SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik ook niet maar genoeg picsquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:20 schreef just me het volgende: [..] Ik heb Sjarrel nog niet in het echt gezien dus laten we het even op het gifje houden
![]()
Gaarne!quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:23 schreef knokkels het volgende:
Maar zal ik hierna dan nog even gaan voor de nachtbrakers?
Dat ga ik helaas niet meemaken. Ik moet kort na middernacht gaan slapen; morgen gewoon weer werkenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:23 schreef knokkels het volgende:
Maar zal ik hierna dan nog even gaan voor de nachtbrakers?
Dan moet je ook nog eens naar Alestormquote:
Die luisteren dan maar mooi meequote:Op woensdag 23 januari 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
tenzij ik ineens vrinden over de vloer krijg, dan weet ik niet of ik blijf luisteren
Alestormquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog eens naar Alestorm
jaquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
Zou Kwaliteit doorhebben dat we in een nieuw topic zitten?
Ik ga ook nog naar Rammsteinquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog eens naar Alestorm
Mw Koen kust je vast heel lief wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Wekker gaat weer om 5:30 dus extreem laat wordt het niet
meldt m nog eens?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MooiHad je mijn verzoekje gezien?
Ja, er gaat een nieuwe wereld voor me openquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sjongejonge, je gaat wat concerten af
Jij liever dan ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef just me het volgende:
Ow shit, ik ga ook nog naar Holland zingt Hazes
sterkte.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef just me het volgende:
Groot gelijkquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef just me het volgende:
Oordopjesquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef just me het volgende:
Vout zou hiervan genietenquote:
ik ben mezelf de hele tijd in de war aan het helpen door het origineel in mn hoofd te zingenquote:
met het origineel heb ik ook vrij weinigquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben mezelf de hele tijd in de war aan het helpen door het origineel in mn hoofd te zingen
Ik vind het ook wel wat hebben. Maar ik ben ook vreemd beetje een.quote:
ik ook maar toch doe ik het helaaschquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het origineel heb ik ook vrij weinig
Ben jij nou student? Dan heb je toch te weinig bier opquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het origineel heb ik ook vrij weinig
had het best kunnen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht eerst ff dat het Zuid Afrikaans was
Wij gaan naar de betere toko'squote:Op woensdag 23 januari 2019 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben jij nou student? Dan heb je toch te weinig bier op
Hij zit aan de Choopa Choopsquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben jij nou student? Dan heb je toch te weinig bier op
Klinkt toch echt wel andersquote:
quote:Programma van vandaag
23:00 - 01:00 DJ Kwaliteit - Kwaliteitsmuziek
01:00 - 02:00 DJ Knokkels - Voor De Nachtbrakers
The Sounds - Tony The Beatquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
wat is dit, gok dat de titel Stop bevat...
O ja... ik dacht: waar ken ik dit ook alweer van? Dat is door de Rex The Dog remix van dit nummer. Volgens mij voor het eerst dat ik het origineel hoor.quote:
Wanneer ging je op zoek naar muziek dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
interesting, net voordat ik actief naar muziek ging luisteren gok ik, heb deze gemist
Tony Basil - Hey Mickeyquote:
2007 denk ik, 2006 zette ik de radio aanquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer ging je op zoek naar muziek dan?
Toen was ik al 4 jaar aan het draaienquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2007 denk ik, 2006 zette ik de radio aan
Okéquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2007 denk ik, 2006 zette ik de radio aan
Sorry die kon ik niet latenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:45 schreef Nizno het volgende:
dit is waar drank en drugs op gebaseerd is?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest helaas maar eens gaan slapen. Top gedraaid Kwaliteit
vertel dat maar niet tegen Culkin.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Koen66 het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Koen66 het volgende:
maar dan wel wat minder accent het tweede uurquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:53 schreef Kwaliteit het volgende:
Kan wel uurtje verder hoor, geen probleem
Een Frankquote:
Ik dacht dat ookquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:53 schreef Nizno het volgende:
huh?
ik dacht dat je tot 01.00 ging volgens het lijstje van knok?
Dat weten we nu welquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan wel wat minder accent het tweede uur
goed gedachtquote:
Hoi knokkels. Heb je je muziek weer teruggevonden? Of had ik dat beter niet kunnen vragenquote:
mafze Koenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik zal geen grapjes meer maken.quote:
Ik wist het!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef livelink het volgende:
Best leuk nummer van Bazar. Ik kende het niet.
o oh. die issie kwijt?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso moet Kwaliteit nog even door, want van mijn verzoekjes is er nog niet eentje gedraaid
welke?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso moet Kwaliteit nog even door, want van mijn verzoekjes is er nog niet eentje gedraaid
Ik ook niet, ken alleen Bazar met - goud.. volgens mij.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef livelink het volgende:
42?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef knokkels het volgende:
Die Antwoord is altijd okee.
maar wat was de vraag nou?
Heb de outlaw erin staan, ff checkenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je Thomas Azier - Vertigo draaien, staat op 5 in de outlaw
Ik ga dit fout rekenen, gewoon omdat het kan.quote:
En wat gaat het antwoord zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef knokkels het volgende:
Die Antwoord is altijd okee.
maar wat was de vraag nou?
Ja, gewoon standaard 2 uur ingeroosterd. Korter had ook gekund maar dat moet je dan even melden van tevorenquote:
nou zegquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga dit fout rekenen, gewoon omdat het kan.
Nee, dat is juist het antwoordquote:
van jou hoop ik dat je maar 1 antwoord gaat geven.... is anders zo knullig voor Jurquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En wat gaat het antwoord zijn?
Ik zie iets geels op me af komen en de boel trilt hier enórmquote:
Jur?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
van jou hoop ik dat je maar 1 antwoord gaat geven.... is anders zo knullig voor Jur
WHAT'S COMING OVER THE HILL, IS IT A BADEEND!quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie iets geels op me af komen en de boel trilt hier enórm
dat is 'n biertjequote:Op woensdag 23 januari 2019 23:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie iets geels op me af komen en de boel trilt hier enórm
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
van jou hoop ik dat je maar 1 antwoord gaat geven.... is anders zo knullig voor Jur
quote:
je ging Jur toch halen?quote:
Ja, die ene die langskwam toen je het over je jurk hadquote:
The Automaticquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WHAT'S COMING OVER THE HILL, IS IT A BADEEND!
Ohhhh, was ik al vergetenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die ene die langskwam toen je het over je jurk had
toen was de "k" vergetenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die ene die langskwam toen je het over je jurk had
Oh ja... sorryquote:
wen er maar aanquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
livelink is in een zeer kritische modus vandaag
Dat krijg ik als ik kwaliteit zie in de TT en in de naam van de show.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
livelink is in een zeer kritische modus vandaag
Na dat ene album ook niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede timing voor je postDie ja
Was het inderdaad wat je ervan verwachtte?quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanavond als echte spuit 11 ook naar Bohemian Rhapsody geweest. Pas als de hele wereld hem gezien heeft, ga ik ook een keertje.
Prima filmpjequote:Op donderdag 24 januari 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanavond als echte spuit 11 ook naar Bohemian Rhapsody geweest. Pas als de hele wereld hem gezien heeft, ga ik ook een keertje.
Ik heb hem nog niet gezien. Weet ook niet of ik hem wel wil zien ook.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:03 schreef livelink het volgende:
Daar gaat mijn laatste beetje imagoquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:04 schreef livelink het volgende:
Elftetterig, dat wij daar nou nooit op gekomen zijn.
Zekerquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima filmpje
Die acteur die zingt is ook echt god .
11tetten is best veulquote:
Ik dacht: ik vraag O Mer maar aanquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, deze heb ik eerder gehoord, maar waar zou dat nou zijn
Ja, dat dacht ik ook. Maar geen spijt gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien. Weet ook niet of ik hem wel wil zien ook.
En als ze Imagine Dragons dan ook ff van de playlist af kunnen halen, is de wereld weer een stukje luisterbaarderquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht: ik vraag O Mer maar aan(Dit is "Anthem", trouwens)
Als de dienstdoende DJ deze artiest even onder de aandacht kan brengen bij KINK, ben ik blij
Echt eng hoe dichtbij hij bij de stem van Freddy Mercury komt. Die mannerisms ookquote:
SX - Designed / Desire is niet hoger gekomen dan 9quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk, bij Studio Brussel draaien ze hem wél gewoon.
Nog wel.. ik ben alleen heel erg bang dat STUBRU de kant van 3FM opgaat per 4 feb...quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk, bij Studio Brussel draaien ze hem wél gewoon.
Volgens mij #6....quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SX - Designed / Desire is niet hoger gekomen dan 9Inmiddels gedaald naar 22
Azier zit voor in het alfabet. Hozier een stuk meer richting middenquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik haal dus heel vaak Azier en Hozier door elkaar
Maar, bedankt![]()
dan hopen dat de luistercijfers niet dezelfde kant op gaanquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nog wel.. ik ben alleen heel erg bang dat STUBRU de kant van 3FM opgaat per 4 feb...
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-in-een-nieuw-jasje/
ouch. Dat is nooit een goed ideequote:Op donderdag 24 januari 2019 00:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nog wel.. ik ben alleen heel erg bang dat STUBRU de kant van 3FM opgaat per 4 feb...
Als ze graag al hun luisteraars kwijt willen, dan moeten ze het "goede voorbeeld" van 3FM volgen. Serieus: wat een kutzender is dat. Het is van alles en nog wat, maar dan allemaal net niet. En ook nog eens totaal onsamenhangend. Zelfs 538, behoorlijk commercieel, is stukken beter te pruimen dan 3FM.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja het is bijna een reïncarnatiequote:Op donderdag 24 januari 2019 00:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt eng hoe dichtbij hij bij de stem van Freddy Mercury komt. Die mannerisms ook
Ik ben het hier mee oneensquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ze graag al hun luisteraars kwijt willen, dan moeten ze het "goede voorbeeld" van 3FM volgen. Serieus: wat een kutzender is dat. Het is van alles en nog wat, maar dan allemaal net niet. En ook nog eens totaal onsamenhangend. Zelfs 538, behoorlijk commercieel, is stukken beter te pruimen dan 3FM.
Ik doe wel een stapje opzij..quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:09 schreef Charlotte3 het volgende:
De drumband.. aan de kant mensen!!
Daarom start nu KINK zo snel mogelijk. We willen het gat zo snel mogelijk opvullen. Ik moet wel zeggen dat er genoeg talent rondloopt bij 3FM... ze hebben in het verleden helaas zelfs enkele personen bij KINK weggekaapt toen de naam nét werd teruggekocht, en bekend werd gemaakt dat er een doorstart komt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ze graag al hun luisteraars kwijt willen, dan moeten ze het "goede voorbeeld" van 3FM volgen. Serieus: wat een kutzender is dat. Het is van alles en nog wat, maar dan allemaal net niet. En ook nog eens totaal onsamenhangend. Zelfs 538, behoorlijk commercieel, is stukken beter te pruimen dan 3FM.
Even gecheckt: op 8 december stond -ie op #6. Daarna gezakt naar #10 en nog weer gestegen naar #9.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is hun hoogste notering dan, vorige week stonden ze op 9
dat wordt snelheid opvoeren naar 3.5*quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:11 schreef knokkels het volgende:
Natuurlijk, heb ik een keer mezelf 1 uur ingeroosterd, gooi ik een playlist van bijna 3.5 uur in mekaar
uw naam is uh... uh... knokkels ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:11 schreef knokkels het volgende:
Natuurlijk, heb ik een keer mezelf 1 uur ingeroosterd, gooi ik een playlist van bijna 3.5 uur in mekaar
Ik ga KINK zeker in de gaten houden. Ik doe al jaren niks anders dan Spotify en andere bronnen afstruinen voor nieuwe muziek. Er is bizar veel dat de Nederlandse radioluisteraar niet te horen krijgt, omdat het hier straal wordt genegeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Daarom start nu KINK zo snel mogelijk. We willen het gat zo snel mogelijk opvullen. Ik moet wel zeggen dat er genoeg talent rondloopt bij 3FM... ze hebben in het verleden helaas zelfs enkele personen bij KINK weggekaapt toen de naam nét werd teruggekocht, en bekend werd gemaakt dat er een doorstart komt.
Of verlengen, of wat tracks verwijderenquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt snelheid opvoeren naar 3.5*
Ongelooflijk veel! Ik moet hele dagen overdag verplicht naar Qmusic luisteren. Ik krijg er net nog geen zelfmoord neigingen vanquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga KINK zeker in de gaten houden. Ik doe al jaren niks anders dan Spotify en andere bronnen afstruinen voor nieuwe muziek. Er is bizar veel dat de Nederlandse radioluisteraar niet te horen krijgt, omdat het hier straal wordt genegeerd.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
uw naam is uh... uh... knokkels ?
Ik ben benieuwd, maar hoewel ik de muziek bij StuBru veel beter te pruimen vind, zoek ik in radio ook goede DJs en dat is niet per se iets wat StuBru heeft. Als ik enkel goede muziek wil horen zet ik spotify aanquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Daarom start nu KINK zo snel mogelijk. We willen het gat zo snel mogelijk opvullen. Ik moet wel zeggen dat er genoeg talent rondloopt bij 3FM... ze hebben in het verleden helaas zelfs enkele personen bij KINK weggekaapt toen de naam nét werd teruggekocht, en bekend werd gemaakt dat er een doorstart komt.
ook optiesquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of verlengen, of wat tracks verwijderen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga slapen mensen, welterusten!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
![]()
Tsja, Ronnie Flex moet zoveel mogelijk exposure krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga KINK zeker in de gaten houden. Ik doe al jaren niks anders dan Spotify en andere bronnen afstruinen voor nieuwe muziek. Er is bizar veel dat de Nederlandse radioluisteraar niet te horen krijgt, omdat het hier straal wordt genegeerd.
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Hoi, ik ben DJ Knokkels. Ik ben een streamhoer.
Waarom die de popprijs krijgt blijft toch echt een wonder, maarja, popprijsquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, Ronnie Flex moet zoveel mogelijk exposure krijgen natuurlijk.
*ril*
[..]
Bedankt voor het draaien alvast
![]()
Daarom is er Radio 49quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, Ronnie Flex moet zoveel mogelijk exposure krijgen natuurlijk.
*ril*
Die van mij ook. En tevens Drake-vrijquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom is er Radio 49Mijn shows zijn gegarandeerd Ronnie Flex-vrij.
Hey, wakker blijven en draaien jij, Kwaliteitquote:
Die van mij ookquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom is er Radio 49Mijn shows zijn gegarandeerd Ronnie Flex-vrij.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:18 schreef just me het volgende:
Ik ga slapen
super bedankt voor je 1e show hier Kwaliteit
Welterustenquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
![]()
slaap lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:18 schreef just me het volgende:
Ik ga slapen
Welterusten just mequote:Op donderdag 24 januari 2019 00:18 schreef just me het volgende:
Ik ga slapen
Popprijs is aan devaluatie onderhevigquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom die de popprijs krijgt blijft toch echt een wonder, maarja, popprijs
Trustenquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:18 schreef just me het volgende:
Ik ga slapen
Was het ooit beter danquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Popprijs is aan devaluatie onderhevig![]()
Vast niet, maar wanneer ze Flexe Ronnie al een prijs gaan geven....quote:
oeh. Daar weet ik ook nog wel wat opquote:
Ik ga jouw show niet meer redden, knokkelsquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh. Daar weet ik ook nog wel wat op
Stiekem ben je gewoon zijn manager en probeer je zijn muziek te pluggen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
achtergrondmuzakjes, altijd fijn, Klaus Wunderlich is mijn go to, as everyone knows
En ik heb natuurlijk ook aandelen in kazooquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon zijn manager en probeer je zijn muziek te pluggen.
We hebben je heus wel door.
nawwwwquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga jouw show niet meer redden, knokkels![]()
De tijd dat ik ongestraft kon nachtbraken is voorbij.
Ik zou in een toeter gaan beleggen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk ook aandelen in kazoo
Luisteraar gespotquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb om 12 een afspraak, dus om 10.45 gaat de wekker staan
quote:
haper? hoe bedoel jequote:Op donderdag 24 januari 2019 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet of het aan mijn internet ligt of aan de andere kant, maar ik heb een enorme haper...
check het even met dumeterquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet of het aan mijn internet ligt of aan de andere kant, maar ik heb een enorme haper...
nu wel!quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de stream stokteHad je het JvT verzoekje geregistreerd trouwens?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:29 schreef Nizno het volgende:
ik ga even zorgen dat ik op bed verder kan luisteren. tot straks
quote:
quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gok dat mijn chromebook dat niet kan downloaden
je wegjagen was niet per se de bedoeling, maar tot ziensquote:Op donderdag 24 januari 2019 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt en een fijne voortzetting
Tot snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |