer is voor een deel weg gerot. :p
pi_184630481
Geen vragen over de blauwe lip gehad dus heeft het verbergen goed gewerkt.
Het viel pas op toen we met een klein groepje collega's gingen borrelen, toen ook wel het verhaal verteld met vriendlief erbij.
Vervolgens was borrelen zo gezellig dat ik de laatste aansluiting miste en ongepland bij m'n vriend thuis terechtkwam. Binnenkort toch maar wat basisspullen daar neerleggen
pi_184630535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:29 schreef RokStarr het volgende:
Geen vragen over de blauwe lip gehad dus heeft het verbergen goed gewerkt.
Het viel pas op toen we met een klein groepje collega's gingen borrelen, toen ook wel het verhaal verteld met vriendlief erbij.
Vervolgens was borrelen zo gezellig dat ik de laatste aansluiting miste en ongepland bij m'n vriend thuis terechtkwam. Binnenkort toch maar wat basisspullen daar neerleggen
Oeh klinkt wel goed O+
pi_184631674


Heb perongeluk een vliegtuigje gemaakt :P Die 'staart' krijg ik niet weg.
pi_184636028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]

Heb perongeluk een vliegtuigje gemaakt :P Die 'staart' krijg ik niet weg.
Ik heb hier echt totaal geen verstand van :)
pi_184636361
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik heb hier echt totaal geen verstand van :)
ik ook niet :P
pi_184636381
Maar de staart heb ik weg :P

pi_184636388
Whahaha......dus je hebt nog steeds een vliegtuig?
pi_184636510
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar de staart heb ik weg :P

[ afbeelding ]
Ja maar ze zijn eigenlijk roze maar dat krijg ik nu niet te zien en begrijp nog niet waarom :p
pi_184636550
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar ze zijn eigenlijk roze maar dat krijg ik nu niet te zien en begrijp nog niet waarom :p
Vind het wel knap wat je al wel hebt gemaakt :)
pi_184645320
Wat gaaf Yasmin!!
pi_184645538
Vanavond weer wedstrijd gehad, m'n ex kwam kijken want gemeenschappelijke vrienden. Hebben het nodige uit kunnen praten wat er nog tussen ons in de lucht hing, mooiste vond ik wel dat hij mijn huidige relatie al veel eerder aan zag komen dan ikzelf
pi_184647769
Goedemorgen :W
Ziet er gaaf uit Yasmin!
Fijn dat je zo'n goed gesprek met je ex hebt gehad RokStarr! En hoe ging de wedstrijd?
Verjaardag was gezellig :) Wel helemaal doodop toen ik thuiskwam met die paar uur slaap. En verjaardagen kosten hoe leuk het ook is altijd wel veel energie voor mij. Dus vandaag lekker dagje chillen ^O^
Hebben jullie nog plannen?
pi_184648116
thnx :P

Vandaag maar verder kutten. Kijken wat ik er uit krijg :P
pi_184648496
Wedstrijd was intens tof, na 2/3 van de speeltijd stonden we 3-3 gelijk en uiteindelijk 7-3 die gasten er helemaal af gespeeld.

Vanmiddag weer :)
pi_184648761
Goedemorgen!

Hier ook een lekker rustig dagje......m'n gespuis is niet thuis dus even genieten van de rust :)
pi_184649221
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:59 schreef RokStarr het volgende:
Wedstrijd was intens tof, na 2/3 van de speeltijd stonden we 3-3 gelijk en uiteindelijk 7-3 die gasten er helemaal af gespeeld.

Vanmiddag weer :)
Ah dat klinkt goed ja :D Succes vanmiddag weer ^O^
Cinderella geniet van je rustige dagje :)
pi_184649264
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah dat klinkt goed ja :D Succes vanmiddag weer ^O^
Cinderella geniet van je rustige dagje :)
Gaat lukken :)


Succes RokStarr!
pi_184651853
Klinkt lekker dames! En yay voor ontslag Yasmin *O*

Hier gisteren drukke maar leuke dag gehad, vandaag rustig aan en lekker samen gamen en hangen O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184651874
Lekker van genieten QS O+
pi_184662324
Das zeker gelukt! O+ nu onderweg naar huis, bijgekleft en met zijn sleutels in m'n zak *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184662390
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef quickstepster het volgende:
Das zeker gelukt! O+ nu onderweg naar huis, bijgekleft en met zijn sleutels in m'n zak *;
Yay *;
pi_184662407
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef quickstepster het volgende:
Das zeker gelukt! O+ nu onderweg naar huis, bijgekleft en met zijn sleutels in m'n zak *;
*O* *O*
pi_184667141
Ja, is toch wel heel fijn hoor! En nu weer het gewone leven in, werken enzo...

Goeiemorgen allemaal! :W
Gek? kan je dat eten?
pi_184667183
Goedemorgen :W
pi_184667452
Mogguh......waarom regent het zoooooo hard.......:{


Maar fijne dag allemaal!
pi_184668108
Het is veel water inderdaad. Twee keer een douche gehad door dit weer _O- maar het is wel een stuk warmer en de luchtvochtigheid is ook beter. Fijn!

Jullie spannende plannen vandaag/deze week?
Gek? kan je dat eten?
pi_184670656
Ja bah vies weer dit. Ik heb geen spannende plannen deze week. Op cursus beginnen vandaag 4 nieuwe mensen, dus dan hebben we weer echt een groep ipv dat we met zn 2en zijn. Hopelijk zijn het leuke mensen, dat blijft wel altijd spannend voor de groepsdynamiek natuurlijk :)
pi_184672952
Zo......intussen gewerkt, boodschappen gedaan en twee keer een flinke regenbui overleefd.......maar alles beter dan die sneeuw en gladheid!
pi_184673217
Nou, afgelopen weekend toch alles gedaan wat m'n vriendin wou doen. :X

Zondag was wel grappig haha. Liepen door de stad en liepen voorbij de Intertoys. Spontaan besloten we beide om naar binnen te gaan en vooraan in de winkel stonden wat speelgoed zwaarden. Dus daar even gek mee gedaan haha. Was wel grappig.
pi_184673255
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:34 schreef Restyler het volgende:
Nou, afgelopen weekend toch alles gedaan wat m'n vriendin wou doen. :X

Zondag was wel grappig haha. Liepen door de stad en liepen voorbij de Intertoys. Spontaan besloten we beide om naar binnen te gaan en vooraan in de winkel stonden wat speelgoed zwaarden. Dus daar even gek mee gedaan haha. Was wel grappig.
Kinders! :D :D
pi_184673318
Nou 2 van de 4 zijn al niet op komen dagen :')
pi_184673409
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou 2 van de 4 zijn al niet op komen dagen :')
Oh schiet lekker op...... :)
pi_184674372
Speelgoedzwaarden *O* lightsabers zijn ook leuk O+

En balen Hestia, daar gaat je cursusgroep...
Gek? kan je dat eten?
pi_184674501
Ik voel een doubledate aankomen voor QS en Restyler......May the force be with you :D :D!!
pi_184675282
Schiet idd niet echt op. Hopelijk zijn ze er woensdag wel. Omdat we de laatste tijd maar met zn 2en waren deden we de blokken ook korter. Dus wel weer ff wennen dat nu hele middag was. Nu weer lekker thuis en het was gelukkig droog nu ^O^
pi_184675361
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef _Hestia_ het volgende:
Schiet idd niet echt op. Hopelijk zijn ze er woensdag wel. Omdat we de laatste tijd maar met zn 2en waren deden we de blokken ook korter. Dus wel weer ff wennen dat nu hele middag was. Nu weer lekker thuis en het was gelukkig droog nu ^O^
Het lijkt me dan ook lastig om een beetje vertrouwen in elkaar te krijgen....toch?
pi_184675458
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het lijkt me dan ook lastig om een beetje vertrouwen in elkaar te krijgen....toch?
Ja klopt, want ze hadden zich ook niet afgemeld...
En nou hebben we vandaag uitgebreid kennisgemaakt, dat gaan we niet nog een keer doen. Terwijl dat juist zo belangrijk is om elkaars achtergrond een beetje te weten om dat vertrouwen op te bouwen.
pi_184675511
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:20 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja klopt, want ze hadden zich ook niet afgemeld...
En nou hebben we vandaag uitgebreid kennisgemaakt, dat gaan we niet nog een keer doen. Terwijl dat juist zo belangrijk is om elkaars achtergrond een beetje te weten om dat vertrouwen op te bouwen.
Ja snap ik.......ik heb ooit rouwverwerkingstherapie gedaan en vond het heel fijn dat iedereen er elke keer gewoon was en we daardoor een band konden opbouwen.....
pi_184675608
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja snap ik.......ik heb ooit rouwverwerkingstherapie gedaan en vond het heel fijn dat iedereen er elke keer gewoon was en we daardoor een band konden opbouwen.....
Ja precies. En dat je een keer niet kunt kan gebeuren maar zeg dan iig af. Maar om meteen de eerste keer zonder afzeggen niet op te komen dagen is wel apart.
pi_184675651
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:27 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies. En dat je een keer niet kunt kan gebeuren maar zeg dan iig af. Maar om meteen de eerste keer zonder afzeggen niet op te komen dagen is wel apart.
Misschien een kwestie van niet durven?
pi_184676090
Nog even een vraag aan jullie dames. Ik heb mijn vriendin in mijn hoogmoed beloofd dat ik volgend weekend wel voor een keer wat zou bakken. Nu heb ik echter nog nooit gebakken. Hebben jullie suggesties? O+
pi_184676191
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:50 schreef Restyler het volgende:
Nog even een vraag aan jullie dames. Ik heb mijn vriendin in mijn hoogmoed beloofd dat ik volgend weekend wel voor een keer wat zou bakken. Nu heb ik echter nog nooit gebakken. Hebben jullie suggesties? O+
Ik speel deze vraag door aan de andere dames.....het enige wat ik kan maken is die kwarktaart uit een doosje :@ :@
pi_184676947
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien een kwestie van niet durven?
Ja zou kunnen. Hopelijk horen we woensdag meer iig.

Restyler ja lastig als we niet weten waar je vriendin van houdt natuurlijk :+
Maar cupcakes oid is niet zo heel moeilijk. Je hebt ook van die pakken waar je zelf alleen nog water of een ei bij hoeft te doen. Als je het verder niet nog veel vaker wilt doen. Anders kun je ook gewoon losse ingrediënten kopen (zelfrijzend bakmeel/cacaopoeder etc). Op internet zijn genoeg makkelijke recepten te vinden met maar een paar ingrediënten. Ik heb wel eens nutella cupcakes gebakken en dat bestond uit 3 dingen :') En dan kun je ze ook nog versieren met allerlei dingen die je gewoon in de supermarkt kunt kopen.
pi_184677253
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 16:50 schreef Restyler het volgende:
Nog even een vraag aan jullie dames. Ik heb mijn vriendin in mijn hoogmoed beloofd dat ik volgend weekend wel voor een keer wat zou bakken. Nu heb ik echter nog nooit gebakken. Hebben jullie suggesties? O+
Een appeltaart is altijd goed
pi_184677386
Ik heb ook een simpel recept voor fudge (nog geen vrouw tegen gekomen die daar niet van hield) maar is niet echt bakken.
pi_184678206
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook een simpel recept voor fudge (nog geen vrouw tegen gekomen die daar niet van hield) maar is niet echt bakken.
Fudge :9 :9
pi_184681063
Boterkoek (recept van rutger bakt) is ook supersimpel. Opties genoeg O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184681272
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:29 schreef quickstepster het volgende:
Boterkoek (recept van rutger bakt) is ook supersimpel. Opties genoeg O+
Nu heb ik zin in een meeting met jullie.....en al die lekkere baksels :)
pi_184682460
Haha, de hoe word ik 2 kilo zwaarder in 1 dag meeting! _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184682714
Bedankt voor alle suggesties O+ O+ O+
pi_184686516
Laat je nog weten wat het geworden is? :)

En goeiemorgen allemaal! c_/
Gek? kan je dat eten?
pi_184686768
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Restyler!

Goedemorgen :W

quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nu heb ik zin in een meeting met jullie.....en al die lekkere baksels :)
Oeh dat klinkt best als een leuk idee eigenlijk :D

[ Bericht 70% gewijzigd door _Hestia_ op 29-01-2019 07:06:05 ]
pi_184687087
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Restyler!

Goedemorgen :W

[..]

Oeh dat klinkt best als een leuk idee eigenlijk :D
Best wel hè :)


Goedemorgen trouwens......weer druk aan het werk vandaag!
pi_184688275
Ik zit een goede reden te verzinnen om die fudge te gaan maken :D
pi_184688292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit een goede reden te verzinnen om die fudge te gaan maken :D
Omdat je er zin in hebt ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_184690256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit een goede reden te verzinnen om die fudge te gaan maken :D
Voor mij want ik lig intussen in het ziekenhuis met een gebroken heup.....
pi_184690295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Voor mij want ik lig intussen in het ziekenhuis met een gebroken heup.....
Wat heb je gedaan?
Beterschap!
pi_184690315
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan?
Beterschap!
Spiegelglad hier vanmorgen.....onderuit gegaan met de fiets....
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:20:55 #157
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184690508
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Voor mij want ik lig intussen in het ziekenhuis met een gebroken heup.....
😱 Beterschap.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184691526
Oh jemig Cinderella :X heel veel beterschap!!!! :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184691579
Dank jullie wel......ik was niet de enige vandaag dus afwachten wanneer de operatie kan zijn.....
pi_184692112
Beterschip Cind <3

Heb mezelf weer in een flinke Engelse augurk (pickle) gewerkt.
Ik maak soms grapjes over m'n vriendin haar buikkrampen, dat ze zich aan stelt en dat ik als stoere man nooit zo overdreven zou reageren op zulke kleine ongemakken... Nu heeft ze het volgende gevonden: https://men-struatie.nl/challenge/

:N
pi_184692360
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef Restyler het volgende:
Beterschip Cind <3

Heb mezelf weer in een flinke Engelse augurk (pickle) gewerkt.
Ik maak soms grapjes over m'n vriendin haar buikkrampen, dat ze zich aan stelt en dat ik als stoere man nooit zo overdreven zou reageren op zulke kleine ongemakken... Nu heeft ze het volgende gevonden: https://men-struatie.nl/challenge/

:N
Thnxxxx.....

Ik vind jou vriendin leuk :D


Heb wel een knappe zaalarts trouwens...... O+
pi_184692649
Jeetje Cinderella wat een pech! Sterkte en beterschap :*
En haha jij met je dokters O+
pi_184693241
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Spiegelglad hier vanmorgen.....onderuit gegaan met de fiets....
Oh fuck! Wat een pech!
pi_184693253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef _Hestia_ het volgende:
Jeetje Cinderella wat een pech! Sterkte en beterschap :*
En haha jij met je dokters O+
Hihi :@
pi_184693274
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hihi :@
MOet je nu in het ziekenhuis blijven tot de operatie?
pi_184693375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

MOet je nu in het ziekenhuis blijven tot de operatie?
Sowieso wel morgen in elk geval.....ligt eraan hoe goed het gegaan is...
pi_184693430
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Sowieso wel morgen in elk geval.....ligt eraan hoe goed het gegaan is...
Wat een pech joh. je zal wel balen zeker?
pi_184693582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een pech joh. je zal wel balen zeker?
Heb vooral pijn......en ik moet nuchter blijven voor de operatie :{
pi_184693592
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb vooral pijn......en ik moet nuchter blijven voor de operatie :{
:{

Is er een kans dat die operatie vandaag is?
pi_184693624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:{

Is er een kans dat die operatie vandaag is?
Ze doen er wel hun best, maar het is echt heel druk....
pi_184693663
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze doen er wel hun best, maar het is echt heel druk....
Ik hoop het voor je!
pi_184694006
Al die vorst is ook nergens goed voor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184694351
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al die vorst is ook nergens goed voor.
Is het nou een beetje leuk hier?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184694396
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al die vorst is ook nergens goed voor.
Tevens: voor de spruitjes en boerenkool.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184695912
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Is het nou een beetje leuk hier?
Tis hier op het topic reuze gezellig......Hier in het ziekenhuis ben ik wel klaar mee......
pi_184696248
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Tis hier op het topic reuze gezellig......Hier in het ziekenhuis ben ik wel klaar mee......
Wat doe je in het ziekenhuis, behalve er klaar mee zijn en FOK!ken?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184696488
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wat doe je in het ziekenhuis, behalve er klaar mee zijn en FOK!ken?
Ben vanmorgen gevallen en m'n heup gebroken.....nu wachten of ik nog vanavond geopereerd kan worden...
pi_184696757
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ben vanmorgen gevallen en m'n heup gebroken.....nu wachten of ik nog vanavond geopereerd kan worden...
Wauw, dat is wel naar ;(
Is het wel gezellig met de andere helft ma's op de kamer? O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_184699480
Durf niet meer te posten in het dating topic
pi_184699710
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Durf niet meer te posten in het dating topic
_O-
pi_184699728
Van de week zei ik daar dat ze wat minder moesten slowchatten, en toen werd mijn reactie verwijderd ipv de slowchat :')
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:45:26 #182
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184699837
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:39 schreef Faxie het volgende:
Van de week zei ik daar dat ze wat minder moesten slowchatten, en toen werd mijn reactie verwijderd ipv de slowchat :')
Ben je weer aan het uitlokken?😉
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184699866
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:45 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ben je weer aan het uitlokken?😉
Het was slowchat en offtopic :{w

Ik doe niet aan uitlokken :{w
pi_184700083
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ben vanmorgen gevallen en m'n heup gebroken.....nu wachten of ik nog vanavond geopereerd kan worden...
Ik hoop dat je inmiddels geopereerd bent en alles goed is gegaan. Zou balen zijn als je nog langer moet wachten en nuchter blijven. Dikke knuffel en heel veel sterkte :*
pi_184700190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:02 schreef Halimede het volgende:
Badagent ondertussen 2 weken niet gezien want hij had het te druk en was te ziek (terwijl hij wel tijd had voor andere mensen :') maar goed), nu doet hij moeilijk over afspreken. Ik denk dat toch het einde in zicht is en ik binnenkort Tinder maar weer moet aanzwengelen -O-
Nou ja zeg? Was dit na dat appje van de laatste keer?
pi_184700231
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja zeg? Was dit na dat appje van de laatste keer?
Ja, hij zou me echt graag nog zien maar had het gewoon zo druk de laatste tijd, bla bla bla :r
pi_184700263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja, hij zou me echt graag nog zien maar had het gewoon zo druk de laatste tijd, bla bla bla :r
Ha! Ja die ken ik. :')

Mensen lullen gewoon een eind weg. En nu ga je em nog appen?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:09:05 #188
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184700266
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja, hij zou me echt graag nog zien maar had het gewoon zo druk de laatste tijd, bla bla bla :r
Rare knakker.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184700333
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:09 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Rare knakker.
Ik snap het ook wel als iemand het heel druk heeft en niet goed in zijn vel zit daardoor, maar dan zorg je toch wel dat je afspreekt als je wat meer tijd hebt :') nu moet ik er achter aan. Ik heb scharrels gehad die ik meer zag
pi_184700512
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar met alle respect hoor maar wat een onvriendelijke mensen zitten er in die SC van R&P, kansloos gewoon.
Jullie zijn onvriendelijke mensen. ;(
pi_184700836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ha! Ja die ken ik. :')

Mensen lullen gewoon een eind weg. En nu ga je em nog appen?
ahahahah
pi_184700841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jullie zijn onvriendelijke mensen. ;(
haha echt he
pi_184700848
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het was slowchat en offtopic :{w

Ik doe niet aan uitlokken :{w
hahaha nee niet uitlokken,
pi_184700992
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:02 schreef Halimede het volgende:
Badagent ondertussen 2 weken niet gezien want hij had het te druk en was te ziek (terwijl hij wel tijd had voor andere mensen :') maar goed), nu doet hij moeilijk over afspreken. Ik denk dat toch het einde in zicht is en ik binnenkort Tinder maar weer moet aanzwengelen -O-

Misschien ook niet zo heel erg want ik ben ook klaar met dat moeilijke gedoe, als je iemand wil zien maak je tijd voor diegene.
Dit klinkt bekend
pi_184701967
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
pi_184702164
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
En nu? Morgen weer fluitend sprintjes trekken? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184702288
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jullie zijn onvriendelijke mensen. ;(
Lol, hoef niet eens te definiëren over wie het gaat, dat weten jullie zelf al.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184702861
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En nu? Morgen weer fluitend sprintjes trekken? :P
Marathon van New York :6
pi_184704350
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Marathon van New York :6
:D

Maar serieus, hoe lang ben je er nog zoet mee ongeveer?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184705055
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
Oh... Wat hebben ze precies gedaan?
pi_184705064
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
Jeetje dat heb ik nog nooit gehoord dat ze zo'n operatie met een ruggenprik doen. Scheelt wel qua herstel als je niet volledig onder narcose bent geweest. Mag je vandaag alweer naar huis dan? Een voorspoedig herstel :*

Goedemorgen trouwens :W
pi_184705066
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Durf niet meer te posten in het dating topic
Het is ook niet meer de bedoeling dat je daar post.
pi_184705070
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is ook niet meer de bedoeling dat je daar post.
Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic is :P
pi_184705073
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic is :P
Heb je een leuke date? Dan wel. Heb je wat anders? Dan niet.

:P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184705079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb je een leuke date? Dan wel. Heb je wat anders? Dan niet.

:P
En een slechte date?
pi_184705106
Goeiemorgen allen O+

Succes met je herstel Cinderella, hoop dat het voorspoedig gaat. Vandaag ook weer sneeuw voorspeld, kijken jullie allemaal uit? :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184705108
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic is :P
Je mag melden dat je een date hebt en na afloop hoe de date was. Ga vooral dan niet daarover nakeuvelen, want dat is uitlokking van slowchat. Zoiets.
pi_184705116
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allen O+

Succes met je herstel Cinderella, hoop dat het voorspoedig gaat. Vandaag ook weer sneeuw voorspeld, kijken jullie allemaal uit? :*
Ja ik moet op de fiets, maar woon in het midden. Dus hopelijk is het hier pas als ik alweer thuis ben rond middaguur.
pi_184705399
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En een slechte date?
Een date dan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184705545
Mogguh.....weinig geslapen en nog veel pijn.....denk niet dat ze me vandaag al naar huis sturen..... :{
pi_184705601
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.....weinig geslapen en nog veel pijn.....denk niet dat ze me vandaag al naar huis sturen..... :{
Oh dat is balen zeg :{
pi_184706256
Haha, gisteravond was grappig. Als ik er op terug denk moet ik nog steeds lachen. Waren als twee kleine kinderen elkaar aan het klieren. :s)

@Cind, ik denk aan je hoor lieverd
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:28:45 #213
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184706466
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je mag melden dat je een date hebt en na afloop hoe de date was. Ga vooral dan niet daarover nakeuvelen, want dat is uitlokking van slowchat. Zoiets.
Koffiegedronken, was gezellig.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184706581
Balen Cinderella, hopelijk gaat het snel beter! :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184708119
Hebben de stelletjes hier al plannen voor Valentijnsdag?
pi_184708264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Hebben de stelletjes hier al plannen voor Valentijnsdag?
Neuh. Ik ben al het hele jaar lief tegen haar en omgekeerd. Tevens vind ik Valentijnsdag te commercieel aan het worden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 januari 2019 @ 11:44:32 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184708535
Beterschap, Cd. Klinkt pijnlijk. Collega hier had hetzelfde en die is al twee maanden aan het klungelen.
pi_184708778
:W

lastige dag.....veel pijn en misselijk..... :{
pi_184708812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Hebben de stelletjes hier al plannen voor Valentijnsdag?
Niet op de dag zelf, dat valt zo lekker doordeweeks. En het is best commercieel. Dus hou het op een kaartje, misschien laat ik nog plectrums bedrukken om erin te doen. ^O^
Gek? kan je dat eten?
pi_184709158
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
:W

lastige dag.....veel pijn en misselijk..... :{
Sterkte :* Kunnen ze je niet wat meer medicijnen er tegen geven?

Ik doe nooit aan Valentijnsdag, vind het veel leuker om gewoon spontaan door het jaar wat te doen. Veel te commercieel nu en alles is 3x zo duur.

Die 2 nieuwe mensen waren er weer niet en cursusleiders hadden ook nog geen contact met ze kunnen krijgen. Dus ben dr bang voor dat we het gewoon met 2 nieuwe moeten doen.
pi_184709378
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neuh. Ik ben al het hele jaar lief tegen haar en omgekeerd. Tevens vind ik Valentijnsdag te commercieel aan het worden :P
Je klinkt als een echte fok!ker
pi_184709399
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:24 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Veel te commercieel nu en alles is 3x zo duur.


Uitjes en restaurants hebben op Valentijnsdag toch juist vaak aanbiedingen?
pi_184709443
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je klinkt als een echte fok!ker
Ik heb geen zolderkamer ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Uitjes en restaurants hebben op Valentijnsdag toch juist vaak aanbiedingen?
Dat valt wel mee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184709966
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Uitjes en restaurants hebben op Valentijnsdag toch juist vaak aanbiedingen?
Ja dat wel misschien, maar rozen en chocola zijn veel duurder.
pi_184710028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat wel misschien, maar rozen en chocola zijn veel duurder.
Oja dat kan :) geen ervaring mee

Wij doen altijd iets tijdens Valentijnsdag. Niet iets materieels.
Misschien dat ik daarom de haat op Valentijnsdag ook niet zo snap.
pi_184710128
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja dat kan :) geen ervaring mee

Wij doen altijd iets tijdens Valentijnsdag. Niet iets materieels.
Misschien dat ik daarom de haat op Valentijnsdag ook niet zo snap.
Mwah, ik haat Valentijnsdag niet of zo, en als mensen het leuk vinden om iets te doen op die dag met elkaar dan prima. Ik geef er niets om, en ik heb het ook niet nodig als een soort 'excuus' om iets leuks te gaan doen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184710162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic is :P
On topic:
melden dat je een date hebt. Na afloop: het was leuk / niet leuk / ging niet door

Off topic: de rest.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184710175
Zal ook wel aan mij liggen hoor :)
Snap niet als je het hele jaar door leuke dingen doet waarom je op 14 februari vooral niets gaat doen.
pi_184710548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mwah, ik haat Valentijnsdag niet of zo, en als mensen het leuk vinden om iets te doen op die dag met elkaar dan prima. Ik geef er niets om, en ik heb het ook niet nodig als een soort 'excuus' om iets leuks te gaan doen :)
Ja dit dus.
pi_184710566
Haha, omdat het dus een doordeweekse dag is doen we niks. Beetje onpraktisch als je ver uit elkaar woont :@ het weekend erna doen we vast wat leuks O+
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:42:18 #231
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184711574
Sneeuw!
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184712207
Intussen even uit bed geweest, stukje gelopen met een rollator :@ en even op een gewone stoel gezeten......viel niet tegen....zeker omdat ik me vanmorgen nog zo beroerd voelde.....misschien toch morgen naar huis...
pi_184712249
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen even uit bed geweest, stukje gelopen met een rollator :@ en even op een gewone stoel gezeten......viel niet tegen....zeker omdat ik me vanmorgen nog zo beroerd voelde.....misschien toch morgen naar huis...
Dat is al best snel! Fijn dat het niet tegenviel. Heb je thuis wel hulp straks? :*
pi_184712390
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:20 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is al best snel! Fijn dat het niet tegenviel. Heb je thuis wel hulp straks? :*
Nog niet, maar kan mezelf wel aardig goed helpen intussen.....
pi_184712537
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen even uit bed geweest, stukje gelopen met een rollator :@ en even op een gewone stoel gezeten......viel niet tegen....zeker omdat ik me vanmorgen nog zo beroerd voelde.....misschien toch morgen naar huis...
Fijn dat je al een beetje mobiel bent
pi_184712696
Fijn dat je zo vooruit gaat Cinderella :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184712789
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:46 schreef quickstepster het volgende:
Fijn dat je zo vooruit gaat Cinderella :*
Ja gelukkig zit er eindelijk een beetje verbetering in...
pi_184714674
Heb ondertussen weer mijn wekelijkse mismomentje. Kan er de klok op gelijk zetten!

Maar was net zijn valentijnscadeautje aan het maken/bestellen en ondertussen met zijn sleutels aan het spelen. Dat hielp O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184714954
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:37 schreef quickstepster het volgende:
Heb ondertussen weer mijn wekelijkse mismomentje. Kan er de klok op gelijk zetten!

Maar was net zijn valentijnscadeautje aan het maken/bestellen en ondertussen met zijn sleutels aan het spelen. Dat hielp O+
*;
pi_184715342
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:37 schreef quickstepster het volgende:
Heb ondertussen weer mijn wekelijkse mismomentje. Kan er de klok op gelijk zetten!

Maar was net zijn valentijnscadeautje aan het maken/bestellen en ondertussen met zijn sleutels aan het spelen. Dat hielp O+
Knuff *;
Ik klefbek ook wel voor jou zo dan ;) *;
pi_184715385
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:08 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Knuff *;
Ik klefbek ook wel voor jou zo dan ;) *;
Doe maar *; iedere kans tot klefbekken moet zeker benut worden!!
Gek? kan je dat eten?
pi_184718376
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:10 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Doe maar *; iedere kans tot klefbekken moet zeker benut worden!!
Zeker! Was echt weer fijn *;
pi_184719567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Hebben de stelletjes hier al plannen voor Valentijnsdag?
Hoorde vriendlief over samen wat ergens eten geloof ik.
Ik heb zelf helemaal niks met Valentijnsdag, is ook wel m'n eerste Valentijn waarop ik niet vrijgezel ben...
pi_184724734
Goedemorgen :W
Hoe ben je de nacht doorgekomen Cinderella? :*
Nou dat klefbekken gisteren heeft hem goed gedaan, heb in 3 kwartier nu al meer appjes van hem dan de hele afgelopen week zo'n beetje _O-
Hij houdt dat weinig op zn telefoon nog goed vol, maar ik leer er steeds beter mee omgaan ^O^

[ Bericht 24% gewijzigd door _Hestia_ op 31-01-2019 07:25:38 ]
pi_184724761
Goeiemorgen allen, veel succes/plezier vandaag :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184725247
Mogguh......eindelijk weer een beetje kunnen slapen....doet veel goed :)
pi_184725268
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......eindelijk weer een beetje kunnen slapen....doet veel goed :)
Gelukkig! Hoe is het met de pijn? Kan je trouwens al lopen? Ik weet niet zoveel van heupoperaties :P
pi_184725544
Pijn kan bij vlagen ineens heel heftig zijn maar operatie is goed gelukt en mag de heup belasten met lopen.....Met krukken dan en stapje voor stapje....
pi_184725668
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pijn kan bij vlagen ineens heel heftig zijn maar operatie is goed gelukt en mag de heup belasten met lopen.....Met krukken dan en stapje voor stapje....
Weet je al wanneer je naar huis mag?
pi_184725826
Cinderella, ik hoop dat de pijn snel minder is, maar fijn dat je een klein beetje vooruit kan :* hopelijk mag je snel naar huis!

Ondertussen baal ik best wel. Lief komt zaterdag met zijn broer mee voor spelletjesmiddag. Totaal logisch, want scheelt een hoop reiskosten/tijd en dan is hij maar een paar uur later dan normaal. En toch baal ik er dus van.

