Kun je überhaupt de 120 halen op een doordeweekse dag dan?quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben voor 120 km u, al is het alleen maar om die vvd gekkies mad te zien worden.
Welk links bolwerk heb je het over? Er wordt al bijna 20 jaar rechts beleid gevoerd in Nederland.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:34 schreef porsche1 het volgende:
Welkom in het linkse bolwerk genaamd Nederland.
Volgens de uitspraak van de rechter moeten we in 2020 9 megaton CO2 minder uitstoten, dus dan moet je eerder aan 100 per uur (-1,5 megaton) denken dan 120 (-0,3 megaton). Voor zover je überhaupt nog mag rijden dan, want een autoloze dag is ook alweer goed voor een extra 1,2 megaton.quote:Op donderdag 24 januari 2019 02:00 schreef Henno het volgende:
Terug naar 120 prima, maar dan wel overal 120 met matrixborden als enige uitzondering, en niet van die achterlijke 120-80-100-120-80 stukken meer waardoor het complete verkeer elke paar km in elkaar kreukelt en mensen meer naast de weg kijken dan erop.
quote:
Bron. https://www.bnr.nl/nieuws(...)iet-nageleefd-wat-nuquote:Het Urgenda-vonnis gaat niet nageleefd worden. Mocht het tot een dwangsom komen, dan kan die een half miljard euro per jaar zijn. Maar het is maar de vraag of dat gebeurt, zegt hoogleraar Milieurecht Gerrit van der Veen.
Dat is een goede reden iddquote:Op donderdag 24 januari 2019 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben voor 120 km u, al is het alleen maar om die vvd gekkies mad te zien worden.
Hoe erg pest je nou het burgertje door hem in de nachtelijke uren 30 seconden rijtijdwinst af te pakken? Overdag kun je toch al nauwelijks over langere afstanden de 130 halen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:07 schreef Roces18 het volgende:
Ja, je kan burgertje ergo je kiezer pesten. Of het probleem bij de wortel aanpakken; fabrieken, vliegtuigen, cruiseschepen.. dat zijn de echte vervuilers. Verbied alle cruiseschepen en je probleem is ook opgelost.
Tijdswinst is natuurlijk enorm. Het idee dat dat niet zo is zit vooral tussen de oren.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Van mij mag de maximumsnelheid terug naar 120 km/u.
Ik heb die verhoging naar 130 km/u nooit begrepen want je wint er werkelijk helemaal niets mee, eventuele tijdwinst is te verwaarlozen. Het zit vooral tussen de oren.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijdswinst is natuurlijk enorm. Het idee dat dat niet zo is zit vooral tussen de oren.
De verhoging was een prima idee, groter verschil tussen vrachtverkeer en autoverkeer is beter voor de doorstroming. Maar in plaats van gewoon overal waar het 120 was 130 te maken ging men dom doen met halfgare zones waardoor je uiteindelijk bijna nergens die 130 haalt . Idee was goed, uitvoering bagger zoals we gewend zijn.
Links bolwerk ammehoela.quote:Op donderdag 24 januari 2019 01:34 schreef porsche1 het volgende:
Welkom in het linkse bolwerk genaamd Nederland.
Ja, voor iedereen. Dat tikt natuurlijk aan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Tijdswinst is echt hooguit enkele minuten op hele grote afstanden.
Alles wat internationaal wordt uitgestoten telt niet mee, je kunt beter met het vliegtuig vanuit Nederland op vakantie gaan ipv dagtochtjes te houden in nl.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:07 schreef Roces18 het volgende:
Ja, je kan burgertje ergo je kiezer pesten. Of het probleem bij de wortel aanpakken; fabrieken, vliegtuigen, cruiseschepen.. dat zijn de echte vervuilers. Verbied alle cruiseschepen en je probleem is ook opgelost.
Het scheelt 3,5 minuten op een rit van Amsterdam naar Rotterdam, als je de gehele afstand 130 km/h zou rijden. Omdat dat sowieso niet lukt scheelt het in praktijk nog veel minder.quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijdswinst is natuurlijk enorm. Het idee dat dat niet zo is zit vooral tussen de oren.
De verhoging was een prima idee, groter verschil tussen vrachtverkeer en autoverkeer is beter voor de doorstroming. Maar in plaats van gewoon overal waar het 120 was 130 te maken ging men dom doen met halfgare zones waardoor je uiteindelijk bijna nergens die 130 haalt . Idee was goed, uitvoering bagger zoals we gewend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |