abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:09:38 #1
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_184591418
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_184591460
Ik krijg wel snel ijsvoeten. Dus hou mn sokken in bed altijd nog even aan tot ik weer opgewarmd ben _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184592264
Ik aangegeven dat ik het niet netjes vond dat die de collega's zo gezegd voor de teammeeting.;

' daar is de deur als je het niet netjes vindt'

:W
pi_184592362
U riep?
pi_184592469
Bedoel afgezegd
pi_184592477
Jemig Yasmin, iedere keer dat ik denk dat het niet erger kan komt er een nog horkerige actie van die vent |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_184592551
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:13 schreef quickstepster het volgende:
Jemig Yasmin, iedere keer dat ik denk dat het niet erger kan komt er een nog horkerige actie van die vent |:(
Hij zei het ook terwijl ik met gasten aan het afrekenen was:p
pi_184592777
Die vent is echt gestoord hoor Yasmin. Ik hoop echt dat je snel wat anders vindt.

Ik heb weer heerlijk gezwommen etc. Maar dan is de overgang naar buiten wel erg groot nu :X
pi_184593077
Oh brr Hestia :X ik heb daarstraks wel een mini sneeuwballengevecht met collega's gehad :+ was ook erg koud, maar zo leuk! *O*

En ondertussen nog maar 22 uur tot klefbekkerij *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184594117
Koukleumpjes! Valt hier intussen wel mee, maar wat een ellende nog op de straten om erover heen te fietsen.....

Yasmin....tis dat het misschien niet anders kan anders zou ik echt maken dat ik weg kwam daar......wat een hork die baas!
pi_184595699
ja twijfel nu echt of ik morgen ontslag indien of niet.

Via de groepsapp vroeg collega of morgen nog doorging. Hij reageerde met nee blabla. Dus ik vraag em face to face hoe laat het dan morgen is. Blijkbaar keek ik geirriteerd toen hij dat zei en merkte die op dat ik niet zo met mijn ogen moest rollen.... Dus ik reageer op normale toon dat ik het niet zo netjes vind dat die ze nu afzegd omdat hij tot 3 maal toe heeft verwezen naar morgen avond en dat ze ook gewoon part of the team zijn. Dat was alles. Hij begint gelijk geirriteerd ja ik vertel jou ook niet wat je fout doet want dat zou niet zo netjes zijn.... Dus ik liep weg. Zei die nog wat maar verstond hem niet. Dus liep terug en vroeg wat hij zei. Ging die daar over verder dat ik zei dat het niet netjes was blabla en gemompel.

Loop weer weg om gasten af te rekenen en dan hoor ik ineens van uit mijn linkerkant : Als je het niet zo netjes vindt is daar de deur....

Nah toen moest ik lachen :+

Maar goed het gaat te ver nu. Na al die keren spreek ik hem 1 keer ergens op aan en dan gelijk deze attitude. En het is ook gewoon echt niet netjes om een deel van je team zo buiten te sluiten. Je geeft ze zo echt het idee dat ze er niet toedoen....
pi_184595917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
ja twijfel nu echt of ik morgen ontslag indien of niet.

Via de groepsapp vroeg collega of morgen nog doorging. Hij reageerde met nee blabla. Dus ik vraag em face to face hoe laat het dan morgen is. Blijkbaar keek ik geirriteerd toen hij dat zei en merkte die op dat ik niet zo met mijn ogen moest rollen.... Dus ik reageer op normale toon dat ik het niet zo netjes vind dat die ze nu afzegd omdat hij tot 3 maal toe heeft verwezen naar morgen avond en dat ze ook gewoon part of the team zijn. Dat was alles. Hij begint gelijk geirriteerd ja ik vertel jou ook niet wat je fout doet want dat zou niet zo netjes zijn.... Dus ik liep weg. Zei die nog wat maar verstond hem niet. Dus liep terug en vroeg wat hij zei. Ging die daar over verder dat ik zei dat het niet netjes was blabla en gemompel.

Loop weer weg om gasten af te rekenen en dan hoor ik ineens van uit mijn linkerkant : Als je het niet zo netjes vindt is daar de deur....

Nah toen moest ik lachen :+

Maar goed het gaat te ver nu. Na al die keren spreek ik hem 1 keer ergens op aan en dan gelijk deze attitude. En het is ook gewoon echt niet netjes om een deel van je team zo buiten te sluiten. Je geeft ze zo echt het idee dat ze er niet toedoen....
Het is vooral niet netjes om jou zo aan te spreken waar klanten bij zijn.......of eigenlijk is dat gewoon ongehoord.......Tijdens werken moet je gewoon aan het werk zijn en als dat niet lukt moet dat bespreekbaar zijn naast je werktijd....
pi_184595945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het is vooral niet netjes om jou zo aan te spreken waar klanten bij zijn.......of eigenlijk is dat gewoon ongehoord.......Tijdens werken moet je gewoon aan het werk zijn en als dat niet lukt moet dat bespreekbaar zijn naast je werktijd....
Ja ik weet niet of ze het hebben gehoord. Geloof het niet.

Maar het is niet goed dit.
pi_184595977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik weet niet of ze het hebben gehoord. Geloof het niet.

Maar het is niet goed dit.
Maar hij zet jou dan min of meer voor het blok een reactie te geven.....jij kon er nu om lachen, maar je had het ook gênant of ongemakkelijk kunnen vinden.......
pi_184596043
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar hij zet jou dan min of meer voor het blok een reactie te geven.....jij kon er nu om lachen, maar je had het ook gênant of ongemakkelijk kunnen vinden.......
Ja ik moest lachen omdat het zo absurd is. :P Ik ben er ook niet op ingegaan. Ik wees naar de kassa zo van dat er 2 gasten voor mijn neus staan...

Maar het lijkt een beetje op een relatie waarbij de partner steeds gemener wordt en elke keer er een klein schepje bovenop doet tot op het punt dat het eigenlijk onacceptabel is en je het eigenlijk niet beseft omdat het zo 'subtiel' is gegaan.
pi_184596066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik moest lachen omdat het zo absurd is. :P Ik ben er ook niet op ingegaan. Ik wees naar de kassa zo van dat er 2 gasten voor mijn neus staan...

Maar het lijkt een beetje op een relatie waarbij de partner steeds gemener wordt en elke keer er een klein schepje bovenop doet tot op het punt dat het eigenlijk onacceptabel is en je het eigenlijk niet beseft omdat het zo 'subtiel' is gegaan.
Ja snap het......maar wel akelig zo.......
pi_184596674
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja snap het......maar wel akelig zo.......
Mja waar is de grens :P
pi_184596716
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja waar is de grens :P
Nou die lijkt me vrij duidelijk nu :)
pi_184597043
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou die lijkt me vrij duidelijk nu :)
Mja vind het vaak lastig om knopen door te hakken :p
pi_184597066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja vind het vaak lastig om knopen door te hakken :p
Herkenbaar! Ik ken je ook niet goed genoeg om te adviseren.....maar als je de mogelijkheid hebt om hiermee te stoppen zou ik het meteen doen.....
pi_184599206
Wat zijn er toch nare mensen in deze wereld. En jouw baas is er zeker een van Yasmin -O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184599333
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Wat zijn er toch nare mensen in deze wereld. En jouw baas is er zeker een van Yasmin -O-
Het is echt een uitdaging hè.....om nare mensen een beetje uit je leven te houden.....
pi_184599602
Nou echt wel. Gelukkig ben ik positief ingesteld. Maar sommigen zijn echt rot vanbinnen |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_184599794
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:
Nou echt wel. Gelukkig ben ik positief ingesteld. Maar sommigen zijn echt rot vanbinnen |:(
I know.......

maar, bijna weekend luitjes....... :) *O*
pi_184599948
Voor mij is het al weekend *O* met wijntje op de bank *O* morgen weer klefbekken *O*

En samen schoonmaken. Zaterdag komt iemand die allergisch is voor katten, en dat trekt hij met medicijnen prima als het goed schoon is. Nieuwe mijlpaal, ik mag helpen schoonmaken zonder dat lief miept dat het zijn huis is :+
Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')