Ik weet verdomd goed dat dat mijn eigen gevoel is en dat dat gevoel losstaat van de logische optie kiezen. Heel irritant, gezien ik juist zo logisch ben normaal gesproken. Zucht. Over een poosje is hij waarschijnlijk om de zaterdag een hele dag weg. Moet hij zeker doen, want het betreft iets wat hij heel leuk vind. O+

Ik wil het wel uitspreken dit weekend, dat ik hem graag doordeweeks ook af en toe wil zien. Zeker met die korte weekenden. Ik weet dat het niet heel praktisch is en dat we dan echt goed moeten plannen. Maar ik heb er echt behoefte aan *;

(Sorry voor de lap tekst, zit me even hoog :@ )
Gek? kan je dat eten?
pi_184725966
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:01 schreef quickstepster het volgende:
Cinderella, ik hoop dat de pijn snel minder is, maar fijn dat je een klein beetje vooruit kan :* hopelijk mag je snel naar huis!

Ondertussen baal ik best wel. Lief komt zaterdag met zijn broer mee voor spelletjesmiddag. Totaal logisch, want scheelt een hoop reiskosten/tijd en dan is hij maar een paar uur later dan normaal. En toch baal ik er dus van.

Ik weet verdomd goed dat dat mijn eigen gevoel is en dat dat gevoel losstaat van de logische optie kiezen. Heel irritant, gezien ik juist zo logisch ben normaal gesproken. Zucht. Over een poosje is hij waarschijnlijk om de zaterdag een hele dag weg. Moet hij zeker doen, want het betreft iets wat hij heel leuk vind. O+

Ik wil het wel uitspreken dit weekend, dat ik hem graag doordeweeks ook af en toe wil zien. Zeker met die korte weekenden. Ik weet dat het niet heel praktisch is en dat we dan echt goed moeten plannen. Maar ik heb er echt behoefte aan *;

(Sorry voor de lap tekst, zit me even hoog :@ )
Je kan hem nu toch al voorstellen om een keer doordeweeks vrij te nemen van werk? Hoef je toch niet pas tot dit weekend mee te wachten?
pi_184726100
Aah dikke knuffel QS!


Het wordt morgen pas naar huis omdat ze nog in de gaten willen houden hoe misselijk ik nog wordt en of naar de wc gaan lukt :@
pi_184726245
Jammer Cinderella, maar zij zullen het wel het beste weten!

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan hem nu toch al voorstellen om een keer doordeweeks vrij te nemen van werk? Hoef je toch niet pas tot dit weekend mee te wachten?
Het gaat niet om die ene keer vrijnemen. Dat kan je niet blijven doen, hoe leuk ook. ;) Het gaat me juist om een normaal avondje + bij elkaar blijven slapen in een gewone werkweek. Om onze levens wat meer samen te voegen in het dagelijks leven. En dat is toch iets om face-to-face te doen, zeker vanwege alle haken en ogen.
Gek? kan je dat eten?
pi_184726253
Niets mis met moeten plannen toch qs
Dat hoort er bij als je elkaar soms wil zien :)
pi_184726324
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Niets mis met moeten plannen toch qs
Dat hoort er bij als je elkaar soms wil zien :)
Mijn idee, dat hoort er juist bij. Het kan niet allemaal makkelijk en flierefluitend gaat. En hij is alle moeite meer dan waard O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184726382
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:37 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Mijn idee, dat hoort er juist bij. Het kan niet allemaal makkelijk en flierefluitend gaat. En hij is alle moeite meer dan waard O+
Maar zijn er doordeweeks mogelijkheden om elkaar te zien?

Toen wij nog een lange afstandsrelatie hadden probeerde we ook minstens 1 nacht samen te slapen doordeweeks
pi_184726443
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Niets mis met moeten plannen toch qs
Dat hoort er bij als je elkaar soms wil zien :)
Ik weet bijvoorbeeld van mijzelf dat het zonder plannen fout gaat, dan zien we elkaar (buiten werk) gerust meer dan een week niet.
Krijg je ervan, als je allebei een druk leven hebt ;)
pi_184726646
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar zijn er doordeweeks mogelijkheden om elkaar te zien?

Toen wij nog een lange afstandsrelatie hadden probeerde we ook minstens 1 nacht samen te slapen doordeweeks
Dat zeker. Hem bij mij zou probleemloos gaan, scheelt hem alleen 20-25 minuten reistijd.

Ik bij hem is iets lastiger. Dan zou ik bij hem moeten thuiswerken, vrij zijn of veel later beginnen (en dat kan eigenlijk nauwelijks). Bij hem thuiswerken is een prima optie, ik kan dan afhankelijk van zijn plannen ongezien na werk naar huis, of eten maken, samen eten en dan terug.

We hebben elkaars sleutel ook, dus qua plannen is het puur locatie kiezen (en bij hem het moment van oprotten O+ ). Ik heb alleen dus geen idee of hij daar ook behoefte aan heeft en/of het ziet zitten. :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184726943
Ze zijn hier beneden nu dus aan het verbouwen. GODVERDOMME wat een tering herrie
pi_184728124
Quickstepster, ik zou het zeker van het weekend met hem bespreken en je behoefte uiten. Kan me goed voorstellen dat je behoefte hebt aan meer dan alleen een weekendrelatie. En als ik het zo lees moet het praktisch ook wel kunnen. Dus ik hoop voor je dat vriendlief er net als jij in staat. Knuffel :*

Yasmin, dat is balen zeg. En nu je geen werk hebt hoor je het ook de hele dag natuurlijk. Kom je verder wel een beetje tot rust inmiddels?
pi_184728147
quote:
8s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn hier beneden nu dus aan het verbouwen. GODVERDOMME wat een tering herrie
Je bent zo snel gekapt bij je baas?
pi_184728148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Quickstepster, ik zou het zeker van het weekend met hem bespreken en je behoefte uiten. Kan me goed voorstellen dat je behoefte hebt aan meer dan alleen een weekendrelatie. En als ik het zo lees moet het praktisch ook wel kunnen. Dus ik hoop voor je dat vriendlief er net als jij in staat. Knuffel :*

Yasmin, dat is balen zeg. En nu je geen werk hebt hoor je het ook de hele dag natuurlijk. Kom je verder wel een beetje tot rust inmiddels?
Ben nog 2 weken in dienst :P Maar vandaag vrije dag dus lekker in die teringherrie :P

Heb een goede koptelefoon dus nu voel ik het alleen nog maar :p

Ik heb gister het contract getekend. Ben ontslagen vanwege bedrijfseconomische redenen :p
pi_184728154
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Je bent zo snel gekapt bij je baas?
Zo snel?

