trustequote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik kak in dus bedtijd![]()
Nater thanks voor de deuntjes
tot later liefjes
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken en je bent van harte welkom
Het is leuk, als je tijd hebt, om wat vaker in het topic langs te komen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tot later liefjes
En die stond dus niet in mijn discover weekly, maar in mijn release radar klein aantal weekjes terugquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef knokkels het volgende:
Heuliesjit. Eisbär, die habe ich so lange nicht gehört
trusten en een volgende show van jou hoop ik wel mee te pikkenquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tot later liefjes
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken en je bent van harte welkom
Het is leuk, als je tijd hebt, om wat vaker in het topic langs te komen
Mafze broertjequote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tot later liefjes
Nee hoor, nieuwe bezoekers zijn van harte welkom.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens mij zijn nieuwe bezoekers van dit topic niet gewenst. Dus ik vraag me af waarom ik nog een poging doe om Kwaliteit zich welkom te laten voelen.
Goed werk !
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tot later liefjes
het ging me meer om het feit dat ik als luisteraar zelfs door doede uit het topic gejaagd wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, nieuwe bezoekers zijn van harte welkom.
Kwaliteit komt hier binnen banjeren als iemand die tijdens een optreden vanuit het publiek ineens op het podium stapt, voor de mic gaat staan en zegt dat hij nu ook een liedje wil zingen...
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef zorro28 het volgende:
Dat was geen discussie die ik zo had verwacht op deze woensdagavond
Way back is hij wel een paar keer geweest, kan best voor jouw tijd geweest zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, nieuwe bezoekers zijn van harte welkom.
Kwaliteit komt hier binnen banjeren als iemand die tijdens een optreden vanuit het publiek ineens op het podium stapt, voor de mic gaat staan en zegt dat hij nu ook een liedje wil zingen...
Van mij mag de focus op oeroude regeltjes sowieso wel wat minder. Het gaat erom dat mensen enthousiast zijn om te draaien, dat anderen enthousiast zijn om ernaar te luisteren.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Way back is hij wel een paar keer geweest, kan best voor jouw tijd geweest zijn.
Dat hij daarmee met de 2 weken regel in het gedrang komt, is hem niet aan te rekenen, aangezien hij toch een DJ account heeft gekregen van The Powers That Be
Gaat ie lekker, DDM?quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Knokkels die geen idee heeft, hoe verrassend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |