abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184600042
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:22 schreef quickstepster het volgende:
Voor mij is het al weekend *O* met wijntje op de bank *O* morgen weer klefbekken *O*

En samen schoonmaken. Zaterdag komt iemand die allergisch is voor katten, en dat trekt hij met medicijnen prima als het goed schoon is. Nieuwe mijlpaal, ik mag helpen schoonmaken zonder dat lief miept dat het zijn huis is :+
Dat klinkt heel goed allemaal!!
pi_184600227
Ja, nooit gedacht dat ik blij zou worden van schoonmaken 8)7
Gek? kan je dat eten?
pi_184600262
Ha ha :D :D!!
pi_184604728
Vanavond schoonmams ontmoet! Was supergezellig, daarvoor al geklefbekt met vriendlief en heb nu een blauwe lip :')

Iets te fanatieke zoenpartij waarbij mijn lip slachtoffer werd van een zuigzoen, kan morgen leuk worden op de werkvloer (onderwijs) haha
pi_184606554
Goedemorgen :W
Haha QS lekker schoonmaken :D
Fijn dat zo gezellig was Rokstarr, maar oeps ;)
pi_184606887
Goodmorning!

Owjee RokStarr.....hihi, succes dan maar vandaag! Maar leuk dat je je schoonmoeder hebt ontmoet!
pi_184607127
Goeiemorgen allemaal O+

Wat word je excuus RokStarr? _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184607170
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:07 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal O+

Wat word je excuus RokStarr? _O-
:D :D
pi_184607218
Excuus wordt ongelukje met sporten, en zo met makeup proberen wat op te lossen
pi_184612696
Weeeeeekeeeend! *O*
pi_184613935
Ik heb bijna weekend. Eerst om 1800 de 'teammeeting' :P
pi_184613945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Heel veel succes vanavond!
pi_184613969
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heel veel succes vanavond!
Ben zeer benieuwd wat die gaat zeggen :P Nu maar eerst opwarmen. Echt te fucking koud vandaag. :'(
pi_184613995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd wat die gaat zeggen :P Nu maar eerst opwarmen. Echt te fucking koud vandaag. :'(
Hier is het eindelijk weer eens boven het vriespunt......niet meer koud :) :)
pi_184614114
RokStarr, ben benieuwd of je vermomming/smoesje geholpen heeft.
Cindrrella geniet van je weekend *O*
Yasmin heel veel succes met de teammeeting ^O^

Ik ben een beetje in huis aan het rommelen. Huishouden doen, beetje lezen en uit het raam kijken. Afspraak ging jammer genoeg weer niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184614178
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:19 schreef _Hestia_ het volgende:
RokStarr, ben benieuwd of je vermomming/smoesje geholpen heeft.
Cindrrella geniet van je weekend *O*
Yasmin heel veel succes met de teammeeting ^O^

Ik ben een beetje in huis aan het rommelen. Huishouden doen, beetje lezen en uit het raam kijken. Afspraak ging jammer genoeg weer niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vraag ik me inderdaad ook af of zij dit wil laten werken.....misschien kun je beter aan iemand anders gekoppeld worden?
pi_184614776
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan vraag ik me inderdaad ook af of zij dit wil laten werken.....misschien kun je beter aan iemand anders gekoppeld worden?
Ik zit inmiddels niet meer bij die hulpinstantie. Maar probeer het wel weer gewoon door veel dingen te ondernemen en dan maar te zien of ik mensen tegenkom met wie het klikt. Probleem bij mij is vaak alleen dat ik dan wel allerlei mensen leer kennen bij activiteiten maar dat het niet "meer persoonlijker" wordt zeg maar.

Zit bij verschillende verenigingen, doe regelmatig workshops en cursussen maar dan zie ik die mensen alleen daar zeg maar. Heb veel kennissen, maar weinig echte vriendinnen hier in de stad. En ik wil gewoon toch vaker initiatief nemen om af te spreken met mensen die ik al ken. Als ze een keer niet kunnen niet meteen weer weken wachten of wachten tot ze zelf wat voorstellen.
pi_184614874
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik zit inmiddels niet meer bij die hulpinstantie. Maar probeer het wel weer gewoon door veel dingen te ondernemen en dan maar te zien of ik mensen tegenkom met wie het klikt. Probleem bij mij is vaak alleen dat ik dan wel allerlei mensen leer kennen bij activiteiten maar dat het niet "meer persoonlijker" wordt zeg maar.

Zit bij verschillende verenigingen, doe regelmatig workshops en cursussen maar dan zie ik die mensen alleen daar zeg maar. Heb veel kennissen, maar weinig echte vriendinnen hier in de stad. En ik wil gewoon toch vaker initiatief nemen om af te spreken met mensen die ik al ken. Als ze een keer niet kunnen niet meteen weer weken wachten of wachten tot ze zelf wat voorstellen.
Ik herken dat wel.....mensen lijken wel afstandelijker te worden ofzo.....jammer is dat eigenlijk.....
pi_184615232
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik herken dat wel.....mensen lijken wel afstandelijker te worden ofzo.....jammer is dat eigenlijk.....
Ja idd, ik maak zelf makkelijk een praatje, maar nu veel mensen constant op hun mobiel zitten is dat ook lastig. Al kan mobiel ook juist wel helpen. Half jaar geleden ofzo zat ik op het station op mn mobiel live voetbal te kijken. Jongen naast me vond dat ook wel leuk en zo in gesprek geraakt en van Amersfoort tot Apeldoorn samen zitten kijken en kletsen :D
Dus het is niet dat ik sociaal incompetent ben ofzo :+
Maar mezelf kwetsbaarder opstellen en echt diepgaander vind ik wel lastig, vooral als het initiatief ook niet echt vanuit de ander komt.
pi_184615369
Het hoeft ook niet aan jou te liggen h......veel mensen zijn tegenwoordig meer op zichzelf, niet op zoek naar andere contacten.....dan zijn dat soort momentjes zoals met die knul wel extra bijzonder :) !
pi_184616282
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het hoeft ook niet aan jou te liggen h......veel mensen zijn tegenwoordig meer op zichzelf, niet op zoek naar andere contacten.....dan zijn dat soort momentjes zoals met die knul wel extra bijzonder :) !
Ja dat is ook weer waar. Heb gelukkig nu wel wat meer met een buuf ook. Ben nu 1x bij haar thuis geweest en zij 2x hier. Dus dat is wel leuk ipv alleen maar op straat kletsen :)
pi_184616297
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer waar. Heb gelukkig nu wel wat meer met een buuf ook. Ben nu 1x bij haar thuis geweest en zij 2x hier. Dus dat is wel leuk ipv alleen maar op straat kletsen :)
Dat is zeker leuk!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 18:36:05 #48
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184617737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Geen liveverslag😇😂?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184617947
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 18:36 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Geen liveverslag😇😂?
Livestream :D :D
pi_184618423
Iedereen wacht met spanning af of Yasmin ontslag neemt :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')