Dit speelde al sinds maart.
pi_184728167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben nog 2 weken in dienst :P Maar vandaag vrije dag dus lekker in die teringherrie :P

Heb een goede koptelefoon dus nu voel ik het alleen nog maar :p

Ik heb gister het contract getekend. Ben ontslagen vanwege bedrijfseconomische redenen :p
Lekker bonken en trillingen voelen :9 huehue
pi_184728177
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker bonken en trillingen voelen :9 huehue
Niet genoeg.
pi_184728536
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben nog 2 weken in dienst :P Maar vandaag vrije dag dus lekker in die teringherrie :P

Heb een goede koptelefoon dus nu voel ik het alleen nog maar :p

Ik heb gister het contract getekend. Ben ontslagen vanwege bedrijfseconomische redenen :p
Ah oke. En wel fijn dat het zo opgelost kan worden zodat je niet je WW verspeelt omdat je zelf ontslag hebt genomen.
pi_184728749
Succes Yasmin, das goed balen, zoveel herrie! Je ontslag is wel netjes geregeld.

En dank allen voor de lieve woorden. Hestia slaat de spijker op zijn kop, ik wil geen weekendrelatie. Het is de bedoeling op langere termijn om de twee huishoudens samen te voegen. Dat is best lastig als je elkaar alleen in het weekend ziet. Das toch meer geflierefluit en leuke dingen doen. Ik wil ook de moetjes samen doen O+
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 31 januari 2019 @ 15:08:47 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184731311
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:01 schreef quickstepster het volgende:
Cinderella, ik hoop dat de pijn snel minder is, maar fijn dat je een klein beetje vooruit kan :* hopelijk mag je snel naar huis!

Ondertussen baal ik best wel. Lief komt zaterdag met zijn broer mee voor spelletjesmiddag. Totaal logisch, want scheelt een hoop reiskosten/tijd en dan is hij maar een paar uur later dan normaal. En toch baal ik er dus van.

Ik weet verdomd goed dat dat mijn eigen gevoel is en dat dat gevoel losstaat van de logische optie kiezen. Heel irritant, gezien ik juist zo logisch ben normaal gesproken. Zucht. Over een poosje is hij waarschijnlijk om de zaterdag een hele dag weg. Moet hij zeker doen, want het betreft iets wat hij heel leuk vind. O+

Ik wil het wel uitspreken dit weekend, dat ik hem graag doordeweeks ook af en toe wil zien. Zeker met die korte weekenden. Ik weet dat het niet heel praktisch is en dat we dan echt goed moeten plannen. Maar ik heb er echt behoefte aan *;

(Sorry voor de lap tekst, zit me even hoog :@ )
Heel erg begrijpelijk hoor QS :*. Ik was laatst al over de flos toen O+ het zo handig gepland had, dat we na maandag datenight pas weer samen zouden eten op zondag. Let wel, we slapen elke nacht samen :').

Hopelijk wil hij de investering ook doen en heeft hij dezelfde behoefte als jij!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184731611
Oh Debsterr, dat zou ik inderdaad ook echt niet grappig vinden! Verder wel lichtelijk jaloers over het bijna iedere nacht samen slapen O+

Ik heb dus echt dat midwekelijkse mismoment, dat ik op woensdag denk, right, dat alleen zijn heeft nu echt wel weer lang genoeg geduurd. Lange afstandsrelaties zijn eigenlijk niks voor mij :+
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 31 januari 2019 @ 15:59:46 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184732215
Ik vind dat dus juist helemaal prima.
"Ok doei, zie je van t weekend wel weer".
Door de week vaak toch te druk met andere (m'n eigen) dingen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_184732423
Poeh elke nacht slapen O+
Wij hebben nu in 3.5 maand 3x samen geslapen. Maar hopelijk dit weekend weer *O*
Maar gisteren wist hij nog van niks qua plannen voor het weekend, dus is nog ff afwachten.
En ik mag al blij zijn als ik hem verder 2x een uurtje in de week zie. Gisteren was het 5 kwartier *O*
Dus daar probeer ik maar gewoon intens van te genieten en ik maak me verder maar niet meer zo druk erom, is toch verspilde energie. Het is gewoon weer wachten nu.

Net bij de haptonoom geweest weer, poeh hij heeft wel echt moeten werken voor zn geld. 3 weken ertussen was toch iets te lang voor mn arme lijf ;(

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 31-01-2019 16:20:01 ]
pi_184732488
Ieder zo zijn eigen behoefte toch? Hestia, echt, dat je dat volhoud :* ik zou het niet trekken, dat zeg ik eerlijk.

En Ang3l, als voor jou 1 of 2 dagen weekend genoeg is, ook prima toch? :)
Gek? kan je dat eten?
pi_184734267
Hello hello.....

Als je toch al een paar maanden verkering hebt zou ik elkaar toch wel elk weekend willen zien en minimaal één doordeweekse dag.....


Hier net zoonlief maar naar huis gestuurd...zit al drie dagen trouw naast m'n bed O+ maar heeft morgen drukke schooldag want dat gaat ook gewoon door :)
pi_184735345
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hello hello.....

Als je toch al een paar maanden verkering hebt zou ik elkaar toch wel elk weekend willen zien en minimaal één doordeweekse dag.....


Hier net zoonlief maar naar huis gestuurd...zit al drie dagen trouw naast m'n bed O+ maar heeft morgen drukke schooldag want dat gaat ook gewoon door :)
Nou dat inderdaad. En wat een lieve zoon heb je O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184736379
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Nou dat inderdaad. En wat een lieve zoon heb je O+
Ja de schat....was zo bezorgd...
pi_184736563
Dat dus. Ik en m'n vriendin slapen (vrijwel) elk weekend bij elkaar en zien elkaar door de weeks ook nog één á twee keer. We werken allebei 40 uur per week, dus door de week is het wat lastig.

Maar ik zit weer in een situatie dames. Sinds kort is er een nieuw meisje (vrouw) aan het werk op onze afdeling. De eerste paar dagen zat ze in een andere kantoor, maar sinds maandag is ze verhuisd (flex-plekken) en zit ze standaard elke dag naast mij. In principe is dit geen probleem, ze is wel een gezellig meisje. Het probleem ontstaat echter doordat ze aardig aan het flirten is. Telkens een beetje van dat speelsig geklier enzo.

Het punt is dat ik een vriendin heb en dat ik het niet koosjer vind als ik een ander meisje met me laat flirten... :N :'(
pi_184736883
Kwestie van even aanstippen bij dat meisje als je vind dat het te ver gaat? Niet te zwaar over denken :)

En fijn om te horen dat doordeweeks ook wel standaard is. Als lief 0 behoefte heeft aan elkaar doordeweeks zien zou ik ook niet meteen weten wat ik ermee moet, maar die kans lijkt dus relatief klein :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184747601
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 19:37 schreef Restyler het volgende:
Dat dus. Ik en m'n vriendin slapen (vrijwel) elk weekend bij elkaar en zien elkaar door de weeks ook nog één á twee keer. We werken allebei 40 uur per week, dus door de week is het wat lastig.

Maar ik zit weer in een situatie dames. Sinds kort is er een nieuw meisje (vrouw) aan het werk op onze afdeling. De eerste paar dagen zat ze in een andere kantoor, maar sinds maandag is ze verhuisd (flex-plekken) en zit ze standaard elke dag naast mij. In principe is dit geen probleem, ze is wel een gezellig meisje. Het probleem ontstaat echter doordat ze aardig aan het flirten is. Telkens een beetje van dat speelsig geklier enzo.

Het punt is dat ik een vriendin heb en dat ik het niet koosjer vind als ik een ander meisje met me laat flirten... :N :'(
Ik zou duidelijk aangeven dat je een vriendin hebt anders schep je misschien verwachtingen voor haar....


Ben weer enigszins opgestart vandaag.....ben al wel van katheter en infuus af wat me wel wat mobieler maakt.....maar energieleveltje is na deze dagen natuurlijk 0,0.....even afwachten nog of ik vandaag nog naar huis mag...
pi_184747712
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik zou duidelijk aangeven dat je een vriendin hebt anders schep je misschien verwachtingen voor haar....


Ben weer enigszins opgestart vandaag.....ben al wel van katheter en infuus af wat me wel wat mobieler maakt.....maar energieleveltje is na deze dagen natuurlijk 0,0.....even afwachten nog of ik vandaag nog naar huis mag...
Zonder slangetjes aan je lijf is het iig net wat prettiger vertoeven. :Y
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184748017
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zonder slangetjes aan je lijf is het iig net wat prettiger vertoeven. :Y
Ja precies!
pi_184748052
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja precies!
Waar lig je eigenlijk? Elisabeth of Maria? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184748234
Goeiemorgen allen! Fijn dat je van je aanhangsels af bent Cinderella!

En bijna weekend! O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184748657
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waar lig je eigenlijk? Elisabeth of Maria? :P
Elisabeth.....kom je op bezoek? :)

Traplopen oefenen ging goed tot ik er heel duizelig van werd.....nu even bijkomen....
pi_184748875
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Elisabeth.....kom je op bezoek? :)

Traplopen oefenen ging goed tot ik er heel duizelig van werd.....nu even bijkomen....
Geen tijd :+

Duizelig? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184748888
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:29 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allen! Fijn dat je van je aanhangsels af bent Cinderella!

En bijna weekend! O+
Ik ben best blij met mijn aanhangsel, verdomd handig ding. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184749620
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen tijd :+

Duizelig? :o
Jammer :)
pi_184749687
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jammer :)
Als je er volgende week nog ligt kom ik wel een bloemetje brengen :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184749930
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 19:37 schreef Restyler het volgende:
Dat dus. Ik en m'n vriendin slapen (vrijwel) elk weekend bij elkaar en zien elkaar door de weeks ook nog één á twee keer. We werken allebei 40 uur per week, dus door de week is het wat lastig.

Maar ik zit weer in een situatie dames. Sinds kort is er een nieuw meisje (vrouw) aan het werk op onze afdeling. De eerste paar dagen zat ze in een andere kantoor, maar sinds maandag is ze verhuisd (flex-plekken) en zit ze standaard elke dag naast mij. In principe is dit geen probleem, ze is wel een gezellig meisje. Het probleem ontstaat echter doordat ze aardig aan het flirten is. Telkens een beetje van dat speelsig geklier enzo.

Het punt is dat ik een vriendin heb en dat ik het niet koosjer vind als ik een ander meisje met me laat flirten... :N :'(
Weet ze dat je een vriendin hebt?
pi_184749956
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je er volgende week nog ligt kom ik wel een bloemetje brengen :T
Lief.....maar hoor net dat ik om 16.00 naar huis mag :)
pi_184750014
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lief.....maar hoor net dat ik om 16.00 naar huis mag :)
*O* Top! Thuis slaapt het toch een stuk fijner!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184750087
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*O* Top! Thuis slaapt het toch een stuk fijner!
Zeker weten!
pi_184750096
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lief.....maar hoor net dat ik om 16.00 naar huis mag :)
Wat fijn *O*
pi_184750171
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Zeker weten!
Ik lag twee jaar geleden een dag ter observatie in het ziekenhuis ivm een ernstige onsteking en ik sliep er zo slecht dat ik echt dacht:"Hoe moet ik hier in hemelsnaam beter van worden?". :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184750273
Fijn nieuws Cinderella! *O* *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_184750612
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik lag twee jaar geleden een dag ter observatie in het ziekenhuis ivm een ernstige onsteking en ik sliep er zo slecht dat ik echt dacht:"Hoe moet ik hier in hemelsnaam beter van worden?". :+
Als je al een beetje slaapt wordt je steeds wakker gemaakt voor controles inderdaad.....en kamergenoten die geregeld naar de wc moeten.....maar vannacht lekker in m'n eigen slaapmandje!
pi_184750651
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je al een beetje slaapt wordt je steeds wakker gemaakt voor controles inderdaad.....en kamergenoten die geregeld naar de wc moeten.....maar vannacht lekker in m'n eigen slaapmandje!
Ja, dat dus. Staan ze met een zaklamp naast je bed om 4 uur :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184750676
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Staan ze met een zaklamp naast je bed om 4 uur :P
Niet alleen om 4 uur hoor.....en dan is het bloeddruk meten....zuurstof en temperatuur.... :{
pi_184750708
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet alleen om 4 uur hoor.....en dan is het bloeddruk meten....zuurstof en temperatuur.... :{
Jezus :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184750720
Wat een drama. Terwijl goed slapen juist zo belangrijk is voor je herstel! -O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184751900
Zenuwachtig voor vanavond haha. Voor het eerst truffels proberen. c_/
pi_184752443
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')